Самолет на "Райънеър" кацна аварийно в Германия
Причината за извънредното приземяване - 33-ма пътници се почувстваха зле и и бяха отведени в болница
Обратно в новинатаКоментари - Самолет на "Райънеър" кацна аварийно в Германия | Днес.dir.bg
Коментари
Постоянното гонене на все по-ниски цени все ще избие на някъде, и това е не само при райън, всички нискотарифни са така. Непрекъснато пада качеството на екипажите, пести се от подръжка, пести се от всичко. Особенно на райън пилотите са толкова "добри" че не е истина - вчера на Бордо полета от Брюксел при ясно време и без никакъв вятър не можаха да го приземят и отидоха на втори заход. Като им гледам повечето кацания чак се чудя тия самолети как издърждат ...
Чак сега разбирам защо има илюминатор и на вратите. Ако на стюардесата и се е сторило, че някой чука, първо да погледне преди да отвори.
Да, но пък за сметка на това измислят все нови и все по-идиотски такси: преди 3 седмици се оказа ,че трябва да платя глоба от 50 евро, за да имам честта да си превозя дамската чанта до София. Оказа се,че дамска чанта!!! се брои вече за "трети куфар" от ирланските дебили!! Добре са тръгнали към "заход".
Броя багаж в кабината винаги е бил ясно определен. Нормална дамска чанта влиза и в по-голям джоб и дори може да се прекара тихо-мълком. Да не става дума за онези чантища като пазарска торба от големите? Често се забелязват такива и опити да се представят за "чантичката ми"
Не, това са най-новите 'иновации" на голямата авиокомпания. Преди месец пътувах без проблем със същото количество багаж. Но тенденцията е да се измислят все повече допълнителни такси. Аз лично ще им тегля една.
Не може да очкаквате за 20 Евро да да пренесете безброй "чантички". Райън еър , както и всички останали превозвачи много ясно са посочили условията за кабинен багаж-текст , снимки за неграмотните... Що се отнася до приземяването- то зависи от съвсем други фактори. Почетете , поинтересувайте се , преди да се излагате.
"Райънеър" е от най-проклетите в отношението към техническия състав компании, а доколкото знам и с летателния състав положението не е розово. Искат много, което се постига със свръхнатоварване като часове , а отношението е унизително-на всяко искане за промяна било на процедура, било на заплащане отговорът е : Напускай! Знаеш ли колко са като теб на борсата? Самолетите са им B 737 NG- ново поколение , изключително надеждни. Височинната им система , която е отказала има два автоматични и един ръчен канал за управление, т.е три абсолютно независими един от друг канала и за да се разхерметизра самолета трябва да откажат и трите, което може да стане от мърлява поддръжка поради липса на висококвалифицирани инженери , или при грешно манипулиране от страна на екипажа с ръчното управление при отказали два автоматични канала. Т.е и в двата случая говорим за кадрови проблеми вследствие на лоша кадрова политика. Напоследък в авияцията Калинките на мениджърски позиции стават ,много популярни- българските компании не правят изключение.
На-таш-ке, май не можеш да четеш и осмисляш текст. За 20 евро пренасяна на чантички никой не говори. Райън ер наистина си смениха политиката за ръчния багаж преди месец, ама ти си дървен философ и знаеш от всичко по много. Бегай в БГ-мамма да оригиналничиш с овци като теб.