Коментари - Шишков за протеста на Кресна: Още няма избран вариант за магистрала "Струма" | dnes.dir.bg
назад

Шишков за протеста на Кресна: Още няма избран вариант за магистрала "Струма"

Местните се опасяват, че ще останат без локален път, без достъп до Благоевград и ще се удължи пътят им дотам с поне 40 км

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Шишков за протеста на Кресна: Още няма избран вариант за магистрала "Струма" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

началото едни тарикати от Австрия и Швейцария ( страните с най-титулованите тунелостроители в Европа) плащаха на нашите “екоактивисти” за безумния 15км. тунел в страна , в която един 1.2км тунел( на м-ла Хемус) се ремонтира 4.5г за 70млн. лева !!! Сега месния еснаф е решил, че техния интерес е по-важен от интереса на ВСичКИ ОСТАНАЛИ в държавата !!! И в резултат през България не минава НИТО ЕДИН Гръцки ТИР ! Демек от транзитни такси не печелим нито лев ! А междувременно успоредно на м-ла Струма през Сърбия и РСМ мина магистрала до Гърция и ВСИЧКИ туристи с коли от западна Европа за Гърция минават ОТТАМ !!! И отново за нас в България няма нито лев транзитни такси !

Магистралите задължително трябва имат алтернативни пътища, това ако беше законово изискване, сега нямаше да има дискусии. Освен това те си имат своето предимство. 1. Сега в България магистралите са безплатни, но заради липсата на алтернативни пътища никога няма да можем да ги отдадем на концесия. 2. Те са по-живописни. 3. Минават през селища, които можеш да разгледаш. 4. Обслужват местното население, за да отидеш до съседното село, да не се налага да се качваш на магистралата!

Дано разумът надделее. Всяка магистрала трябва да има алтернативен път. Пътят през дефилето трябва да си остане за ползване от местните хора, двупосочен. Мисля че същото се прави и с магистрала Европа, магистралата минава през стария път от Сливница до Калотина. В Сърбия магистралата от Цариброд до Ниш минава през планините, северно от стария път през дефилето на река Нишава. Нашите пак се изтарикатяват, да ползват трасето на стария път, та да излезе малко по-евтинко!

Защо помня, че тези протестираха, точно магистралата да остане през дефилето, за да не им изчезне крайпътния бизнес, който сега въртят?!? Сега пък друга песен са запели. Явно зависи кой протестира.

кат го няма татко петко, така ще е

Спокойно бе, Хемус още даже на хартия я няма. Времето е пред нас - НИКОГА няма да имаме нормални пътища в тая наша Родина!

Почти 20 години след като магистралата трябваше да е готова все още не е ясно откъде ще мине през Кресненското дефиле!!!? Вероятно ще бъде достроена след поне 100 год! Абсурдистан!!