Шофьор мина на червено в центъра на София и удари две коли, едната е на НСО
В служебния автомобил на НСО не се е намирало охранявано лице
Обратно в новинатаКоментари - Шофьор мина на червено в центъра на София и удари две коли, едната е на НСО | Днес.dir.bg
Коментари
Аз живея в провинциален град от около 70 000 жители. Не знам точна статистика, но ми се струва,че идиотите в държавата са концентрирани в София и селата. Не е странно, защото София е пълна със селяци. И този повреден манталитет не се поправя нито с образование, нито със социално положение. Такъв си остава човек до края на живота си - увреден.
това не е възможно. Обикновено и винаги колите на НСО удрят другите. Някой е сбъркал.
Участник от нсо и пак друг е виновен. Тоя сюжет е ясен. Ми като ги е блъснал някой дано другия път и ги набие тия тихи и мирни агънца от нсо.
Не че нещо ама в София официално и неофициално живее половината население на страната.
Отскоро съм в София и знаех че до НДк има три големи кръстовища със светофари, моля да ме извините.
Не мозе да баде? Д има кола на нсо ии да не е предизвикала тя пътния инцидент... Шафьорт да бъде нграден с премия от една заплата!
Радвай се, повечето такива са дошли от твоя град в София. Поне при теб е спокойно сега.
Откакто махнаха таймерите на светофарите драстично се увеличи минаването на червено. Всичкото това заради някакъв (очевидно или не с акъла си, или с някакви задни мотиви) дето пусна жалба в съда, че не отговаряло на нещо си в закона... ДАНО ЗАРАДИ МАХАНЕТО НА ТАЙМЕРИТЕ И МИНАВАНЕТО НА ЧЕРВЕНО НЯМА ЖЕРТВИ, НО ВЕРОЯТНО ЩЕ ИМА И ТЕ ЩЕ ТЕЖАТ НА СЪВЕСТТА НА ТОЯ ИДИОТ!
То се знае, както в математиката има аксиоми, така и шофьор от УБО не нарушава правилата за движение. Другият водач точно, когато е преминавала колата на НСО-то е минал на червено. Идиоти.
Значи не е имало лице...охранявано и т.н., а чии го е крепил този шофьор на НСО на това кръстовище е?
А таймерите ги махна племеника на Фандето, който се има за вся и всо. Повечето светофари имат задържане на светването на зеления светофар след като е светнало червено на напречното движение. Това увеличава разхода на гориво, замърсяването на въздуха, то въпросният с физиономия на д.ебил се прави на интересен. Всичко се прави за "успокояване на движението" по неговите думи. Пълно безумие и некомпетентност.
Вероятно е отивал да вземе лицето, или се е прибирал към гаража след като го е оставил? Или допускате да са ползвали телепортация докато отидат до лицето или да се приберат в гаража, а в останалото време са ползвали автомобила в класически режим? :)
Хм, кой е тоя? Да знам кого да псувам всеки ден като минавам на жълто, щото ме е "изненадал" светофара?
Поне да имаше охранявано лице, тогава новината щеше да е сензационна. А сега... сержант Тошев от НСО беше блъснат докато отива да пазарува със служебната кола.
Правилно. Остави , че не слагат камери, а и махнаха таймерите. Еволюция, еволюция...!!
в Солун кавал и другаде светофарите не светят жълто! отделно преди едно посочна улица имат нужният знах с възможният ЗАВОЙ! в софия от сливница до солунска поп "ботев" няма при 5 6 улици никъде Ляф завой и знак и като влезеш и виждаш сбутан знак за еднопоссочна улица...това са най дребни неща, трябва да се въведе Конфискация.
Знам хрантутниците от НСО ясноне кой е минал на червено и кой ще обере парсата...в ада да изгниете
Солун и най-вече ДРУГАДЕ....Директно от зелено на червено светват. А шофьорите умат кристална топка на скоростния лост, която замества жълтото . Де×а дебила ти кух.
Човекът е прав ,а ти му се нахвърли.Жълто от зелено към червено.От червено направо зелено,щото някой тръгват на жълто и стават белите.Друг въпрос ,че и това не върви тук.Като светне зелено и у назад три коли отнема им по 20секунди да тръгнат.Представям а без жълто, по една кола ще минава на,зелен светофар.
T.e. лицето вътре не е имало право на охрана, още по-малко на служенен автомобил. А без видео, не вярвам, че професионалния шофьор от НСО, обучен на контрааварийно и охранително шофиране не е могъл да избегне аварията. Без видео, се зараждат едни съмнения...
Четох, четох и се чудих ли чудих - за какво аджеба е новината! Дали за това, че някой е минал на червено и е потрошил кола на НСО, която не е превозвала охранявано лице /жалко, за което/ или за това, че някой е минал на червено и е нарушил правилата за движение или е разказ тип студио Х, в който нищо не ес споменава за втората ударена кола - тя как е, изобщо има ли пострадали - извън сферата на НСО, за тях разбрахме, че всички са много загрижени ....
Така е, но таймера помага да прецениш по-рано дали да засилиш малко и да минеш (вместо да стоиш на червено и да бълваш газове и емисии), или да намалиш по щадящ колата начин и да не изненадаш този отзад. По същата логика можем и без ток, интернет и вътрешна тоалетна, но някак е по-удобно, нали?