Шефът на СОС предложи връщане на 5 карти за столичния градски транспорт
Георги Георгиев заяви, че като юрист няма право да позволи ограничаване на правото на избор на гражданите с какви карти да пътуват
Обратно в новинатаКоментари - Шефът на СОС предложи връщане на 5 карти за столичния градски транспорт | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Илиян Илиев
Хубаво предлагаш , но да се беше обосновал защо го предлагаш ! Това , че някой така му се иска не е достатъчно или отново го удряме на популизъм ! Нещо нормално за ГЕРБ !
Иди ми, дойди ми (нерегистриран)
Пипнат ли нещо психодесните и после Господ не може да го оправи!
само едно се чудя (нерегистриран)
знаеха, че така ще стане и пак приеха безумните правила. Очаквам скоро да се върне и постоянният билет, макар и с повишена цена - 1.80 примерно, защото тези за 30 минути с неограничен брой прекачвания са жива подигравка, а и все едно че някой ще си играе да ги валидира !
Тра-ла-ла (нерегистриран)
Може ли един некоректен въпрос? А "шефът" на СОС - къде СПА досега?
Ха ха (нерегистриран)
Само в България - нещо се обмисля с месеци, пуска се, след 2 дена се оказва, че се отменя, цялата работа е такава, особено на ЦГМ и общината - безумие след безумие !
++++++++++++ (нерегистриран)
Точно щях да кажа нещо подобно. Доста популистко! Защо не си направиха проучването предварително и да се борят предварително за каузата, а не след дъжд качулка, обвинявайки някой друг, който бил искал. Всеки може да иска всичко. Да се научат да мислят и да се борят за каузите по правилния начин.
София е дясна (нерегистриран)
Браво на Йорданка! Винаги мисли първо за хората.
Викът на флекса
Днес "великият случайник" Кирил Петков, както го нарече в едноименната си книга големия български журналист Кеворк Кеворкян, се опита да обясни "нещо" на уважаемите зрители в сутрешния блок на една телевизия. И аз бях сред тях... Позагледах се, позаслушах се и си спомних за една крилата фраза изречена от Наполеон - "Глупакът има голямо предимство пред умния човек: той винаги е доволен от себе си."
Озадачена (нерегистриран)
Интересен начин за управление на цените на услугите. Как ли обосновават тези решения? Струва толкова, защото така сме решили след хвърляне на боб, прогнозата за времето или нещо друго? А общинските служители защо пътуват с безплатни карти? Кое го обосновава?
диверсификатор (нерегистриран)
Един билен от шест, една боза от шест.... Това не е жалба за младост, това е жалба за СВОБОДА и СВОБОДНО ПРИДВИЖВАНЕ. Вонящи краварски подлоги, спрете със забраните, санкциите, рестрикциите и заличаване правата на хората. Задминахте комунистите с 200 ...
СОСаджията Бонев (нерегистриран)
не е спал.. оглеждал се .. ако мине номера ..
Гостът (нерегистриран)
Да се върне картата за един вид транспорт или както е позната за една линия
Озадачена (нерегистриран)
Каква свобода? В градски транспорт се влиза с идентификация по ЕГН, адрес, телефон, регистрация на всяко качване... А някои ги беше страх, че ги чипират с ваксини хаха
Въпроси (нерегистриран)
Билетчето от 30 минути рекетьорска подигравка за пътниците. Мародерски грабеж. Защо не кажат колко получават съветниците? И колко работниците от гаражите на градския транспорт? Метрото в софия има 4 минивагончета, които в час пик минават на 5 минути, на извън час пик на 15-20 мин. Във всички градове в еропа вагоните са два пъти повече - 6-8 вагона. А интервалът някъде е и под 1 минута. Скоростта на метрото е смешна - 20-30 км/ч. В нормалните страни - 60-70 км/ч. В цял Люлин има само 2 спирки. 2 км се строят 4 години и блокира половин София. Целта беше довеждащият транспорт да се гушне от частни концесионери. СО е супер далавера ....
карти (нерегистриран)
Борис Бонев: Аз се подписах под решението за отпадане на картата за 1 линия, защото идеята беше да накараме хората да ползват повече градски транспорт. Е как като ползвам само метро до работа всеки ден, ще ме накарате да ползвам повече транспорт, след като не ми е нужен? Доста хора сме така...
Пенев (нерегистриран)
Това се мисли предварително, а не като се надигне народа. Сега кой ще връща парите на тези които с си купили карти за 1 година. Всички са маскари. Вън от България!
