БДЖ и синдикати, министри и кредитори сядат на масата за преговори

Двама министри - на транспорта и на финансите, разговарят с кредитори в Германия за разсрочване на дългове за поръчани влакове, върху които има и лихви, каза пред журналисти премиерът Бойко Борисов. В сряда ще преговарят БДЖ и синдикатите.

Обратно в новината

Коментари - БДЖ и синдикати, министри и кредитори сядат на масата за преговори | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Заспала нацио събуди се!! Стига сте слушали демагозите. Те винаги искат да ни проявяват мозъците. ЗАЩО ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ ИЗЛЪГА БДЖ?зАЩО КАТО СА ИМАЛИ ИЗЛИШЪК КАКТО КАЗВАТ ТЕ, СА ВЗЕЛИ НА ЛИЗИНГ ТЕХНИКА?а СЕГА ДРУГИ ДА ИМ ГО ПЛАЩАТ.и СЕГА ПАК ЗАБЛУЖДАВАТ ХОРАТ. РАЯ СТАЧКА НАПРАКТИКА БДЖ ЩЕ ФАЛИРА.САМО ТОВА ИСКАМ ДА ВИ КАЖА. ПРОСТ НАРОД , СЛАБА ДЪРЖАВА.

бъ.бъ. и високи заплати - няма логика. ние сме в пакта за стабилност и мизерията е много стабилна!

ето един сериозен и трезвомислещ Българин- поздравления... -дано и живееш в БГ- ще си нещото с което всеки от нас може да се гордее- ККК !!! Умен- сериозен итрезвомислещ - и най-важното, КАЗВА КАКВОТО МИСЛИ БЕЗ ДА СЕ ПРИТЕСНЯВА... ако можеше да има повече такива хора- повече от тях да се държат ПО-СЪщИЯТ НАЧИН !!! а ИНАче сайта все повече заприличва на ЕВРОПЕЙСКИ-АКО НЕ ГО СВАЛИ бб ??? Още еди път поздравление-който и да си ..................ККК !!!

Чета,мисля и не разбирам- ние,всички, БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД ТОз Бойко Борисов за премиер-министър ли го избрахме- или за обикновен ГЛАШАТАЙ...??? От него досега слушам само коментари и новини-КОЙ КОЛКО НЕЗАКОННИ СДЕЛКИ НАПРАВИЛ,КОЛКОЗЛЕ НАПРАВИЛИ ТИЯ ОНИЯ,(за себЕ си-дума критична не е казал-ВЪПРЕКИ ЧЕ ЗА 2 ГОДИНИ- НИщО НЕ Е НАПРАВИЛ),КОЛКО МНОГО МИЛИОНА ТРЯБВАЛО ДА ВЪЗСТАНОВЯВА- почна да омръзва -повтаря се като развалена грамофонна плоча... А нито дума за това:КОЛКО ОТ ТИЯ ХОРА Е ДАЛ НА ПРОКУРОР С ИЗГОТВЕНИ ДОКАЗАТЕЛСТВА(САМО ГОЛИ ОБВИНЕНИЯ),защо не каже например колко нередности по рАзличните министерства Е ОТКРИЛ,КАКВО Е ПРЕДПРИЕЛ...?????? ЗА ТИЯ 2 ГОДИНИ народа стана гол като пушка -а милионерите-станаха МИЛИАРДЕРИ... срамота е да се показва вече пред хората с това негово бездействие- СЪЖАЛЯВАМ ИСКРЕННО ЧЕ СИ ДАДОХ ГЛАСА ЗА ТОЗИ ГЛУПАВ ПОЖАРНИКАР ?глупав и мързелив(АМА ЗА ТОВА ПЪК БЕ3ЗОЧЛИВ КАТО ВСИЧКИ БГ-политици...)

Вчера в един постинг се опитах да дам характеристика на явлението Павел като опозайтер в нашият форум.Който чел чел.Драги Павка аз разбирам добре служебното ти задължение да защитаваш компетентно сегашното правителство като Матросов.Сам срещу всички.Не ти ли показва закона на големите числа кой в случая е прав.Аз във всички случай не съм по-малко компетентен от теб -няма сега да взема да ти изброявам дипломи и континенти в които съм работил но с тъга в душата трябва да ти кажа че това правителство съвсем не е това за което се представя.Подкрепям го и смятям че то няма алтернатива ама то си остава моето голямо разочарование.Ако щеш да сваляш звезди от небето не можеш да излъжеш цял народ че тове е правителството на тяхните мечти.Сори за което.

