СДВР със стряскаща статистика и кадри за катастрофите в София
Близо 9000 катастрофи в столицата, 52 жертви и 741 ранени през 2021-а
Обратно в новинатаКоментари - СДВР със стряскаща статистика и кадри за катастрофите в София | Днес.dir.bg
Коментари
трябва денонощно да се прожектират такива клипове, защото е факт, че българина се е превърнал в ужасно зловредно същество с някаква форма на шизофрения ,която му пречи да осъзнава разликата между филмови ефекти и реалност. Нетолерантни, зли, вечно недоволни и вечно обвиняващи друг за собствените си прояви на простотия и зловредност! Но пък всички са научеени да казват " Благодаря!" и "Моля!" без значение ,че това не е развило нивото им на интелект и емоционалност по-високо от на 3 годишно дете!
1-во да си оправят инфраструктурата!!! Маркировка,знаци,ленти и т.н.. 2-ро Да си върши МВР работата,не да дебне за хазната,а да помага,регулира пътния трафик!!! 3-то Да се отрегулират инструкторските школи и да не се взима книжка за 24 часа астрономически. 4-то Да се стегне контрола и изискванията към ГТП и половината бараки ще са негодни-съответно във вторични суровини!!! Гарантирам ,че ПТП-та,задръстване,паркоместа и всички други проблеми свързани с пътния трафик ще намалеят с 50%!!!
Тези кадри показват зверското малоумие на българина! Не може толкова нищожен да се явява човешкия живот в очите на българина! Господ да ни е на помощ с този тъп и зловреден народ!
Диви,прости,пияни и дрогирани бабуини зад волана ! Това е прекрасна картинка на българския интелект и ниво !
Направи ми впечатление високата скорост. Почти всики катастрофи са от МПС-та с значително превишена скорост, а имаше и няколко засилени на мокра настилка. Кара се като за последно в тая държава.
Инфраструктурата е изключително остарял Светофарите са без маркировка Няма кръгови Самонадеяността на шофьорите е с руски манталитет Но за мен, основния проблем е инфраструктурата и възниква въпросът: - Къде са ми парите, който плащам като данъци????
Рецидивистите не са толкова много. Всичко е въпрос на закон. Днес един такъв за 10 минути 3 пъти зверски наруши ЗДП и ППЗДП. Включително премина кръстовище на червен светофар. Абсолютно всичко го имам записано на камерата в колата. Но камерата не се признава за доказателство в съда. С жената сме двама свидетели. Какво повече искат законодателите, за да приберат книжките на тези дебили. И да приравнят управлението на МПС без книжка с предумишлено убийство. Със съответния затвор. За 1 година ще се оправят нещата. Вече повече от половината коли имат камери и заснемат идиотите
Камерата не се признава само в наказателно производство. В административно не би трябвало да има проблем -- все пак скобарите какво правят? Снимат. Камерите за скорост и те. Та като си ербап, отиваш в КАТ, пускаш жалба, прилагаш заснетия материал.
Е точно защото е направено толкова трудно, затова хората не го правят. Нека пуснат един сайт КАТ, където да качват хората видеа. И въз основа на тях да налагат наказания. А наказания нека има правото да обжалва. Но като загуби обжалването, наказанието му да е десеторно. Колкото до производствата, след като заснех дебила как не спря на СТОП, а аз спрях в него, ченгето изрично ми обясни че записа от камерата за нищо не служи. Дори ти да си прав, колко разходи е и колко трудно е да се направи информационна кампания и хората да научат и знаят как да използват записите на камерите. НО! Хората не делят нарушителите на "свои" и други. И не им дреме и не питат "Кво праим сега?" Много ще изгорят, които сега "милиционерите" ги прикриват
Гледам в голямата част ПТПтата са от преминаващи на жълто или на червено. В държавата, в която живея такова минаване струва 700 евро. Камера има на всяко второ кръстовище. Първо ти пращат писъмце, след два дни ги теглят от сметката, ако нямаш толкова пращат запорно на работодателя. Имаш пак право да си жалиш. 2% успяват да спечелят в съда или да избегнат плащане. Убийствено работи системата. Естествено за джанго не е ефективна, тъй като той всеки път е с различна кола, ама и големия процент хора не живеят като джанго. Все пак 98% успеваемост ме устройва напълно и картинката е дооооста по - различна.
Раздаваха се шофьорски книжки последните 20г ей така, който си плати. Това е резултата.
