Коментари - Следят на око за нарушители на забраната за влизане на стари коли в центъра на София | dnes.dir.bg
назад

Следят на око за нарушители на забраната за влизане на стари коли в центъра на София

Служители на Столична община ще преглеждат записите от поставените камери

Обратно в новината
| Автор : Надежда Христова

Коментари - Следят на око за нарушители на забраната за влизане на стари коли в центъра на София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да сменим девизът на София: Винаги, навсякъде, нищо.

смеееееех 2023 година, годината на стартирането на изкуствения интелект

Пак бедните го отнасят

При така написаната наредба ще завалят дела срещу Столична община и е много вероятно те да бъдат спечелени в полза на гражданите. Това би следвало да доведе до промяна или отпадане на наредбата - защо настояват да се чака това да се случи след 2024-та - предстои да стане ясно (ако въобще има работещ СОС до тогава...)

При кмет с минало в it бизнеса това е позор. Няма кой да интегрира две бази данни - една с номера на коли минали в центъра с една на КАТ с година на производство на МПС. Това кмета трябва сам да може да го накоди в свободното си време….

И как става това на око? Вижда кола, определя и категорията, познава къде живее собственикът, плюнчи химическият молив и пише глоба?

Поредната мярка за ограбване на хората , трябва да се съди държавата за дискриминация , центъра не е само на богатите !!!!!!!!

Камера с разпознаване на номерата, докладва номера в компютър, прави връзка с базата данни на КАТ за този номер, взема датата на първа регистрация и сравнява с текущата дата. Друг е въпросът, че това е несправедлив подход, трябва да се мерят газове и данните да са от ГТП

Сутринта в центъра не се дишаше. Пред мен един таралясник бълваше черен дим и сажди като комин на металургичен комбинат. Има хора с бронхиална астма, за което това време на годината е най-тежкото за тях. Защо някъв беден клпшар да трови въздуха на десетки други граждани? Като няма пари да поддържа кола - да ходи с рейса.

Може ако беше работил нещо през живота си? А не само да лапа от ДС наследството. И да ти кажа че годината на производство има нещо общо с това колко цапа колата, само в болните мозъци на некадърниците у нас. Знам бензинови коли от 1994, които покриват ЕВРО3 и коли на 5 години, които пушат като комини.

На Око или на Ухо?

Нямаме кметове, а гостуващ Цирк!

Ако трака и бръмчи много - няма място в центъра.

На ръка...

Не чете ли бе простак? Софтуерът трябвало да е лицензиран.

И как неграмотни люде ще определят колите на око

Проблемът в София, не са автомобилите, а безмозъчното застрояване в София, в резултат от който ествените въздушни течения бяха "запушени" от безмозъчни градежи по тяхното протежение. Преди 20 години след, като слезеш от “Моста на влюбените” зад НДК веднага усещаш течението на въздуха от Витоша, а сега няма никой стърчат едни кооперации и въздух йок !!!

Да. По-малко ли замърсява колата ми като карам на ГАЗ? ДА, разбира се. Защо това не се отчита? Щото плебса трябва да бъде мачкан и да не мисли за далаверите на богоизбраните. Всъщност едва ли има мазохист със стар автомобил който да не е сложил газ. Ако не го е направил значи кара изключително рядко - съответно замърсява по-малко. И пак да питам - тия дето си карат колите само уикенда ли замърсяват по-малко или баничарките дизел категория 2 или 3, които са с махнати /откраднати/ филтри и не ги гасят - доставчици, куриери, и т.н.?

По мириса.

Тази забрана засягала над 20 000 автомобила всеки ден . Дали въздуха ще стане по-чист при очакваните задръствания около зоната .

Нарушителите в Белене, а комунистическо ДС "кметско" копеле

Цитат: "...Въвеждането им цели също ограничаване на задръстванията.." Как пренасочването на трафика ограничава задръстване в други части на градовете бе ? Това е тЪпиЗъм на седмицата!

Пак милициите на Борисов, правят черен живота на всички ни!

Следва и на бедният мучо да му за забранят достъп, но за сметка на това ще бъде редовно ваксиниран:). И ще се бори срещу глобалното затопляне.

Че как е бил приет и пуснат в експлоатация?

