София, Пловдив и Варна с най-много жертви от катастрофи

За първите 7 месеца на 2019 г. в страната са станали 3564 катастрофи с 318 загинали и 4505 ранени

Обратно в новината

Коментари - София, Пловдив и Варна с най-много жертви от катастрофи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако бяхме под наблюдението на САЩ това нямаше да се брои за жертва а за загинал в живият живот:(Случва се всеки все от нещо умира.

Ами при този модел на развитие на държавата, другите населени места в България са със затихващи функции. Да не би някой да желае децата му да живеят извън София, Пловдив и Варна?! А България(все още) има територия от 110 хил. кв. км.! Някога в България, Добрич, Шумен, Сливен и Плевен БЯХА НАД 100 хил. жители. …. но това бе някога.... Днес България НЯМА НИКАКЪВ СМИСЪЛ да има територия, защото никой не желае да живее извън - София, Пловдив и Варна....

Ами това са трите най-големи града в България, в които живее вероятно повече от 60% от населението на страната. Защо там има най-много катастрофи? Чудна работа!

"Така е при К.!" апитал изъм а! Стари коли, стари дрехи, стари вагони, стари меса , Всичко старо ни набутаха. Ама и народът си е виновен. Както каза един французин, :"Българите дават 300 лв за цигари/ месец и реват ,че нямат заплати. " Аз спрях цигарит, тел. ми е само за любовницата ,като си плати да ме осведоми и до преди 2 месеца плащах 3,50 /месец към БОБ. Ама гаднярите от А1 като си платих поредния месец и ми казаха : край с БОБ. Аз също почнах да таковам А1, и ще ги дотаковам. Исках да кажа ,че от цигари ,излишни телефони , кабелна нямам ,щото то порното трябва да се прави ,не да се гледа, та си плащам 350 лева/месец лизинг за нова кола..." и си караме колитееее,и си качваме женитеееееее " - песен.

София Пловдив и Варна.... абе журналисти вие идиоти ли сте, 90% от тежките катастрофи стават извънградско, при неправилно изпреварване и минаване в насрещното. Такива са известните двулентови пътища като Русе-Търново, Търново-Шумен, Плевенския път, Варна-Бургас, Монтанта-Видин и т.н. - всичките тия пътища имат по-голямо натоварване от магистрала Марциа или магистрала Струма, но са все еднолентови пътища при които трудно може да се изпреварва без риск да обереш някой в насрещното. При тия пътища такъв риск винаги съществува.

Хайде сега една проста аритметика за тези, които леко деформират акцентът на статистиката: България - 7 милиона , 2 милиона автомобилен парк - 318 загинали София, Пловдив, Варна - близо 2,5 милиона жители. Авт. парк - 1 милион, загинали 100. Останалата част - 4,5 милиона, 1 милион автопарк , 200+ загинали. Проблемът не е големия град, а главата на пича с BMW-то и тази на младежът, които кара "Астрата" от 2000-та, а я кара все едно е брониран джип. Тир-а джиите, както и чужденците от Румъния и Турция, няма да ги коментирам, но мога да предположа, че участват в поне едно 5 % от злополучните катастрофи.

най големите селища в БГ. Съответно концентрацията на селяндури-комплексари е най голямо. Нормален резултат.

Ей тези нещица биха намалили доста катастрофите: 1. Дисциплина в дистанцията между колите и без да бъде разтягана колоната. виждали ли сте в Германия как са наредени колите една зад друга по някой малък второкласен път? Като нанизани на броеница са, със съвсем еднакви разстояния между тях. Не знам как успяват, но то даже красиво изглежда отстрани, все едно изпълняват някакъв номер по синхронност. У нас или колите са наврени една в друга, или има разпокъсаност, непозворяваща изпреварване от колите в насрещното платно. Бай Ганьо най обича сам да си е Господ и да кара където и както си ще, без грам мисъл за останалите на пътя. На това му викат диващина. 2. Безсмисленото изпреварване и шофиране със скорост над ограничението за дадения път. Ако шофирате с 90 км/ч, скоро зад вас ще се лепне някой, който криви наляво-надясно докато му се отвори "мегдан" и ви изпревари. Нищо друго не го интересува, за друго не мисли, освен как пред него да няма никой на пътя. Както и в горния случай - бай Ганьо най обича сам да си е Господ и да кара както си ще. В заключение: българите не сме лоши шофьори и проблемът не е в шофьорските курсове. Проблемът е във възпитанието на нашенеца, неумението му да бъде дисциплиниран и да уважава останалите, да се съобразява с тях. Това се явява проблем и в много други сфери на живота в България, далеч не само в шофирането.