Пешо (нерегистриран)
За кои хора? Като гледам граждани на София не са от печелившите.
ff (нерегистриран)
Все едно да трябва да си валидираш гражданската като се качваш в колата си. Тъпаци.
сос (нерегистриран)
Искам някой от СОС да ми покаже как с чакането по спирките, може да се използва билетче за 30 мин за повече от 1 транспорт? При положение, че интервалите на наземния транспорт са средно повече от 11-12 мин.
77 (нерегистриран)
Най-важно е да се осъзнаят и да върнат възможността за зареждане на карта за метро с 10X1,20лв. Но понеже не пътуват вероятно с градски транспорт и целта им е поскъпване на градския транспорт, не зная дали ще приемат аргументите на ползващите тази опция.....
про (нерегистриран)
борис бонев вън от софия
Като се зададат избори... (нерегистриран)
и почват да "мислят" за хората....Като минат изборите пак поч ват да "мислят" как да им съдерат кожата на същите хора.
Живял като човек в България (нерегистриран)
Крилата фраза изречена от Наполеон - "Глупакът има голямо предимство пред умния човек: той винаги е доволен от себе си", важи с ПЪЛНА СИЛА ЗА ВСИЧКИ УПРАВЛЯВАЩИ !!! Слава Американу, слава Булгаристану, героям слава и АМИН !!!
Избягал (нерегистриран)
Цитат: "Предлагам да върнем месечната карта за една линия за наземен транспорт, месечната карта за метро и двете месечни карти от 9 лв. за наземен транспорт, както и картата за метро за учениците." .... Коментара е излишен. Пълен хаос и мазало. Как ги измисляте тези побъркани системи? Хората по света вече са го измислили, ама българската кратуна не ще и не ще. Смотано българско племе.
хехе (нерегистриран)
Прав си , но ако погледнем чисто фактически двете ситуации са несравними - гражданската е задължителна за всички, притежаващи автомобили, абонаментните карти не са задължителни за всички, ползващи градски транспорт. Друг е въпросът , че в София няма как да се приложи простотията с валидиране, поради естеството на организация на наземния градски транспорт и гъчканицата , която става в него. Тва с валидацията има смисъл , ако картите са на принципа на ойстер картите в Лондон например - буташ некви пари вътре и валидираш, докато кредитът ти в тях свърши.
петя з. (нерегистриран)
Аз работя хоум и само няколко пъти ходя до работата в месеца. Идеолно беше за мен зареждането на карта за метрото с 12 лева. Сега понеже нямам карта, ползвам колата.... Това ли целят-замърсяването в София- да се увеличи??????
Чико (нерегистриран)
И на мене точно тази карта ми липсва както и на доста от хората , които пътуват по -рядко .
45 (нерегистриран)
Крачка напред и две назад - гарантирано от ГЕРБ Половината месец мина, сега се сетихте? Хайде следващият път да мислите, преди да приемате недомислени неща
анонимен (нерегистриран)
Българското племе не е смотано. Просто не припознаваме политиците като част от нацията и съответно не се интересуваме кой на какъв пост е. Така всевъзможни недуразумения се сдобиват с власт и възможност да вършат простотии. Търпим системата, защото навсякъде тя е такава и се справяме като заобикаляме най-големите недуразумения. Идете и питайте хората в различни други страни какво мислят за своите политици на местно и национално ниво. Ще откриете прилики дори и в т.н "развити" държави.
пука му (нерегистриран)
на Боневв за вас ... както виден висаджия беше казал "хоратя трябва да се щавят"... ама к'ви са комисионни за валидатори, картички, софтуерчета, поддръжка и монтаж, таксички мъжду СГТ и банки и оператори...
тцътцъ (нерегистриран)
ГЕРБ, още Бойко играеше с руснаците
ZIG (нерегистриран)
Изключителен провал/типично в стила на СОС/,беше цялата работа.Или биха казали в БанкИ-за 100 милиона лева-толкова!!! Насила накараха колебаещите се,да ги свалят от ГТ и да ги вкарат в автомобилите.Това,за картата за една линия,да бъде спряна,беше върхът на чиновническата глупост.А Бонев,тръгнал да ни обяснява,колко мъдър бил този ход!Георги Георгиев,явно го гласят за кандидзат-кмет.Щом е станал такъв"народен трибун".Това е управлението"Фандъкова"-провал след провал.Каквото пипнат-провал.Стават само за пренареждане на жълти павета в с.Белчин.
Име (нерегистриран)
Мислиха, мислиха и накрая пак не се получи. ГЕРБаджийски калинки Ни Фандъкова, ни Бойко. Те пак не разбрали, само това момче плешивото пратили да се обяснява. А то обяснява: "ама, другарко, не бяхме ние, Борката беше!" Стават за смях, големи мъже, а се извиняват като сополанковци!
