Собственикът на заседналия кораб не иска екипажът да бъде евакуиран
Със съдействието на военните екипажът може да бъде свален на сушата за около 20-30 минути
Обратно в новинатаКоментари - Собственикът на заседналия кораб не иска екипажът да бъде евакуиран | Днес.dir.bg
Коментари
20 30 минути за евакуация на хора , които са на два метра от брега ...представям си, ако са на 200 километра.... ние сме импотентна държава
Пак Бойко ще трябва да измъква заседналия в скалите кораб "България", където го набута Радев и служебното правителство.
Гледам по тв армията докарала квадрокоптерче. Че за какво им е тоя дрон, най много да снимат 4К видео как се цепи кораба. Сигурно Мунчо ще си го ползва в предизборният клип.
Ходи от скалите да ги евакуираш, щом е толкова лесно ...:) ...може след това да премислиш дали 20-30 минути са много...
Резидент ,некадърно правителство. Мунчо и хунтата му съсипват България. Загива народа, загиват пилоти, загива бизнеса, загива природата. Време е да кажем баста.
10 дена прекрасно време, 30 циганина щяха да го претоварят в чували и изкарат на брега с рибарска лодка. Сега ще викаме специални кораби от Норвегия и Холандия, въздушни кранове. Тая операция ще струва 100-200 милиона. Кой ще ги плаща тия пари. Щели да задържат силитрата като гаранция. Гемията барабар със силитрата не струва 100 милиона. В момента Мунчо си прави PR за 200 милиона , ще ходи да се снима как разтоварват кораба холандците.
Бе тъпако, около кораба е пълно с катери. А и носа отдавна е зарит в пясъка, няма къде да потъне повече.
Майко, майко. Скапаната държава с един кораб не може да се оправи половин месец вече, а ние си мислим че ще подобри условията за живот на хората. Аз съм изумен просто…
С Бойко досега да сме забравили за това произшествие. А там ни диктатор, ни минпредседател стъпиха. След една седмица чак кацна някакъв измислен министър и то за да уволнява и наказва и интересно - пак виновни са преди 10 години. Ми май Орешарски беше !!!
"как чужд кораб в български води се отклонява от курса си и почти се забива в скалите на защитената местност „Яйлата”?" Все повече прилича на саботаж! "Отровиха ни морето, президент Радев! Държавният глава се оправдава с ланския сняг..." /Труд/
Какво общо има президента с авария на кораб бе трол тъп? Ние не сме президентска държава Радев да огравя за всеки проблем, като оня сещаш се дето реже лентички на всичко и после се наливат милиони да се оправят бакиите му
КОЙ е корабособственика? Защо не спасява кораба и екипажа? Защо може да предявява претенции?
Не му стигат лайната и бетона на нашето море та сега и тази гемия да го замърси. И виновни пак няма да има. Докато не напълнят затворите с политици все така ще бъде. А ние не заслужаваме това райско кътче на което живеем. Боклук народ.
Вицеадмирал Румен Николов ми хареса. Умерен, изчерпателен, логичен, реалистичен. Разликата между него и министерски съвет е от небето до земята. Безупречно поведение. Беземоционално, без излишни обвинения, без излишни реплики, без политизиране. Човек на място.
За какво да се евакуират, ако до тях стоят спасители, които да се погрижат във всеки един момент. Да ги оставят да се издавят като пилци и сами ще поискат помощ. Водата е бая студена, брегът - висок, а вълните силни. Ще станат храна за рибите, ако се правят на интересни и стоят на кораба само и само "да не му се промени правният статут".
Свалете екипажа и издигнете българското знаме на пилона. После, тези генерали ще се славят поне с един презвземен кораб.
Носът само привидно е закрит в пясъка. Този пясъчен слой е тънък, няма и метър, а под него остри скали. Корабът е набучен на скала, представи си нож забит в консерва с русенско варено. Няма мърнане ни напред, ни назад, ни у лево или десно. Да го духат, дреме ми за този турски тралясник, това е майтап от кораб, а не кораб, не струва пукната пара, направо да го зарязват там.
Румбата Ушатий е кат сомалийски пират с папагала си Рашков Ся на изборите ки му връчим ЧЕРНИЯ ЗНАК
Без да имам морски компетенции, смятам, че е нормално корабособственикът да не разреши изтеглянето на екипажа, защото това май е допустимо само в турбокритични ситуации. Всички знаем репликата "Капитанът напуска последен потъващия кораб." Пожелавам късмет на екипажа и по-бързо и безаварийно разрешаване на казуса!
При евкуация за собственока щяло да има последици, за това ТОЙ не позволявал да се предприяма такава. А при трагични последици от евентуалното изчакване, какви ще са последиците за България, освен имиджовите!? Ганьо си е "Т ъ п о Парче"!!!
Ся кат плени гемията на чалмите Мунчу зелений чарапогащник трябва да го произведеме в чин Генерал Адмирал на Панамския и Суецкия канал Мунчу става един вид българският НОРИЕГА Има и плячка - оборски тор
АМА НЕ ЗНАЕТЕ ЧЕ НАШЕТО МОРЕ Е ДОСТА НЕГОСТОПРИЕМЕНО ПРЕЗ ЗИМАТА ЩЕ ПЛАЧЕТЕ ПОСЛЕ:)))))
А бе на този кораб крайната му дестинация беше Варна. Там как щяха да го разтоварват? Да оставим факта, че на България която е производител на азотни торове този кораб изобщо за къде се беше засилил?
