Шофьорът на колата, ударена от скална маса на "Струма": Имаше огромна дупка в мрежата

Според шефа на пътното управление преграждението не е издържало, защото отломките са били много големи

Обратно в новината

Коментари - Шофьорът на колата, ударена от скална маса на "Струма": Имаше огромна дупка в мрежата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По българските пътища само с БТР или с танкове.Това е спасението ти да останеш жив след прекрасното строителство и велики кражби.Колата не била издържала на удара.Тези от АПИ не си пият редовно хапчетата но това не им пречи да нарушават законите в територията.Дори имат наглостта да паркират на тротоаря пред агенцията.Явно не са чели член 94 от ЗДП.За разстоянието до стълбите от 1.50 да не говорим .Ако може от утре ще ни се качат и на главите.Не ,че не го правят но искат само пари.То не са ТОЛ такси, не са годишни прегледи естествено не безплатни,Да не забравяме и данъците върху МПС, както и акцизите върху горивата и фонд "Републиканска пътна мрежа" калкулиран във всеки литър гориво който туземците купуват.Това не са лев или два.

Всичко това което сте описали е предвидено в цената ,но не е направено ,за да се откраднат 90%от парите ,които "правителството"дава с лека ръка на доверие.

Отдавна, отдавна не се разчита само на мрежи. Правят се откоси и то на тераси, изграждат се отводнителни улеи за да отвеждат водата от ската, поставят се анкери, след това се шприцва силен бетон (а някъде поставят геотекстил и запръстяват), после се изграждат шпунтови стени и най-накрая ама най-накрая се поставят мрежи за малките камъчета, които могат да се отронят. С мрежа свалчище и "срутище" никъде в света не се спират. Но никой не иска да каже истината- а тя е че по време на строителството на тази АМ както и на всички останали се отрязват едни милиони и се съкращават срокове за да се угоди на един човек, който твърдеше че строим по-бързо и по евтино от останалите.

Скапаняци нещастни! Сутринта на 27 ми км на Струма имаше паднало дърво и камъни в аварийната лента! И 1 час по-късно аз бях първият, който се обади на 112. Убийци мръсни! Кой трябва да ви наблюдава състоянието на магистралите????

явно някой го мързи даже да гледа.

"Около 10 млн.отиват за борба със свлачища.борисоф защо си наврял пътя в скалите?Нали ходиш по света ,не виждаш ли там как се строи на колко метра извън скалата?Видял си ти ,но за теб е важно само едно- кражбата,веднаж от некачественото изпълнение и после от ремонта на ремонта на ремонта.Толкова си пр.ст ,а назначените от теб крадци са същите.Съсипа България.

По този повод днес имаше интервю с проф. Костов. Изнесеното от него плаче за бърза намеса на прокуратурата по отношение на строители, мрежари, инвеститори , плащащи, контролиращи , инспектиращи и др. търтеи.

имат цел да отвличат от други, които отдавна не са новини. Когато няма какво да губиш, толкова си изпаднал, може да си позволиш всичко. Властта у нас доби пълна свобода и недосегаемост - за каквото и да се хванеш, е виновна. Какво да я правиш? Ама и ние ако решим така, накъде ще тръгне света? Властта у нас развращава слабите духом, това е нейната главна вина. Може и да провокира сволочта, не знам, но силните духом отново трябва да живеят без кожа. Колко пъти ги одраха....

имат цел да отвличат от други, които отдавна не са новини. Когато няма какво да губиш, толкова си изпаднал, може да ис позволиш всичко. Властта у нас доби пълна свобода и недосегаемост - за каквото и да се хванеш, е виновна. Какво да я правиш? Ама и ние ако решим така, накъде ще тръгне света? Властта у нас раздващава,нестабилните духом, това е енйната главна вина. Може и да провокира сволочта,

Каманите падат През април сме на Радка пиратка-дънките ш ти цепна

Не видял падащите скали, но видял дупката в мрежата.... :)))

С мрежа за кокошарник (пилищарска) ще държат скали ,ама друг път

Или журналистите са предали криво думите му или Сечански не е много наясно как работи водата при замръзване. '' водата била замръзнала, после се разтопила и разширила фугите...'' Водата има най-голяма плътност/ най-малък обем при 4*С.Като замръзне започва да оказва натиск, достигащ до 2000кг/см2 и тогава де факто разпуква скалите.Но докато е студено ледът ги държи залепени и чак когато се размрази, тогава започват да падат такива камъни.