Проблема с БДЖ наистина е много голям и при него няма добро решение защото е много късно.При всички случай най-пострадали ще бъдат обикновенните жепейци.Защото каквото и да се направи без съкращения няма да мине.Това е първата и неизбежна част от всяка оптимизация рационализация че и приватизация ако щете.Но за да не бъде огорчението в хората така голямо трябва успоредно с това да се види каква част от проблемите са вследствие престъпното действие или бездействие на предишни правителства и управници.И ако това правителство искаше да покаже че се различава от другите трябваше да започне от там и то веднага.Тези мерки освен че са закъснели започнаха промените не откъдето трябва от където е най-лесно - да изхвърли хората на улицата.Нима те са главните виновници за това положение за да отнесат най-голямото наказание - да оставиш децата им без хляб.Отделен въпрос е че дори тази жестока мярка съвсем не е решение на въпроса.А що се отнася до ролята на профсъюзите те никога не са защитавали правата на хората и като така не само са излишни но и вредни.

ХАХАХАХАХА ЗА БДЖ МОЖЕ ДА ПРЕГОВАРЯТЕ ,ЧЕ ДУПЕТО НЕ ВИ СТИСКА А ПЕНСИОННАТА ВЪЗРАСТ НЕ А МНОГО СТЕ ДОЛНИ.

Чичо Пеньо,може би щеше да ги има тези влакове,ако БДЖ не беше оставено на съдбата и ограбванобезцеремонно от всички,дори от държавата.Колко пари от оперативната програма за жп транспорт са пренасочени към метрото и автомагистрали.Къде са прочутите нови спални вагони склиматици произведени през1972год.и къде са осъдените,или потърсените сметки от всички далавери на ръководствата и на всички управляващи.Всичко което можеше и може да бъди съсипано го съсипаха.БДЖ----АМИН.

Да ама няма изгорели хора по автобусите а по влаковете има. Да не говорим колко по-бързо удобно и спокойно се пътува.

Ало смотания,нещо бъркаш.Ти да не би да имаш автобус.Що народ изтрепаха.Сигурно удобно и спокойно си умряха пътниците.Това ли искате.Е ще го имате зече.

Много си прост Павле ! На всички въпроси имаш отговор ! Ти да не си WUNDARKIND!?

"Години наред са знаели, че трупат дългове..." Казва Бойко. Ами през последните 2 години, откакто си премиер, ти спал ли си, бе. Все някой ти крив, а ти си света вода ненапита.

Абсолютна шматка си. Човека иска да свърши работа ти плюеш. Сега да отстъпи на синдикатите или да прави реформи.А се разберете. Едните ревът против съкращенията другите що закъснели реформите и все Борисов ви е виновен. А разберете се за кво от двете е виновен. Хейтъри нещастни.

не бързайте не е отрязана лентичка

Да стачкуват! Няма да имата пари от рушвети - Кондуктора взема на ръка от пътниците без билет. Никой няма интерес да стачкува повече от 10 дена, щото ще умре от глад - на заплата в БДЖ никой не чака... така че нека да стачкуват колкото си искат :) Все едно КАТ да стачкуват... :)

много хора точат БДЖ , също като Кремиковци, много ясно че сега харчат пари по синдикатите да вдигат хората на измислени стачки

Профсъюзите ще са против съкращаването на 2000 души. Това им е бизнесът. за тях означават с 15 000 лв. месечно по-малко членски внос. а ние да горим по старите влакове така ли !!!!!

Много се издъниха тия т.н. синдикати, а всъщност соц./ком остатъци от стари номенклатурни образувания.С много отпаднал и тъжен вид, синдикалистът Бунев вече се изказва, че жп ръководството имало интерес от стачката. Ами като ви е толкова акъла и толкова разбирате, другари синдикалисти, все ще сте след събитията, а железниците на този хал. Време е да се махате с вашите привилегии...

Др.Бунев е голяма работа,той е червената черешка на тортата,наречена ръководство...

Тези синдикати са издъка на БСП. Целта им е да свалят правителството сега, защото след година като се видят резултатите -магистрали, метро и европроекти -Бойко ще е много силен.

