Коментари - След протести: Таксито в София скача с още 15% | Днес.dir.bg
Коментари
Цената на таксиметровите услуги не бива да се регулира. Нека всеки вози на колкото прецени, но цената да е само и единствено на километър пробег за да може да се сравнява от потребителите. Да си изчислят средно колко километра изминават за повиквания, колко средно стоят в задръствания, колко по-неизгодни са им кратките пътувания и да включат всичко в цената на километър пробег.
Защо таксиметровите шофьори неприемат за разплащане купони, които ми дават от работата, при положение, че закъснявам за работа и искам да си платя коректно?
Ганювците често твърдят, че таксиджиите масово били цигани. Е, видяхте ли сега как циганите пак си вдигнаха заплатите и си намалиха данъците? Гордеете ли сте, че сте българи, а?
Те другите да се оправят, ти си си добре, а, ганьо? А когато вдигат парното, тока, храните, тогава какво обясняваш, ганьо?
за всеки, на който му се налага да се качи в тези вонящи кочини, с отвратителни лекьосани седалки. Накрая си даваш надницата, тичаш в банята и си переш и палтото...
Софиянци, съберете се и вие и си вдигнете заплатите с 15 процента. Днес ви показаха как става. :)
не могат да изкарат 70лв (10 кутии цигари) на месец за данъка ? Яйде няма нужда. Не стига ,че дигат цените, но и им намаляват данъка с 2/3 и ние ще трябва да го плащаме . Тия пари можеше да отидат за нещо полезно.
Преди ползвах редовно такси.Беше нещо нормално.Но от вече близо 10 години намалих драстчно това.Не ми е до парите а до това да пълня хушите на тия.Е няма да стане.За изминалата година съм ползмал веднъж и то защото гоних самолет рано сутрин.Иначе и това нямаше да направя.Та арела ми е към хорото спрете да им пълните гушите те не го заслужават!!!
с вонящите кочини! Бойкот до дупка! Да им плащаме данъците на тези полуграмотни дебили!!!! Е няма да стане! Да си се возят сами и да мрат от глад!
трябват балъци да взимат коли на лизинг... Масово е фискализирането на таксиметровите апарати на "кухи" фирми. Управляващите ги е страх да пипнат малко по-сериозно, че бутнат ли тук-там и ще се размирише !
Не ползвам тази сган от цифра време и повече никога няма да ги ползвам! В София градския повиши нивото доста и в редките случай, когато не съм с кола за 4лв с еднодневен билет си пътува навсякъде, където искам! Тия да ги няма никакви, жалкари!
Да ви еба майката циганска каруцарска, не стига, че крадете с помпи за километрите, ами и ще ви плащат за това!
Егати титаничната простотия. Не за тарифите. Като са лакоми ще висят по стоянките без клиенти. За данъка е простотия.
После защо карали пияни или друсани... То не е само че е скъпо, вози те някъв получовек в разбита бричка...
Често пътувам из Европа и много ми харесват услугите на Bolt. Още с викането на таксито знаеш колко ще ти излезе и плащаш предварително. Идва шофьор, със нова кола, обикновено под 5 годишна, чиста и спретната. Шофьора не мирише на вкиснато, не пита дали може да пуши в колата. Ако клиента желае да си говори с шофьора си говорят, ако не си мълчат. Искам същата компания да бъде допусната до българския пазар, а след това ако искат и тройни да станат тарифите на бакшишите.
А тия нещастници до кога ще отказват курсове за по 3 лева? Кой и кога ще ги задължи да возят до всяка дестинация. Като си поръчаш такси за 3км курс, диспечерката ти се обажда да ти кажа че нямало свободни колеги. А те седят кибиците по стоянките и чакат някой да се качи за 20лв курс! Глад за тия боклуци!
Ама какъв е проблемът - ако желаят да возят и по 5 и по 10 и по 20 лв. на километър. Хората ще си намерят алтернатива и тези ще гладуват и ще намалят цените. Това иначе е като картел…
Да ама не - няма да бъде допусната, защото нашите таксита отиват в миманса. Да не са луди сами да си отрежат клона. Затова, а и по един куп други причини с които нормалните българи се сблъскват всеки ден аз реших да се преместя и да живея там където има и Болт и много други нормални неща. Не плащам данъци на българската държава и не гласувам за български политици. Уважавам България и народа ни (идва от род), но не признавам държавата и пародията в която са превърнати институциите.
