БДЖ и синдикати, министри и кредитори сядат на масата за преговори
Двама министри - на транспорта и на финансите, разговарят с кредитори в Германия за разсрочване на дългове за поръчани влакове, върху които има и лихви, каза пред журналисти премиерът Бойко Борисов. В сряда ще преговарят БДЖ и синдикатите.
Обратно в новинатаКоментари - БДЖ и синдикати, министри и кредитори сядат на масата за преговори | Днес.dir.bg
Коментари
Благодарение на целенасочената политика на потъпкване, оглупяване и опростачване на българският народ, той е почти обречен на изчезване. По-голямата част от знаещото и можещо население е емигрирала. Циганите са оставени сами на себе си, като безнаказаността им е пословична, а страхът у българите е неописуем
Както и да се пънат синдикатите и каквото и да обещават на стачкуващите,тази реформа в БДЖ отдавна трябваше да стане.Къде бяха предишните управници на БДЖ,та го доведоха до това окаяно състояние,в което е сега?Защо умишлено го убиха?Защо никой от тях не реагира и направи нещо,за да са конкурентни спрямо първите частни превозвачи/А чии са те?На бивши министри на транспорта и .../защо нищо не направиха,когато се появиха първите частни спедироски фирми,защо нищо не направиха,когато се появиха първите куриерски услуги,а аставиха колетните пратки по гарите да са като нещо наподобяващо на тях самите...останки от тоталитарно време,гнила система,шуробаджанащина....Беше време за промяна,много отдавна!!!
Ква стана тя???Няма коментари нещо по темата?!?!Явно се изчерпа-всяко чудо за 3 дни,видя се че синдикатите си играят тяхна игра и на никой не му е до коментари дори.Ама ще се сетите-много ясно ,че синдикатите са виновни,защото за разлика от синдикатите в други държави-нашите само се събират по разни 4-ри и 5 звездни хотели по 10 пъти в годината и трошат народна пара за ядене,пиене и измисляне на нови стратегии за заблуждаване на членовете си-но това няма значение,важно е дандания да има и същите тези прости и оскотели синдикални членове да са все така слепи и глухи.Но докога ще е това?!?!
нека съда да направи ревизя на бдж от 2008 на сам ( да се види какви активи е имало предпрятито ) преди герберите и сега и ще се види че владимиров и недев са тма за да го ликвидират и да продадат товарни превози ( наи печелившото ) на тим и лукоил... а те са спонсори и прятелчета на боко боко...:) време е железничарите да вземата по една здрава тояга и да идат на вазов пред управлението и да им ударат по един здрва бои на тези миятурки владимиров и недев ... дето и влак не беха виждали .... а ги сложиха да управляват железниците .... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Да се уволнят всички служители и да се приемат документи на тези,които желаят да работят.Това е държавно предприятие и работодателят има право на това.На тези,които не желаят да работят,Чао!Защо синдикатите принуждават всички работещи да стават синдикални членове?
Какви коментари да има, за какво да си търкат клавиатурите само хората ??? Ясно е, че лапачката приключи от от двете страни и от към БДЖ и от към работниците. Ако имаше какво още да се влачи щеше да продължава всеки да кротува. Ама то сигурно и мишките от вагоните, халитата или т.н са окрадени
Не ме итересува марсианците ли,ТИМ ли или "Белия Бим Черното Ухо" ще купи БДЖ.За мен е важно влаковете да са като в Германия,Франция и Англия-нови,чисти,бързи и с усмихнати служители .А не както сега -мръсотия,бавни,грохнали вагони и локомотиви и тъжни служители.Така че,който иска да го купи-да го прави,само че след това наистина БДЖ да бъде реформирано към по-добро!!
Супер - значи маха се всичко ( за без пари ) , а ти купуваш и плащаш изграждането на ново ( май БГА "Балкан " който още плащаме ти беше малко ).
Ами принуждават всички трудещи се на държавна работа да стават членове заради членския внос :)Откъде им идват кинтите за банкети по готините хотели,за които обикновенните им членове могат само да мечтаят?!?Ама и ние сме тъпи ,че не протестираме за това ,че толкова години ни лъжат нас обикновенните хора-които работим в частния сектор и не сме членове на синдикати-за това ,че парите ни от данъци отиват за да запълват дупки в бюджетите на такива като БДЖ и въпреки налетите пари нещата са се същите-мизерия.
