Видеокамери и паник бутон за нощния транспорт в София

Във всеки нощен автобус в столицата водачът ще бъде отделен от пътническия салон, ще има видеонаблюдение и паник бутон.

Обратно в новината

Коментари - Видеокамери и паник бутон за нощния транспорт в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не мога да разбера разгорещените дискусии за бъдещият нощен транспорт в София. Такъв съществува в много от по-големите градове по света. Подобни неща просто трябва да се въвеждат от държавните и местните власти без шум. Срамно е нещо толкова просто да бъде реализирано и да се тръби за него като за някакво значително постижение.

И така е и не е така. Още от сега е ясно, че нощния транспорт ще е източник на престъпления. Ще е пълен с бездомници и всякакви криминални типове, тъй като нощем най-добре се вършат тъмни работи и ако някой работещ по някаква случайност го вземе- няма гаранция, че криминалните жители в нощния транспорт няма да го проследят и или оберат или изнасилят. И тези камери, дето ще го сложат- означава, че ще следят всеки къде слиза и се качва. При положение, че имат и личните ти данни и няма гаранция, че хората които работят с тях не са мошеници- този нощен транспорт си е направо заплаха за сигурността на нормалните хора. Важното е обаче да се усвояват поръчки, какво ги интересува последствията върху матриала.

А трамвайте? Не трябват много, не пушляват, ватмана е отделен. Аз бих се качил по скоро на трамвай, отколкото на такси с друсан шофьор, с купена книжка, ако бъобще някаква, в мръсна кола, смрад, цигари и квото друго се сетите...

Промяна на наредбата за превоз ще има ли? Видеонаблюдението ще има ли възможност за съхранение на записите.

Ти пък какво питаш? Те личните данни на хората са поверени в ръцете на контролата- пример за почтенност. А за видеокамерите за това, което питаш - как може да ги питаш? Ами те са над закона и правила. Нали са държавна фирма. Законно с незаконни методи- така работят те. И винаги имат право - все едно при соца властника не бе пак така. Смениха системата, ама психологията на ненаказуемост на властника остана.

има ли проучване колко хора ще ползват нощния транспорт-оправдано ли е да се харчат толкова пари или -целта оправдава средствата

цената на билета за градски транспорт е прекалено скупа. това,което трябва да се направи е билетите за метрото и аутобъса да са еднакви и да ваят за смяна на няколко линии в рамките,да речем на 1:з0х или 2х.примерно : взимаш метро от сердика валидираш го и го пазиш.на строителня техникъм сменяш с трамваи и използъвш сущя билет защото времето мъ е валидно.по-натам може да смениш трмвая с реис.за тролеите сущо важи.ползваш билета докато ти трябва в рамките на определеното валидно време.а не да се качиш на нещо за една спирка защото путят не е ъдобен за паша и после вземеш дръго превозно средство за 1-2 спирки с дръг билет.сущо така транспортат трябва да е редовен не хората да го чакат и да не знаят кога ше диоде.при нормални ъсловя и хората че ползват билети вместо да турпят ънизителните ъпреци и закани на контроиорите,които са прости,гръби и невуспитани.да започнат да глобяват циганите,които путъват безплатно и то в повечето слъчаи за да пребурквацхантите на путниците.моля да ме извините за латиницата,за която ше ме плуете но в момента ми е по-бурзо.прятен ден. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Интересно е да се прочетат коментарите по темата, особено когато си живял в държава и град с работещ от години нощен транспорт. Проблемът в София и България е, че преди да мислите за успешен или неуспешен нощен градски транспорт, имате много други неща да сложите в ред. И правилно сте се сетили за паник бутон и видеонаблюдение, но без правоприлагане и работеща съдебна система, това е абсолютно безмислено. И тук става дебело. Но пробвайте, може пък да е ОК. То и аз не съм чувал мъж да забременее, но в Анадола опитите продължават!

ко каза, шльокаФ?

Ами защото като е хем частен, хем държавен- се мислите за богове. Ей- затова. Ти вече го демонстрираш най-безцеремонно.