А хората извън центъра някаква по-ниска категория ли са? Или те няма нужда да дишат чист въздух? Щом една кола е неизправна, значи просто няма да се движи. Достатъчно е да видиш че алспуха на автомобил след 2010 е черен и да разбереш че тя филтрация на изгорелите газове няма

Плебса пак се размуча, всяка промяна ви е проблем ЕЙЙЙЙ АНДРЕШКОВЦИ АНДРЕШКОВЦИ ако зависи от вас цял живот да ринеме в калта

защо на око,на педя не е ли по-точно?

За бедните има градски транспорт. Отнасят го пишман баровците.

Караш ли беемвето от 2000г или пак си в мегапартс

Уникално дебилно решение. Трафикът да се измести към жилищните квартали, а центъра, който е празен да няма нищо в него. Уникална простотия. Но явно искат да им е удобно на държавната администрация. Интересно ми е дали това ограничение важи и за тях?

Влизам у центъра без табели даже

ааа, значи свине може , а коли не може ....

Това тъп виц ли е? Или новаторски контрол? Как точно следейки на око ще определят автомобилите с Евро 1?

Ако искат да направят въздухът в центъра на София като на Швейцарските Алпи може и без тъпизъма ЕКОстикер и ниско-бедно-емисионна зона а просто трябваше да обявят че от 2024-та идеалният център се превръща в ПЕШЕХОДНА ЗОНА в която достъп с авто ще имат само живущите по адресна регистрация и коли които зареждат магазини. Незнам що си мислят че само старите коли имат вредни емисии след като няма автомобил който да има ДВГ и който да няма вредни емисии

И на око И на мъдо Този гнусно презастроен и мръсен град няма оправяне!

Една и съща кола може да е с с регистрация преди 1 януари 2002 г. и с регистрация след тази дата. В задачата се пита - кой замърсява повече?

каква ти е колата и коя година е?

тя може и след 2012 да е произведена и пак да е без дпф и катализатор, на кой му пука?

А дали не могат да следят за неправилно паркирали?!? Или това е напълно невъзможно???

ЕКО стикерите при ГТП, и всякакви други ЕКО малоумщини за пари и накрая НА ОКО ги следят.

Добре де ..А, до къде я докарахте, с тия кухи лейки, комлексари който по цял ден и нощ обикалят със скапаните си трошки и мотори и бръмчат с пробитите си алспуси. На село можеби е нормално да се покаже пред момите на "мегдана селския идиот " ама тук е столицата. Нали щяхте и тях да ги "слушате на ухо ... и ли а око ...на ръка" !?!?

той това ти казва че е зле, но не може да го спре, понеже няма работещ СОС

"Следят на око..." А окото - ГРЕДА.

Просто трябваше да забранят за ДВГ центъра за всички без електрическите, а който иска да влезе с двг да плати еко винетка за деня, например 20 лева, и да си върши работата. Иначе е ограничаване на възможност за придвижване, и за това ще ви съдят. Няма ясни знаци, маркировка че започва друга заона, няма алтернатива - еко винетка, няма буферни паркинги пред зоната. Сега се оказва че и софтуер за камери няма, какво има? Какво направи като подготовка за наредбата предишния кмет?

Защо винаги нещата тук стават по труден, некадърен и комичен начин. Като нещо не е ясно, вижте запада как го прави. Примери много, не е нужно да се открива топлата вода.

За изнасяне. Тря човек да е супер тъпо парче да не зацепва какво е Климатичният Затопилизъм и масончетата дето го налагат. Изнесох се на село, чист въздух, домашна храна, Старлинк, римоут работа, спокойствие. Карам си класическите коли от 80те и 90 те и не ми дреме. Като ми забранят ще ги хвърля за резервни части и ще мина на китайска електричка. А "гражданите" да си душат пръдните, индустриалната прах от "новото строителство" и да си мислят, че са великани.

ЗАЩО ТРЯБВА ДА ИМА РЕПРЕСИЯ ЗАБРАНА ЗА ДА МОЖЕ НЯКОЙ ДА ЖИВЕЕ ДОБРЕ. АКО СЛЕД 5 ГОДИНИ НЕ Е ПО ЧИСТ ЦЕНТЪРА ЩЕ ОБЕЩЕТЯТ ЛИ ХОРАТА.

Хубава работа, ама българска :)

Къв запад и там са зле. Мръсни въздух идва от запада. Не духа от Черно море към София а обратно.