Собственикът на фирмата-превозвач шофирал лично фаталния автобус
Григор Григоров е в ИСУЛ с травма на главата
Обратно в новинатаКоментари - Собственикът на фирмата-превозвач шофирал лично фаталния автобус | Днес.dir.bg
Коментари
Като са лоши атмосферните условия ще карате както трябва. Ако трябва ще пъплите. С пъплене и до Цариград се стига
Земите в раиона на летище Божурище струват МИЛИОНИ лева ,да ли пьк някоя жертви не са искали да продават на правилните сик мутри
Абе каквито и са говорим виновните са ясни -тройната кослиция Орешарски и служебния кабинет. Ние сме безгрешни.
и понеже пъплиме до никъде не стигаме. Аз не искам да пъпля!!! Искам да карам бързо, защото съм внимателен. Обаче има една друга страна на нещата. и това е лошото изпълнение на пътищата. В конкретния случай моста който го ремонтираха преди 3-4 години има коварно влизане от южната му част. Е не можаха да го изправят малко. ама така е с много пътни съоражения в БГ.
Току що казаха по нова че имало доклад за дефекти по пътя след ремонт от 2016 год. Нещо боцкк, АПИ, гербаджийските строители да кажат нещо по въпроса. Нещо за отговорности преди часове говореше боко, сега ми е интересно какво ще каже
Лека им пръст на загиналите,но вече тази тема е ежедневие.Изпъква само когато бройката е повече.Ние изчезваме като нация бавно,едни емигрират,други се самоубиват и т.н
Няма спор, че пътишата са зле, но не може да има и спор, че по пътишата карат идиоти. Особено тези, с едрогабаритните. В буря си мислят, че са много стабилни, защото с тежки. Случвало ми се е по магистрала Тракия в зверска буря и нулева видимост да карам със 100 а отзад да ме натиска тир и да ми дава зор и да ме изпреварва. И като мине през дупка на "магистралата" после що тир се обърнал в канавката или през виадукта
Оня ден минах от там точно, добър е асфалта ама на завоите е под ъгъл и дърпа към насрещното.
До Абе еи Напълно прав си с пътищата във БГ! Ето четете какви тъпи коментари и колко плюсове имат,после чакаите да се оправи БГ,всичко е наопаки!! От една страна диви шофьори от друга диви пътища с малоумна маркировка.
Пътищата и мостовете са ТАКИВА, КАКВИТО СА. Шофьорите имат глави, мозъци, ум - да СЪОБРАЗЯВАТ как и с каква скорост да карат конкретното возило при конкретните пътни и метеорологични условия.
и да слагате минуси файда няма. никой от управляващите няма изгода от това нещата да се правят в удобство на хората. ежедневно по този път минават тирове, които бързо ще развалят настилката. Този път е опасен от София до Своге, защото е тесен и не е пригоден за този трафик. На повечето населени места няма дори тротоари. Става за леки коли, мотори и малки бусове. Идеален е за тренировка на рали състезатели. След валежи обикновено има паднали камъни.
Участъка го влачиха ТРЕЙС. Цели три години. Колко пари потънаха, само те си знаят. А фактите - те са видими.
Като се обърне каруцата пътища много. Причини има то е ясно... Кой е виновен не се знае! Лека им пръст на загиналите и съболезнования на близките им.
Бог да прости и да упокои в селенията си погиналите! А Искърският пролом е и ще си остане опасен - и за леки автомобили, и за автобуси.
Каква е тази карма на народа ми, колко още страдания и мъка трябва да понесе. Вярно е, че някои от нещата сам си причинява, но каквото и да е сторил, не заслужава тази тъжна участ да се топи ежедневно и ежечасно. Мир на праха на починалите мои сънародници, боли ме....