Прочетох само АМА КИФЛО? По нататък не успях да прочета, ама май не и нужно. Ти си типичен представител на колегите ти в ГМ. аМА КИФЛО, КАКВО ОБРЪЩЕНИЕ. Няма да ти отговарям, за да не обиждам ушите на читателите на форума. Млъквай бе бо.кл.ук! Не си нито много умен, нито много мъдър, за да му е приятни на човек да ти чете просташкия език, то добре че пишеш на латиница, та и никой не те чете.

Нощният транспорт ще струва по предварителни разчети 900000 лева, което е напълно излишен разход. Още повече, че е необходима охрана, тъй като ще е привлекателен най-вече за мизерната измет, която ако през деня дразни, то нощно време ще е във вихъра си. Жалко ще е, ако нощния транспорт работи предимно за такива хора.

Да, пенсионерите и дори държавните служители, да не говорим пък за работещите в частни фирми, няма да тръгнат да се возят през града по нощите - хората спят тогава, а денем работят! Но основният елеторат на всеки, който може да си плати, за да гласуват за него после - ще бъдат основните им клиенти, както и някои чужденци, пристигащи по никое време или закъснели някъде, защото не знаят каква е ситуацията у нас и подведени от големите обещания за транспорти и удобства ... и потенциални жертви на първите! Може и някоя младежка компания, студенти, "свободни професии" - несвързани с работно време ... И за тези стотина души на нощ, ще се бухнат такива средства, които биха помогнали за оправяне на дневния безумен транспорт, ако някой се беше замислил за това - ама той не иска да мисли, а иска да прави впечатляващи експерименти с цел обогатяване на поредните фирми, свързани с властта, които единствени имат достъп до богато финансиране! После ще се отчитат и ще се хвалят какви чудесии са направили "за първи път в историята" - като че ли са решили всички проблеми!

да пътуват три мазни черни плъха с татуси на водача му трябва картечница.

Добра работа е нощен транспорт в столицата по принцип, но щом фаворитчето на фандъка Крусев я прави - значи, със сигурност ще стане като другите му "гениални" идеи! Сред тях са: 1. Поскъпването на билетчето на 1,6 при все по-лоши и некачествени транспортни услуги! 2. Рисуването на буквите от свещената Кирилица за 24 май на зебрата между градинката и Софийския университет - по които вървяха и трите шествия на празника към паметника на светите братя пред Народната библиотека! Никой не погледна по какво стъпва, а както ги бяха направили, нямаше никакъв шанс човек да разбере какво е това... Така ли изразихме почит и уважение?! В някоя друга държава щяха да го замерят с обувките си тоя общинар смотан! 3. Промяна на много линии от градския транспорт, така че никой вече не знае кой трамвай или автобус къде отива ... (момчето е от някое село - за него такива сложни неща като традиции и логика в организацията на движението в двумилионната столица са тъмна Индия и лабиринт от страшни загадки) 4. разписанието на транспорта, особено по време на ремонти (а те са вечни, както знаем), се формира чрез оставяне на два автобуса на линия, другите се махат - да не пречат на джигитите от прованса ... В резултат на което кварталите вече са откъснати помежду си и от центъра ... Само такси те спасява, ако имаш късмет - щото за личната кола няма паркинг, или е много скъпо, или и двете! 5. Велоалеи с осветени блокчета, в които колите се бутат и ги къртят,чупят чаркове, пукат гуми, кривят джанти ... 6. Завирането на пешеходците в подлези,оставянето на булевардите на джигитите - обратно на съветите за 2 млн евра на урбаниста от Холандия... Какво ли още колко има да видим, да страдаме и да плащаме?! А той пътува със служебна кола, естествено - нали е директор, на него времето му е ценно, хората не са! ...

Тоя, който се подиграва на клиентите на ГМ обиди човек отдолу, че откъде има претенции като се вози в маршрутка. Та явно си прав/а.