Като дойдат изборите, изберете отново простия пожарникар дето разбира и от пътища, и от локомотиви и от чекмеджета с евра, а всъщност е един луд селянин от с.Банкя, и после се чудете защо сме на първо място във всички негативни класации на ЕС и Африка, и на последно във всички положители. Няма как да сложиш един неук селянин и нещата да се случват - колкото и голям селски хитрец да е Боко Тъпото, той не може да надскочи собствената си некомпетентност и простата му глава да роди нещо умно.

Едни работници, с червени потници и кака Корни, леко потничка копаеха скали. Диверсия на баце да правят...

Всеки е пътувал до съседни държави, особено в западните от нас, Сърбия, Северна Македония и дори Албания, там има много по сериозни баири и балкани, пътя е двулентов и много по добър, а те дори не са в ЕС, по добре ли строят!??

Да, по-добре строят и по-малко крадат от българите. Виждал съм как се правят пътища в Сърбия и Македония. Само износоустойчивеят пласт при тях е поне 15см. В Македония пътища правеха основно Щрабаг, а пътят Скопия - Охрид се правеше от китайска компания с огромен автомобилен парк. Но дойде Заевски на власт и всичко замръзна.

Просто природата напомня кой трябва да поеме пътя към затвора.

Мястото на управляващата мафия ГЕРБ е там, където преди това изхвърлихме НДСВ, СДС и РЗС - на бунището.

Отново времето е виновно ! Никога калинките на ГЕРБ !

Дискавъри къде е, кога ще идва????

Абсолютно очевидно безсилие на властта - т.е. негодни са да я упражняват. Струма е опасна, дефилето и то, Тракия си я знаете - 90 км ремонт вече над 5 г. Стратегията им е крадене при строенето, за поддържане не са и мислили. Интересно е, че са достатъчно нагли да стоят на власт все-още, хем вече няма какво да строят. Явно ги е страх от отмъщение.

"Виждате какви са температурните аномалии, имаше обилни валежи. Паднаха градусите и водата замръзна. След това се е разтопила и е разширила фугите в скалите. Не се случват често свлачища. Точно тук не сме имали инциденти. Евентуално може да бъде усилена мрежата", коментира още Сечански.'' Единият сутринта гербераст приказваше как по 50 на ден свлачища имало, другия пък приказва обратното.. Не ви ли писна все с нещо да си оправдавате безделиео с годни и харченето на милони на хртия...

Пътувам доста и забелязвам тази тенденция и сега на новото трасе Ботевград-Мездра, и при строенето на АМ Струма и на много новостроящи се пътища, обрушват се скали, колкото да мине трасете и се оставят така, а за надзор на опасни участъци и дума да не става, а дори и аз мога да ги изброя! Несериозно е и за съжаление рано или късно ще се стигне до жертви:(

на 27ми км на Струма тази сутрин имаше свлечени дърво и камъни в аварийната лента и част от активната. Познай дали имаше някой от АПИ там

Минавал съм не малко пъти по дефилето - мрежите в голямата си част са може би от преди 30 години, от живково време. Така че - поредните лъжливо-престъпни оправдания на поредния парашутист, поставен за шеф на пътно управление, ерго лапач от властовата хранителна верига.

Герберастчетата отдолу вече развиха теория, че е саботаж и умишлено взривено. Прави им чест значи на ремонтите от живково време, че толкова години непипнати накрая само взривна дейност ги бута, не са като на Бочко издържащите по 2-3 месеца градежи.

Ное от герб сме най добрите.Винаги си имаме оправдание и никога не сме виновни.

"И ся какво ще правим, а?"

