Коментари - Съдът оправда майка на ученик, повтарящ годината, след като не изказал мнение по Истанбулската конвенция | dnes.dir.bg
назад

Съдът оправда майка на ученик, повтарящ годината, след като не изказал мнение по Истанбулската конвенция

От НПМГ "Акад. Любомир Чакалов" излязоха със становище относно "многократен тормоз към ръководството, колектива и цялата училищна общност и уронване на доброто име на гимназията от страна г-жа Ани Кирилова"

Обратно в новината

Коментари - Съдът оправда майка на ученик, повтарящ годината, след като не изказал мнение по Истанбулската конвенция | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Семената са посети и вече дали плод щом ученици защитават извратената представа за полова принадлежност . Какви ли идеи са им пробутвали "добрите " учители в часовете си и как ли още ги манипулират, че са се " организирали" да си защитават училището като нападат ученика който се противопоставил на идеята да коментира джендърския документ ...в час по география. Свършили са други документи в нещастната ни родина и им дал да изразяват мнение по тази много важна за децата конвенция....в час по география. Уууууууууууу

Продължават да се инатят и сами да си раздухват некадърността от НПМГ. Без да съм търсила информация ми се появява на таблета заглавие от рода на ,,майката , партията, гимназията ..." И тенденциозно поднесени детайли от конфликта с акцент политизирането му. И след бълвоча оформили формуляр за мнение с претенция някой да си публикува личните данни. В графите има посочено да се определиш като : М ( мъж), Ж ( жена), Д ( ДРУГО) . ПИТАМ СЕ - Какво прави това Д там ? Кое е това друго бе ? Вие нормални ли сте ? Не се ли питате защо хората масово ви порицават в коментарите ? Какво се правите на ударени и се обяснявате колко сте праведни, оставяйки един ученик с отличен успех да повтаря класа, защото това било, онова било. Проблемът ви е друг, не е във второгодника. Проблемът ви се нарича слугинаж на извратеняците от ЛГБТ , чийто глашатай по телевизионните канали беше вашият колега Борис Илиев . Подехте петиция против закона, забраняващ пропаганда на джендър идеологията,сложихте си подписите и провеждате часове да ограмотите 15- годишни деца по отхвърлен от конституцията документ и имате претенции за авторитетно училище. Било е такова, докато не са се пръкнали там изгонени от други училища активисти на ИК. И сложили нагло, демонстративно Д- ДРУГО. НЯМА ДРУГО. Има МЪЖ и ЖЕНА . Другото е извратеност и болест. Хора, пазете си децата!

То е ясно. Става дума за добре финансирана политика в училището, но този път учителят е изтеглил късата клечка като е срещнал отпора на едни от малкото останали нормални хора. Пълна подкрепа за семейството. Директорът да си подаде оставката!

Да, ясно е, че става въпрос за добре финансирана предизборна кампания на Възраждане. :-)

Честито! Сега всяка луда майка ще знае как да гарантира висока оценка на отрочето си, а то с удоволствие може да тормози децата на подкрепящите я.

А ти що не вземеш да се запознаеш първо с темата, по която се опитваш да се изкажеш. Чело недочело и дращи в сайт. Една подобна любителка на женски ласки страстно ьащитава "учителката" по география....хал хабер не разбрала нищо, ма има мнение. Ако един ден пък твоето дете някой започне да го тормози, ти ...ша мълчиш ли ма госпожа/ господин...или там каквото си. Лудата майка е полудяла от факта., че някакъв даскал решил да си отмъщава на едно интелигентно дете и да зачеркне десет години от усилията му да се развива в посока, която му се отдава. Сега да го местят в друго училище заради кефа на този изгонен от друго училище некадърник ли? Първо разбери, прочети, виж и ако можеш да прецениш, тогава давай акъл.

Явно ти пропускаш факта, че темата не е била задължителна, МА. Явно нямаш проблем, хора от управляващия елит да се месят в подобни частни случаи - само недей да ревеш как всички са връзкари, ако вземе да ти се случи на теб да пострадаш от такова нещо, ма овцо тъпа!

До "супер""гост"...без коментар за квалификациите ти. Виж си минусите и замълчи. "Ма" - то е израз на отношение. Пък и кой знае да не се объркаш нещо между овца и овен...да ви се чуди човек на акълите.Ей такива като започнат да се изживяват като много дълбоки, жална им майка .

Всичко явно започва от този злополучен час. И други деца са изказали мнение, противно на учителя, но Росен е бил по - категоричен, точен и неотстъпчив, защитавайки биологичните два пола и не признавайки извратените представи за социален пол...до обед - жена, след обед - мъж. От това произтича заядливо и провокативно отношение на учителя в комбинация с двойка, написана като чернова???!!!, която продължително време да държи ученика под напрежение, в очакване, че ще стане реална слаба оценка всеки удобен момент. Това е психически тормоз. Майката е била притеснена от създадената ситуация, още повече, че от това училище е онзи учител, който по няколко телевизии се изказа против приетия наскоро закон, забраняващ пропаганда на джендъридеологията в учебните заведения. Там беше инициирана подписката на учителите срещу закона. Естествена е реакцията на майката да проследи детайли от начина, по който се оценява детето й по този предмет, предвид възникналия конфликт. А пропуските на учителя са очевадни - използва часовете за пропаганда на нещо забранено, като задължава учениците сами да се запознаят с урочната статия по пропуснатата тема, като я препишат от учебника!!!???. Изпитва с тест с некоректно зададени въпроси. Изпитва ученика при неравнопоставени условия спрямо другите деца... Знае се, че всеки учител ,когато иска да злепостави едно дете и да го санкционира със слаба оценка, може да го направи по много начини. Затова тази професия не е за всеки, а само за тези, които са призвани да бъдат УЧИТЕЛИ, т.е. да учат някого. Господинът по география, става ясно, е правил опити да "учи" децата и в НГДЕК, но бил сам напуснал и намерил терен да си разиграва коня в НПМГ. Осъзнайте се, господа управляващи МОН в момента ! Не ставайте за срам пред хората, вижте им реакциите ! Не петнете учителската професия, неориентирани за самите себе си подобия на учители. Колеги, истински професионалисти, не се поддавайте на пропаганда и чужди влияния. Пазете децата ни!

