Георги Петърнейчев разкри схемата, по която ще приемат в ЕП пакета „Мобилност“ 1

Влезе ли в пленарна зала, ще бъде гласуван, каза шефът на Асоциацията на българските предприятия за международни превози и пътища

Обратно в новината

Коментари - Георги Петърнейчев разкри схемата, по която ще приемат в ЕП пакета „Мобилност“ 1 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

спи ли бойко???? ако го приемат: 1. вето на санкциите срещу русия 2. вето на сделката за брексит

Нищо особено не се очаква. Няколко десетки щели да останат без работа? Ще си намерят във френски, в немски, австрийски, холандски и т.н. фирми. Няма да останат гладни. За държавата - никакъв проблем, тя и досега с тези сегашните превозвачи полза не е видяла. Едните им местни данъци, застраховки и винетки ако носят нещо на България, но.... И да носят полза няма - парите платени за местни данъци се крадат от кметовете, парите за застраховки се изнасят от застрахователите, а парите за винетки се крадат от мародерите в АПИ. ТАКА, ЧЕ НИЩО СТРАШНО НЯМА ДА СЕ СЛУЧИ. А българските шофьори, които сега спят в кабините и се хранят на сандъчето с прокиснали консерви ще се радват на малко по-човешки условия. Е, някои от работодателите-превозвачи ще фалират, но и това нормално. Те и без това са кръвопийци!

Ако има едно обективно описание за тоз човек то е ка.ут. Изкарва си милионите в БГ от шофьори които кръстосват страната за по 600-700лв на месец. Това не е капиталист, това е К-А . У-Т

този олигофрен хидроцефал ли е

Това решение не е добро нито за държавата фирмите или шофьорите.Никой не е загрижен за тях обслужват се чужди икономически интереси.И сега всеки знаеш и можеш шофьор може да почне работа на запад в чужда фирма.Транспорта е много сериозен и основен бизнес в икономиката.Отново по силния и богат печели губещи сме ние които и без това робуваме на запада в транспортния сектор и не само.Ако този закон се приеме в тази фирма ще настъпи логистичен хаус в Европа.Без това и сега транспорта не достига в определени моменти.От което директно ще пострада и икономиката на държавите които са основни инициатори на тези промени.

Сестрите Росица и Христина Белнейски са били свидетелки на катастрофата в с. Главиница, при която зам.-министърът на транспорта Георги Петърнейчев уби пенсионер. Инцидентът, при който Петърнейчев прегази на пешеходна пътека 70-годишния Николай Шарланов, стана на 23 декември 2008. Веднага след убийството Георги Петърнейчев е дал на полицаите 1000 лева, за да съставят протокол с невярно съдържание за пътното произшествие.

И след това убиха сестрите и професор Раданов за да се покрие случая...

От това ще пострадат предприемачите и фиска, но не е изключено крайния ефект за нетните приходи да по-голям за страната. На запад тази професия е недолюбвана заради не нормираното работно време и ниските заплати, но за нешенци заплата от и над 2000 евро +осигуровки и други социални превилегии са си добре. Шофьорите са над 100хил - семействата им в огромната си част живеят в Бг. Приходите на тези семейства със сигурност ще скочат.

Ето как в БГ изкривяват информацията като говорят само за фирмите....а пакета за мобилност е преди всичко за шофьора и неговото здраве. Защо шофьорите не казват нищо против този пакет, а така наречените БГ бизнесмени реват като опарени?

що да не знаят да четат и пишат щом са учили, пък и като си идват в БГ им трябва за да комуникират, има логика, ама това не те прави българин патриот може и да си продажник като нашите управници, и те занят български, четат и пишат хората, ама закопаха държавата, тебе издържат ли те децата ти от чужбина или разчиташ на пенсийката си, сега и добавки ще има по 40 лв.

абсолютно нищо няма да се промени за здравето на шофьора гербераст продажен, затова и на нашите не им пука къде и при кого ще работят, гарантирано че на запад ще ги изцедят като лимон, но те са свикнали.

при всички случаи е зле за БГ. В индивидуален план една част ще са си така като работа и заплащане, друга част ще отпаднат, големия губещ си остава БГ в геополитически план. Управниците соросоиди добре се справят със затриване на държавата. Аз съм от 20г в чужбина, в личен план съм добре,идвал съм си веднъж, децата ми не знаят бг, не могат да четат и пишат и нищо не знаят за страната, не се споменава дори в учебниците им. на такива управници такива поданици, няма да им търся сметка че ме изгониха защото сега съм добре.

Вината е поделена между управниците и българите, които заминават и забравят произхода си. Моите внуци са българи наполовина, не живеят в България, но поне два пъти годишно са тук, говорят, четат и пишат на български, познават и харесват България. Някога може и да се върнат в родината на майка си.

Едва ли.....

що да не знаят да четат и пишат щом са учили, пък и като си идват в БГ им трябва за да комуникират, има логика, ама това не те прави българин патриот може и да си продажник като нашите управници, и те занят български, четат и пишат хората, ама закопаха държавата, тебе издържат ли те децата ти от чужбина или разчиташ на пенсийката си, сега и добавки ще има по 40 лв.

