Шведски експерт пред Dir.bg: Как програма "Визия 0" спасява човешки животи

"Пътната безопасност зависи от всеки един от нас", категоричен е Рикард Кусини

Обратно в новината

Коментари - Шведски експерт пред Dir.bg: Как програма "Визия 0" спасява човешки животи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По-голема глупост не съм чувала отдавна!

всичко е добре само дето в тази за пример страна налазиха най много пришълци.Когато беше атентата В Стокхолм, хората палеха свещи и слагаха цветя, а две забулени жени си правеха селфита.

тоя джендър да ходи да си гледа ислямските орки, нямаме нужда от джендърски акъли!

В България е неприложимо.Българинът не е дорасъл за това.Българинът спазва правилници и закони само в чужбина, но не и в родната си страна.

Думичката:-) живот няма множествено число, драги редактори. Пример : Не един човешки живот бе погубен. / Много човешки животИ бяха погубени. ...

Добрева, и ти си същата лингвистка!

И ние си имаме модерни "легнали полицаи". Само че няма значение дали си намалил или не-дупките по пътя си остават и минаваш през тях :)

... тогава всеки невинно пострадал щеше да съди съответната община или държавата (в зависимост къде е претърпял ПТП)за обезщетение. До тогава ще ни пишат актове "несъобразена скорост" и ще има жертви.

,,животИ"? Някой знае ли думата живот няма множествено число в българския език? Така както и ,,любов" също няма множествено число. А други думи като ,,въглища" или ,,клещи" нямат единствено число... На журналистиката нещо и липсва българския език.

Аз

Решението е: Толерантност 0. Карал пил - затвор, като за подготовка за убийство и вечна забрана да кара каквото и да е, вкл. и тротонетка. Карал пил и предизвикал катастрофа - същото, плюс опит за убийство. Убил - плюс предумишлено убийство. Хващан 5 пъти с превишена скорост - доживотна забрана и конфискация на всичките му превозни средства. Вкл. и тротонетките на децата. И прочие... Къф е проблемът...

Единственият проблем е, че са ти доста едностранчиви наказанията. А, неправилно пресичащите пешеходци и произволно движещите се колоездачи? Тук държа да отбележа, че не коментирам малки квартални улички, в които по закон пешеходци, колоездачи и прочее трябва да са с пълно предимство. Коментирам случаи, в които пешеходци прескачат огради, мантинели и всякакви други преграждения, включително на магистрали.

Аз

1. Щото не мога да дам за пример всички възможни нарушения. 2. Щото не съм чул пешеходец да е блъснал кола и да е убил шофьора. 3. Ми да им се конфискуват велосипедите и обувките, бе! Съгласен съм, че трябва да има равноправие, ама и ти се ъгласи, че е трудно да се постигне равноправие, когато единия се движи с 5км/ч по кожа и тежи 50-100 кила, а другия - в няколкотонна метална броня със 100км/ч!

пешеходците като първо причина са мизерно количество спрямо всичките случаи, и са предимно тези, които пречат на забързалите се да стигнат с 2 минути по-рано спортисти в градовете. колкото до програмата - явно и в Швеция имат начини за държавно крадене на пари. Решението? КАТ да започне ВЪОБЩЕ да работи. Нещо различно от отдел на НСИ. (Статистически институт)

Ако имахме работещ и некорумпиран съд - да. Иначе, да предположим, че ги хващат, но в съда... ги оневиняват, щото са си платили на когото трябва. Така че, преди всичко с корупцията трябва да се справим, т.е. с българския манталитет.