И на кого му е нужен този калейдоскоп ? За какво е ? Една катастрофа покажи, но многократно, с детайли и стопове, забавено и с коментари.. Кой откъде е минал, какво е нарушил, как е можел да избегне инцидента. Поне нещо да остане полезно в главите на шофьорите, особено по-неопитните. А то хвърчат брони и какво ? Ще се уплашат хората и ще почнат да карат по-добре ? Не, не трябва да се плашат, а трябва да се учат. Никой не се е родил научен. И по-добре да се научи на чуждите, вече направени грешки.
привечер всички се кръстим с благодарност, че и този път се прибрахме без сериозни щети и не сме имали вземане-даване по пътя днес с перничани, благоевградчани, врачани или от Карнобат. Тъй като няма пари за автокаско, разчитаме само на Всевишния и шанса! Моля те, Господи, и утре бъди благосклонен и нека пак се завърнем здрави и читави, че тук по тази земя сме сами като изоставени сирачета - бачкаме ангария цял живот и накрая ни изритват от системата и живота с няколко банкноти, даже трябва да сме благодарни и на това. Плащаш, че си жив за всичко, после си им непотребен за няколко години. Мрем все по-млади, а дотогава ни държат на полупразни ясли и ни залъгват, за да си насочим вниманието само към едното животинско оцеляване. Зейнала е пропаст между народа и чиновниците-службаши и близките им. Но ние ще излезем пак с трошките си, а тях ги возят в лимузини с шофьор, защото бързат да забравят селяндурското си близко минало. И пъпът им хвърлен все в полите на Витоша с панорамен изглед към града.......В това СДВР няма ли психолози да го обяснят, та трябва пак ние лошите да го сторим?
Докато се изпитвате пред ДАИ-аджии баджанаци и искате по 50 кинта да не правите тест, още бая клипчета ше си качвате. Ако махнат телефоните по време на служба няма кой да работи.
Обаче инфраструкртура, осветление и маткировка е като държава от четвъртият свят. Погледнете каква кал, сивота и мизерия
Важното е, че махнаха броячите от светофарите, после и мигането на жълтата светлина. Предполагам, че са отчели чудесна дейност и отлично свършена работа, благодарение на която ще има още повече катастрофи.
Този с БМВ-то пред трамвая ми е фаворит... Пълно с полуидиоти на пътя, при които между ушите става само течение. А КАТ кога ще започнат да гледат тези камери превантивно и да взимат книжки за минаване на червено?!? Защото в някои градове, да не кажа почти навсякъде, това е като спорт...
Фандъкова е виновна.
Естествено че е тя. Ако крадливата и пасмина небяха на власт, щеше да има пари за камери и системи които автоматично ти пращат фиша, когато направиш нарушение. И когато един кретеноид получи 1000 лв глоби само за един ден, ще почне да спазва правилата до всяка запетайка.
какви идиоти има. Една нелогична катастрофа няма на видеото , всичкити с очакван край.
Те тези камери само клипчета за фейса ли правят? Ако имаше някакви (финансови примерно) последици едва ли някой щеше да прави "дрифт" от дясната лента като на 1:02.. Като си уморен от живота - иди се хвърли от някой мост, що трявба да утрепиш/осакатиш още народ покрай твоята глупост? Ама нали сме най хубави и умни и всеки трябва да кара кола!
Стряскащо ли? Какво му стряскащото? Единственото стряскащо е какво дири такова малоумно племе на континента вкарал човечеството от средновековието в 20-ти век. Това е единственото недоразумение.
На това ли му се вика страскащо? Добре че не показват присъдите на виновниците на тези случай, че тогава ще бъде доста страшно. Защото за всеки индивидуален случай все се чува за условна или най-много 3 години "затвор", независимо от степентта на престъплението.
БМВ-та, таксита, малко мотористи за цвят - и се събраха 90% от клипа. И знаете ли кой държи цялата схема? Застрахователите.
Кога ще въдведат видеорегистраторите (поне за товарни автомобили)?
гледам всяка втора катастрофа е на светофар...кога по дяволите някой ще се сети да направи одит и да ги преправи - и аз имам такава катастрофа - секциите бяха толкова добре сложени, че тази за наляво беше сложена в крайна дясна лента на кръстовище с 4 ленти в моята посока....срещу мен (крайна лява лента) изобщо нямаше секция, а най-близката до мен светеше зелено - след катастрофата разбрах, че била за направо....оттогава преди светофар намалям на 20 км/ч и почвам внимателно да изучавам уредбата как е - кое къде стои и за коя посока свети....ако някой ви каже, че шофьорите са идиоти, спомнете си, че тези от СДВР не се возят на автобуса....
