Шофьори принудени да манипулират тахографите на тирове
Шофьори на тирове са принуждавани да използват магнити и други средства, за да манипулират тахографите на камиони. Така те карат часове и дори дни без почивка.
Обратно в новинатаКоментари - Шофьори принудени да манипулират тахографите на тирове | Днес.dir.bg
Коментари
Какви ТИРове, на американското училище бусовете въртят от зори до мрак, и на никого не му пука за тахографа
"Категорично това не е масова практика..". Да, бе това се отнася Само за марсианците, а ние - НЕЕЕЕ сме таквиз, како Сийке! Ама, ич!
Защо глобата е за шофьора, а не е за фирмата, която го принуждава да прави това? Хората го правят, за да не си загубят работата, а не, защото така им се е приискало. Да се внесе и още една поправка в законите : фирмата да няма право да глобява шофьор, който и донесе такава глоба. При трето нарушение - да се отнема лиценза на такава фирма
Има ги всякакви! Онова с ограничителя на скоростта на 100 км/час е само за отличниците, другите си джиткат както могат
Никой не може да те накара да станеш убиец, какъвто е всеки неспал по 24 часа тираджия. Като те натискат да караш по 24 часа без сън, напускаш. Шофьори се търсят навсякъде, парите са еднакви навсякъде. Това го правят алчните шофьори, които искат да изкарат 2-3 надници в един ден. Виновни са на 100%.
Гоше пак не си внимавал, ограничението на тировете е 87-88кмч. Тези който карат с по-висока от тази скорост са манипулирали ограничителя!!! Ама къде са ДАИ защото това например не се прави когато карат западния свят!!!
То да са само тировете, ами шофьорите на автобуси които карат масово по две смени 15-16 часа на ден.
Да попитам АПИ, кога ще спрете камиони които товарят по 40 тона чист товар? Предимно самосвали пренасящи зърно и чакъл.
E па от ЧЕЗ и ТоплоФЪК всеки ден манипулират електромери и топломери, та тия едни тахографи ли няма да пипат?
Не съм наясно тапите по митниците за какво го броят и не е ли това една от причините след това да наваксват.
не може ТИР да кара със 120 км/ч! Всеки катаджия първо това проверява. Тук коментиращите поне 90% и понятие си нямат от това, което коментират. Ама нали копейките трябва да вървят. Тъпан ари.
Ами да забранят картонените шайби, както е по белите държави. Да ги задължат да използват само шофьорски карти. Там няма как да манипулира. Ама тогава тези търтеи от ДАИ ще умрът отглади!
То за това и няма шофьори в България. Колегите като натрупат малко опит бягат от България като дяволи от тамян. В повечето европейски страни, това с манипулирането на тахографите се отразява с наказания към фирмите не към шофьорите.
Тогава зависи колко местни са бусовете, ако са 8+1 нямат тахографи, за останалите е задължително!!!
Къде е оная противна мутра от Съюза на превозвачите /един дебел, с голяма коса, безцеремонен и нагъл/, която е редовен гост по телевизиите ? А ? Дайте го насам, неговата м.ма !
Заради такива типове, като този наглец турските тирове рушат нашите пътища нон стоп, защото е начело в борбата срещу ТОЛ системата за камионите!
Къде е тъпата мутра Джамбазки, която се пянявеше срещу евронормите , поставящи на място родните измамници от "патриотичния" бизнес, лойто мачка българските шофьори за без пари и го кара да мами, а при злополука вместо помощ почва даже изнудване.
Нали е същото положение с шофьорите на автобуси. Шофьори много , фирми малко :) Давай глобявай шофьорите и така не се получава рецидив , но реално си е рецидив.
ти ли ще кажеш, че ТИР не можел да кара със 120 в час, бре? Или ще ми кажеш, че не ми е верен скоростомера на колата, а? Някои ТИР-ове карат със 120 та се късат, да знаеш!
Абе,майна, я лепни магнитче на Скания до 2013 г, и да видиш колко ще вдигне.:)))))Ограничителя не играе, когато елиминираш тахографа:)))
:))))Че умрем от смях:)))А къде си видял тахограф вързан към GPS????Към КАНшина на камиона да, но за 15 години в транспорта...