Свободни съчинения без връзка с реалността! Запознайте се с фактите и тогава пишете неистини! Двойката не е за това, че Росен е отказал да пише по темата ИК или за това, че е изразил мнение срещу нея. Има двойка на редовно контролно, за което явно не е учил. След това има да избира от общо 3 теми за презентация с цел повишаване на успеха, но той не го прави. Отказва изпитване в предпоследния час от срока и не се явява в последния. Разбираемо, получава двойка за срока. Оттам нататък майката му забранява да влиза в час по география и извинява всяко отсъствие. Отказва консултации по предмета и пропуска целия втори срок. Следва 2 за годината, заради неявяване. На поправителна сесия първо не се явява, после, след като майката вижда, че има опасност да повтаря годината, го пуска. На трите дати ученикът се явява, но не успява да върже 3. Изпитан е от комисия, в която не участва учителят му по география. Майката пуска жалба, че не са му дали да ползва учебник по време на изпита (?!). Явно си е мислела, че ще успее, както досега, с натиск и манипулации да му гарантира успех. Ядец... И в безсилието си подема компроматна война срещу училището, като преди това ангажира депутат от една гръмогласна партия да окаже натиск в училището. Делото на учителя няма нищо общо с ИК. Майката е подала жалба, че е некомпетентен и многократно пишеше в социалните мрежи клевети. Беше го набедила, че има апетити към "атлетичния" й син. Срещал съм публикациите й във фейсбук. Първо се жалеше от НВО, после от това, че синът й не е в отбора за състезанието в Южна Корея, после започна да плюе по географията. Междувременно й бяха виновни и учителите по БЕЛ и философия, защото не са оценили подобаващо гения на сина е. Целият клас родители на Росен е подал колективна жалба срещу майката още миналата учебна година за тормоз. И още много има, много, то не може да се разкаже с няколко изречения.

Информирах се за хронологията на конфликта, гледах участия на засегнатите страни в различни предавания. Достатъчно го раздуха проблема и рекламираха своето безсилие да тушират неприятности. Упрекват една майка, че показва тормоз на учители, уронва авторитета на учебното заведение, като се интересува от методите на обучение, контрол, взаимоотношения в него и дава гласност на впечатляващи проблеми в комуникация с други родители, сигнализира МОН. Оправдават се, обясняват се от ръководството колко усилия са вложили, съобразно нормативната база. Спестяват, че техен колега беше този, който дефилираше из телевизионния ефир, за да изразява отношение към приетия закон срещу опитите за пропаганда на ЛГБТ в учебните заведения, да призовава за подписка срещу закона. Това няма нищо общо с никоя политическа партия, се предполага!!! Още тогава авторитетът на гимназията ви отиде на кино. А великият учител по география направи точно това, показа, че в учебно време ангажира вниманието на учениците с ИК, че и ги оценява, щото ги ограмотил. Опитва се да представи това като много необходим момент от обучението по география. Еееее, Е ! Пък една майка пита защо е така. Голям тормоз върху учителя! А той не бил длъжен, така се изказа, да информира майката за поредната двойка. Не й бил секретар. Как пък хитрягата не му мина през ум да потърси вина и у себе си, щом един отличен ученик не желае да му посещава часовете, консултациите, изпитите с него или без него. Как не му стана неудобно, че само по неговия предмет момчето не може да покаже знания за една тройка. Ами как да има знания, когато ги кара сами да си учат уроците, а той ползва часовете по свое усмотрение, вълнуват го други теми. Сега ще се надпреварват да санкционират ученика , както намерят за добре. Известно е, че всеки учител може да поощри или да обърка и унижи всяко едно дете. А ние отстрани си правим изводите и ги .споделяме . Дали сме прави или не...вижда се и от плюсовете или минусите, които регистрират хората.

Учителят няма никакъв авторитет не само пред този ученик. Манипулативен, заядлив, със самочувствие без покритие, но с протекции от ръководството. Изхвърля се непрекъснато с това, че отбор по география печели награди. Ама заслугите не се дължат на него. Други са им преподавателите, той се вредил да е член на комисията и да ги види по състезания. Абе противен тип. Да бе му попаднеш в полезрението.