предполагам си в русия за да пишеш така

за шофьорите нищо няма да се промени, из европа си е все експлоатация, просто ще сменят собственика, и печалбите ще отиват някъде из европа, но не и в БГ, но такава е договорката на баце още като идва макрон и всички парле франсе, оттам нататък какво е приказвал баце как милее за тях са поредните му лъжи, иначе се е подписал още тогава и плана си върви стъпка по стъпка.

Уж тука всички парле ву франсе, а сега Макрон ще сропае на бибито стабилниста и на цветана видимите успехи.

да другарю, в европа е 50+1 защото така го гласуваха 28 държави преди време лисабонското споразумение,а сега реват. Ам да не сте го гасували бре. Защо сега не го отмените,а????? ревете ,а не го отменяте.

Шефовете на Шайката са винаги срещу нас. ЕНП е най-голямото зло за ЕС. За България е направо Фатално.

ако излезем от тоя кенеф европата ..пакета могат да си го ....

И да 'одим у евразийския кенеф ! Не , мерси !

що да одиш където и да е бе, все да ходите някъде. Но и без това излизане от европа няма кой не е разбрал примката ни е сложена и няма мърдане

За еу кой да решава освен Германия и франция.до един бальк БЬЛГАРИЯ ли отдадена на турция или останалите източноевропейски

Лошо, ако това се случи, губим 15 процента от БВП и намаляваме потока от външни пари към България. Има и потенциална нова вълна емигранти ( около 400 хиляди, ако броим семействата на шофьорите). Виждам доста коментари срещу фирмите превозвачи. Това са едни от малкото фирми, създаващи стабилни, много но брой и добре платени работни места....

За шофьорите ще е по-добре!!!

НАЙ ПОСЛЕ НАМЕРИ СЕ ЕДИН ДА ИМ ГО КАЖЕ.КУПУВАЙТЕ КАМИОНИ БАЛЬЦИ.

Не само че ще го приемат а и трябва да приемат пакета ,стига алчните превозвачи са печелили на гърба на шофьорите ,плащат им три пъти по малко ,осигуряват ги на 500 лева ,съсипват им здравето от работа ,от спането по кабините зиме и лете ,не виждат семействата си с месеци и всичко това за да богатеят чорбаджиите им и покровителите им от ГРЕБ на които се отчитат ,същите тези които си мислят че ЕС ще допусне да подбиват бизнеса с това ,че плащат мизерни заплати и осигуровки ,зареждат камионите с контрабандно гориво и спестяват от хотели и командировки на водачите ,да ама не ,тези номера няма да минават повече в Европа ,затова е този пакет мобилност и рано или късно ще бъде приет.

Тоя Петърнейчев не беше ли замесен в доста скандали !? Даже имаше и слухове за сестрите Белнейски .

Отлично решение на Европа! Край на многомилионите които вземат собствениците на фирмите за МТ. Всеки един от тях трябва да бъде проверен от НАП и прокуратурата за укривани доходи през годините. Ще осигуряват на минимална мръсниците? Сега не пакетът Макрон, а секирата Макрон идва за наглеците. Масово колеги се прехвърлят в западни фирми, семействата с тях. Децатата ще се изучат в коректна среда, ще имат бъдеще. Какъв кеф!!!!

100 000 български шофьори ще си намерят работа в западните транспортни компании , ще си получават с едно 1000-1500 евра повече от двете хиляди евро които им дават сега българските чорбаджии , и тези допълнителни пари ще влязат в българската икономика, защото обикновените шофьори няма да ги скрият в офшорки , и няма да си купят Бугатита и вили по Карибите , а ще си хранят семействата. А това че стотина от парвенюшките "превозвачи" ще останат без роби не би трябвало да е трагедия ! И те ще могат да почнат работа като международни шофьори !

По вероятно е малките превозвачи да фалират, а големите имат ресурса, да изнесат бизнеса, заедно с шофьорите и семействата, при всички ситуации губим от подобно развитие.

2 000 евро ама друг път. Българските тираджии получават между 1 200 до 1 300 евро и то доста трудно и това. Има месеци и с по - малко.

Защо всички мълчат , че вече камионите на БГ превозвачите не отговарят на изискванията за Ес ! Всички Ес превозвачи са поели ангажимент да намалят с 30% въглердните окиси ! Това става само с нови камиони ! С този пакет или без него българските фирми за превози са аут от ЕС !

Kalin

Че в плана има доста глупости да но и че има доста разумни неща които да оправят условията на труд.Тези хора имат семейство имат и доста професионални заболявания от това с месеци да спят в тия кабини.Да ядът сухоежбини на примитивни кутлони.Хигиената и да искат е трудно да се подържа.Минете по Европа на тир паркингите особенно събота вечер картинката е потресаваща.Така че единствените които в България са против този план са собствениците на камионите.

От един СССР, влязохме в друг. Не съм сигурен, дали това е бил замисълът на ЕС, но в този си вид, нещо му куца по отношение на равноправието. То се е изкривило в това, че няколко държави имат право да експлоатират останалите.

е браво бе 10 г ти трябваше, то преди влизането се виждаше замисъла в преддоговора, - скъсай с тия ,скъсай с ония, затрий си това, затрий си онова.те герб вече унищожиха държавата той сега се усетил, ам чакай още да видиш и края.