Навит - уволненията започват с шефовете. За две години само слушам предишните виновни - нещо като иск , дело ,ревизия няма .Явно поредните лапачи настанени да досъсипят каквото има .Аман от костови номера.
За какви пак предишни говорите..Вашите любимци и сегашни управници повече от 2.5 години държат и крадът всичко от БДЖ..Все другите са ви виновни че сте си нацапали гащите...
И какво му има на БГА "Балкан" сега???? "България Еър" е финансово здрава компания в момента и се конкурира много добре с останалите-не ме интересува на кого е собственост в момента-важното е че дава работа на хората и добри заплати!!! Разберете че завистта е пагубна бе хораааа,мен не ме е яд за това ,че някой си печелел много пари от нещо си.Важното е ние,които го ползваме да сме доволни.
Та не разбрах къде са 1000 вагна и 800 000 000 лв. ? В БГ няма ли МВР, Прокуратура, Сметна палата, ДАНС и Съд? Или те просто си получават заплатките без да вършат нищо?
Ами именно - те парите се дават срещу удоволетворение от услугата, а не за да се хрантутят някакви комуноиди там...
Говоря за "Балкан" - миналата година бяхме осъдени да платим 10 мил на зееви ( дори господари на ефира за това дадоха скункс на костов - ама на него пак други му бяха виновни , той нямал нищо общо ). Бтк рабори перфекто с 1/10 от предишния си персонал - е плаща на фирми за работа която преди си вършеха - ама ти си богт човен , що да не плащаш на чушжди фирми ( прочем 80мил. струваше оценката на бтк - 250мил. , е сле 8 месеца се препродадоха за 1 250 мил ,ама теб кво ти е ) и още много подобни случаи отприватизацията у нас .Най - любими ми е " Вдигаме цената на тока , защото толкова ниска няма в ЕС" - велико изказване , на велик икономист мислещ за всичко друго но не и за държавата си.
АБЕ НИКИФОРОВ, Само ти ли не си разбрал, че на премиера - мутра изобщо не му пука за вас , за някакви си там закони и глупости. ИМА ЕДИН ЗАКОН И ТОЙ Е ТОЗИ НА ДЖУНГЛАТА. Око за око ,зъб за зъб!! Казал го е Мойсей. ТОВА Е ЗАКОНА. Останалото са "шментини" капели на докарани в скотобойната за обезкостяване говеда. ИЛИ ТЕ ИЛИ ВИЕ.Не сте ли разбрали, че нещата няма да се решат с преговори, а с безсрочна общонационална стачка с искането ОСТАВКА НА БОРИСОВ И ПРАВИТЕЛСТВОТО МУ ??? Ако не сте разбрали тази истина значи сте глупаци!!
Ами те БДЖ-то, постоянно си менкат шефовете, на има-няма 1-2 години. Ама като е разграбено преди това, ако щещ и Доналд Тръмп да сложиш начело, няма оправия. Щото някой трябва да връща паричките, прибрани от комунистчетата... ;)
Искам да работя нормално в тази железница! Няма ли да спрете с тази стачка!Интересно ще стане като почне сега съда за незаконност.. как бързо ще си дойде всичко на място....спрете се!
Костов, който плюеш, искаше (и можеше) да продаде БТК за около милиард. Всички вестници скочиха вкупом, щяха да го изядат, как било "без пари" след което той се отказа. Малко по-късно царя я продаде за 5 пъти по-малко пари ..и всички мълчаха и ръкопляскаха..
играта е много по на високо - за да участваш в "тристранката" и диктуваш на национално ниво има лимит от членска маса. Лимитът на синдикатите е в големите държавни предприятия. Затова е борбата на синдикатите, а не за правата на някакви си ЖП-ци
И какво е виновен Борисов, че комунягите купиха морално остарели вагони за 10 пъти по-висока цена, а комиссионната я прибраха? Какво е виновен, че тъпия комунист сключи договор за мотриси, които струват 1/50 на "белия" пазар и си прибра 50 пъти по-голяма комисионна? Ако знаеш още колко мога да ти говоря по въпроса... Аре първо прочети малко как се случиха нещата, а после приказвай празни приказки
Ти недей да приказваш, без много да знаеш, че да не се окаже, че твоите приятелчета - комунистите, разкатаха майката на БДЖ-то, много преди герберите...