Професионална обремененост след повече от 40 години като учител в учебно заведение с над 150 - годишна история, с около 1200 ученици, провокира желанието ми да проследя ситуацията в НПМГ. Четох документацията, изнесена от ръководството, проследих голяма част от коментарите, изразих и свое мнение, дадох примери от своята учителска практика. Поставих акцент върху това, че страда детето от спора между родител и учители. От изнесената информация и някои коментари за лични впечатления от майката, останах с впечатление за някаква агресивна жена.ОБАЧЕ ми липсваше нейната позицията и тази на детето. Попаднах на тяхно участие в някакво предаване и останах потресена от това, което чух. Срам за учителската колегия на това учебно заведение. Ако всичко това е вярно, са стигнали дъното. Срам и за тези проверяващи от МОН, които не са видели нищо нередно в поведението на учителя по география и от опитите на ръководството да представят едностранчиво, избирателно и манипулативно ситуацията, като отиват още по - надълбоко да търсят съдебна отговорност за реакциите на майката. Пригласят им за съжаление и родители,подписали някакво становище. Като се има предвид, че децата им са в ръцете на същите тези преподаватели, е обяснимо каква позиция са заели и защо. Толкова енергия и старание са вложили учителите и ръководството, за да унижават и се противопоставят на другата страна, за да покажат, че те са силните, важните и че никой няма право да им се противопоставя. Аз видях една майка, която убедено защитава детето си, като вниква в детайлите на взаимоотношенията между ученик и учител. И е абсолютно права да държи сметка защо в час по география слушат лекцията на учителя и гледат презентация на тема Истанбулската конвенция. Пита защо след като е поставена задача за самостоятелна работа на учениците само на тези, които имат желание да изразят становище по темата, учителят санкционира детето й заради застъпване на теза обратна на тази на учителя.

Хм явно няма да се ход в НПМГ, нямам желание разни празноумци да ми тормозят децата с джендеризма си.

Някой да те е принуждавал там да го записваш?

Така е по- добре за всички. :)

Да, не идвайте, много е гадно. ;-)

"... синът на Ани Кирилова ... отказва да изкаже мнение за Истанбулската конвенция и да пише по темата в час по география." :-)))) Егати математическата гимназия, егати средното образование, егати "естествения интелект" на училищното ръководство и - уви - не само ...

Той е отказал много неща, включително да посещава един предмет за цял срок, вкл чително е получавал двойки на серии поправителни, не се е явявал на консултации по предмета и т.н. Не е конвенцията само. Там той е отказал да участва в учебна дискусия, от която няколко ученици получават 6 с мнение против конвенцията, по-малко получават 6 с мнение за конвенцията. Детето отказва участие, става ясно.

... отказва да участва защото полът се третира като социален, а неговото мнение е, че полът е биологичен!

Детето може и да има глава на раменете, но майка му няма. Или има въздух между ушите. Темите за домашно са по избор. Може да избере различна от ИК, но той не го прави. Мисли си, че мама с голямата уста ще му гарантира пак добра оценка за срока.

Странно. Едно ненаписано мнение за цяла година и хоп слаба оценка за цялата година. Да не би да имаме само частична информация? Много по-лесно за учителя е да остави детето да мине и да не се разправя...

Абсолютно информацията е изложена еднстранчиво с цел манипулация. На сайта на училището може да се запознаете с цялата фактология по случая.

Ясно е, че тук сте явни хомофоби със скрити нетрадиционни наклоности. Реалния проблем е, кога всякакви хора ще спрат да се месят на професионилисти, в случая учители. Педагози в топ гимназия са поучавани на луда майка на неадекватник. Образователната система позволява да сменищ училище когато не ти харесва, позволява и индивидуална форма на обучение и да си учиш в къщи, а има и частни училища с малки класове и индивидуално отношение. НО НЕ! Ние ще проваляме образованието на 20+ деца, ще натоварваме и без това натоварените учители защото маминия не може да си каже името, а мамата е със самочувствие до тавана.

фоби - нормални хора. Ти си разменяй болести и се режи нямам против, ма не ме хомофобствай, за това че искам да се предпазя.

Само вижте как злия педерас си отмъстил - съсипал бъдещето на детето ! Всички третополови са такива - зли и отмъстителни ! И как само цялото училище му кляка, че да не ги изгонят и тях, ако педерасът раздуе въпроса !

Да се има предвид, че на ежегодните срещи на учителите по отделните специалности, функционери на РУО открито го подстрекават да не спазват законът, забраняваш изкълченяшката пропаганда, а ако ги погнат, да търсят помощ от престъпната организация БХК !!! Докато злокачественият тумор "отровено общество" не бъде изрязан, децата ни ще са в опасност !!!!

Заглавието е невярно и тенденциозно! Ако някой прочете целия материал ще разбере това, но коментиращите явно не са!

Разговарях с госпожата по информационни технологии на голямата щерка.След моето несъгласие ,по какъвто и да е начин ,детето да бъде оценявано въз основа на направата на дадена задача ,която задължително трябвало да бъде снимана на видео!!!,горепосоччената ми обяви ,че платформата е много сигурна и че никой ,освен нея няма да има достъп до видеото .След като я заковах с въпроса ,кой тогава е гледал видеото на друго дете над 30 пъти ,тя замълча.След няколко нейни опита ,да ме принуди да се съглася ,най тъпо ми изтърси-Вярвайте на МОН ,Вярвайте на правителството....Понеже шофирах ,и разфоворът беше през системата на колата ,колегата до мен започна неистово да се смее,доката аз онемях.Толкоз за "учителката '

съпругът Ви знае ли, че возите колега?

Знае. Аз пък изозих майка ти.

Съдът оправда майката на детето , блъснато на пешеходна пътека от пиян авто-инструктор ! Така по ясно ли е ?

" Съдът оправда майка на ученик , повтарящ годината , след като не изказал мнение по Истамбулската конвенция " - А може ли , за не изказване на мнение по неучебен предмет при доброволна дискусия да повтаря годината ??? И не трябва ли съдът да наложи наказание на учителя , виновник и диктатор , не да оправдава жертвата ?? Впрочем детето жертва си остава жертва и ще повтаря нали ? Уволнение на директора и учителя ако няма , няма ни справедливост нии закон ! Греша ли ?

