Коментари - Шефът на "Метрополитен": През 2025-а приключваме третата линия | dnes.dir.bg
назад

Шефът на "Метрополитен": През 2025-а приключваме третата линия

Новият 21-километров участък ще обслужва близо 600 хиляди пътници

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Шефът на "Метрополитен": През 2025-а приключваме третата линия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо докарахте руски влакчета купени с наши и европейски пари? На вагончетата имаше надписи "Сделани в СССР 1971година"! В Париж поне половината влакчета на тяхното метро са БЕЗ МАШИНИСТИ!!!

Вечно недоволни цървули...сега машиниста му пречи

Вече можем да ходим по света и да виждаме в каква мизерия сте ни държали!

Този да каже защо вече четвърта година държат разкопано на Красно село. Започнаха през септември 2015 и от много време не се вижда да се работи, няма работници.

Г-н Братоев с гордост може да каже-изградих Метрото. От самото начало е начело и се справя много добре. Да жив и здрав. Благодарим от сърце зза съвестната и полезна работа,без много шум и патардия. Така се прави. Нека служи за пример на много други.

Столична община за включване в оперативната програма за 2021-2017 Ха, Ха, Ха..................

"Още през есента на тази година можем да очакваме финализиране на първия етап с 8 нови станции, допълни инж. Братоев."Първите 5 км с 5 станции включват участъка от район Красно село - НДК - кръстовището на ул. Граф Игнатиев и бул. Васил Левски. В края на годината трябва да бъдат завършени другите 3 станции - Орлов мост, Малък градски театър зад канала и бул. "Владимир Вазов" ??? УЖ ЕСЕНТА 8 СТАНЦИИ, А В СЛЕДВАЩОТО ИЗРЕЧЕНИЕ 3 ОТ ТЯХ В КРАЯ НА ГОДИНАТА! Редакторът преди да пусне новината прочел ли я е изобщо или просто си е пльоснал името отгоре !?

Па то и наште са без машинист,не го видях.

Г-жо Градоначалник, "вина" това Метро да го имаме е и ваша... ЧЕСТ И ПОЧИТАНИЯ г-жо ФАНДЪКОВА!

Сигурно искате да направите софийското метро ретро МУЗЕЙ НА СЪВЕТСКАТА ТЕХНИКА!

С 30 влакчета 21 станции на практика по 2 подлинии... Ако не купят още, интервалът май май... по зле от на линия 2 ще стане.

Защо карате сифиянци да го правят?

Ще оправят теч на вода на спирка Дружба и мухлясали стени в тунела с травелатора от спирка Цариградско шосе? Некадърници!

Ами то и сега 14 влакчета на 8 станции, ако 2 са резерв в час пик трудно ще осигурят интервал под 4 минути, а не ми се мисли как ще е... майката на надземния транспорт в Овча купел, Красно село и др. като го пуснат, за да натикат пътници под земята... Още хора ще се качат на колите си сигурно... Особено ако не въведат обещаваната от поне 8 години система за таксуване с отчитане на време, а това не ми се вярва да е по силите на ЦГМ.

Нека благодарим и на партия ГЕРБ! Приоритет им е МЕРОТО и МАГИСТРАЛИТЕ

Тъпчо, в България, където непрекъснато тока спира, има токови удари, няма метро-култура и всеки прави каквото си иска, хора се хвърлят под релсите, падат от станжиите и т.н. НЕ Е МЯСТО за влакове БЕЗ МАШИНИСТИ. По Линия 3 влаковете са на Сименс и поддържат работана автопилот, но трябва да са луди да ги пуснат така. Къде видя СССР не знам, куку.

Така и не ми стана ясно, кога метрото ще стигне до Горна Баня. Когато беше започнато през 20156 г. заявката беше, че ще е завършено август 2019 г. Сега 2025 . Нещо не схващам. То бива закъснение ама чак 6 години ,,,,

Имате ли представа какви са системите на сигурност в европейските влакчета? Каква е тяхната икономичност? Колко е техния междуремонтен пробег? Колко ще струва тяхното подържане? Или ще прилагате същата техника на изнудване, както при самолетите?

И като ходите по света видяхте ли там метрата колко са мизерни ?

Пише на почти всеки вагон! Свали си очилата и го виж!

"Сделано в СССР, купено с пари от ЕС" Девиз на софийското метро!

Единофронтовците от путиноидно-соросоидната пасмина място не могат да си намерят от сутринта, че България се развива в правилна европейска посока

в правилната посока?

И да не е така В края всяка линия трябва да излиза над земята а след околовръстното да направят и обиколна линия и да отиват менровлаковете до перник направо а не да ги свързват с гари Ама мечтиииии....

