Скандал заради трамваи №1 и 7

Скандал около спирането на трамваите по централния софийски булевард "Витоша" заради строителството на метрото се заформя в Столична община.

Обратно в новината

Коментари - Скандал заради трамваи №1 и 7 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не ни занимавайте с учителката Фандъкова, че изобщо не и емястото там !!!!

е едно хюмне!!! и хич да не се обажда

Да минава трамвай в тази отсечка на бул.Скобелев е НАЙ-ГРАНДИОЗНАТА идиотщина, която може да измисли само болен мозък! Акълът не ми побира какъв кошмар наистина чака живущите там! Аз също живея наблиз и минавам почти всеки ден оттам. След пускането на трамваите движението на пишиходци ще стане почти невъзможно!

Да, недоволни винаги ще има. Но нали искаме София да бъде съвременен европейски град-да има нормални и улеснени транспортни връзки.Проблемът е че чак през 2009 г. правителството на ГЕРБ се зае с изграждането на модерни транспортни комуникации. Браво на Премиера Бойко Борисов ! Никой друг преди него нямаше кураж да промени движението, за да изгради нещо ново. В изграден вече град с установена инфраструктура трудно се прави метро. Това трябва да е ясно. Е, ако беше направено метрото в края на 19 век / Както е дори в Турция/ по-лесно щеше да бъде. А колкото до неудобството за хората, трябва да се примирим, за да стане градът ни съвременен европейски град. желая успех на всички начинания на Премиера !

кои го интересува какво трябва да изтарпят софянци.наи малко диков. на срешта в надежда преди 3 години обеща да има алея за велосипеди до центара,лажи и пак обезщания.не им вярвам и дума.

Що не ходат да живеят във Воиняговци и ще им е тихо!

"100 000 души ще ги лишим от транспорт" Тоя виждал ли е транспорт изобщо? Щото това тук не е. Точната дефиниция на това тук е "съвкупност от хаотично движещи се превозни средства без ясен график и маршрут". А когато превози с онези трамваи 100 000 човека, да дойде да се обади!

Това трасе може да го измисли само гладък като билярдна топка мозък!Никой не е помислил за безопасността на хората и най-вече на децата.В тия кооперации живеят и възрастни хора.как ще спре линейката за да помогне в нужда?!?Да не говорим за консТрукцията на тези жилища!!!И сега когато минават трамвайте в подлеза вибрациите са доволно големи!А с новото допълнение ще има проблеми за живущите там!Да се направи обсъждане за промяна!ПЪЛНА ИДИОТЩИНА!

тази жена е пълно недоразумение ! Има желание да направи нещо, но поради липсата на способност да мисли, върши само половинчати неща. Първата жена кмет - а е такъв резил...

Бае Петко Мустака рече: " Тя-я, тя!"......, "Дай, Боже да ми е вярна-а!","Тийм-паралейла-лейла....", "...Но останалото-о е тя-я!" Между другото, кога пак ще ни разбиете Петицата, че застаряхме с момичетата и трябва да се движиме пеша....Впрочем, вземете да асфалтирате бул. Цар Борис Трети и задната успоредна ул. "Любляна" /разгеле сте я изтърбушили надълбоко открай докрай/ и не му мислете за танковете от Горнобанската Бригада.....

трамваините трасета се местят за да се окрадат пари и то яко..така бе и в надежда. ама кмета и депутатите не се возят от надежда задниците ... а норада нали са маимуни да слачат. истината е една нека унияваме булгарите да ги мачкаме и да ги изтрепаме от глад мизерия стрес и болести.

"движението на пишиходци " ще бъде напълно възможно по отсрещния тротоар. По-важното е да се осигури възможност трамвая да се движи към бул. България, за да не бъдат лишени десетки хиляди от транспорт. В края на краищата по-важното е да се изгради по-бързо метрото. А към всички останали "плюещи" по това решение: Предложете алтернатива! Или е по-лесно да сме само недоволни!?

Местните от "скобелев" явно забравиха как живееха, когато се правеше НДК. Тогава си мълчака като риби, защото комунистическият режим си беше на мястото и не търпеше лигавщини. Сега- една година щял да минава трамвай. Ами ще минава. Нагоре по "България" е цял един нов град

Какви 20 трамвая на час? Транспортът е достатъчно нарядко! Наистина неяма да еприятно, но пък мярката е временна, все ще оцелеем - не драматизирайте всяко нещо!

Чета само плюене по решението без някой да предлага някаква разумна алтернатива. нали метрото се прави за общото благо?!? И на мен не ми е приятно лятно време няколко седмици да обикалям по кварталните улици, докато асфалтират, ама после ми е приятно няколко години да не се друсам по дупките. В момента не строим град от кота нула, че да се помисли за всичко преди това, в момента се избира най-малкото зло, тъй като без зло просто няма начин! В крайна сметка 1 години ще ти дрънчат трамваите, но после ще имаш метростанция до теб и ще се подобри живота и ще се вдигне цената на жилището ти!