Мисля, че все още има трезвомислещи хора в БДЖ, които разбират че стачкта е безмислена и без мотив. Да се върнем ли към телевизионните кадри, които показваха краденето на нафта от локомотивите край Вакарел. Нека да публикуват тук Годишният финансов отчет на БДЖ и тогава ще се видят нещата. А не кресливи синдикалисти да ми дават нелепи обяснения.

Кой опорочи дисциплината в железниците, кой????. Началниците!!!!. Сега да си сърбат попарата, никакво отстъпване, подлизурко такава.

ако продължи тази стачка ще съкратят не 2000 човека а 4000 а и бдж напълно ще фалира

Пак не рзбрах - предишните теглили заеми ( оставяме ги на мира да не имразваляме рахатлъка), сегашните и те искат заеми ( да си траем да не ги дразни ). Та освен 2000 безработни и съкратени с 50% влакове друго не видях в изказването.Къде е разликата ?

Тя простичка бе Ивчо! Предните поръчали влакове за 300 милиона лв. които Борисов трябва да плаща и му оставили само 8 милиарда във фиска вместо да ги платят и да му оставят четири!

това милионите и милиардите за нищо ги нямаш бабче. Тия комунисти са ти размътили акъла от как ги бием вече 5:0 на изборите.

-Ние от БДЖ стачкуваме против съкращаването на 2000 жепейци. -Но, без тези реформи ще ни вземат мотрисите и ще се скапят другите влакове.Как ще возим тогава пътници и товари? -За всичко сме помислили. Ще извадим най-старите локомотиви. Тези 2000 човека ще ни трябват за огняри, които да хвърлят в парните локомотиви въглищата.

до ggb и всички "антикомунисти"родени около "светлата" дата 10 11 1989г през 1981г "ЧАЙКА" експрес пътуваше от софия до бургас за 4.30 часа и въпрени 22 години демократични кражби от баш демократи БДЖ го има и ще го има

и пак така бяха осрани кенефите, и пак същите конски вагони и пак се крадеше нафта в несвяс само кондукторите не бяха толкоз корумпирани. БДЖ естествено ще го има ама с нови хора . Които си бачкат нормално без да крадат( много). Като те гледам ти няма да си от тия хора. За протокола -роден съм към 20 и нещо години по-рано от датите които си посочил.

Да но не пречи да се вземат работници от ВЪН, примерно от бюрото по труда.

Кой опорочи дисциплината в железниците, кой????. Началниците!!!!. Сега да си сърбат попарата, никакво отстъпване, подлизурко такава.

До BIG AL ( нерегистриран ) 29.11.2011 13:44 Точно това сега трябва да се направи.Нека народа да се вдигне и да иска тия привилегии да паднат.Да подкрепи правителството в тази реформа.Защото тия пари ще бъдат дадени за пенсии, болници и др.

Синдикатите в БДЖ са хора без образование,завършили курсове и работещи като крадливи кондуктори и инструктори.Те лежат на това че са защитени от закона ,но дано и на тях да намерят цаката.

Комунистите "даваха" привилегиите-малък стаж , 20 заплати ит.н., за да има каста , която да им е верна и да ги пази .. ЗАЩО тези привилегии ги има и сега ??Голям страх ли го тресе Боко от ЧИНОВНИЦИТЕ в МВР , МНО, данс, боркор, нсс, нсо и т.н. ?? Не , просто ТЕ са неговите си хора ..Той и техният "произход" е еднотипен..Съсловието им е едно и също..А шефа на бандата се грижи , за своята банда, за своето съсловие , което ТРЯБВА и го величае , на практика ..) Милиционерите знаят да пазят своите си права- имат дълъг стаж..Другите , нормалните граждани , да му мислят... И досега НОМЕНКЛАТУРАТА, клатику....е , от времето на комунизма, взимат НАЙ-ГОЛЕМИТЕ пенсии..Лапали цял живот безделници , генерални и прочие парт.секратари,директори,зместници , отговорници по нещо си , НОМЕНКЛАТУРАТА на БКП- я издържаме и днес, с данъците си ..Изглежда и бъдещата такава, днешната БКП-ГЕРБ-номенклатура- пак ние ще издържаме и в бъдеще.. Защото ТЕ и преди , и сега , са тези с ПРИВИЛЕГИИТЕ , а мутрата не иска да ги "нарушава" ..пипа , намалява..) И на смешника Дянков е забранено да говори на тази тема :)

патуват безплатно.дрехи безплатно.храна безплатно.семеиството им патува безплатно.бдг да не е безплатно???обущари и шивачи дарводелзи какво получават безплатно.хващаите се на работа бдг тартеи... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Ти да не искаш работещите в БДЖ да си плащат пътя? Семействата им не пътуват безплатно. Дрехи не им дават. Трябва да им дадат, но още не са им дали зимните дрехи. Плюс, че храната не им е безплатна, а от време на време им дават купони за храна, от порядъка на 50-60 лева. Щом мислиш, че е такава далавера, защо не отидеш и ти да работиш там, да видиш как се работи зимата при минусови температури?

