Шофьорка преобърна колата си 3 пъти и едва не се заби в закусвалня в Плевен (снимки)
По думите на очевидци до инцидента се стигнало след отнето предимство
Обратно в новинатаКоментари - Шофьорка преобърна колата си 3 пъти и едва не се заби в закусвалня в Плевен (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Да се преобърне три пъти преди да се укроти - не е превишила скороста, летяла е ниско.
Жалко, че не се нацепи в някое дърво....... Карат с превишена скорост и минават на червено където и когато си искат. КАТ Плевен е в будна кома! Такова безобразие е вече,че няма на къде.
На това място е лудост да караш с "превишена скорост" тролеи, пресичащи улицата хора, трапове по 2 метра.
Не четете ли, хора? Пише, че друго МПС, което е било спряло, е тръгнало и е засякло въпросното, в резултат на което от засичането потърпевшата се преобръща.
А тя е карала с 40, че да си отъркаля три пъти. Не четете ли, че очевидци са свидетелствали, че е била с превишена скорост.
Варна :) Там са съсредоточени "най-великите" шофьори ахахахаххахаха Гагаузка му работа.
Мястото на жената е в кухнята (да прави манджи) и в спалнята (да изпълнява съпружеските си задължения) Тръгне ли навън по пътищата, почват проблеми
А на бас че тоя курник е без каско. Ся като се прибере във Варна (с влака) к'ви шамари ше яде от мъжа....
Когато се движиш с превишена скорост сам, доброволно се откзаваш от предимството си, ако се шофьор ще ме разберете.... ВИжте предимство мога да дам на някого когото виждам, който се намира на пътя и мога да ... удостоя с внимание. Дори и да съм спрял на знак стоп, ако в момента, в който навлизам в кръстовището не е имало кола, а след секунди кола връхлита върху мен с 3-та космическа, кажи ми аз какво мога да направя???? Ако към момента на включването на другата кола, въпросната кака изобщо не се е виждала на пътя ( а след това се превърта през таван 3 пъти)... Аз съм водач на МПС не съм пилот на самолет, следя за други автомобили , не за ниско летящи самолети. Дори и при най-добро желание, няма как да дам предимство на някого, когото не виждам. Това са неща, които хората, каращи с превишена скорост не разбират... или го разбират по трудния начин. В града ограничението е 50 км/ч казано по друг начин 14-15 м/сек - 4 дължини на кола. Спирачният път при тази скорост е 7-8 метра (2 дължини на колата) казано по друг начин мога да спра едва ли не два пъти в рамките на тази една секунда. При 100 км/ч се изминават 28 м/ сек, спирачният път при 100 км/ч е над 35 метра... сами си правете сметката!
Тръгнала спряла кола е отнела предимство. Вярвам че е така Често се случва отнема предимство, а не ускорява и какво да прави онзи чието предимство е отнето -в насрещното, на тротоара, в багажника му защото не винаги скачането върху спирачката има ефект. Обикновено отнелият предимство бяга от мястото
Ахмед Мерчев и кооперация Кибертрон да разработят хиперлетяща кола, явно пазара е хипергладен.
Варненка у Плевен… Те във Варна не използват и мигачи, че било скъпо. А ако спреш на някой пешеходец на пешеходна пътека и се стряска.
Варненци са топ най-зле шофьори в България. Това го казват мои колеги, които са родом от Варна, добре че в София са отдавна и са се понаучили
Зрелищно но нищо. Колите са направени да са сигурни при преобръщане. Особено Опел тип полицейска кола. А за скоростта: зависи само от центробежната сила и как навива волана. При 45 кмч не е проблем да се преобърне ако използва бордюр за трамплин. Опитни каскадьори могат да се преобърнат и с 30. Всъщност ако беше ударила нахала той щеше да плаща.
Подобни каскади в киното обикновено се правят с 40.кмч. Имаше даже едно дело в САЩ че някакъв каскадьор си счутил ръка, защото режисьора искал с над 30 мили за час (50 кмч), вместо да промени скоростта на камерата (тогава бяха камери с ленти). Тази най-много да е карала с 60. А туй за доброволно отказване от предимство си е бълнуване на самозабравен български катаджия, който може и да не минава през дрегера (във Франция минават).
Според мен най-лоши са пловдивчани. Но, наистина, малко варналии съм виждал, понеже съм от София.
Те не са варненци, а от толбухинските села. Категорията дебилен шофьор се оспорва най-много в Шопско и Плд. Иначе дебилни маневри се очакват най-много от СМ, Х, СО, ТХ. Тези регистрации са диагноза.