прочети статията.

СРАМ ЗА НПМГ, едно елитно училище да не може да реши такъв казус и в името на детето да намерят начин да се разберат? Какво значи... и моите деца ще са изложени на същото един ден? Всички наши деца Ако родителя има претенции и луд да е, край с детето? така ли? що за логика? Отличник, умен, ще повтаря, щото майка му не харесва училището? Ами няма един нормален разумен човек там да помогне на това дете ли?

Има толкова много училища, не идвайте в НПМГ. Ако въобще детето Ви може да изкара бал за там...

Да, либерал- джендър- глобалистичната мулти- култи пропаганда изкарва нормалните хора агресивни, а извратеняците ги изкарва нормални.

Учил съм елитно МГ, не съм бил прилежен и отличник, родителите учениците не се месиха въобще в учебния процес, самите ученици сами се оправяха и се чувстваха засрамени при намеса на родители, родителите не знаеха телефона на училището, камо ли да си позволят да търсят учителя и да го притеснявст. Сега е пълно с амбициозни мами , които звънят всеки ден на учителя , да го занимават с глупости и да му дават указания и наставления за отрочето. Когато мамите са и много прости, а простите са и най-амбициозни и безцеремонни , и не се поставят на място , училището се превръща в махаленски клюкарник и зверилник.

преди много години съм завършил математическа гимназия (СМГ) и напълно подкрепям написаното от Вас. Искрено се чудя на цъкащите минуси под Вашия пост.

Не може да се цъка +

не е по темата

Значи когато учителите тормозят децата не е проблем, а когато една майка разкрие всичко, това е тормоз към учителите. В едни други времена тези "учители" биха се радвали, ако избегнат пандиза.

Всички компетентни, които пишат тук първо да се запознаят с позицията на училището. За феновете на всякакви простотии и конспирации, стойте далече от българското училище.

Прочетохме я, ѝ? Майката може и да минава някои граници, но НПМГ да не може да се справи с такъв казус си е просто смешно. Чак стигнали до съд разбираш ли ... че и съдът ги осъдил. Малко им е на това ръководство щом няма грам експертност или поне въображение как да се справи с проблема. А и от изложението на НПМГ оставам с впечатление, че не са направили кой знае какви опити да поставят оценка на ученика - не бил взел отношение когато учителят питал дали не е пропуснал някого!??? Това ли е позиция на НПМГ!? Ще ме уморят от смях - верно им е малко ..

Интересно какво сте чели. Ученикът въобще не посещавал часовете и на финала се провалил няколко пъти на изпита.

Не изкривявайте фактите - не си помагате, също както и „даскала“ не е успял да си помогне, макар и давайки ги под съд :) Вчера видях и участие на майката и синът ѝ в едно телевизионно предаване - жената документално се обосновава. Може би е била дразнещо настойчива в продължение на година или две, но точно ситуацията с оценката по география показва тенденциозно отношение от учителя! Не преподавал уроци ами разтягал локуми по ИК и каквото му падне, а карал децата да преписват урокът вкъщи, за да му минават часовете. Тръгнал да изпитва (по непреподададен материал), освободил всички ученици от изпитването ... освен това дете. Аз лично съм страдал от подобно отношение на учители (не един и двама) и знам какво е - отличен ученик да е на границата да повтори годината .. Това момче също е отличник, при това в едно от най-елитните си средни образователни заведения, и е оставен да повтори годината заради скрита двойка по география!? .. В профил математика и информатика?? Жалко за това което преживяват детето и майката - може и да успеят да му съсипят образованието, но преминавайки през тези препятствия, само ще стане по-силен! А по всичко изглежда, че той вече е :)

Да караш ученици да пишат за истанбулската конвенция , че и да поставяш оценки! По география! И да се наричаш учител ? Що за извратеняци са това ???

Извратеняк /или по-скоро неграмотен/ си ти, тъй като от публикувните документи и проверки става ясно, че въпросния ученик има две двойки по география, преди двойката за есето, и не посещава география два семестъра. На въпросната тема със защитата на деца и жени, е можело да представи есе в което изразява несъгласие, както са направили 5 други ученика и са получили 6ци. Та това, че лудата майка иска да отърве 2ка по география, щото нейния мунчо не иска да научи и за 3 ка по този предмет си е нейна битка, която ще завърши безславно и най-вероятно може спокойно да премине към някаква форма на обучение у дома, където ще учи само това което му харесва. Но за съжаление с такива индивиди коментатори като теб, се вижда, че до момента образователния процес не е допринесъл особено за интелектуалното развитие на нацията.

Все повече ще има такива случай в цялата страна. Учителите - засега малка част от тях учат децата че да си извратен е огромна ценност за тях.

копейките искат празноглави малоумници катъо тях навсякъде, тъпи копейки остгавете децата на мира

Леле колко си прозЪ...

Путин е виновен нали... Джендър че?

Тази гимназия трябва да се закрие и затрие! Моят син завърши тази гимназия отдавна, когато в България властваше и вилнееше СДС-Чумата. Няма да забравя на какъв тормоз беше подложен от класната ръководителка не само за това, че има лично мнение, докато завърши.На какви ли своеволия не се нагледах и на какви ли простотии се не наслушах. Няма да кажа името и, за да не се налага пред съд да доказвам, че "нямам сестра".Щом преди години простотията,безпринципността и деморализацията беше взела връх в тази гимназия, означава,че в сегашните аморални и упадъчни времена там са ударили дъното. Тогава все още я нямаше Сатанинската Конвенция, но се усещаше,че Сорос усилено работи с тази посока - опростачването на децата ни,чрез учителите .Не вероятно, а сигурно срещу някакви материални облаги.

