Коментари - Сменихте ли колата с градски транспорт заради цените на горивата? | dnes.dir.bg

Коментари - Сменихте ли колата с градски транспорт заради цените на горивата? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

всички имат пари или крадат. Лично аз предпочитам да се вдига цената, за да има по-малко движение.

Го направете безплатен. Моментален резултат. Ама така няма как да се краде.

Работя като супервайзер и съответно от мен се изисква гъвкавост, която само комфорта на личния автомобил може, да ми даде.

От понеделник сменям градският транспорт с велосипеда !

Не смених колата, а дори съм с намерението още една да си купя за резерва. Колкото и да стане горивото няма да дам пари за идиотският скъп градски транспорт.

Надине ти ли си ?! Я кажи колко скрап си събрал ?!

Да, Аз смених превозното средство, купих си на старо автобус, използван в градския транспорт и сега предлагам споделено пътуване на колегите !

Карам на контрабандна нафта от градския транспорт. Така съм от години.

Смених колата с работа от вкъщи. Това е единствената читава алтернатива.

Градския транспорт е трагедия, но "евала" на на общинарите, че правят всичко възможно да затрудняват автомобилното движение. Вчера например на Гешов чаках 15 минути за да пресека България. Три пъти дава зелено на България, без да пропусне напречното движение по Гешов. Разбирам, че е правителствено трасе, но чак пък толкова. Каато им правят все зелено как правителството ще разбере проблемите със задръстванията? Явна Фандето се подмазва яко.

И 10 лева да стане, няма да сменя. Да му мислят тия, дето са глупави и/или некадърни, че не могат да си намерят добре платена работа или да развият бизнес (даже с най-тъпото МЛМ можеш да си вадиш по 4-5 К на месец)!

с МЛМ не е точно така. Освен, че разумните приятели почват да те отбягват. След като някой ме кани на кафе само да ми дудне за продуктите им го отписвам. А иначе не шофирам в София, защото е изнервящо. Има си метро.

Ще смените, като бензина стане 4 лева.

И 20 лв. Да стане пак ще си карам, да го духат работещите бедни.

Ние от факултето и ристо ботев не се возим без паре у градскио,оти фандъкова ни каза че моем штото сме я избрели пак за кмет

Не. Смених колата не заради горивата, а защото ми свършиха парите, а ни бавят заплатите с цял месец! Като си получих заплата и пак се качих на колата!

Ам чи аз за рейс не плащъм, куруцата кара на кон, не на бендзин. Тъпите булгари ми плащат тока ми вудата ми пимиштете фсеки месец..

Нямам и намерение. Докато литър бензин е под 100 лв не ме интересува цената му!

Че в София в 90% от случаите е по-добре да си с градския. Що за въпрос? Питайте дали хората са намалили пътуваниятя като цяло. В което се съмнявам, де

Ми аз в София на работа с градския транспорт (включително метро!) стигам за един час а с колата - за 30 минути! Ти ми кажи кое е по-добре?

И аз съм така, няма да дам 1 ст. за градски транспорт. Прекаленно е скъп на фона на мин. работна заплата.

Голям смях. Градският транспорт в София или е бърз, или е удобен, но много рядко и двете. Има места, където не можеш да стигнеш, без да смениш 3 маршрута и се клатиш поне час, а с кола си за 25-30 минути. Да не говорим за.30-те минути чакане след 22:00 за някои линии.

Кой и как очаква да бъде заменен личният транспорт с градски, след като СГТ е с интервали от 20 !!!!!! минути за линии , минаващи покрай болници и училища в най-големите задъствания. Как ще качиш ученик с 12 кила раница на гърба в задръстването 40 мин без възможност за сядане, при условие , че автобусите са претъпкани и не се диша. Доста често не спират и на спирките, защото гонели график и се налага да чакаш следващия. Градският транспорт трябва да е с удобни маршрути, а не орязани , заради интересите на някои хора, щото решили да си правят заведенийца по улиците! Освен това трябва да е на разумни интервали от време. 20 минути не са нормален интервал за СОфия- да ме извинява шефът на СГТ и всичките общински магарета! После се чудете защо всеки е с кола.

Фандъкова каза че са пред фалит ако не разредят още градския транспорт.

Еми, щом за безплатни карти за бежанци има ресурс, значи не са пред фалит.