Когато построиш едно нещо, е необходимо и редовно да го поддържаш. Това е заложено още в проекта. Отделно в зависимост от особеностите и релефа се вземат адекватни мерки. Ако консистенцията на земната маса е такава, че има опасност от свличане на камъни над определено тегло, се правят не защити с мрежи, които могат да поемат камък до да кажем 100 килограма, ами дълбоки инжекции с бетонно покритие. Е да ама ... те струват пари. А за да спечели нашата фирма проекта, и за да има и за нас, от тук-там трябва да се спести. Ами няма да сложим бетон, ами мрежичка. От по-евтината, ще обрушим тук-там и десетина години ще се задържи. После - я камилата-я камиларя. Ще обследваме тоя или оня тунел, но свише казаха, че няма пари, така, че и лампите да ти паднат на главата, ще си сложим подписчето, че е ок. Ще изкарат още! Ще правим път с голямо натоварване 80 километра за 80 милиона. Ама трябва да има и за нас. Как да стане с тая цена - ами, ще сложим малко сгурия вместо асфалт и готово. Е, че тежкотоварни автомобили могат да не спрат заради лошото сцепление и да убият двадесетина човека - е, сега ... нали напълнихме чекмеджето! После куките ще сложат там знак 30 и проблемът ще се реши! Истината е, че не ГЕРБ са виновни за нагласата по високите етажи. За съжаление единствения начин, тези хора да разберат, че това, което правят е абсолютно грешно, е да се случи трагедия в тяхното семейство. Като например да подкараш кьоркютюк моторна шейна и да убиеш детето си! Например ... но и тогава ще те шитнат на някоя друга позиция, щото явно може и да ти дойде морала. Евентуално. За да съм по-конкретен ще попитам - след като от ГЕРБ разиграват този цирк срещу БСП и все ги обвиняват в корупция - колко от тях вкараха в затвора? Колко от тях са следствени? Има само един череп и Цветан Василев, дето уж има издадена заповед от Интерпол но човека си живее в Сърбия от много време. А народа обедня с най-голямата кражба, като тези зад нея са в парламента. Рано или късно това се връща. А такива дилетанти, като шефа на АПИ, не искам да ги коментирам. Как по друг начин можеш да определиш човек, който ти обяснява, че фугите се разширяват при топенето на леда?!?

Дълго пишеш и докато стигна края съм забравил началото.

Инженерче

Разбирам ... все пак винаги съм се старал да не пиша коментари на килограм, а днес хората обичат телеграфния стил и да не си задават въпроси. Е, това е моят стил, приятелю! Желая хората да мислят и да си задават въпроси. Било е така и така ще бъде.

Няма да накараш хората да мислят, като демонстрираш логорея за нещо, което може да се каже с 4 изречения. Не бъркай желанието си да се правиш на интелектуалец със склонността на хората да се занимават с егото ти.

Инженерче

Не мисля, че нещата, които искам да кажа могат да се обяснят с няколко думи. Разбира се, най-лесно е да се каже "ГЕРБ са тъпи и крадат с четирибуквията си. Шефът на АПИ е глупак. Видими резултати." Ето, и с три изречения може да се каже. Но смисъла няма да се разбере. Докато не променим начина си на мислене, няма да има оправия в нашата държавица. Това важи в най-голяма степен за управляващите, защото, както знаем, рибата се вмирисва откъм главата!

Именно, че не мислиш.

На тази магистрала това не е първото свлачище. Още на първата пролет като я пуснаха се свлече ската пак в този район и една седмица извозваха калта която падна на пътното платно. Проеката не съм го гледал, но всеки нормален проектант на такъв участък слага подпорни стени от бетон както е на магистрала Хемус например. Тука обаче сложиха телени мрежи, като даже на места и мрежите спестиха. Трябва ли да казвам че магистралата се завърши по времето на оня с шкафчето.

