Счупени релси са довели до дерайлирането на влака София-Варна

Нетипично е счупването на релсите, ще бъде направена химическа експертиза, която да отговори на въпроса защо се е стигнало до инцидента

Обратно в новината

Коментари - Счупени релси са довели до дерайлирането на влака София-Варна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

дори и на снимката е видно че траверса е пропаднал, а счупваео под ъгълговори за осово претоварване...т.е. релсата се "гънела", "улабена" което е проява на "нетипчна" мърлявщина - типична за "територията". ти лакърдии за химичен анализ с а за замазване на мърлявщината.... БДЖ - Боже Докарай ни Живи!

в жп тунел през 5о м има ниша (там където бяла непрекъсната линия успоредна на ос коловоз е в най-високата си точка,а където е в най-ниската си такава е срещуположната ниша) да се скрие човек или остави шанц,дано ревизиращия персонал да е с читави студо&влагоустойчиви дрехи&обувки,&фенерче,живи&здрави

И Суот анализ щели да направят! Смешници!

Щом и релсите взеха да се чупят в Тикволандия, смятай! Всичко вече е менте! Менте пътища, релси, храна, управляващи, лекарства, алкохол, футбол....

Проверките на едно и също трасе се правят по веднъж месечно!!! Този измислен министър да не бръщолеви глупости. Проверката се извършва с уред наречен дефектоскоп, а работниците занимаващи се с тази дейност са дефектоскописти. В началото на месеца им се задават трасетата и километрите. Те могат да замерят всичко за 5 дена и после да си седят у дома. Могат и всеки ден по малко да мерят (трудно е да ги хванеш кога какво правят). Уреда се слага на релсите и се бута. При шупла или пукнатина пищи в слушалките, които са на ушите. М/у две релси също пищи и е важно да знаеш защо пищи дали е от дефект или е междурелсие. Интересно е, че дори при липсващо парче релса (от едната само страна) с размери 40-50см е много трудно влак да дерайлира, дори това да е на завой. Звучи странно, но е така. Нужно е скоростта да е доста голяма, за да се случи.

Такива работи стават понякога от студа. Релсата се свива от студа и се обтяга. В един момент се къса или даже експлодира (обикновено като влака отгоре я натисне). Но това е голяма рядкост, трябва доста условия да се съчетаят за да стане, инак при всеки студ релсите щяха да се късат.

В "На всеки километър комунистите" така ги чупеха ката ги мажеха с "калъп сапун" Велински ги хващаше обаче.

Я, пак?! Я изгледай филма още един път, говедо!!!

Трудно помниш! Сапуна беше заловен от твоя ,,бат Серго" и оня другия. А ако не знаеш отразяваше истински случаи, когато горяни и наши англо-американски са организирали диверсии в България, защото вместо в трета национална катастрофа комунистите изкараха България по пътя на просперитета. А англо-американците мразят когато в България на българите им е добре!

Каквито пътищата, такива и релсите.

45 - години стигат, ама колко ни остават....То бива крадене, ама то вече и на незнание и простотия избива.

Тия кратуни от БДЖ да са чували за износване на метала особено като отдолу няма здрава основа. Ясно си личи изгнилите дървени плоскости под релсите и изкривените и на места липсващи болтове на релсите. От 30 години под релсите се слагат бетонни плочи, а не дървени греди. Значи тези релси не са ремонтирани откакто са сложени преди 50 години. Престъпно нехайство на ръководството на БДЖ и на държавата която си затваря очите, когато някое дружество се източва преди да бъде приватизирано. За съжаление от тази игра зависят човешки животи.

Абсолютно вярно! Престъпно бездействие от страна на властта - при това от различни органи - и директорите в БДЖ, и Мин фина, и, разбира се ББ. Тези хора са неграмотни, глупави, но упорити и се радват, че грабят държвата - а за повече нямат нито способности, нито сили, нито желание. А че са бандити си личи във всеки един случай, както и този - групово покриване на престъплението - и от непосредствените виновници (БДЖ) и от свързаните с тях, горепосочени лица. Плюс журналистите, които дори поне наивно любопитство не изразяват - как е възможно да се счупи релса, няма ли някой отговорен това да не става, не е ли стратегическо съоръжение релсовия път? Разбира се прокуратурата услужливо бездейства.

Плочи имаше баба ти на село. Това са бетонни траверси и са по здрави и от тъпата ти кратуна !

& в софия на места трамвайно трасе е с улеи в бетона за релсите,живи&здрави

За цялоста на релсите, траверсите (така наречените от теб ПЛОСКОСТИ, ГРЕДИ, ПЛОЧИ) и скреплението отговаря не БДЖ, а НК "Железопътна инфраструктура". Нейни служители са и КАНТОНЕРИТЕ, имащи задължение да правят ежедневен обход на определеният им участък от железния път. Освен това в кривите с малки радиуси се използват дървени траверси, а не бетонови. Немислимо е да не е правен ремонт през последните години, защото релсите в кривите са подложени на много голямо износване (в зависимост от преминалия товар, скороста и т.н.) и се налага периодично да се подменят. Сменят се и изгнилите траверси, притяга се скреплението. Освен това се извършва ЕЖЕДНЕВНО текущо поддържане, минава пътеизмерител, дефектоскоп и т.н. Не е добре да се правиш на много умен, щом не си достатъчно запознат с материята.

цитирайте моля благодаря в жп нормативен документ пише че ката календарен или делничен ден минува от точка а до точка б на железния път дефектоскопен уред или такъв за мерене на междурелсие&параметри верт.+хоризонтални криви,живи&здрави

в последните години в искърско дефиле бяха подменени бетонните траверси с нови по-масивни но може би само извън тунели & метални мостове,живи&здрави

БДЖ - Боже Докарай ни Живи.

Добре, че не е станало на някой от мостовете над Искъра

Лошо качество ни залива навсякъде. Като почнете от храната, дрехите, строителните материали...и стигнете и до релсите. Такова счупване е характерно за чугун или прекалено закалена стомана. Релсите би било нормално да се изкривят, но не и да се строши така. Ужас и безумие-купуваш и се тровиш или го хвърляш.

Ще се задавиш от плюене! Ти си лошо качество

ДОБРЕ, ЧЕ Е КАРАЛ БАВНО - ПРЕДСТАВЯТЕ ЛИ СИ ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ ПРИ 80 КМ/ЧАС. СЛАВА БОГУ!

"Добрият ром" на МОН взел само едно малко парченце от релсата!!!

Берачи на джилязу има ли в района?