Да се блъсне кораб на 90км от Агрополихим Девня (най големият производител на такива торове) пълен с азотен тор в посока към Варна това е малоумно бе. Тия да не са правили рекламация на стоката.
С това изгнило праВосъдие...., скоро видов ден нема да бъде... 2 примера - другарите. Ченалова и Иванчева... - невинни та знае ли се...
Ами едно въже с една малка лодка и са за нула време на суша . Нито е нужен хеликоптер нито нищо. Представи си на един пътнически кораб как се евакуират хиляди. Могат да скочат дори, на два метра са все пак. Както писах импотентнна държава сме пълна с импотентни като теб.
Веднага ти отговарям. Няма никакви наркотици. Собственикът е същия, който притежава огромния завод с звучното име Шише Джам край Търговище и има протекции и лоби сред политици и държавници на ръководни позиции у нас. Особено близък е с една партия, чийто почетен председател освен философ строи и язовири! Та този корабособстееник не е някой случаен, че да му вземеш кораба и товара както се полага в такива случаи. Като заседна контейнеровоза в Суецкия канал веднага излезе поименно корабособстееника и кой е наел кораба, тук се работи дискретно. Някой да е чул или разбрал че български кораб на име Варна се запали лятото и едва не изгоря близо до нашия бряг. Корабът сега стои вързан на пристанище Леспорт собственост на ТИМ и се ремонтира от бригади на БМФ собственост на Домусчиев.
Щото държават няма механизъм да застави някакъв собственик на кораб да го разчисти и да гарантира незамърсяването на единственото си море.
Като хората а вие очаквате да ви спасяват с ваксини като ви ги шибат. Вие сте за бой населението не управляващите.
Кво му пука на собственика-капиталист за екипажа на кораба? Той нали си седи на топло, що да го е.е за простолюдието?
Съгласно международното морско право кораб без екипаж става собственост на този който си го вземе. Ясно е че собственикът, ще иска екипажът да остане там до последния си дъх.
Един от методите, предложен за отстраняване на въглеродния диоксид (CO2) от атмосферата, е „оплождането“ на океана за насърчаване на цъфтежа на фитопланктона (водорасли). Неотдавнашно проучване очерта екологичните, правните и социалните последици от широкомащабното торене на морето с карбамид в морето Сулу край бреговете на Филипините. Увеличаването на растежа на фитопланктона е предложено като метод за секвестиране на CO2; въглеродът може да бъде заключен, когато водораслите умрат и потънат на дъното на океана. Обикновено хранителни вещества под формата на желязо или карбамид (осигуряващи азот) се добавят към морето за насърчаване на растежа. Въпреки че е имало океански опити с желязо, малко се знае за ефектите от торенето с океанска урея в голям мащаб. Има опасения, че океанското торене може да навреди на морските екосистеми: например „мъртви зони“ в океана може да са създадени чрез мащабно разлагане на мъртъв фитопланктон или торенето може да промени състава на видовете, открити в цъфтежа на водорасли, което вероятно би насърчило по-леките видове, като цианобактерии и динофлагелати, които не са потънали и така не биха потънали водят до дългосрочно улавяне на CO2. В допълнение, торенето с карбамид може да навреди на промишлеността от водорасли, която разчита на среда без замърсяване. Съгласно търговска схема за торене с карбамид, карбамидът ще бъде произведен, смесен с други хранителни вещества и доставен в океана по тръби или под формата на пелети. Производството на карбамид е енергийно интензивно, което трябва да се има предвид при оценката на ефективността на техниката на торене за компенсиране на емисиите на CO2 в атмосферата. В сравнение с торенето с желязо, подходящо за открито море в международни води, торенето с карбамид в океана обикновено се извършва в крайбрежни води. Всички засегнати съседни държави ще трябва да се съгласят с управлението на всякакви предложения за торене, включително споделяне на разходите и ползите от такъв проект. Не е известно колко ефективно би било торенето при отстраняване на атмосферния въглерод. Въпреки инструментите, като например сателитни изображения, за проследяване на цъфтежа на фитопланктона, е трудно да се определи съставът на цъфтежа и колко въглерод действително се изнася в океанските дълбини и следователно да се провери колко въглерод всъщност е изолиран. Търговска компания твърди, че са провеждали опити за оплождане с карбамид в морето Сулу през 2007 г., въпреки че към днешна дата никакви резултати от експериментите не са публикувани в рецензирана литература. Тази компания предлага, че, в допълнение към отстраняването на CO2 от атмосферата, торенето на океана може да увеличи добивите на риба, като осигури подобрен източник на храна за рибите - и потенциално може да представлява част от начинание за аквакултури. Съществуват обаче опасения, свързани с риболова в оплодената зона, например местните рибари ще трябва да получат разрешителни за риболов от оператора на торовия завод, за да извършват риболов в части от оплоденото море. Появиха се опасения, че местните общности, където са се провеждали тестовете, не са били консултирани преди изпитанията. Местните рибари и общности биха били най -засегнати от такава схема, затова е важно да има ефективен процес на консултации, който да позволи на всички заинтересовани страни да изразят своите опасения.