Не е въпроса в цените, а в това, че трябва ние да им плащаме от нашите данъци повече от половината на лицензите. Това е връх на наглоста и затова повече няма да стъпя в мръсните им смръдливи кочини и да им слушам глупостите. Да мрат от глад или да си търсят подходяща за едната им гънка мозък работа.
Вече и за софийските таксита почнах да плащам….. с моите данъци. 6,6% дефицит - за пенсии, помощи, раздута администрация, полиция, военни ….. и софийски таксита.
Кога ще има “антикризисна мярка” да ми намали данъка с 60%? Дайте антикризисно свалете ДОД от 10 поне на 5%. Защо само за едни има помощи, а за други не? При това говорим за софийските бакшиши, които в момента под 4000 лв на месец чисти не падат.
Точно така, това е пазарна икономика, да си ги оставят да си вдигат цените, докато искат и има търсене, после пазара сам ще регулира нивата
Защо спряха нощния транспорт в София? Искам с моите данъци да се субсидира нощните автобуси в столицата. Да видим какво ще правят таксиджиите
Само Хотели, Заведения, Таксита и Пенсии - само това правят от 2 години. Как може частник развива бизнес, прави по 200 лв. на ден оборот и накрая плаща само 300 лв. данък за година. А ако си фирма с 200 лв. на ден влизаш и по ДДС регистрация и ДОД и осигуровки и 5% плащаш след това на остатъка за да си ползваш парите. Смешна и жалка е тази държава и няма как да се оправи докато се субсидират едни сектори другите ще укриват данъци защото никой не му е приятно да го дерат яко а други да плащат по малко от 1 лв. на ден данък.
Абе комуняги, какви цени определяте 30 години след "промените", оставете най-накрая нещата да се случват по естествен начин ! Доколкото има изобщо някакъв ценоразпис той трябва да е от типа - не по-малко от 50 ст и не повече от 10 лева, широк максимално, и единствено целящ да пресече криминална дейност, нищо повече.
Декларация, че Фандъкова е длъжна на 2 ри януари да дойде да ми изближе лайняния кенеф. На 3-и почвам да я съдя....как по дяволите София ще нарежда държавата да плаща нещо...
Давал съм по 500-600 лева на месец за таксита, ако не и повече. Сега ще им давам точно НУЛА. По-добре на дринк енд драйв, отколкото на тия наглеци. Не плащат нито ДДС, нито данък печалба, нито се осигуряват. Половината са нагли престъпници, както се видя с оня циганин. Но тероризират държавата с протести.
Не проумяват,че по евтина тарифа,повече клиенти,повече пари.Ама бакшишите искат като излезе за 2 часа да направи 100 кинта с помпене и високи тарифи и да бяга у панела да претака зелето и пърди под юргана.Бойкот на наглите бакшиши.И без това са повече от необходимите бройки.
Тези хора очевидно не осъзнават, че сами си вредят по този начин. Такситата стават все по-малко на брой и с все по-малка печалба.
Само мангали вече стават таксиджии, останаха и някои тарикати, които возят проститутки и им набират клиенти. Тук-таме същите тия талигари взимат поръчки от Максим на 1/3 цена, карат виагра, цигари и алкохол на закъсали нощем.
Булгаристанската форма на "такси" е суциълистичъски анахронизъм. Що изгониха UBER, ве? Щото няма как да доите бакшишите! Като искате лицензирани таксита, го направете по европейски и китайски, Мамицата ви червена и мутренска: ЕЛЕКТРИЧЕСКИ КОЛИ. По китайски: наем на час на електрически коли ЧРЕЗ телефонно приложение. В нормалните държави най-скъпата част в една услуга и производство е работната човешка сила.
,,Съгласно решението данъкът върху таксиметров превоз на пътници е в размер на 850 лв., но само 300 лв. ще се заплащат от превозвачите, а разликата от 550 лв. се очаква да бъде поета от държавния бюджет за догодина, чрез компенсиране в бюджета на Столичната община."... а вие сиплащайте данъците .
Защо забраниха Uber? Защото не плащали данъци. Ми те и бакшишите не плащат видно от статията. Създайте възможност да се върнат Uber и Lyft.
Е като си дървят тарифите тия мангали, дали ще им се качи някой в разбитите каруци? Надали на някой му се налага да ползва такси повече от 3-4 пъти годишно. Гладувайте тогава мангали гадни.
След протести: Таксито в София скача с още 15%
Шофьорите на жълтите коли договориха и намаляване на т. нар. алтернативен данък за таксиметров превоз
Обратно в новината