Царя финализира сделката - всичко беше готово още при костов - точно той обясняваше , че 250мил.(тогава долара ) е най-добрата цена .А вестиците пишеха как македонсия телеком беше продаден за 650мил. Потърси в нета , прочети .
ЗНАЯ НЕ "още малко" ОЩЕ МНОГО. Зная, че този който стоя до последно до смъртта на Първия секретар на БКП бе неговият охранител. Името му се нарича -бойко Борисов. ЗНАЯ, ЧЕ СЪЩИЯ ТОЗИ БОРИСОВ НИКОГА (АМА НИКОГА) НЯМА ДА КАЖЕ ИСТИНАТА ЗА ОНЕЗИ ПРЕДЯВЕНИ НИ КАТО ВЗЕМАНЕ 210 МИЛИОНА ЕВРО КОИТО БДЖ ЩЕ ТРЯБВА ДА ПЛАТИ ЗА ЗЛАТНИТЕ ВАГОНИ НА ЛИЦЕТО ВАЛЕНТИН МОЛЛОВ. Къде са тези вагони и защо ги няма в БДЖ, Борисов не иска да знае. Не иска и да чуе за задължението което има към БДЖ НОВИЯТ СОБСТВЕНИК НА КРЕМИКОВЦИ !!!! Защо приятелю ?? ЗАЩОТО И БДЖ ТРЯБВА ДА БЪДЕ "ПРИВАТИЗИРАНО" НА БЕЗЦЕНИЦА КОТ БУЛГАРТАБАК !!!! И те моля да не словоблудстваш във форума с категории коменисти , фашисти които нито са морални нито пък показват истинското лице на този който е тяхно олицитворение.
Да ама в Китай миналата година за злоупотреби осъдиха на смърт париен функционер.А тук виновни няма , народа да плаща.
За съжаление, Чичо Пеньо, тук при нас, в България, който и да дойде започва да гледа на нас с пренебрежение като на туземци от новооткрит остров в Тихия океан. То не бяха чужди, то не бяха местни инвеститори. Всичките гледат на местните клиенти с пренебрежение и изобщо не се стараят да се доближават до европейските стандарти. Да ти припомня ЧЕЗ, И-Ви-Ен, Софийска беда.......Всичките започват да лапат от самото начало и вдигат цените с оправданието за нови инвестиции. Инвестиции обаче правят само в нови офиси, коли, и всякакви други благини за тях, а за нас, потребителите остават само по-високите цени. Не, че това състояние на БДЖ ми харесва. Напротив!!!! Нещата трябва да се оправят. За съжаление не съм оптимист, че новите собственици ще направят железницата да заприлича на европейска.
А ще им потърси сметка ? На принципа , предишните са виновнини и дай аз да доокрада докато има , няма да се оправи нищо.
Ники, Не можеш да искаш нещо което не съществува. То няма нормална държава и ръководство , пак ти искаш нормални железници. КАТО ПРИВАТИЗИРАТ ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ И ПО ТЯХ ТРЪГНАТ САМО НОВИТЕ ЧАСТНИ ТОВАРНИ ВЛАКОВЕ ВСИЧКО ЩЕ ИЗГЛЕЖДА НОРМАЛНО. Въпроса е ти дали ще бъдеш сред тези които ще карат тези влакове. Дълбоко се съмнявам.
Много яко предложение!!!! Само да не забравиш, че понеже всичко ще е закартелчено - и цените на бдж билетчето и цените на авто-превоза ще е x2-x3 и ще е като у вальо-златевата губерния. Верно всички ще са усмихнати, особено приватизаторите, а такива като теб и мен ще ти се виждат усмихнати, а то всъщност ще сме озъбени. А,да - да не забравиш че навсякъде по света железниците са си на загуба и се дотират от държавата.