По-често да пускат такива клипчета, нека да се вижда къде какви катастрофи стават и да не бързат толкова. С трамвая беше най-яко, трябваше още да го влачи, да знае следващия път, кой е с предимство.
Както винаги проблема е липсата на контрол. Ако имаше полицай с цивилни коли и да те спрат и глобят веднага след нарушение, щеше да е друго. Твърде много хора разчитат, че другия ще прояви разум и за да не се лепне в тях те ще може спокойно да си правят нарушения. Другия проблем е непознаване на елементарни правила и липса на адекватност. В рамките на 2 дни два пъти пъти при две ленти за ляв завой, този в ляво от мен минава в дясна лента след завоя. След като им свирнах и в двата случая ме гледаха учудено, даже единия нещо крещеше от колата.
Като цяло страшно слаби шофери има в БГ!
Незнам какво пречи на управляващата шайка да обнови закона със следното: На светофар завиеш ли от лентата, която не е предназначена за съответния завой 1-ви път глоба 1000лв., 2ри път 5000лв. 3-ти път отнемане на автомобила и направо на пресата за желязо. Второ. - карал пил- затовр за 1година - дрогиран 5г. бързо производсвто трето - на рецидивистите гражданската застраховка 1000лв. на вноска 4х1000=4к на рецидивист, парите да се използват за велоалей, паркчета и тн. четвърто - хванат с превишена скорост - глоба 10000 лв. за над 50 км, отнемане на право за шофиране за 6 месеца. пето - камери на всеки светофар с възможност да се засичат джигити, след това да се съобщава до най-близките покицай и да ги спират и санкционират. има и шесто, седмо и тн ама дори и горните правила да се въведат пак ще има голям резултат само след 2 месеца от въвеждането. Ама на, 240-те тикви се занимават с някакви безмислици и глупости не в полза на народа. Та така айде със здраве
Има много изследвания дали повишаване на глобите имат пропорционална зависимост - отговорът е не! Бедния не мое го стреснеш, богатия също. Само обучението от ранна възраст върши работа - демек с добро. Ти предлагаш пак да гушиш КАТ и да си разпределят тлъсти бонусчета и да пишат след катастрофите по разбитите улици - несъобразена скорост и готово!
Неее, не сте разбрали правилно: Глоби до дупка, наказания за рецедивистите. Нови отдели в СДВР, които да следят органите, изцяло нова организация, бързо производсво при доказване. Няма значение дали си беден или богат, пред закона всички са равни. Чак тогава хората ще започнат да се замислят. Иначе си играем на думи тук и нищо ново под слънцето.
ама и в момента има добре разписани глоби. Големеите проблеми са: - Високо ниво на корупция в КАТ - "Ко прайм ся, глобата ти трябва да е 10к, защото караш с 52км/ч над ограничението, ама ако ми бутнеш 2к ще се правя на заспал" - Високо ниво на хора, които са си купили книжки и нямат и бегла представа какви са тия картинки на колове под път и над път (пътни знаци визирам) - Ниско ниво на събираемост на наложените глоби. КАТ имат 4 различни системи в които може да фигурират нарушения. Тези системи не са свързани една с друга, също така местожителство и адрес винаги са били по- скоро пожелателни, т.е. дори да те глобят автоматично (с камера, радар и т.н.) после известията за тези глоби я стигнат до нарушителя, я не. Цялата пътна полиция трябва да се разгради и да се построи наново с ясни изисквания, камери по пътните полицаи и всячески да се изкорени корупцията в това звено на МВР. Изчисти ли се корупцията от там и почнат ли да се налагат дори сегашните глоби + да се събират (дали на ПОС терминала в магазина или с данъците няма голямо значение стига наистина да се събират), нещата ще се подобрят драстично. Вече след това да се гледа има ли нужда от повишаване на глобите или не
СДВР, вместо да ползва камерите за журналистика, да ги ползва за контрол, каквато всъщност им е работата.
Трбява още от малки да се чуат на правила .Правила за живот и правила на улицата . това като начало . Забраните не довеждат до нищо ново . КОЙ си е нахален няма да спрее на жърто.трябва да има мигащо зелено .Този умник където накара КАТ дая го премахне е ЛУД .
Ибаси тъпаците!
от запалените фарове.Нито дума.Какво стана с мигащата жълта светлина.Бройте си тогава катастрофите и си правете безмислени статистистики
Тия хора можеха да ги спасят! Забранете колите!!! Или само със зелен сертификат ;)
Толкоз по въпроса с къдърните шофьори по БГ пътищата!! Няма как тъпунгер да го научиш да гледа, съобразява и шофира. Толкоз мног дейности не може наведнъж да се правят!!