*** (нерегистриран)
Този изглежда ще им е кандидата на ГЕРБ за кмет. Горко ни. От сега е на принципа - друг е виновен, не съм аз Въпреки, че и този е гласувал за същите предложения.
абе тоя бонев що не е в затвора (нерегистриран)
за кражба на лични данни и кражба на средства от банкови карти с което удари в земята и организираната и дезорганизирана престъпни групи .Защо едногодишнните карти които принуждава гражданите да купуват не са наследствени при тежки обстоятелства на лицето притежател,как може билет от два лева да е за две спирки докато намериш някъде бюро да ти заредят картата .
ха-ха (нерегистриран)
Да не забрявяме и дебитната карта.
Хахахаха (нерегистриран)
Е как как бе, колега?! Борко, малкото миризливо, иска от вас, след като свършите работа, да направите няколко тигела из София, за да си зиползвате пълноценно картата за цялата градска мрежа. Има ли желание, винаги ще се намери начин! :-)
пепи (нерегистриран)
Май, не сте проследили процеса на предлагане и гласуване на промените в пътуването с гр. транспорт в София. Предложенията са на Бонев и съветници от Демократична България, а в комисията по транспорт са го гласували всички членове там/т.е. от всички партии.........Какво има общо Борисов и Фандъкова....параноици!!!!
Шмайзер (нерегистриран)
Е не можеше ли да ни чекират по ваксините в метрото тогава ?
Ц (нерегистриран)
И стана ясно с тези промени,че няма да се гласува за ГЯХ! Забравиха и за талоните от 10билета,крайно удобни за хората ,които пътуват рядко! А и дискриминирани пенсионери" едните имат права/ над 65г/ и други имат права над 68г,а другите пенсионери- кучето ги яли,нищо ,че имат минимални пенсии!
Айде стига вече (нерегистриран)
Хората вече си купиха карти за цялата градска мрежа за 1 година, като единствена по-евтина алтернатива. Кой ще чака 2 месеца отново да обсъждат и да решават. И после ще кажат, никой не иска карта за 1 линия, не ги купуват. Глупаци.
Пътник (нерегистриран)
Трябваше преди всичко да се създадат математически модели възоснова на данните за пътникопотока и щеше да стане ясно как да се създаде новата система, но науката за тях не съществува.
Брат ми (нерегистриран)
От 23г.живее в Лондон.Октомври миналата година навърши 60г.и три дни по-късно по пощата получи безплатна карта за цялата градска мрежа.Без висене по опашки,без молби и разни заявления. При това той още не е пенсионер.Работи си. Това за сведение на Георгиев.
с две думи, (нерегистриран)
така се прави "политика" на "територията" !!! ако мине .....
12345 (нерегистриран)
Какъв затвор, бе. Те малоумниците ще го изберат за кмет. Ще го играем същото малоумие като с избора на ПП.....
Ами , (нерегистриран)
ГЕРБ има мнозинство във всички комисии.И приемат всичко,което им каже Фандъкова.
Цв (нерегистриран)
Трябва да си изключително тъп,че когато искаш да се кандидатираш за кмет на София и правиш безумия преди избори,че няма да те изберат
и (нерегистриран)
тия "некролози" точно къде толкова щъкат? Ааа, забравих, в час пик сутрин и вечер с калните туби за минерална водица от Халите!!!
nda (нерегистриран)
БАце, като ти гледам истериите, и ти си руски. И си прав, че укра.. пардон, руските войници дето са били в БГ са били ебливи. Някой от тях явно ти е татко...
Морал (нерегистриран)
Валидатори ,електронни системи-всичко за да се усвоят едни милиони от джоба на софиянци. Що трябва да е просто като може да е сложно.
НАЙ
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Пловдивчанин е в неизвестност шести месец, в един и същи ден са продадени 3 негови апартамента
Сашко умишлено е свалил часовника си, чрез който е можел да бъде открит
Хеликоптерът с иранския президент е паднал близо до границата с Азербайджан
Руска атака окървави зона за отдих в Харков, украинска пък нацели голяма рафинерия и летище
Руска атака окървави зона за отдих в Харков, украинска пък нацели голяма рафинерия и летище
Захарова: Посещението на Путин в Китай е съдбоносно за бъдещето на цялата планета
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Молитви и пълна неизвестност в Иран. Какво знаем за катастрофата на Раиси и кой е той
Сашко умишлено е свалил часовника си, чрез който е можел да бъде открит