Тази майка я познавам още от СМГ. И тогава ревеше по форумите колко е зле училището и колко е онеправдано детето й. Явно в НПМГ също не им е удобно.

И ти ще заревеш някой ден,ако синът ти доведе у дома зет и разбереш, че заслуга за това има училището , в което е учил, докато си спал или гледал в монитора . По- добре сега да заревеш, отколкото когато стане късно.

Търсете в Гугъл и четете "Доктрината Алън Дълас" ,бивш шеф на американската разузнаване(САЩ), в който ясно е изложил начинът и средствата с които американската държава,наричана днес "партньори" трябва да работи усилено и да не жали методи, и средства за опростачване на народите от бившия соцлагер.Резултатът е наяве:Истанбулска конвенция,сороспии,джендъри,многополови,наркомани и наркотици,алкохол и алкохолици, неграмотност,българофобия,англо- краварска ценностна система и сатанински морал.И.всичко започва и завършва в училищата ни.Боже, пази България от САЩ !

Както се вижда - акцентът се поставя върху елитните училища, понеже там учи цвета на нацията. А точно от главата почва да се сече. Завърших тази гимназия преди 40+ години и тогава беше наистина най-елитното средно училище в България. В какво се е превърнало сега - нямам думи!

От цялата дандания единственото сигурно нещо е че даскалът е дал като задача за домашно на учениците да напишат какво мислят за Истанбулската конвенция... е, твърди се че било по желание, но пък са поставяни оценки, значи задачата не е била чак толкоз по желание. Междувпрочем гимназиалното ръководство може ли да обясни защо "домашното" по тази философско-правна тема е оценявано от даскала по География... макар че не знам как могат да оправдаят защо техен служител е вписвал оценка в дневника на политическите убеждения на учениците си ;)

то това означава че са ги занимавали и както казвате даскала по география той кво ли разбира от право, биология, психология и философия!! С една дума в таз гимназия е пълно с педровци и педри!!

не целият клас е писал по това задание, а само 7 ученика. 6 от тях са били против конвенцията, аргументирали са се и са получили шестици. тоест формално няма натиск в такава или онакава посока. учениците са оценени защото са изпълнили задание./в противен случай защо изобщо да го правят/ друг е въпросът доколко подходящ е изборът на темата. от прочетеното в сайта на нпмг останах с впечатлението, че имаме стандартна ситуация със слаби оценки на ученик по един предмет, която е ескалирана от амбициозна майка, която е решила, че правилата важат само за другите. а нейното дете е по-специално. и от мухата е направен слон

от оправданията на сайта на Гимназията, и призивите им за ПОЛИТИЧЕСКА ПОДКРЕПА, става ясно че Съдът правилно е преценил че Майката е невинна. А гимназиалното ръководство си позволява да клевети майката, която е дръзнала да им се опълчи.

За каква професионална компетентност говорим въобще, щом в час по география занимават учениците с истанбулската конвенция?

Последно не разбрах дали е установен факт преподаването на Истанбулската конвенция? Ако е така, защо замесените не са в затвора?

пак нема да разбереш

Така. Къде са сега всички умнокрасиви пепедеберастчета, които ревяха как нямало нужда да се забранява пропагандата на многобуквеното съкращение дето завършва на плюс, защото видите ли, такава пропаганда нямало? Оказва се че има, в елитни гимназии, дори в часовете по география. По география!

в коя част на света има най много джендери и ако не знаеш 2 ка подсказват........ на запад

Смехурко

Познай къде има 0 джендъри и най-много СПИН?

а ти си от тия дето не са джендери и ги е страх от спин в ЮАР си избегал

И каква връзка има Истанбулската конвенция с материала по география? Географска? Финикийска?

и няма как да не е права, щом като Гимназията твърди че иска деполитизирана работна среда... дащо в час по География задължава учениците си да пишат съчинения за мнението им по политически теми, съчинения на които "деполитизираните" преподаватели поставят оценки и използват за психически натиск срещу учениците;)

ДАЖЕ ВДИГАЩИ ПУЛС,КОМЕНТИРАЙКИ,ПОМАГАМЕ НА ИЗВРАТЕНЯЦИТЕ! КОМЕНТИРАМЕ-НЕМИСЛИМИ ЗА КОМЕНТИРАНЕ НЕЩА! ДАЛИ НЕКАКЪВ ИЗВРАТЕН ПЕДАЛ,МОЖЕ ДА Е УЧИТЕЛ И ДА СИ ПРИЛАГА ПЕДЕРАСТЛЪКА ВЪРХУ ТИНЕЙДЖЪРИ,СРЕЩУ ОЦЕНКИ! ВЪН,БЕ-АДОВИ ИЗЧАДИЯ! СОПИ ТРЯБВАТ!

НЕЗАБАВНО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАВЕДЕ ЗАБРАНА,ЗА ВСЯКАКВИ ДЙНОСТИ(СЕМИНАРИ,ОБУЧЕНИЯ,КВАЛИФИКАЦИИ,ПРОЕКТИ…),НА-НОО,В МО,УЧИЛИЩА,ДЕТСКИ ГРАДИНИ! НЕЗАБАВНО! А ПЕДАЛА-ИЗВРАТЕНЯК И ДИРЕКТОРА,НЕЗАБАВНО ДА БЪДАТ-ДИСЦИПЛИНАРНО

Какво стана нали скоро приеха закон за да предпазят децата точно от такива говеда в училищата, защо закона не се изпълнява , този изрод трябва да бъде осъден. относно истанбулската конвенция ВКС се произнесе , че е противоконституциона , защо само в България не се спазват законите .