В Българя всеки се занимава с несвойствени неща. Къде от зор заман, къде от пинтилък...днес някой е общак, утре реди павета, на третия ден шофира такси, на четвъртия нещо друго
Значи хем е добър пътя хем те дърпа към нарещното. Освен ако не си карал много бързо. За да е сигурен един път не трябва само мазен асфалт. За олимпик боко каза хората да внимават къде си правят застраховките, сега може би ще каже пътниците да внимават какъв билет си купуват и по какъв маршрут ше минат.
абе като е лош пътя и времето също, СЕ КАРА ПО-БАВНО БЕ, ИДИОТИИИИ! ??? ЗА КЪДЕ БЪРЗАТЕ, ТЪПИ БАЙ ГАНЬОВЦИ!?
Как закъде? Нали трябва да се хваща следващата кирия? Пък шофъор да се наеме пари ще иска? И на 100 да сране що да си не кара той?
Не съм минавал по този път,но гледайки репортажите по телевизиите,не видях да има мантинела от страна на пропастта ?! Така ли е ?
Предполагам ,че грайфа на гумите не отговаря на изискванията и това може би е една от причините
В един от репортажите по тв-то се видя че има мантинела която е нагъната. Не е лошо да се провери как е монтирана мантинелата, защото съм виждал да я побиват в земята съвсем малко, колкотожда стои изправена
Всичко си правим сами! Пестим от гуми от ремонти, връзваме с тел тук и там ... и някой ден това поведение дава резултат!
Картинката, макар и мътна леко започва да се изяснява. Шофьор е шефът на фирмата. Кара хора около и над своята възраст. Въпрос: Защо лично? Въпрос: Кара ли постоянно автобус или това е изключение? Подозирам отговорите, защото не е единствен действащ по този начин, но нека разследващите стигнат до тях.
Все пак това е голям автобус. Мантинела не може да издържи толкова голям товар, ако не е само ужулване.
Мушмул, то е ясно, че не си внимателен, ако беше, нямаше да говориш глупости. Ти не си сам на пътя, и при бързо шофиране, няма как да знаеш, какво мислят другите бързаци около теб... Точно такива самонадеяни идиоти изтрепаха хората.
Когато времето е много лошо, силен дъжд, силен сняг, силен вятър, в Германия, всички пъплим по магистралата. с 20, с 40, със 60, в колона. Дори има случаи, когато хората отбиват в аварийната и спират, да изчакат. Тирове, коли, всякакви. Иначе няма ограничения, на повечето места, но някой типичен българин ще се пребие, понеже не му се пъпли, и ще трябва да правим rettungsgasse заради него. Когато спираме много рязко, поради задръстване например, сигнализираме с аварийни. Което в България не забелязах някой да го прави. Когато ограничението някъде е 80, всички караме с 90. Защото до толкова няма глоба, и бързаме за работа. Това се нарича толерантност от страна на полицаите. И това липсва в България.
Зверска буря? Със 100? По българска магистрала, със острите завои, и с обратните виражи? Някой лъже, или е от 80% безсмъртни?
А каква работа има дупка на магистралата??? Нали затова е магистрала-високоскоростен път с перфектна поддръжка..., но не и в България на дебелия от Банкя, нито пък на дебелата от една столетна и отгоре партия!
На такива опасни завои трябва да се слагат двойни непрекъснати мантинели с височина 2 метра. Като гледам тази мантинела са я сложили само за украса колкото да се каже, че има такава. В Германия се правят краш-тестове с автобуси в мантинела и са направени така, че да удържат силата на удара и едновременно да изтласкват обратно автобуса към пътя без да се късат.
Така е като собствениците на такива фирми са шофьори с основно или средно образование! Да живее простотията в нашата татковина! Жалко!
Някой дава ли си сметка, че най-вероятно Григор е карал като олигофрен, както апропо 50% от всички шофьори по републиканските пътища??? Не мога да преценя що за идиот трябва да си след всички черни новини всеки божи ден да продължаваш да управляваш като малоумен. Стигам до извода, че българина(50%) е много просто същество.
Мантинелата може да спре само автомобил. Няма как да спре толкова голям и тежък автобус. Същото важи и тировете. Бог да ги прости!