Щом Петър Диков е намесен има далавераедва ли има по-некадърен и корумпиран нахал в тази община

Кво мрънкате само бе цървули гадни! Искате метро - ми за да се направи временно ще е така - мъка! Ше търпите! Като правите ремонт вкъщи е същото!

Разстоянието до сградите е по-малко и от 2 м. Сградите имат и балкони към улицата, което значи че жиците ще са на 2 м от хората. Прехвърчат искри при контакта с мрежата. Със сигурност строителството е без разрешение и няма технически издържано решение няма такъв идиот инженер да подпише такъв проект.

Аз пък живея далеч - да се изселват.

За всичко е виновна тройната коалиция! Докато Бойко Борисов беше кмет такива неща не се случваха!

Какви сте мърморковци само.... ама после като имате метро, няма да ревете, нали?

А ЗАЩО САМО НА ТЕЗИ В ЦЕНТЪРА ИМ МИНАВА ТРАМВАЯ ПОД ПРОЗОРЕЦА?-А НА ТЕЗИ В НАДЕЖДА-3 -НЕ? НИЕ ПО-МАЛКО ХОРА ЛИ СМЕ? И ТУК НЕ Е ИМАЛО НИКАКВА ДИСКУСИЯ-ДОРИ И НА ПИСМАТА НА ГРАЖДАНИТЕ СЕ ГЛЕДА С ПРЕНЕБРЕЖЕНИЕ- НО..ИДВАТ ИЗБОРИ- ПАК НИЕ ЩЕ СМЕ НА ХОД.

Ай стига сте мрънкали. Пред моя прозорец минават по 50+ трамвая на час, плюс това, че се прибира половин депо, пък не пискам да спирам транспорта на целия град. Вместо да мрънкате, че трасето ви е близо, мрънкайте, че подвижният състав е стар и опасен и искайте ПЪЛНАТА му подмяна и осигуряването на качествена инфраструктура за неговото движение. Тогава и на 2 метра да ви е от главата, няма да ги чувате.

как пък нищо не ви хареса и не ви се угоди, ганьовци. Една година не можете да изтраете, а лаете против задръстванията. Всеки селендурник с кола, за грамадните джипове да не говорим все едно сме във военно положение и война. Като не ви харесва ходете си по родните места, там къщи и земи свободни и пустеещи колкото искате. То не може "хем к....а у г...зо, хем душата в рая". Ако бай ви тошо го беше направил до 1989 г сщяхте да мълчите като п...и и гласеца нямаше да ви се чуе, но нали щяхте да преизпълнявате петилетния план щяхте да сте щастливи, при него никъде не минаваха трамваи, на дрънкаха, не тропаха до 1 през ноща. Сега всякакви навлеци отвсякъде претенции и мърморене, ми работете си за вашите градчета и селца, кВо дирите тука

Надявам се да не спрат трамваите по Витошка изобщо защото спират достъпа на хората от южните квартали до центъра, ние и без това потчит нямаме транспорт

Откакто Борисов стана кмет, а сега и премиер, наистина много неща се промениха в София, но не всичко е за доброто на града и хората, живеещи в него. Които, като знаем как все повече българи пристигат в София от всички краищата на страната с надеждата за препитание, са с тенденцията да станат половин България! Та, за половин България София става "моят град" и би трябвало да се интересуват от съдбата й. Подобни "временни" решения не са най-доброто възможно нещо. Особено като знаем че у нас временното е по-постоянно и от най-постоянното! Убедена съм, че има и по-добри възможности от тази, сгради, строени в началото и средата на 20-ти век да бъдат принудително докарани до срутване. Освен ако в крайна сметка целта не е тази - да се освободи място за поредните молове, бизнес-центрове и комплекси "с контролиран достъп"... С недобре обмислените си и несъгласувани с потърпевшите граждани на София действия кметството може да печели нещо, но не и доверие. Метрото е хубаво нещо, добре е София да бъде съвременен град, но защо трябва нещата да се правят като че ли градът ще съществува само докато нас ни има?! Какво й е хубавото и съвременното на бетонната джунгла, в която се опитваме да превърнем НАШИЯ град?!!! Къде отива духът на града??? Осъзнайте се, и Виена е съвременен град, и Москва също, но там хората правят нещата с акъл, а не с бързи и показни мероприятия!!! Арх. Диков да впрегне творческия си потенциал за нещо добро и умно, а не за бързи решения, които ще излязат през носа на бъдните поколения. Ако, разбира се, има такива и не успеем да задушим и прогоним младите...

С ЕДНА ДУМА СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБЕ ,ЧЕ ВСИЧКО ИДВА ОТ ИЗНОСЕНИТЕ ТРАМВАИ КОИТО ТРАКАТ КАТО ЩУРИ,АМА ЗНАЕШ ЛИ ЧЕ И В МОМЕНТА СЕ КУПУВАТ ТАКИВА ВТОРА УПОТРЕБА Х 50 МИЛИОНА ЕВРО ТОВА САМОЛЕТИ ДА БЯХА НОВИ ПАК ТОЛКОВА ЩЕ СТРУВАТ ТАКА ЧЕ ФЪНДЪКОВА ДА КАЖЕ КОЛКО СТРУВА 1 ТРАМВАЙ.