Направи си труда и прочетох документите. Мога спокойно да кажа, че всеки, който може да чете и прочете документацията по случая (линк в края на статия), веднага би му станало ясно, че на тая пача (майката на ученика) й и се е разхлопала дъската и е за лудницата. 50 човека, които вместо да си вършат работата на спокойствие, се занимават с някаква луда с претенции и със сина й, който не иска да учи по нищо друго освен по математика. Това е цялата история + опити на някакъв депутат да прилага натиск върху системата за да могат да се променят правилата за синчето. Много ги мразя тия простотии.

В НПМГ много често учениците са фиксирани в 1-2 предмета. Пренебрегнатите преподаватели се мръщеха. Но после гимназията се гордееше със същите тези ученици, обикновено приети в труднодостъпни университети.

До 123: Онуфри, за причинно-следствена връзка да си чувал? Ако гей даскалчето си гледаше съвестно работата, сиреч да си преподава предмета, и то по интересен и креативен начин (някои хора, например, смятат, че гейовете били креативни?!), а не, като всички гейове, да иска да занимава околните с гейството си и да им го навира в лицата, нямаше да има такъв случай. Каква е майката, и колко й е акъла, тук няма никакво значение.

До 456: Онуфри може да викаш на баща ти, но само ако си го виждал и знаеш кой е! А сега въпрос за 100 лева. Прочете ли документите от линковете за да можеш да си изградиш информирано мнение по темата. Аз не искам да се съгласяваш с мен или с когото и да било, но прегледай какво пише там преди да се изхвърляш като... да не казвам като какво. А за тези, които казват "съдът казал еди какво си, значи майката е права", нека си спомнят за всички случаи, в които съдът в БГ не е бил прав и да си помислят по темата. Както казах, прочети хронографията за случая.

До Онуфри 123: Въобще не ми трябва да чета нищо. Ще повторя: ако даскалчето си гледаше работата строго професионално и по правилата, такъв случай нямаше да има. И да, не само знам кой е баща ми, Онуфри, ами поне 7 поколения на зад знам рода си име по име. И да, сред тях няма такива като теб. И още едно да: много "даскали" са дребни душички, злобни и озлобени, завистливи, пълни с комплекси, които нямат нито призванието, нито качествата да са даскали, тази хубава възрожденска българска дума.

До 456: "Въобще не ми трябва да чета нищо" - това ви е девиз на 90% от идиотите дето коментирате тук. Прочиташ тенденциозно написано заглавие на новина заедно с първите 3 изречение и си готов с мнение по въпроса. Евала! За това със седемте поколения назад във времето - точно като картофите си - най-ценното и при тях е под земята.

Добросъвестно се запознах и аз с предоставената от училищното ръководство документация . Позволявам си да изкажа кратко мнение по казуса от позицията на пенсиониран вече учител с над 40 - годишен стаж, от които 12 години като заместник- директор по учебна и възпитателна дейност. Сблъсквала съм се с много ситуации, касаещи взаимоотношенията учител- ученик- родител. Както е видно и от начина, по който подредих връзката, ученикът се оказва между " чука и наковалнята". Ще кажа искрено: горкото момче! Някой запита ли се какво преживява то под напъните на агресивната си майка - да доказва нейната позиция, според нейните маниакални разбирания да бъдат удовлетворени някакви нейни представи за обучение, отношение към сина й ...и т.н. Не допусна ли никой , дали момчето не е подложено вкъщи на стресиращ натиск и манипулация, диктат от родителя, за да реагира така в училище. Учудващо е как пък не се намериха един, двама, трима от дългия списък на учители и родители, които да намерят подходящия тон, мотиви за да умиротворят ситуацията, като убедят майката със своите аргументи за истинността и правотата на тезите си. Само с административни и сухи, прецизно документирани взаимоотношения, не се постига резултат в полза на детето. А целта е - децата да бъдат защитени и от агресивни родители, и от несправедливи учители. И какви са тези непосилни за един интелигентен ученик, видно от средния му отличен успех , изисквания на учителя по география. Не съм в течение на изискуемия минимум знания към настоящия момент точно по география, но едва ли не би се справило момчето. Неговата реакция е по- скоро емоционална и би трябвало да се намери път към разумно решение. Понякога трябва да съумява и учителят да съобрази индивидуални особености на ученика и да не подхожда супер педантично. Напомня ми този казус ситуация в моето училище с над 1200 ученици по мое време с ученик, който беше оставен на поправителен изпит по музика - писмен и практически. Стигна се септемврийска поправителна сесия.