Каква е идеята?Да се усвоят едни пари от едни наши хора пак? Ако София не може да осигури спокойствие и безопасност на гражданите си, нека първо това оправи, а после да пуска автобуси за шепа окъснели

Поредната фъндъковщина, автобуси пътуващи до центъра, вместо метро. В цял свят метрото е денонощно, у нас ще щъкат автобуси с паник бутони, тъпотия до шия

Тоя транспорт ще бъде нещо средно между хорър и криминален филм, пълен с най-долните персонажи от Марвел Комикс, даже Куентин Тарантино може да направи филм. Ще бъде пълно с криминални, алкохолни и тъмни сили и Адидас фенове в неадекватно състояние. Шофьора зад преграда, а кондуктура с голи гърди ще брани честта на автобуса. Може бивши барети за кондуктури да наемат...

Особено, когато се качи контролата в автобуса и се насочи към хората, които слизат. А хората започват да се дразнят, че им пречат да слезнат на спирката, на която трябва, защото трябва да си ровят по чантите и пропускат следващата спирка. Ама не знам някой от контролата, кога ще го отнесе за насилствено задържане на пътник.

Нали при ОПГ ГРОП беше много сигурно.

е Ние не отстрелваме трамваите си, като вашия Чижик в Петербург.

Тъй като тези хора имат достъп до личните данни на всекиго още по-опасно става, ако започнат да ви пишат актове без да знаете, излизат НП, които дори не можете да обжалвате и така законно с НЕЗАКОННИ МЕТОДИ ставате нарушители.

Не е задължителен, а? Ами като не е задължителе, освободете го и го направете ИЗЦЯЛО ЧАСТЕН, а не на общината и работете законно, а не с престъпления СРЕЩУ пправосъдието. Скоро само бездомници ще пътуват в него- няма да имате и кой да глобявате! Ще се молите да имате клиенти, ама хората ще ви отминават с презрение! И защо няма и алтернатива на вашата частна фирмичка? Да ви видя тогава. Лично аз пътувам с маршрутка- хем по-евтино, хем по-бързо.

и откъде толкоз претенции?

Имам частна фирма и знам, че клиентът винаги иам ПРАВО. Ама вие в ГМ не ги знаете тези неща, глобявате клиентите незаконно, пишете актове назаконно, даже хората не мога да се защитят като излезе наказателното постановление, защото всичко укривате - само да обирате НЕЗАКОННО на хората парите. Моята частна фирма не прави такива шашкании, разбра ли бе? А претенции имам, защото винаги съм имал за услугите, които получавам, А вашите са под всякаква критика.

Прав си, че с маршрутка е по-удобно. То така или иначе навсякъде е тъпканица. Но с нея можеш да стигне от т.А до т.Б без да се прехвърляш. Например от нас до 5те кьошета можех да стигна с 27 и 29 за 1.50лв. С ГТ трябваше да ползвам 2 транспортни средства- 3,60лв, съответно висене, чакане, тъпкане. За съжалениете маршрутките изчезват. Останали са само някои номера и не са много начесто. Явно тенденцията е да ги махат и да се тъпчем като емигранти у ГТ

София ще заприлича на всеки нормален европейски град.

Ами с такива служители - няма НИКОГА. Не го ли видя този отдолу какво е написал- служител на ГМ, ако не ти харесват закононорушенията на контролата - не го ползвайте. Нещастници. Личи си КОИ са им началниците.

Мани ги тия боклуци. Господ им е виновен че още са живи.

Познах те- виден представител на градски транспорт. Омразата между вас от ГМ и гражданите е взела невиждани размери. Така е не е задължителен, дано скоро ДА НЯМАТЕ КЛИЕНТИ. Пожелавам ти го от сърце. И да- пролет е права! Мръсотия огромна!

Хубава работа, ама българска. Безполезни автобуси. Ненадежден транспорт. Скъпо тъпо.. просто безумно. Защо не пуснахте метро денонощно? Малко ли ви плащаме скапаняци, та искате отделни билети. Е няма как да стане. За 2 лв. всеки ще си бръмчи с таратайката и това е..

