Шефът на "Метрополитен": През 2025-а приключваме третата линия
Новият 21-километров участък ще обслужва близо 600 хиляди пътници
Обратно в новинатаКоментари - Шефът на "Метрополитен": През 2025-а приключваме третата линия | Днес.dir.bg
Коментари
до юрист,,, самото ВъЗХВАЛЯВАНЕ този т. н. братоев.досега софия можеше да има ДВОЙНО повече метро, тоя е само БУШОН.ДА бъдем РЕАЛИСТ.И в новите листи.стига с тази клоунада КРАЙ виновните сами да отидат в затвора
Така нареченият "четвърти етап" си е нова линия-разклонение на 3та линия и не е включен в програмата за 2021-2017 г., а 2021-2027 г. и тази четвърта линия всъщност се предвижда да е готова до 2025 г., докато 3та линия ще е готова до 2021 г.
на снимката. Ще бъдеш ли жив до 2025г.? Като остарее човек и му се работи неистово. Айде зАсрами се старче,за къде повече слагачество. Иди при внуците и раздавай бонбонки. Има по млади и кадърни хора за този пост.Тръгнал с памперса напред.
По мнението на един приятел французин, софийското метро е страхотно. Пет пъти ме пита защо е чисто, не мирише и не друса, както е в Париж?
Защо в отчетите пише, че влакчетата са произведени 1990г а във вагоните има табелки (СДЕЛАНО В СССР 1971 ГОДИНА)?
3 години и 9 несеца са от 2019 до 2025 ???? на Бойло машината има да покопае още доста
И да не е така В края всяка линия трябва да излиза над земята а след околовръстното да направят и обиколна линия и да отиват менровлаковете до перник направо а не да ги свързват с гари Ама мечтиииии....
Единофронтовците от путиноидно-соросоидната пасмина място не могат да си намерят от сутринта, че България се развива в правилна европейска посока
"Сделано в СССР, купено с пари от ЕС" Девиз на софийското метро!
Част от старите влакове са сделано в СССР наистина. Но явно не сте обърнали внимание защо. Защото са закупени още през миналия век, когато е започнал строежа на метрото, но е спрян в полза на НДК. Влаковете са купени, доставени и държани на депо в продължение на десетилетия. Затова ги използват - за да не се купуват нови. Да, не са последен писък на модата, но за момента вършат работа. Друга част от вагонния състав е на Сименс, а всичките нови, които ще обслужват третата линия са "сделано в Германия от Сименс".
На настоящия вагонен състав пише Метровагонмаш, а не Сименс. Руснаците все пак са намерили начин да сътворят машини с регенеративно спиране, може би заради това идва заблудата. Но по третата линия ще са Сименс.
Имате ли представа какви са системите на сигурност в европейските влакчета? Каква е тяхната икономичност? Колко е техния междуремонтен пробег? Колко ще струва тяхното подържане? Или ще прилагате същата техника на изнудване, както при самолетите?
Така и не ми стана ясно, кога метрото ще стигне до Горна Баня. Когато беше започнато през 20156 г. заявката беше, че ще е завършено август 2019 г. Сега 2025 . Нещо не схващам. То бива закъснение ама чак 6 години ,,,,
Човека каза - първото тримесечие на 2020 (дано). Ама не до Горна баня, ами до Околовръстното под ЖП гарата.
Нека благодарим и на партия ГЕРБ! Приоритет им е МЕРОТО и МАГИСТРАЛИТЕ
Ще оправят теч на вода на спирка Дружба и мухлясали стени в тунела с травелатора от спирка Цариградско шосе? Некадърници!
С 30 влакчета 21 станции на практика по 2 подлинии... Ако не купят още, интервалът май май... по зле от на линия 2 ще стане.
Ами то и сега 14 влакчета на 8 станции, ако 2 са резерв в час пик трудно ще осигурят интервал под 4 минути, а не ми се мисли как ще е... майката на надземния транспорт в Овча купел, Красно село и др. като го пуснат, за да натикат пътници под земята... Още хора ще се качат на колите си сигурно... Особено ако не въведат обещаваната от поне 8 години система за таксуване с отчитане на време, а това не ми се вярва да е по силите на ЦГМ.