Разтревоженият родител подаде сигнал до РУО. Дойде проверка и поиска писмената работа на ученика, протоколите. Оказа се, че детето написало нещо за композитор, някакви ноти, определения, направления...за тройка. Но на практическата задача не се справил и средна оценка е оформена като слаб 2. Още малко ще повтаря клас заради това, че не може да запее правилно песен, да повтори мелодия и.т. н. Тогава проверяващата се обърна към колежката и я попита дали е сигурна, че всички други деца могат да пеят вярно и да покрият критериите, като беше готова да влезе в клас и да ги провери. Обърна внимание, че според предявените изисквания и критерии, една голяма част от хората не биха могли да получат образование заради музикалните си дефицити. Мен ме беше срам заради колежката ми. Аз лично съм направила компромис на дете в седми клас, което не можеше да постигне добър успех по български език, а имаше нужда от добра оценка като балообразуваща за прием в музикалното училище в Котел. Детето пееше прекрасно, свиреше на музикален инструмент, имаше сценични изяви и награди. Надарено от Всевишния. Коя съм аз да бъда препятствие в отреден житейски път и дали съм направила всичко за индивидуалното му развитие по предмета. Направих така, че предупредих детето пред всички в клас кога върху какъв материал ще го изпитам пред класа. Беше се подготвял и отговаряше задоволително. Накрая го помолих да изпълни песен и момчето извиси гласче с готовност, с усмивка, без тревога и притеснение. Децата му се радваха, аплодираха го и бяха щастливи, че поставих добра годишна оценка. Никога не съжалявах за този компромис. Момчето беше прието, завърши, а после съм го виждала в телевизионни участия като изпълнител на народни песни и музикант в състав. Трудна и отговорна е работата на учителя. И нека на ничия съвест да не тежи прекършена човешка съдба. Децата и родителите могат да грешат, ние нямаме право на грешки.

и аз ги зачетох, и разбрах че изложените факти от страна на директора и група даскали щото съм сигурен че други не са искали изобщо да ги замесват не са пълни и са манипулативно написани, дори с грешки правописни. Спрях да чета щото от опит знам че директорите лъжат, както и даскалите също!!

Открит урок защо законът срещу пропагандиране на ЛГТБ трябваше да бъде приет.

Прочети хронологията на случващото се от края на статията и ела пак да коментираш.

Законите не се приемат само ПРЕДИ дадено деяние, може след него като видиш, че нямаш/имаш неефективен закон да го промениш/приемеш нов. Ама тряа да се мисли, трудно е, но не е невъзможно :)

Никой няма право да краде така една година от чужд живот. Учител няма право да изпитва извън учебния план, противното би довело до произвол и хаос. Все едно в техникума по архитектура да бъде питан човек по анатомия. Или в икономическия техникум да го питат за граматика на португалския език(която не се изучава в този техникум). Или все едно в спортонот училище да ги питат за езици на програмиране. Ако се позволи изпитване извън учебния план-по география да говориш,че полът е социален, това ще доведе до произвол и извращение.

Прочети хронологията на случващото се от края на статията и ела пак да коментираш.

АКО ДО-24-ЧАСА-ПЕДАЛА ИЗДЕВАТЕЛСТВАШ НАД ТИНЕЙДЖЪРИ,ПОДКРЕПЯЩИЯ ГО ДИРЕКТОР НЕ БЪДАТ-ДИСЦИПЛИНАРНО УВОЛНЕНИ,МИНИСТЪРА НА ОБРАЗОВАНИЕТО ДА БЪДЕ УВОЛНЕН,ЗАЕДНО С УЧИТЕЛЯ ИЗВРАТЕНЯК,ДИРЕКТОРА! ДА ХОДЯТ ДА СИ ПРАВЯТ-“ПЕДАЛСКИ ТРОЙКИ”! ВЪН,НЕ ИЗВРАТЕНЯЦИ!

Пиши във фейсбук страницата на МОН. Но без обиди и заплахи, щото така няма да помогнем на ученика, и само срещу теб ще се обърнат нещата. Нека помогнем на този ученик, как така ще го карат да повтаря по география, за отказ да отговаря на въпрос за инстанбулската конвенция, която не е част от учебния план. Нито по география, нито по който и да е учебен предмет.

Ученик не следва да бъде санкциониран за изказано мнение. Мнението на учителя било,че полът е социален. Мнението на ученикът е ,че полът е биологичен. И ученикът за мнение, което при това е ПРАВИЛНО получава двойка. Нали ученик следва да може да мисли и разсъждава, и да не бъде наказван, ако има мнение, противно на учителското. Я да каже по биология,че има социален пол-и ще получи двойка. Значи-по география-ако кажеш,че полът е социален-получаваш двойка. Но ако по биология, кажеш,че има социален пол-пак оценката ще е двойка. Няма угодия.

Прочети хронологията на случващото се от края на статията и ела пак да коментираш.

и ела пиши стига си чел директиви на европа

Обратни на нормалността ценности - евроатлантически. С тях мерят, с тях режат, с тях плашат и принуждават хората да се кротуват и затварят учите и устите.

Напишете Даниел Христов в Ютуб, да го видите що за хюмне е учителят

УВОЛНЕНИЕ ЗА ДИРЕКТОРА НА НПМГ, УВОЛНЕНИЕ ЗА УЧИТЕЛЯ ПО ГЕОГРАФИЯ, НЕПРАВОМЕРНО ПРИНУЖДАВАЛИ УЧЕНИК ДА ПИШЕ ПО ТЕМАТА ЗА ИК, И ПРИНУДИЛИ ДЕТЕТО ДА ПОВТАРЯ И ЗАГУБИ ЕДНА ГОДИНА ОТ ОБРАЗОВАНИЕТО СИ! УВОЛНЕНИЕ НА ТЕЗИ ИЗРОДИ, ОПОЗОРИЛИ УЧИЛИЩЕТО И ЗЛОУПОТРЕБИЛИ С ВЛАСТ!

