След инцидента с военен хеликоптер в Африка: Потвърдиха смъртта на трима българи
На 11 септември бе съобщено за петима загинали, външно чакаше потвърждение дали трима от тях действително са българи
Обратно в новинатаКоментари - След инцидента с военен хеликоптер в Африка: Потвърдиха смъртта на трима българи | Днес.dir.bg
Коментари
това недоразумение от 69та година и пребоядисаната "модификация" Ми-35 трябва да се спре да лети. На година падат по 7-8. 02-JAN-2019 Mil Mi-35M Nigerian Air Force (NAF) 5 Damasak, Northern Borno State w/o 04-FEB-2019 Mil Mi-35M2 Venezuelan Army 0 El Pao, Cojedes w/o 05-FEB-2019 Mil Mi-35 Venezuela army 0 near El Pao, Cojedes State w/o 02-MAY-2019 Mil Mi-24 Mk III Super Hind Algerian Air Force 0 near Guemar Airport (ELU/DAUO), El Oued w/o 19-JUN-2019 Mil Mi-24V 7353 Vzdušné síly Armády České republiky (Czech AF) 0 military area Libava, Olomouc region sub 27-SEP-2019 Mil Mi-35 6W-SH. Senegalese Air Force opf. MINUSCA 4 Bouar w/o 27-NOV-2019 Mil Mi-24D TU-VHR Cote d'Ivoire Air Force (FACI) 0 Katiola Airport (KTC/DI01) w/o 06-JAN-2020 Mil Mi-35 HS-7154 Indonesian National Disaster Management Agency 0 Gesit Field, Sawangbendar Village, Tahuna District min 08-JAN-2020 Mil Mi-35 Afghan National Army (ANA) 2 Porchaman district, Farah province w/o 10-FEB-2020 Mil Mi-24P 2862 Syrian Air Force 0 Idlib sub 18-MAR-2020 Mil Mi-24D TU-VHR Armée de l'air Ivoirienne 0 Abidjan Airport w/o 12-APR-2020 Mil Mi-35 Libyan National Army (LNA) 3 Abu Grein, 138 km west of Sirte w/o 07-MAY-2020 Mil Mi-35 27 blue/RF-13 Russian Air Force 1 Dzankoy area, Crimea w/o 11-JUN-2020 Mil Mi-35 856 Libya Air Force 0 Tripoli (32.856353, 13.194216) sub 09-NOV-2020 Mil Mi-24P RF-91855/02 Y Russian Army 2 Yeraskh, Ararat province w/o 13-JAN-2021 Mil Mi-24? Sudan Armed Forces 0 Wad Zayed Airport, al-Showak, al-Qadarif province w/o 28-FEB-2021 Mil Mi-35M 42 blue Russian Air Force 0 between Al-Rayhaniyah and Al-Qasimiyah, Al-Hasakah Governorate w/o 20-APR-2021 Mil Mi-35 Ethiopian Air Force 3 Guya, Abiy Addi, Tigray state w/o 03-MAY-2021 Mil Mi-35 Myanmar Army 3 Moemouk w/o 08-JUL-2021 Mil Mi-35 Zimbabwe Air Force 0 Chitungwiza sub 20-JUL-2021 Mil Mi-24 Syzran Higher Military Aviation School of Pilots 0 Syzran, Samara region sub 08-SEP-2021 Mil Mi-24 Sudan Air Force 3 White Nile, S of Khartoum, al-Shuqilab area w/o 10-SEP-2021 Mil Mi-24D Armée de l'air Ivoirienne 5 near Ferkessedougou, Téhini w/o
- властите на Кот Д"Ивоар, които разследват катастрофата. - Aбе пълен смях, хеликоптера паднал преди 10 дни, те едва сега установили дали са българи. А сега представете си какво ще разследват на стар хеликоптер, паднал в блато с вода, направо като по филмите с Хорейшо ;)) Това е Африка, нищо не се е променило от 50 години насам, затова и вече не я дават по новините, просто не е интересно. Западняците си хвърлят ядрените отпадъци там, руснаците им продават старата си техника, бившите колонии УЖ са свободни, но още ги управляват Англия, Франция, или Холандия и им копаят ценните метали, неграта умират от болести, или се колят с мачетета и стрелят с АК. Това е реалността, какво разследване, всичко е станало каша 10 дни в този хеликоптер във водата и 43 градуса навън, ще разследват, полека.
Вече трети път пускате това и нищо ново. Статиите едни и същи. Никаква журналистика! Защо са били там българите? Как по точно е продаден хеликоптера? Копайте бе хора? Заслужете си парите!
Наемници, професионални военни, обикновено работят за пари, какво не ти е ясно ? Може би са даже пилоти.
- Как и по-каква линия е продаден този хеликоптер? С държавна намеса? - Каква работа точно извършва хеликоптера, частни или държавни мисии? - Чия собственост към момента на катастрофата е летателната машина? - Какво са работили там нашите сънародници там? - На база какви трудово-правни взаимоотношения са там и кой им е работодател към момента на катастрофата? Ето няклокло базови неща които да покопаят малко разследващите журналисти..
Леле ужас… И аз си мисля точно същото… Направо забатачена история, отвсякъде… Няма оправия и това е…
обаче виж държавите оператори - всичките са от третия свят. Някои даже от четвъртия... предполагам никаква поддръжка и всичко се крепи на тел, тиксо и добрата воля. очевидно даже и пилоти нямат, та плащат на разни източноевропейци...
Може да са от миротворците на ООН - UNOCI United Nations Operation in Côte D'Ivoire, макар,че какво ще правят те на военен самолет, който не е на ООН. В DPKO работят много българи, някои от тях в най-опасните части на света.
Бог да прости момчетата. Не е лесно да си наемник в Африка. Не всички оцеляват.. Не си ли наемник по душа, не става..