Личи си, че не караш много. Говориш (пишеш) все едно си виждал кола на картинка, ама отдалече.

А аз знам кои неща ще увеличат с много катастрофите. 1. Руската пропаганда, на която си проводник под другите новини, води не до немска, а до руска дисциплина.

Абсолютно си прав! Няблюдавам същото в Англия! Българите просто са невъзпитани и не уважават останалите... независимо дали говорим на пътя, съседа, на работа... комплексарщина!

Тая статистика кърти. Трябва да се направи изследване на смъртността в тези градове - нищо чудно да се окаже най-висока.

В София,Пловдив и Варна живее 2/3-ти от населението на България,нормално е в тези 3 града да са най много катастрофите.

То е нормално, но можеше и да не е така, затова всички се убеждават в него, но чак след като го съобщят официално. Наоколо има много ненормални неща. Ако не се лъжа, преди съвсем не много години имаше случай, в който Пловдив водеше първенството.

Уау каква изненада , може би защото са най-големите градове в България ... ?

Нискоинтелигентни, приматоподобни индивиди без значение от пола с ниво на развитие на самоковски картоф! Простотия е ключовата дума!

Причините са няколко:стар автопарк-изкупуваме строшките на цяла Европа,внасят се ударени автомобили,които се поправят в България,влагат се авточасти втора употреба,слаба подготовка на кандидат шофьорите,липсата на умения-за да са по евтини шоф.курсове са с намалени часове,няма извънградско корумуване, нощно кормуване и не на последно място чуството за безнаказаност!

99% от катастрофите са причинени от келеши. Автопарка е без значение, няма катастрофи заради отказали спирачки. Има катастрофи заради износени гуми! И скорост!

Не е вярно, карам всеки ден по много и мога да ти кажа, че грешиш. Има опастни шофьори във всякакви възрасти. Келешите са най-много но не са само те.

Ми то в тия градове живеят най-много хора, какво ви учудва. Проблема са салтаците дошли от къде ли не с нагласата: "сега ще им покажа на гражданята". То не само с шофирането е така, ама там най си личи.

Днес се наложи да карам по няколко натоварени столични булеварди. Бях втрещенa от аругантно то и нетолерантно поведение на супер слаби шофьори!

Преди тези шофьори оставаха колите си на Църна маца, ползваха градски транспорт до ЦУМ и след това по същата схема се прибираха на село. Сега обаче голяма част от тях станаха софеанци.

ти ги набием до ташаците в устата ,за да научиш тоя език по столичните булеварди.

"Страхотна"новина,няма що! 3-те най-големи града,с най-много поселение от къде ли не,с най-многото автомобили-какво да е?!Оставаше в Тутракан,катастрофите да са повече.

А колко ли са в Световрачане?

Средната скорост с какво ще ме накара да карам в населено място с 50 км/ч , а ако спра да изпия една бира няма ли да вляза в нормалната скорост?Сложете на 1000 изрядни шофьори видеорегистратори свързани с километражите ,узаконети ги с някоя от хилядите поправки в ЗДП ,дайте на хората процент от глобите и ще засичате не само скорост,но и всякакви други нарушения,но така ще има и много “богопомазани“ по клиповете и не Ви изнася.

Изпий две бири и влез в дрегера :) Иначе и сега всеки с видеорегистратор има право да подаде сигнал и по заснетото видео полицията да наложи наказание , лошото е, че не може да е анонимен и хората се притесняват , точно от "богопомазаните" ...