Така по цели нощи в градския транспорт ще спят безплатно бездомниците и просяците, които и през деня пълнят градския транспорт. Само в метрото няма просяци и бездомници- иначе останалия градски транспорт е ГНУСЕН И АДСКИ МРЪСЕН ОТ БЕЗДОМНИЦИ И ПРОСЯЦИ. ГНУС МЕ Е ДА СЕ ВОЗЯ В ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ!!!!

и да - най-интересното е, че тях никой не ги проверява, нито им пишат актове и глоби. Не е порок да си бездомник в страната на Бойко, ама така не се прави социална политика. Дай на хората работа, а не ги прави бездомници.

и пряка връзка с Бащицата сиругно смехурани...едно време в нощния трамвай 19 ватманът продаваше бира...без паник бутон

По-добре да си взема такси за 7лв, отколкото да пътувам за 2лв, за да сляза в най-близкия квартал и после да вървя пеша 30 минути до моя квартал и жилище.

А дали ще ходят контролъори на тумби по 5-6 човека с полиция, за да може полицаят да записва данните на хората и да пишат актове за неплатени глоби, без да предоставят написаните актове на потърпевшите от тях? Та да ви кажа каква им е системата. Полицаят, който е с тях ви записва личните данни, за да могат те да ви напишат акт, който разбира се няма да бъде написан във ваше присъствие. Чудех се защо ходят така на тумби и най-после разбрах. Мислех си, абе парите от глабата да си е разделят малко им е. А рабоатат е следната в акто, който го пишат някъде на топличко срещу вас, се подписват трима свидетели, двама се подписват, че е написан във присъствие, а третия, че не вие представено копие, тъй като сте отказали да се подпишете. Честито. Гади ми се да пътвам с тази градска мобилност, особено като видя шайката от контролъори, ходещи да лъжесвидетелстват срещу хората, на които им пишат актове. И това се практикува от доста време. И да сигнализираш до общината- все тая. Нищо.

ти кво чакаш в Бокогинколандия

Преди нямаше и нощен транспорт. Защо ли?

Софийска община са пълни тъпанари като го доказват за пореден път. Как няма да важат картите за услугата, бе идиоти? Поемете си разхода от маржа, олигофрени. За всичко искате пари, дайте веднъж и вие, мамка ви нещастна.

Ами градска мобилност е търговско дружество на Софийска община. Знаеш ли, ако бе нормално търговско дружество щеше да уважава клиентите си. Ама това е търговско дружество под протекцията на държавата и на практика се чустват всевластни. Затова все повече хоря ще мразят градска мобилност в течение на времето.

Градска мобилност е частно търговско дружество със собственик Софийска община. Нищо лошо, ако общинарите не са под политическа протекция от държавата. И така се нарушава основния принцип на клиентите винаги да имат право. Едно търговско дружество има ли политическа протекция ВИНАГИ е в ущърб на клиентите. Лошото е,че градска мобилност няма конкуренция. И така данъкоплатеца го обират два пъти- чрез общината и чрез платените карти и билети.

Ако няма стюардеси да носят пиене и цигари, аз ша си се прибирам както досега по канавката.

абсолютна тъпотия и безмислица....за какво ми е градски транспорт през нощта, сигурно на 2 часа 1 рейс ще минава и отгоре на всичкото за него не важели картите на хората....дори не казват колко ще е цената на билета за едно качване на тоя нощен транспорт.....+ да го чакаш посред нощ на спирката ....никой няма да го направи, а ще си вземе такси и ще си се прибере бързо, вместо да се мота посред нощите да чака рейсовете на градския транспорт...то през деня ги няма по 40 минути, а билета 1,60 лв...какво остава през нощта - ще минават на 2 часа по един и цената ще е 4 лева минимум

отбиване на номера... в този си вид не е атрактивен нощния транспорт... на есен ще кажат, че никой не го използва и ще го спрат и така ще сложат точка на тази необходима общинска услуга!