Ами като е толкоз зле защо стачкувате за да останете там бе? Махаите се и си намерете друга по-добра работа.

... Колко други неща се правят тихомълком... Да каниш железничарите да напускат доброволно... и после да вдигнеш пенсионната възраст с една година!... Големи перверзници има по топлите места.

8 от всеки 10 българи живеят на ръба на мизерията. Останалите 2-ма живеят в чужбина.

А БЕ МИМИ А ти как разбра че стачката е незаконна?

Не е разбрала - така са и казали от партията.

ако това правителство се откаже и от бдж както направи с кремиковци то е ясно, че следва мутринска политика..... нека да подкрепим железничарите, защото те са българи отстояващи правото си да се трудят и по честен начин да си изкарват парите.

И как ги подкрепяш? Като драскаш глупости в Нета?Аман от кретени!!!

Николайчо - в последното си изхождане Дянков си каза "На въпрос какво ще предприеме след десетия стачен ден, той заяви, че ще започне постепенно да се затваря БДЖ, защото няма какво друго да се прави за "Пътническите превози" ще се създаде нова компания, без тежестите на сега съществуващата, а "Товарни превози" ще се приватизират.".Супер значи дълговете на пънически превози ще изчезнат в небитието с нова компания , а печелившите товарни ще се подарят .А бе гробаджии ма вие верно сте малоумни.

Не, иво (с м. буква б.а.), не са малоумни, а бивши комунисти! Няма по-голям враг на днешните социалисти от бившите комунисти! Спомни си какво стана с БГА "Балкан" и с хилядите РМД-та приватизирани т.е. присвоени през управлението на Иван Костов и Ал. Божков -10%. Сега нито едно от тези предприятия не носи печалба за държавата, а тя отива в чужди ръце. Помисли и за банките - има само 2 български банки, останалите са "купени" от чужденци! За ел. разпределителните дружества, за "Софийска (френска) вода"! Стана ли ни по-добре от дивашката приватизация -не, разбира се; само цените на потребление се вдигнаха! Не са малоумни, а долни търгаши, които са готови да продадат и майка си и баща си, за да забогатеят!

Ами правилно, вместо влаковете да се спират от инспирирана ,,синдикална"стачка и за сметка на пътниците и товародателите, да се спира от ръководството. С предварително обявяване...

лоша икономическа политика на това правителство, от което идва и лошата социална политика, а от там произлиза и лошата пенсионна реформа. как да се реформира държавата като тя няма производствени колела за да се задвижи. само с услуги и туризъм държава не се прави. ИДВА КРАЯ НА ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО И ТО ЩЕ СИ ОТИДЕ КАТО ЦАРЯ СИМЕОН. НИЕ НЯМА ДА СЕ ОТКАЖЕМ ДА ТЪРСИМ НОВИ И НОВИ ХОРА ЗА ТАЯ МИЛА ДЪРЖАВИЦА. БЪДЕЩЕТО Е В НАШИ РЪЦЕ!

Ники, Не можеш да искаш нещо което не съществува. То няма нормална държава и ръководство , пак ти искаш нормални железници. КАТО ПРИВАТИЗИРАТ ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ И ПО ТЯХ ТРЪГНАТ САМО НОВИТЕ ЧАСТНИ ТОВАРНИ ВЛАКОВЕ ВСИЧКО ЩЕ ИЗГЛЕЖДА НОРМАЛНО. Въпроса е ти дали ще бъдеш сред тези които ще карат тези влакове. Дълбоко се съмнявам.

А защо са ни въобще железници ? Да се махат и да се приключва - то и с държавата на там.

Искам да работя нормално в тази железница! Няма ли да спрете с тази стачка!Интересно ще стане като почне сега съда за незаконност.. как бързо ще си дойде всичко на място....спрете се!

