Вл. Рапонджиев: Сигурността на Летище София е гарантирана
Изпълнителният директор на Летище София Владимир Рапонджиев коментира пред Дир.бг каква е обстановката на аеропорта по време на европредседателството.
Обратно в новинатаКоментари - Вл. Рапонджиев: Сигурността на Летище София е гарантирана | Днес.dir.bg
Коментари
Ценности, електроника и доста пари изчезнаха, докато сегашният шеф на Летище София Владимир Рапонджиев отговаряше за охраната. Биографична справка за новия изпълнителен директор Владимир Рапонджиев с цел проверка какви са му базовите образования. Нито дума по въпроса! Наистина той е завършил единствено НСА, бил бодигард в НСО, преминал краткосрочни професионални курсове. Рапонджиев е абсолютно некомпетентен за тази длъжност. Владимир Рапонджиев като директор на Дирекция сигурност на Летище София е проявявал престъпно нехайство и фрапиращо безхаберие при неизпълнение на служебни задължения, довели не само до накърняване материални интереси на обслужваните пътници и, което е много по-важно, до уронване престижа на Летище София.
Преди два дни намерих пет-сантиметрово острие на скалпел в зоната на сигурност - след проверките. Стоеше си кротко на пода. Около 19 ч.
Ти пък сега. НСА е ковачница за управленци. Ако е инженер, ще е само техничар. Ако е доктор, само ще лекува. Ако е архитект, само ще проектира. Спортът дава всичко, я виж как на Цв. Цв. нищо не може да му се опре.
Ценности, електроника и доста пари изчезнаха, докато сегашният шеф на Летище София отговаряше за охраната
Браво, тъкмо да могат хората да се евакуират като европейци. Още трябва да се разшири капацитета следващите две, три години.
4-та колонка за зареждане на електромобили се намира зад паметника срещу НС и се обслужва от естествения враг на електричеството Мавтинчо. Куплунгът / само за ВИП/ се включва в задната полусфера. За гражданите в предна полусфера има флексибъл шалтер, който е нужно да се дръпне 2-4 пъти нагоре-надолу. Сатифекшънът е гарантиран и без замърсяване на околната периферия.
Ето че летището работи и то добре според думите на директора ! Защо министъра на транспорта иска да го дава на концесия ? Или в това правителство всички са заети с далавери кражби и Афери , а Министъра мангал кокорест иска да краде до края на живота си от нас с помощта на концесията !
Ех Рапончо , Рапончо ! Бая крадете в това Летище , искате да го изкарате нерентабилно , за да дадат тази Златна Кокошка на някоя Мутра от обкръжението на Мутрата Борисов !
От друга страна, всеки път когато видя кадърен човек на държавна работа, в главата ми възникват въпроси за мотивацията му. При Рапонджиев и компания работата поне е ясна...
На O'HARE всяка минута и половина кацат 2 самолета, голям и малък на 8 писти, които се пресичат. Или около 1440 самолета на ден при 18 часа. Също толкова самолет излитат. Това означава, че на всеки 45 сек кацат/излитат по 2 самолета. Когато е имало буря и авиотрафикът закъснява, четотата на кацане се увеличава. Само за 10 мин може да се стоварят 5--6 хил пътника наведнъж.Те се вдигат от 5те терминала от огромен брой частни авт, лимо. такси, автобуси и шатъл/метро при много строг ред, контролиран от5 вида полиция Терминалите -2 етажа, заминав -горен, пристигане-долен и никога не се смесват както е хаоса на лет Соф. Това е плод на БГ-архит-инж-калинкова мисъл и ще мачка пътниците докато не се направи нов 2 етажен терминал. О"Хера е герой от войната, потопил балшой самураи. Време е лет Соф да се именува на доказан БГ герой Списаревски! Отговорните фактори обаче се ослушват продължително.
Но още не знаех, че София е летище! Е, сега го научих и това. И то само заради липсата на кавички.
Заплатата му е по голяма отколкото сбора от заплатите / не от доходите/ на президента и премиера.
Баба ми казваше голям залък лапни, голяма дума не казвай. Та пак както казваше баба ми да не чуй дявала.
Летище се готви да бъде продадено на ТУРСКИЯ холдинг LIMAK (вътре главния пакет акции се държат от ЕВРЕИ собственици на банка ЕБВРЛондон -които имат игри с ИДИЛски петрол с Ердоган Лукойл и Азербайджан).Летищата на ПОЧТИ всички столици в раойна наБалканите Близкия ИзтокКавказ са под контрола на ТУРСКИ фирми като турските TAV(летищата Сараево Загрев Прищина Скопие Батуми Истанбул Мека -С.Арабия) и LIMAK(Кувейт Турция Мали Нигер Египет Сенегал)Засега само СОФИЯ им се изплъзваа еропорта Пловдив е ЕВРЕЙСКИ Атина и Букурещ НИКОГА няма да станат турско или еврейски