Създадоха интерактивна карта на най-рисковите места за пешеходците в Русе
Резултатите са категорични: бул. Липник - 10 блъснати пешеходци, бул. Ген. Скобелев (9 пешеходци), бул. Цар Освободител (8), ул. Потсдам (5), ул. Борисова (5) и ул. Филип Станиславов (4)
Обратно в новинатаКоментари - Създадоха интерактивна карта на най-рисковите места за пешеходците в Русе | Днес.dir.bg
Коментари
Проблемът не е къде са местата на картата, а бездействието на институциите, органите и лицата, които позволяват това да се случва. КАТ са се превърнали в служба за глобяване на гражданите, които са дръзнали да карат посред бял ден без фарове, да слагат триногите на абсолютно безполезни ограничения, някой без колан. Паякът да ходи из града да вдига коли избирателно, КООРС да мерят улиците и да отчитат дейност. А какво имаме реално? Хиляди автомобили на ден минава по бул. България, голяма част от тях ТИР-ове и автомобили с чужда регистрация, които не спазват абсолютни никакви правила и ограничения, естествено безнаказано. Десетки хиляди автомобила се паркират денонощно неправилно, блокират се кръстовища, тротоари и градинки, и наказания никакви. В Русе са обособени няколко "свещени" места, където никой не се глобява. Даже в самият център пред малката Община денонощно е пълно с неправилно паркирали автомобили, и ако мине някоя патрулка, все едно че не ги вижда. Заведенията около РУ-същата работа. Заведенията по центъра-там знаците са за украса. Вечер по кварталите-също. Така че този шмекер депутата Белчев да вземе да публикува една карта на местата (то реално е целият град, ама все пак...) където всеки прави каквото си иска безнаказано, и да зададе въпроса на когото трябва ЗАЩО това се случва.
При такава култура на водачи и пешеходци всяко кръстовище, а както видяхме неотдавна, и всеки тротоар е потенциално опасно място. Повечето от обозначените на картата места са с единични ПТП-та, резултат от нещастно стечение на обстоятелства. Поради това следва да се разглежда и анализира всеки отделен инцидент. Иначе, местата се знаят не от вчера, и картата сама по себе си не спомага за извършване на стойностен анализ.
А сега седва полицаите да обръщат внимание на тези места, тъй като времето показва, че там се правят нарушения. Това е целта и начина на контрол, който никой от МВР не признава.