Точно така. Аз също живея наблизо и много се радвам, че ще има метро. А трамваите по "Витоша" хич не ми липсавт - нали и без това имаше планове "Витоша" да е пешеходна зона?

Независимо каква е темата -плюем по ГЕРБ ... няма смисъл да гадаем от коя партия си !!!!!

Ще съсипят хубавото село-сигурно ще почнат да недоволстват ,че въэдухът е много чист и не могат да дишат!

Напълно съм съгласна. Искаме, ама ако може нищо да не даваме.

За всички недоволни - на Витошка отвориха нов магазин където се продават костюми на Батман и костенурките Нинджа, както и метлата на баба Яга. Количеството е съобразено с тъсенето. Цената е равна на трамвайно билетче!

а защо трябва да спират трамваите по витошка? Само глупости мислят и после олеле ....

Под кой прозорец пък минава трамваят там? Да не бъркаш бурдюр с прозорец?

На Графа пък да не живеят други хора или линейките да са тесни?

Красноселецо, като помниш, че трамвая минаваше точно оттам преди 40 години що не споменаваш кога са павирани улиците и монтирани релсите, щото тогава хората са работели без да си "оставят ръцете", а ТЖ може и да не е бил роден. Тогава в района на 5 кьошета все още беше възможно да си отваряме лицевите прозорци над двата булеварда, независимо че минаваха и камиони и автобуси 74 и 9, освен трамваите! Истината е, че бул.Скобелев се разлюля след като пуснаха тунела, а бул.Ботев - след като тогавашния кмет софиянски го асфалтира набързо за празника на София. И така, досетихме се постфактум, че дърветата и паветата не са били толкова безполезни... Всички помним колко бяха дълбоки изкопите и как след подмяната на тръбите ги позасипаха с пясък, два часа валираха и осъмнахме пресно асфалтирани, за да може в 12 да се среже лентата. Оттогава махалата пружинира, кънти и дрънчи. И за спокойствие на всички, които завиждат, че всичко ни е на 15 мин. пеша, мога да кажа - плащаме си цената солено и не мрънкаме, защото това са семейните ни домове и каквито са - такива. Новата трамвайна линия не е на мястото на старата (там сега е входът на тунела), а преминава на 1 метър от входовете на сградите и 30 см от тротоарния бордюр по простата причина, че там мястото между кооперациите и бетонния парапет над тунела е 2 метра. Всеки знае колко е широк един трамвай и може да си представи дали не са прави хората да протестират. За Красноселеца обясних по-подробно, защото се знае, че на Запад от Руски паметник вече не е София.

добре казано

Мрънкячи и ревачи. Нищо хубаво не може да допусне да се случи Бай Ганьо.

Класната е неграмотна да управлява София. Тя е кукла на конци. Герберите са некомпетентни и забатачват всичко. Не става само с PR акции трябва и акъл

Няма метро, няма проблем. Колко хубаво си беше при комунизма, като нямаше метро, а само планове. Веднага да се спре строежа на метрото!

Фандъкова не може нищо да каже, докато Б. Борисов не й нареди какво да говори. Все пак той й е началник.

до "живущ на скобелев" то и сега там не може да спре линейка, защото са паркирани коли. Няма защо да мрънкате. Ако се наложи линейка - ще спре в страничната улица.

Да Ви информирам само , че кв.Красно Село е на юг от Руски паметник

А ти не си кукла на конци? Кога си чувал прди да има обществено обсъждане на преместване на трамвайна линия или на каквото ти дойде на ума?! Това се случва за пръв път в България и се случва благодарение на Борисов. Фандъкова е една умна и демократично мислеща жена мениджър. Червеното толкова е заляло очите на накои хора, че не виждат нито един друг цвят на света. Червен далтонизъм е терминът, който искам да въведа в обществото ни, за да наричаме с него пълната индеферентност по отношение на действителността от членовете на БСП - болшевики (болшевик е мръсна дума в историческия речник, защото напрактика тя обозначава хора с цинично профанизирано групарско комунистическо мислене без оглед на човешките ценности - което е довело до упадък във всички общества, изтървали болшевишката зараза да завземе властта).

Пак ще повторя едно мое конструктивно предложение до другарката Фъндъкова: Да вземете ременно да ни изселите от София, докато си построите метрото. Така нито трамваи, нито автобуси, нито леки коли, нито пешеходци ще во се пречкаме... Строй на воля... Не осъзнавате л безобразието на ситуацията... Вие, др.Фъндъкова, представяте ли си какво е трябвало да се случи, ако метрото в Ню Йорк, Берлин, или Париж се е строяло с приложените в София методи за надземно строитество... Че то нали за това е метро - за да се строи и експлоатира под земята и да не пречи на хората... Но, щом сте избрали този метод, то... единствения изход е - хората да не Ви пречим: Изселете ни. Заточете ни по села и паланки, поне за 2 години, докато строите... ха-ха-ха... А ако не се върнем - това ше най-ненужния строеж в историята... Както и Вие - най-ненужния кмет