Преди време исках да подам сигнал за брутално минаване на червено, тип "всички седят, а той просто заобиколи през бус-лентата и газ". Имах и видео и всичко. Като видях, че трябва да сваля от сайта на МВР специална бланка, в която да си напиша име, егн, адрес и т.н, просто се отказах. Не ни трябват хакери, когато само за 100 кинта на старшито, ще ме предадат.

Който никога не е нарушавал закона, да хвърли първи камък... аз лично не знам такъв. Шофьор съм от над 40 години вече, нямам нито една глоба и имам златен талон, защото не са ме хванали. Все пак - старая се да не престъпвам закона, но понякога просто няма как - заради идиоти се налага. Иначе да лепнат на Аспаруховия мост една камера, които мери средна скорост - там ограничението е 50, аз обикновено жуля с максимум 60 и съм най-бавния - даже градския транспорт лети с доста над тази скорост, да не говорим за тежкотоварните - направо се стряскам, като видя догоре напълнен с пясък камион как лети по тоя мост с около 90-100... и се кръстя - честно! Иначе идеята е тъпа, няма да стане. Ще стане, като спрат да правят кръпки и започнат да търсят начини как да накарат хората да спазват закона, което ще рече - яки глоби без отърване и затвор - не да ми се измъква с условна, а почернил цяло семейство! Местан е точен пример за това - просто НЯМА никакво съмнение кой е виновен, ама човекът и книжката си взе, и разследването го удължават за 2 или 3 път... най-накрая хората ше пият една студена вода и до живот ще ходят на гроба на детенцето, а Места ще си живурка и шофира необезпокояван, нищо че и за предишни провинения е трябвало да му вземат книжката...

ТАМ СЕЛЯНДУРНИЦИТЕ СА НАЙ МНОГО!

Пловдив и Варна са ясни, щото са само селяндури..И за София е ясно вече - напълни се със селяндури..

Журналисти... Ами там живеят 85% от българите

Вие да смятате умеете ли?! А география учили ли сте?!

Заради кризите в икономиките на развитите държави автомобилите вече не се правят като преди време здрави. Икономията на качествени материали, с цел печалби, както и олекотяването на автомобилите, за да се постигне по малък разход на гориво си казва думата, това вече се вижда по пътищата. Обърнете внимание, че при повечето катастрофи купетата на колите са направо разпаднали отвсякъде, купчина ламарина са.

Да, а скоростта, които развиват говедата вътре няма отношение към смачканите коли, нали?

това се прави с цел сигурност , а не поради криза!

Пълни глупости! съвременните автомобили са по-сигурни от всякога.

те може и сигурно е така ама задкормилното нещо щом е идиот който вика ти на мене ще ми кажеш аз как да карам спасение няма

Ако купето е здрава ламарина, както преди, тогава смачкана ще е главата ти. Но купето се мачка, за да абсорбира енергия при удар, а пласмасите удрят пешеходци по-меко. кой се интересува повече от търговския вид след катастрофа, отколкото от човешкия живот?

а аз си мислех, че Койнаре е с най-много катастрофи и жертви...?!

че рамките с камерите за "средна скорост" са монтирани още преди 5 години ? И там беше една блага недовършена програма, по която някой лапна много парички ! Както при инсинераторите!

КАТ не си върши работата изобщо от години и положението е така ИЗПУСНАТО ,ЧЕ КОЙТО И ДА ДОЙДЕ ЩЕ МУ ТРЯБВА НАД ГОДИНА ЗА ДА ВЪВЕДЕ НЯКАКЪВ РЕД!

Чудя се аз... във Великобритания има само камери(рядко виждам мобилни екипи), които са стационарни. По маистралите, в повечето случаи мерят средна скорост. Полицаи почти не виждам... И тук хората карат нормално, без да има падари по улиците и магистралите.. що така се случва?!?!?!?!?

ще си помисли човек, че това са трите най-големи града в България

Ами логично, няма Каспичан да е градът с най-много катастрофи , я!

3евзек

Айде бе! Защо да не може?