АБЕ НИКИФОРОВ, Само ти ли не си разбрал, че на премиера - мутра изобщо не му пука за вас , за някакви си там закони и глупости. ИМА ЕДИН ЗАКОН И ТОЙ Е ТОЗИ НА ДЖУНГЛАТА. Око за око ,зъб за зъб!! Казал го е Мойсей. ТОВА Е ЗАКОНА. Останалото са "шментини" капели на докарани в скотобойната за обезкостяване говеда. ИЛИ ТЕ ИЛИ ВИЕ.Не сте ли разбрали, че нещата няма да се решат с преговори, а с безсрочна общонационална стачка с искането ОСТАВКА НА БОРИСОВ И ПРАВИТЕЛСТВОТО МУ ??? Ако не сте разбрали тази истина значи сте глупаци!!

И какво е виновен Борисов, че комунягите купиха морално остарели вагони за 10 пъти по-висока цена, а комиссионната я прибраха? Какво е виновен, че тъпия комунист сключи договор за мотриси, които струват 1/50 на "белия" пазар и си прибра 50 пъти по-голяма комисионна? Ако знаеш още колко мога да ти говоря по въпроса... Аре първо прочети малко как се случиха нещата, а после приказвай празни приказки

ЗНАЯ НЕ "още малко" ОЩЕ МНОГО. Зная, че този който стоя до последно до смъртта на Първия секретар на БКП бе неговият охранител. Името му се нарича -бойко Борисов. ЗНАЯ, ЧЕ СЪЩИЯ ТОЗИ БОРИСОВ НИКОГА (АМА НИКОГА) НЯМА ДА КАЖЕ ИСТИНАТА ЗА ОНЕЗИ ПРЕДЯВЕНИ НИ КАТО ВЗЕМАНЕ 210 МИЛИОНА ЕВРО КОИТО БДЖ ЩЕ ТРЯБВА ДА ПЛАТИ ЗА ЗЛАТНИТЕ ВАГОНИ НА ЛИЦЕТО ВАЛЕНТИН МОЛЛОВ. Къде са тези вагони и защо ги няма в БДЖ, Борисов не иска да знае. Не иска и да чуе за задължението което има към БДЖ НОВИЯТ СОБСТВЕНИК НА КРЕМИКОВЦИ !!!! Защо приятелю ?? ЗАЩОТО И БДЖ ТРЯБВА ДА БЪДЕ "ПРИВАТИЗИРАНО" НА БЕЗЦЕНИЦА КОТ БУЛГАРТАБАК !!!! И те моля да не словоблудстваш във форума с категории коменисти , фашисти които нито са морални нито пък показват истинското лице на този който е тяхно олицитворение.

ти си павката нали ...бе вие там от 4 км вс еот раздвоение на личността страдате ...кат патрона си с острата ножица...ама скоро голем електрошок че има вЕрвай ми...))))

Точно това е идеята - приватизация на апетитните части от БДЖ, на ниска цена. Явно това искат и стачниците, или по-скоро ръчкащите ги синдикати. Извинявай за категоризирането, но думата "комунист" е станала нарицателно за човек, претендиращ да е с леви идеи и в същото време да се облагодетелства, единствено себе си...

За първи път другарят КРАС да напише нещо свясно и смислено! Браво, др. КРАС! Досега винаги плюеше по противниците на гербавите и венцеславеше великия Бабаит. Що стана сега? Обърна се палачинката; но по-добре късно, отколкото още по-късно! Поздравявам те за революционните ти призиви! Само социалната революция ще спаси България!

Та не разбрах къде са 1000 вагна и 800 000 000 лв. ? В БГ няма ли МВР, Прокуратура, Сметна палата, ДАНС и Съд? Или те просто си получават заплатките без да вършат нищо?

И комисионни да си траят

Не ме итересува марсианците ли,ТИМ ли или "Белия Бим Черното Ухо" ще купи БДЖ.За мен е важно влаковете да са като в Германия,Франция и Англия-нови,чисти,бързи и с усмихнати служители .А не както сега -мръсотия,бавни,грохнали вагони и локомотиви и тъжни служители.Така че,който иска да го купи-да го прави,само че след това наистина БДЖ да бъде реформирано към по-добро!!

Супер - значи маха се всичко ( за без пари ) , а ти купуваш и плащаш изграждането на ново ( май БГА "Балкан " който още плащаме ти беше малко ).