А защо са ни въобще железници ? Да се махат и да се приключва - то и с държавата на там.
Е целия цирк с БДЖ е да те доведат до показания начин на мислене. Успели са! Сега могат да си раздадат влаковете за стотинки, да оправят релсите с държавни пари и срещу нулеви такси частните влакове да тръгнат с едни съвсем европейски цени по държавните релси, поправени с наши пари. И понеже това може да се окаже малко, след това и субсидия ще им отпуснат.
лоша икономическа политика на това правителство, от което идва и лошата социална политика, а от там произлиза и лошата пенсионна реформа. как да се реформира държавата като тя няма производствени колела за да се задвижи. само с услуги и туризъм държава не се прави. ИДВА КРАЯ НА ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО И ТО ЩЕ СИ ОТИДЕ КАТО ЦАРЯ СИМЕОН. НИЕ НЯМА ДА СЕ ОТКАЖЕМ ДА ТЪРСИМ НОВИ И НОВИ ХОРА ЗА ТАЯ МИЛА ДЪРЖАВИЦА. БЪДЕЩЕТО Е В НАШИ РЪЦЕ!
Ами правилно, вместо влаковете да се спират от инспирирана ,,синдикална"стачка и за сметка на пътниците и товародателите, да се спира от ръководството. С предварително обявяване...
Николайчо - в последното си изхождане Дянков си каза "На въпрос какво ще предприеме след десетия стачен ден, той заяви, че ще започне постепенно да се затваря БДЖ, защото няма какво друго да се прави за "Пътническите превози" ще се създаде нова компания, без тежестите на сега съществуващата, а "Товарни превози" ще се приватизират.".Супер значи дълговете на пънически превози ще изчезнат в небитието с нова компания , а печелившите товарни ще се подарят .А бе гробаджии ма вие верно сте малоумни.
ако това правителство се откаже и от бдж както направи с кремиковци то е ясно, че следва мутринска политика..... нека да подкрепим железничарите, защото те са българи отстояващи правото си да се трудят и по честен начин да си изкарват парите.
Само да те допълня : Ставаше въпрос за "присвояване" на едни скромни 150 000 долара ! Тук тези пари са смешни и ги прибират за няколко дни.
Той Борисов знае но при кое управление са закупени?И защо тези които знаеха за тая далавера не се обадиха когато трябва а не ти да напомняш на Борисов че трябва да ги оповести. А кой купи Булгартабак?С помощта на Р.Овч и неговите 21мил.които източи от предприятието.
отказа се дръжки - така си мислят балъците я яза къв съм - химик - велик банкер ...пък и щерка му е ...абе ви си знаете...)))
ти си павката нали ...бе вие там от 4 км вс еот раздвоение на личността страдате ...кат патрона си с острата ножица...ама скоро голем електрошок че има вЕрвай ми...))))
Точно това е идеята - приватизация на апетитните части от БДЖ, на ниска цена. Явно това искат и стачниците, или по-скоро ръчкащите ги синдикати. Извинявай за категоризирането, но думата "комунист" е станала нарицателно за човек, претендиращ да е с леви идеи и в същото време да се облагодетелства, единствено себе си...
Ти жестоко си се объркал Ами тези пари са взети от германска държавна банка и не ОТ БОРИСОВ и сегашното ПРАВИТЕЛСТВО. Не стига субсидията от 180-190 милиона на година за БДЖ ами и заеми И я сега професоре ми кажи защо ние всички да плащаме за идиотите от БДЖ, Значи според теб е нормално всеки да краде от БДЖ и после всичкии дружно да плащаме ТАКА ЛИ ? Или просто още твоят календар е с дата 29.11.1986 година
А,бе чичо ли си ,байчо ли си,не те знам,ама като искаш влакове като в Германията или Англията иди поне веднъж там и виж техните профсъюзи. Ами нали заради техните профсъюзи не пускат нашите да работят в Европейския съюз до 1014 год. Ето как си защитават хората работните места. Така че ако искаш трябва и дадаваш - дай поне СЕГА символична подкрепа на железничарите ако искаш УТРЕ от тях