1925 та (нерегистриран) Има ли следи от взривове по скалите? Алпинистите видели ли са ги? Снимали ли са следите? Сложили ли са следите в мрежата? Има ли изрязана мрежа, а не разкъсана? Понеже сме забравили кой прави атентатите у нас. През лятото кой къртеше павета по ремонтирания Дондуков? Кой къртеше жълти павета пред Партийния дом? Понеже сме забравили кой е по диверсиите у нас. Троловете на Кутев наскочиха в 2 часа през ноща в петък. Та кой знаеше за "свлачищата" през нощта, ако не извършителите на диверсията.

Обвиняваш "троловете на Кутев", че са направили "диверсия" ли?

Така не му правиш услуга. Истината е, че не Б. Борисов лично е одобрил проектите, правил пътя, къртил скалите, поставял мрежите и т.н. Дори не той лично със свой подпис е одобрил строителя и плащането на работите. Не е и той човека, който подписва документи от рода на все още ползваните протокол акт обр. 19. Само, че обикаля с джипа, дава акъл за неща от които не разбира и обича да приказва, така че все едно с тези две ръце е извършил лично всеки строеж. За това хак му сега дето се вре навсякъде да го плюят, че той не бил укрепил скалите. Но да говорим за атентати е идиотско.

Ех, гробарския трол пак се размечта... Хубаво , че е по Интернет, че ако на живо ги приказваш тия глупости, ще има бой с лопатата. И по празната ти чутура, включително. Може пък да се освестиш.

Оставка изруди...

АБЕ, ТЕЗИ ОТ АПИ, ОТ ЛУНАТА ЛИ ПАДАТ? ТЕМПЕРАТУРНИ АНОМАЛИИ???????? АНОМАЛИИТЕ СА САМО ЕДНИ- ТЕЗИ В АПИ!

Започна подривна партизанска борба в България. Едни комунисти искат да сменят в управлението други комунисти.

Не дупка в мрежата ами дупка в държавата има. И то голяма. За краткост се нарича ГЕРБ.

Скалите саботират Герб. Не ги е срам.

Ето по-надолу олигофрените надлежно са ти обяснили, че някой е наслагал взривове по мрежата, та да се срути ?! На пилешкия му мозък дори не минава , че ако имаше нещо такова, спецовете от АПИ нямаше да сричат по микрофоните, как водата туй-онуй , а веднага щяха да ревнат, че има саботаж... Друг пък продължава да твърди, че тройната коалиця го била построила (което донякъде е вярно) , но пък е забравил кой отряза лентичката и кой 13 години я поддържа тази магистрала барабар със мрежите около нея ! Олигофрени, сър!

Има ли следи от взривове по скалите? Алпинистите видели ли са ги? Снимали ли са следите? Има ли изрязана мрежа, а не разкъсана? Понеже сме забравили кой прави атентатите у нас. През лятото кой къртеше павета по ремонтирания Дондуков? Кой къртеше жълти павета пред Партийния дом? Понеже сме забравили кой е по диверсиите у нас. Троловете на Кутев наскочиха в 2 часа през ноща в петък. Та кой знаеше за "свлачищата" през нищта, ако не извършителите на диверсията.

Като падна плочка от моста върху колата отдолу и като падна лампа в тунела, пак ли бяха "троловете на Кутев", герберасти?

ако не бише това друго щеше дае. И нямаше начин да не се политизира веднага. Така ще е поне до изборите. Всеки дъжд, снеговалеж, земетресение, ПТП ще се ползват за политика.

Да бе, и то точно подир някоя инспекция от Бащицата. Аман от политикани!

Нищо чудно да е саботаж на комунделите. В това те са царе.

За комунделите от ГЕРБ - утайката на БКП ли говориш?

Боко беше слуга на бай Тошо и беше издигнат за кмет от масажиста на бай Тошо. Кой е комуне?

Ти повече ли разбираш от боковите експерти?

такива като Руменчо Сачански не вдянат , че водата като замръзне разширява фугите, а не като се разтопи, няма спасение от тези некадърници!

Този част от магистралата я прави тройната коалиция на Станишев

От тогава минаха 12 години...То и римският път край с. Драчево са го правили римляните, но за да е все още видим го поддържат от туризма и общината ! За да е в това състояние не можем да виним римляните, нали?