И какво му има на БГА "Балкан" сега???? "България Еър" е финансово здрава компания в момента и се конкурира много добре с останалите-не ме интересува на кого е собственост в момента-важното е че дава работа на хората и добри заплати!!! Разберете че завистта е пагубна бе хораааа,мен не ме е яд за това ,че някой си печелел много пари от нещо си.Важното е ние,които го ползваме да сме доволни.

В Китай също са чисти и бързи влаковете и персонала е весел Като там не искаш ли

Да ама в Китай миналата година за злоупотреби осъдиха на смърт париен функционер.А тук виновни няма , народа да плаща.

За съжаление, Чичо Пеньо, тук при нас, в България, който и да дойде започва да гледа на нас с пренебрежение като на туземци от новооткрит остров в Тихия океан. То не бяха чужди, то не бяха местни инвеститори. Всичките гледат на местните клиенти с пренебрежение и изобщо не се стараят да се доближават до европейските стандарти. Да ти припомня ЧЕЗ, И-Ви-Ен, Софийска беда.......Всичките започват да лапат от самото начало и вдигат цените с оправданието за нови инвестиции. Инвестиции обаче правят само в нови офиси, коли, и всякакви други благини за тях, а за нас, потребителите остават само по-високите цени. Не, че това състояние на БДЖ ми харесва. Напротив!!!! Нещата трябва да се оправят. За съжаление не съм оптимист, че новите собственици ще направят железницата да заприлича на европейска.

Много яко предложение!!!! Само да не забравиш, че понеже всичко ще е закартелчено - и цените на бдж билетчето и цените на авто-превоза ще е x2-x3 и ще е като у вальо-златевата губерния. Верно всички ще са усмихнати, особено приватизаторите, а такива като теб и мен ще ти се виждат усмихнати, а то всъщност ще сме озъбени. А,да - да не забравиш че навсякъде по света железниците са си на загуба и се дотират от държавата.

Е целия цирк с БДЖ е да те доведат до показания начин на мислене. Успели са! Сега могат да си раздадат влаковете за стотинки, да оправят релсите с държавни пари и срещу нулеви такси частните влакове да тръгнат с едни съвсем европейски цени по държавните релси, поправени с наши пари. И понеже това може да се окаже малко, след това и субсидия ще им отпуснат.

А,бе чичо ли си ,байчо ли си,не те знам,ама като искаш влакове като в Германията или Англията иди поне веднъж там и виж техните профсъюзи. Ами нали заради техните профсъюзи не пускат нашите да работят в Европейския съюз до 1014 год. Ето как си защитават хората работните места. Така че ако искаш трябва и дадаваш - дай поне СЕГА символична подкрепа на железничарите ако искаш УТРЕ от тях

Ако си готов да плащаш за билет 5 пъти по скъпо, ще стане !

като почнеш да плащаш билети от 100 евро софия стара загора тогава с тези претенции.

Мен пък ме интересува дали 1000 жп гари и спирки, километри линии, хиляди вагони и т.н. ще бъдат купени от Някой за 1/100 от цената или за колкото струват. Сигурен съм, че ако не се продадат на безценица тоя Някой няма да ги иска. Ако е на цената на вторични суровини - тогава да. Съответно не чакай качество и подобрение от такъв мошеник - толкова ще стане "германска" железницата колкото БГА Балкан е авиокомпания на германско ниво в момента.

Чичо ви Пенчо -събуди се и не сънувай толко дълбоко-кажи кое в България функционира така както го описа в мечтите си бъдещото БДЖ,ти май не си си взел хапчетата та да видиш РЕАЛНОСТТА-БЕЗРАБОТИЦА,МИЗЕРИЯ,ВЕЧНИТЕ ПРОБЛЕМИ С ТРАНСПОРТ,ПРАВОСЪДИЕ,ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ,ОБРАЗОВАНИЕ и какво ли не,и какво ли не... България е пред разпад и фалит-ОТ НЕКОМПЕТЕНТИ ПОЛИТИЦИ И ОТЧАЯН НАРОД- А НЕ ТЕБ ТИ СЕ ПРИИСКАЛО ДА СИ СЕДИШ в чистички вагони,млади сладки кондукторки(може би и стриптийз трябва правят...) бързи и сигурни влакове-а може би и безплатни-за по -старичките като теб дет са били шефове някога в местното ТКЗС- а бе най-добре да те върнем 25 години назад- и да умреш от радост,ТО ОТ ТАКИВА профани патят младите- знаете само какво да искате-ама как се постига- хич не ви е на патките... А сега кажете-не съм ли прав....???????