Учител няма право да преподава материя, извън учебния план, и това нарушава трудовата дисциплина, и е основание за уволнение. Нито пък да изисква от ученик правни познания, досежно противоконституционната истанбулска конвенция. И да бъде каран ученик да говори за социален пол, какъвто няма. А ако каже,че полът е биологичен да получава двойки и повтаря учебната година. не е питан по география, и каквото се учи в девети клас, а по правни въпроси, за които и подготвени юристи спорят. Истанбулската конвенция може да бъде изучавана в юридическия факултет, като пример за противоконституционно беззаконие, а не по...география.

Такива идиоти преди 20 години нямаше !

Как така по география изобщо се преподава истанбулската конвенция? И ако имаш мнение, противно на мнението на учителя се наказва личното мнение с двойка. Сигурно е получил мощен оргазъм ,че може да разсипе чужд живот и съдба.

Изключителна изродщина е да бъде открадната една година от живота на човек, да повтаря гимназия, само защото смята,че полът е биологичен. и какво общо има този въпрос с географията?

Чети, ве, чукча-писател. Тия, дето са писали против имат 6, нашия човек отказва да пише и да го изпитват и не се явява на поправителните, после се явява и изкарва три двойки...

Истанбулската конвенция не е част от учебната програма по география, и е незаконно да бъде изпитван ученик по темата, все едно да го питат по География за поемите на Шекспир, посветени на мъже. Българският конституционен съд заяви, че тази конвенция е противна на българският правов ред. С основание е отказал да пише по темата. Това не е учебна дисциплина въведение в правото, а география, и истанбулската конвенция не се изучава. Беззаконието е брутално!

А НУЖНО ЛИ Е ДА ПИШАТ ЗА ИК ПО ГЕОГРАФИЯ, ПЕДАЛ ЖАЛЪК??? ТОВА ВКЛЮЧЕНО ЛИ Е В ПРОГРАМАТА НА МОН? ОТ КАКЪВ ЗОР СА ДЛЪЖНИ УЧЕНИЦИТЕ ИЗОБЩО ДА ГО ДИСКУТИРАТ ЗА КЕФА НА ПЕРВЕРЗНИКА УЧИТЕЛ? МРЕТЕ СОРОСОИДИ, ВЪН ОТ НПМГ!!! ВЪН ОТ МОН, ВЪН ОТ ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СИСТЕМА ИЗОБЩО!

ЧЕТЕМ! ПЕДАЛА Е ПОДЛОЖИЛ НА ТОРМОЗ-15-ГОДИШНО МОМЧЕ! НАЯСНО ЛИ СИ С ОСИХИКАТА И РЕАКЦИИТЕ НА-15-ГОДИШНО МОМЧЕ,ПОДЛОЖЕНИ НА-ПЕДАЛСКИ ТОРМОЗ! ЕСТЕСТВЕНО,ЧЕ ЩЕ СЕ ПРОТИВОПОСТАВИ ПО ТИНЕЙДЖЪРСКИ,ОТКАЗВАЙКИ ДА СЕ ПОДЧИНИ! СИГУРНО НЕ ЗНАЕШ,ЩОТО И ТИ ДИ ПЕДАЛ,А АНАЛНО НЕ СЕ ЗАБРЕМЕНЯВА! ВЪН ИЗВРАТЕНЯЦИТЕ ОТ УЧИЛИЩАТА,УВОЛНЕНИЕ НА ДИРЕКТОРА И УЧИТЕЛЯ-ИЗВРАТЕНЯК!

И защо по... География да пише за инстанбулската конвенция-която не се изучава в България, и която е в добавка обявена за ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННА? География, а не въведение в правото например. По география този въпрос не е част от учебния план. Учител няма право да изпитва по въпроси, които не са част от учебния план. Ученик има право да отказва да отговаря, ако бъде питан не по учебния план. Все едно студент по медицина да бъде питан как се прави архитектурен проект на къща.

И какво като отказва, нали уж било по желание?

Смехурко

Ем после да си беше взел изпитите, мама сега ще го оправя, депутати, щото не се явява на изпити и после като се яви има двойки...

ДЪРЖАВАТА НИ Е РАЗГРАДЕН ДВОР! НИЩО НЕ РАБОТИ,ВСИЧКО Е-БУТАФОРИЯ! ОБЩЕСТВЕНА ТАЙНА Е,ЧЕ:ПЕДОФИЛИ,ПЕДАЛИ,САДИСТИ..ВСЯЧЕСКИ СЕ СТРЕМЯТ КЪМ ПОЗИЦИИ: УЧИТЕЛИ,ВЪЗПИТАТЕЛИ,ТРЕНЬОРИ НА ДЕЦА,УЧИТЕЛИ ПО ФИЗИЧЕСКО,ДЕТСКИ ГРАДИНИ,ДОМОВЕ ЗА СИРАЦИ…! КОЙ ИЗВРАТЕНЯК,Е НАЗНАЧИЛ ТОЯ ПЕДАЛ-ИЗВРАТЕНЯК,ДА ИЗПИТВА ПО ГЕОГРАФИЯ ТИНЕЙДЖЪРИ,НА ТЕМА: ИСТАНБУЛСКА КОНВЕНЦИЯ,”СОЦИАЛЕН ПОЛ”?????? НАЗАБАВНО ДИСЦИПЛИНАРНО УВОЛНЕНИЕ ЗА ПРДАЛА,И ЗА НАЗНАЧИЛИЯ ГО ДИРЕКТОР,СИГУРНО СЪЩО-ИЗВРАТЕНЯК!

А истината е много проста.. и директора на фабр и " учителя " по география са си чисти педераси и най-вероятно партньори в леглото.