Без машинисти в Париж са 2 линии от 16, сега правят трета

Човека каза - първото тримесечие на 2020 (дано). Ама не до Горна баня, ами до Околовръстното под ЖП гарата.

Да, ама нали обещаха да има тунел от от последната станция на Овча купел до ЖП гарата на Горна Баня, че иначе с това пресичне- ако не те сгази влака, то на околовръстното си свършен

Наистина е важно да се отбележи, че има и такива хора, които без значение на политическата конюктура просто си вършат работата съвестно. Факт е, че той е начело на метрото от самото начало и е може би човекът с най-много опит и знания у нас въпреки мненията на недораслите мрънкачи, на които все нещо не им харесва, въпреки че те самите и един пирон сигурно не са забили през живота си.....

Част от старите влакове са сделано в СССР наистина. Но явно не сте обърнали внимание защо. Защото са закупени още през миналия век, когато е започнал строежа на метрото, но е спрян в полза на НДК. Влаковете са купени, доставени и държани на депо в продължение на десетилетия. Затова ги използват - за да не се купуват нови. Да, не са последен писък на модата, но за момента вършат работа. Друга част от вагонния състав е на Сименс, а всичките нови, които ще обслужват третата линия са "сделано в Германия от Сименс".

Има ли поне 50 000 души на ден да пътуват до Перник? Постарайте се малко де!

3 години и 9 несеца са от 2019 до 2025 ???? на Бойло машината има да покопае още доста

На настоящия вагонен състав пише Метровагонмаш, а не Сименс. Руснаците все пак са намерили начин да сътворят машини с регенеративно спиране, може би заради това идва заблудата. Но по третата линия ще са Сименс.

100 процента си прдерас като идола ти тръмп и меркел

С 2025 иде реч за разклонението към Слатина и Арена Армеец, което тепърва предстои.

Защо в отчетите пише, че влакчетата са произведени 1990г а във вагоните има табелки (СДЕЛАНО В СССР 1971 ГОДИНА)?

30 влака са напълно достатъчни за интеревал 3 минути в центъра и двойно по-голям по разклонениеята. В сегашния момент от спирането на една станция до спирането на следващата изминават около 2 минути. Затова дори да има 21 станции в една линия, между тях са 20 разстояния по 2 минути в двете посоки - общо 80. С обръщането на посоката - 90. С 30 влака - 3 минути интервал. Само че няма 21 станции в една линия, затова дори ще остане резерв от 4-5 влака.

Защото са забравили да махнат табелките! :)

Явно НЕ! Щом са ти набили толкова минуси!

Същото е и в Овча купел, никой не работеше половин година, но иначе срокът се удължава. ЯВно "нашите" фирми не разполагат с достатъчно хора.

Защо в официалната информация пише че влакчетата са от 1990г а във вагончетата има табелки: "Сделано в СССР 1971г".

Произведени 1990г!!!!!!!

По мнението на един приятел французин, софийското метро е страхотно. Пет пъти ме пита защо е чисто, не мирише и не друса, както е в Париж?

на снимката. Ще бъдеш ли жив до 2025г.? Като остарее човек и му се работи неистово. Айде зАсрами се старче,за къде повече слагачество. Иди при внуците и раздавай бонбонки. Има по млади и кадърни хора за този пост.Тръгнал с памперса напред.

и да мога да си презареждам месечната карта за метро на касата или машина в метростанцията. ЗАЩОТО СЕГА НЕ МОГА!!! Представете си голям европейски-Берлин, Мюнхен,Рим, Неапол,Париж и да трябва да отидеш в точно определен офис пълен с пенсионери и хора без работа да си купиш карта за траспорт. Тотална лудост! Да, там явно не се гаврят с достойнството и времето на хората

Защото парижкото метро е още от времето на парните локомотиви!

Малък бях, когато цяла улица от центъра на софия беше премахната, а собствениците къща по къща обезщетени, за да се появи булевард Тодор Александров, тъй че... застреляй се! Всичкото това беше направено до 1990 година и затова се разходи на стария първи метро лъч, който е до Сердика и на новите, които са на 1/3 от старите, като обем и дължина и не може един влак с няколко вагона да се съберат на новите!

По мизерно от Парижкото метро не съм виждал!

Като не ти харесва се вози на у...я ми!

Така нареченият "четвърти етап" си е нова линия-разклонение на 3та линия и не е включен в програмата за 2021-2017 г., а 2021-2027 г. и тази четвърта линия всъщност се предвижда да е готова до 2025 г., докато 3та линия ще е готова до 2021 г.

до юрист,,, самото ВъЗХВАЛЯВАНЕ този т. н. братоев.досега софия можеше да има ДВОЙНО повече метро, тоя е само БУШОН.ДА бъдем РЕАЛИСТ.И в новите листи.стига с тази клоунада КРАЙ виновните сами да отидат в затвора