и да мога да си презареждам месечната карта за метро на касата или машина в метростанцията. ЗАЩОТО СЕГА НЕ МОГА!!! Представете си голям европейски-Берлин, Мюнхен,Рим, Неапол,Париж и да трябва да отидеш в точно определен офис пълен с пенсионери и хора без работа да си купиш карта за траспорт. Тотална лудост! Да, там явно не се гаврят с достойнството и времето на хората
30 влака са напълно достатъчни за интеревал 3 минути в центъра и двойно по-голям по разклонениеята. В сегашния момент от спирането на една станция до спирането на следващата изминават около 2 минути. Затова дори да има 21 станции в една линия, между тях са 20 разстояния по 2 минути в двете посоки - общо 80. С обръщането на посоката - 90. С 30 влака - 3 минути интервал. Само че няма 21 станции в една линия, затова дори ще остане резерв от 4-5 влака.
Г-жо Градоначалник, "вина" това Метро да го имаме е и ваша... ЧЕСТ И ПОЧИТАНИЯ г-жо ФАНДЪКОВА!
Малък бях, когато цяла улица от центъра на софия беше премахната, а собствениците къща по къща обезщетени, за да се появи булевард Тодор Александров, тъй че... застреляй се! Всичкото това беше направено до 1990 година и затова се разходи на стария първи метро лъч, който е до Сердика и на новите, които са на 1/3 от старите, като обем и дължина и не може един влак с няколко вагона да се съберат на новите!
"Още през есента на тази година можем да очакваме финализиране на първия етап с 8 нови станции, допълни инж. Братоев."Първите 5 км с 5 станции включват участъка от район Красно село - НДК - кръстовището на ул. Граф Игнатиев и бул. Васил Левски. В края на годината трябва да бъдат завършени другите 3 станции - Орлов мост, Малък градски театър зад канала и бул. "Владимир Вазов" ??? УЖ ЕСЕНТА 8 СТАНЦИИ, А В СЛЕДВАЩОТО ИЗРЕЧЕНИЕ 3 ОТ ТЯХ В КРАЯ НА ГОДИНАТА! Редакторът преди да пусне новината прочел ли я е изобщо или просто си е пльоснал името отгоре !?
Столична община за включване в оперативната програма за 2021-2017 Ха, Ха, Ха..................
Г-н Братоев с гордост може да каже-изградих Метрото. От самото начало е начело и се справя много добре. Да жив и здрав. Благодарим от сърце зза съвестната и полезна работа,без много шум и патардия. Така се прави. Нека служи за пример на много други.
Наистина е важно да се отбележи, че има и такива хора, които без значение на политическата конюктура просто си вършат работата съвестно. Факт е, че той е начело на метрото от самото начало и е може би човекът с най-много опит и знания у нас въпреки мненията на недораслите мрънкачи, на които все нещо не им харесва, въпреки че те самите и един пирон сигурно не са забили през живота си.....
Този да каже защо вече четвърта година държат разкопано на Красно село. Започнаха през септември 2015 и от много време не се вижда да се работи, няма работници.
Защо докарахте руски влакчета купени с наши и европейски пари? На вагончетата имаше надписи "Сделани в СССР 1971година"! В Париж поне половината влакчета на тяхното метро са БЕЗ МАШИНИСТИ!!!
Вечно недоволни цървули...сега машиниста му пречи
Тъпчо, в България, където непрекъснато тока спира, има токови удари, няма метро-култура и всеки прави каквото си иска, хора се хвърлят под релсите, падат от станжиите и т.н. НЕ Е МЯСТО за влакове БЕЗ МАШИНИСТИ. По Линия 3 влаковете са на Сименс и поддържат работана автопилот, но трябва да са луди да ги пуснат така. Къде видя СССР не знам, куку.