Да се уволнят всички служители и да се приемат документи на тези,които желаят да работят.Това е държавно предприятие и работодателят има право на това.На тези,които не желаят да работят,Чао!Защо синдикатите принуждават всички работещи да стават синдикални членове?

Ами принуждават всички трудещи се на държавна работа да стават членове заради членския внос :)Откъде им идват кинтите за банкети по готините хотели,за които обикновенните им членове могат само да мечтаят?!?Ама и ние сме тъпи ,че не протестираме за това ,че толкова години ни лъжат нас обикновенните хора-които работим в частния сектор и не сме членове на синдикати-за това ,че парите ни от данъци отиват за да запълват дупки в бюджетите на такива като БДЖ и въпреки налетите пари нещата са се същите-мизерия.

играта е много по на високо - за да участваш в "тристранката" и диктуваш на национално ниво има лимит от членска маса. Лимитът на синдикатите е в големите държавни предприятия. Затова е борбата на синдикатите, а не за правата на някакви си ЖП-ци

Навит - уволненията започват с шефовете. За две години само слушам предишните виновни - нещо като иск , дело ,ревизия няма .Явно поредните лапачи настанени да досъсипят каквото има .Аман от костови номера.

Ами те БДЖ-то, постоянно си менкат шефовете, на има-няма 1-2 години. Ама като е разграбено преди това, ако щещ и Доналд Тръмп да сложиш начело, няма оправия. Щото някой трябва да връща паричките, прибрани от комунистчетата... ;)

нека съда да направи ревизя на бдж от 2008 на сам ( да се види какви активи е имало предпрятито ) преди герберите и сега и ще се види че владимиров и недев са тма за да го ликвидират и да продадат товарни превози ( наи печелившото ) на тим и лукоил... а те са спонсори и прятелчета на боко боко...:) време е железничарите да вземата по една здрава тояга и да идат на вазов пред управлението и да им ударат по един здрва бои на тези миятурки владимиров и недев ... дето и влак не беха виждали .... а ги сложиха да управляват железниците .... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Ти недей да приказваш, без много да знаеш, че да не се окаже, че твоите приятелчета - комунистите, разкатаха майката на БДЖ-то, много преди герберите...

Ква стана тя???Няма коментари нещо по темата?!?!Явно се изчерпа-всяко чудо за 3 дни,видя се че синдикатите си играят тяхна игра и на никой не му е до коментари дори.Ама ще се сетите-много ясно ,че синдикатите са виновни,защото за разлика от синдикатите в други държави-нашите само се събират по разни 4-ри и 5 звездни хотели по 10 пъти в годината и трошат народна пара за ядене,пиене и измисляне на нови стратегии за заблуждаване на членовете си-но това няма значение,важно е дандания да има и същите тези прости и оскотели синдикални членове да са все така слепи и глухи.Но докога ще е това?!?!

Какви коментари да има, за какво да си търкат клавиатурите само хората ??? Ясно е, че лапачката приключи от от двете страни и от към БДЖ и от към работниците. Ако имаше какво още да се влачи щеше да продължава всеки да кротува. Ама то сигурно и мишките от вагоните, халитата или т.н са окрадени

Както и да се пънат синдикатите и каквото и да обещават на стачкуващите,тази реформа в БДЖ отдавна трябваше да стане.Къде бяха предишните управници на БДЖ,та го доведоха до това окаяно състояние,в което е сега?Защо умишлено го убиха?Защо никой от тях не реагира и направи нещо,за да са конкурентни спрямо първите частни превозвачи/А чии са те?На бивши министри на транспорта и .../защо нищо не направиха,когато се появиха първите частни спедироски фирми,защо нищо не направиха,когато се появиха първите куриерски услуги,а аставиха колетните пратки по гарите да са като нещо наподобяващо на тях самите...останки от тоталитарно време,гнила система,шуробаджанащина....Беше време за промяна,много отдавна!!!

За какви пак предишни говорите..Вашите любимци и сегашни управници повече от 2.5 години държат и крадът всичко от БДЖ..Все другите са ви виновни че сте си нацапали гащите...

Благодарение на целенасочената политика на потъпкване, оглупяване и опростачване на българският народ, той е почти обречен на изчезване. По-голямата част от знаещото и можещо население е емигрирала. Циганите са оставени сами на себе си, като безнаказаността им е пословична, а страхът у българите е неописуем

е че няма да те има теб...и твоя патрон Той