Сменяй дилъра братле час по-скоро. Много си зле. Или за по- лесно вземи скочи от 8-я етаж. Сигурна работа няма да се мъчиш.

Има мрежа дето струва един лев на квадрат и има дето струва 15 лв на квадрат. Сложете правилното и да видим дали ще се къса. Ама пусто крадене...

Това е бившата магистрала Люлин , сега част от м-ла Струма . Търга и д-ра за строителство се проведоха по времето на тройната коалиция . Участваха куп читави и доказани фирми от Европа с цени ок 500 000 000 лева ( за 19.3 км!!!) , но “спечели” вероятно вкараната от Доган турска фирма с уж само ок 290 000 000 лева и като се почнаха едни типично турски анексчета към договора та накрая я докараха пак до половин милиард , ама КАЧЕСТВОТО си остана корупционно-турско !!! И сега си текат ремонти безкрай , ама за НАША СМЕТКА !!!

тая мрежа ще да е от 12-13 години, а ?Че тя много здрава е излязла ?!

България се срути. Още колко трябва да търпим?

ГАТАНКА : пекне слънце ,вода няма,завали сняг и дъжд, ток няма.ЩО ЕТО???? ---- БГ.

От АПИ вече няма нужда.Винетки се продават,Тол системата работи,пътищата се инспектират

И като няма АПИ, кой точно ще стопанисва, проверява и отговаря за пътищата?

то така като гледаш те и без това не го правят. Само едни пари се наливат там.... това е искал да ти каже човека.

Предварително се обследват такива опасни райони. Има измислени технологии, които се използват в други държави, които се прилагат за укрепване на скални маси. Мрежата е за задържане на пръст и повърхностни дребни камъни. Само че за тези технологии отговарят компетентни органи. В България има един компетентен орган. Министър председателя Слънце. Той разпорежда и решава. Пак да го изберем!

Това е бившата магистрала Люлин , сега част от м-ла Струма . Търга и д-ра за строителство се проведоха по времето на тройната коалиция . Участваха куп читави и доказани фирми от Европа с цени ок 500 000 000 лева ( за 19.3 км!!!) , но “спечели” вероятно вкараната от Доган турска фирма с уж само ок 290 000 000 лева и като се почнаха едни типично турски анексчета към договора та накрая я докараха пак до половин милиард , ама КАЧЕСТВОТО си остана корупционно-турско !!! И сега си текат ремонти безкрай , ама за НАША СМЕТКА !!!

И на никой не му прави впечатление този шедьовр: " Паднаха градусите и водата замръзна. След това се е разтопила и е разширила фугите в скалите."

така го разбира човека, парче лед може да вземеш с ръка, ама водата не можеш.

Отивай да палиш свещ и всяка година давай курбан на тази дата. И дано милиционерите не са ти написали акт за несъобразена скорост.

Платете му колата на човека.

Той затова джитка след като камъните вече с паднали. Знае си човека стоката.

Шофьорът е виновен! Или е карал бързо, или - бавно! Освен това тарикатски се е опитал да мине под скалата! борисов е невинен!

Една стена,една улица не могат правят,а тръгнали АЕЦ да построят!!!

Това е бившата магистрала Люлин , сега част от м-ла Струма . Търга и д-ра за строителство се проведоха по времето на тройната коалиция . Участваха куп читави и доказани фирми от Европа с цени ок 500 000 000 лева ( за 19.3 км!!!) , но “спечели” вероятно вкараната от Доган турска фирма с уж само ок 290 000 000 лева и като се почнаха едни типично турски анексчета към договора та накрая я докараха пак до половин милиард , ама КАЧЕСТВОТО си остана корупционно-турско !!! И сега си текат ремонти безкрай , ама за НАША СМЕТКА !!!

Нищо чудно да е саботаж на комунделите.В това са царе.

Да не е дясния Бакърджиев? Той е по взривовете.

На 04.04 ГЕРБ ще се свлече като срутище по републиканската пътна мрежа.