Да управляваш автоморга е много сериозен бизнес, който често се развива в не малки мащаби. Всичко това, разбира се, идва с цял куп отговорности, които не зависят само от вас като управител, но и от вашите служители и от качественото счетоводство за автоморги.

Поради по-специфичния и особен характер на работата, от голямо значение е да намерите счетоводител, който да е добре запознат с дейността.

Намерете човек с опит

Във всеки един бизнес в даден момент възникват казуси, които макар и различни, в отделните сектори често си приличат в една или друга степен.

Поради тази причина, много често ще чуете препоръката, че в търсене на счетоводител трябва да намерите човек, който и преди е водил счетоводната дейност на фирма във вашата сфера или поне на близка до нея.

Тъй като автоморгата е дейност с доста характерни само за нея особености, няма да бъде лошо да се насочите към експерт, който има поне частична представа за какво иде реч.

Важно е да знаете дали ще можете да разчитате на редовни консултации

Не са малко счетоводните къщи, които на ежедневна работа си вършат задачите много добре, но когато възникне нужда от извънредна консултация, те внезапно да се опитат да ви претупат колкото е възможно по-накратко.

Тъй като доста фирми процедират по този начин, за вас е от голямо значение да знаете дали в случай на необходимост можете да разчитате на консултация по всяко време, без да се налагат нелепи ограничения, например 20 или 30 минути на месец.

Не е много приятно да възникне някакъв по-особен казус в бизнеса, който да намеси институция като НАП например, а вашата кантора да ви отпрати с абсурдно обяснение като това, че вече сте изчерпали времето за консултация за този месец.

Ако някой започне да ви намеква за подобни ограничения, от счетоводна къща Акаунт Консулт Ко съветват любезно да благодарите и да потърсите друг специалист, който има по-голямо желание за работа.

И запомнете

Макар че е по-особена по характер, дейността на автоморгата не предполага, че вашият счетоводител ще е постоянно зает с вашата фирма.

Ето защо, ако някой поиска необичайно висока цена за труда си, това по-скоро може да означава, че няма желание за работа, отколкото да говори за някаква свръх експертност.

Реклама