Коментари - Всяка втора сметка у нас не се плаща навреме | dnes.dir.bg
назад

Всяка втора сметка у нас не се плаща навреме

Приблизително всяка втора сметка (53%) в България не се плаща навреме — при среден предоставен срок за изплащане на задължения от 33 дни.

Обратно в новината

Коментари - Всяка втора сметка у нас не се плаща навреме | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всяка първа заплата не се плаща навреме. По добре да имаш да даваш отколкото да чакаш да вземеш.

За кои сметки имаме срок за плащане 30 или повече дни?

Радвайте се,че изобщо се плащат..Аз не съм взимал заплата от два месеца..

кога циганите станаха 50% от населението бе ?

коя сметка бе идиоти? измислената сметка от ЧЕЗ? определената на око сметка за вода? колкото са решили за телефон? сложете сметка за погребения на народни изедници и ще видите как ще се плаща на момента, и всеки ще иска да е по-висока.

Трябва да започнем масово да не плащаме да ги видим тогава какво ще правят , но трябва да го правят всички иначе няма да има полза.

Сметките, особено тези на Топлофикация, изобщо не трябва да се плащат, защото не са реални, а напълно произволни във вреда на потребителите.

А някой от коментиращите дотук да обърна внимание, че става въпрос за фирми, а не просто за потребители?

Всяка първа заплата не се плаща навреме. По добре да имаш да даваш отколкото да чакаш да вземеш.

За кои сметки имаме срок за плащане 30 или повече дни?

Радвайте се,че изобщо се плащат..Аз не съм взимал заплата от два месеца..

кога циганите станаха 50% от населението бе ?

коя сметка бе идиоти? измислената сметка от ЧЕЗ? определената на око сметка за вода? колкото са решили за телефон? сложете сметка за погребения на народни изедници и ще видите как ще се плаща на момента, и всеки ще иска да е по-висока.

Трябва да започнем масово да не плащаме да ги видим тогава какво ще правят , но трябва да го правят всички иначе няма да има полза.

Сметките, особено тези на Топлофикация, изобщо не трябва да се плащат, защото не са реални, а напълно произволни във вреда на потребителите.

А някой от коментиращите дотук да обърна внимание, че става въпрос за фирми, а не просто за потребители?