"Русе - Велико Търново“: Властта направи първа копка на нова магистрала (снимки)

Проектното трасе е с обща дължина 132,84 км и е разделено на три участъка: Русе - Бяла, обход на град Бяла и Бяла - Велико Търново

Обратно в новината

Коментари - "Русе - Велико Търново“: Властта направи първа копка на нова магистрала (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Единствената цел на всички подобни "стоителства" е, посочените в списъка от сарая фиорми да получат съответните си порции. Това почетния прецедател много ясно го обясни по телевизията. Скед като фирмите получат парите, ще започнат да извърват някакви симулативни действия, уж че нещо строят. След това ще се открият някакви непознати на науката геологически разломи или други пречки, и започват анексите, анексите на анексите, ремонти и възстановяване, компенсации итнт. Резулата е че са подарени 10 пъти повече пари от предвиденот, а път няма и не се предвижда.

На колко първи копки сме се нагледали. 130 км магистрала е нещо, което има да се строи много години. А пари откъде ще дойдат .. не се знае.

Същите фирми, но на тройни цени.

Това можеше да стане много преди, но гербаджииските измамници окрадаха парите, ЕС ни беше отпуснал за тази магистрала евра още преди години!

100км равен терен за 5 години и 600 млн лева !!!! А от Велико Търново какво ще става с трафика .... отново по старите пътища! Браво, и ако това не е корупция и безхаберие .... Направете си труда да видите за колко време и пари се строят подобни магистрали в чужбина!

Балгария е страната на първите копки. Толкова са много, че ни закопаха отвсякъде.

Коя е тази облечена като провинциална принцеса

И авантата да започне сега!

1974 година - първа копка на АМ "Хемус"!!! За 15 години до 1989 г. беше изградено половината от трасето и, а за 34 години западно робство само 50 километра !!! През 2024 година строителството на АМ " Хемус" навършва 50 години, а ТЯ е готова на 50% !!! И това благодарение на БЕЗРЕЗЕРВНАТА ПОМОЩ на Хамерика !!!“Слава Американу, КРАЙ на Булгаристану и Алилуя и АМИН“ !!!

Преди 49 години е направена първата копка на магистрала Хемус. И все още се копае

Ако строим, лошо, ако не строим, пак лошо!

В момента разстоянието Русе- Велико Търново е 107 км. Защо по магистралата ще бъде 132 км., само Господ знае? И защо на картата надписите са на латиница? Да не би случайно вече да се водим БУЛГАРИСТАН ???! Но пък има символична първа копка, от символична пародия на държава. Всичко в нея от 34 години е символично. А реалността е някъде другаде !!!

Браво, на четвъртата година от продължаващата промяна дочакахме такава новина. НОВИНА В БЪДЕЩЕ ЩАСТЛИВО ВРЕМЕ, не магистрала. Да отбележа няколко факта: 1. Първа копка през декември. Който разбира от пътно строителство знае какво означава това. За тези, които не разбират - лоши неща означава, някои неща в строителството не се правят през зимата. 2. Онова, което ще се строи, е 7.9 км. От 118. Само за този участък пъпкодебарките имат наследени пълна процедурна и проектна готовност. За останалите 11 км За останалата част от автомагистралата "продължава изготвянето на техническите проекти и теренното обезпечаване на трасето." Честито клатене на въздуха, пропуснаха три години и сега всичко започва от нулата. 3. Цената ще е ниска, дори безкражбена ценичка, която шумно ни обещавати Парапетко, и Кокорчан, да цитираме ниската цена на управляващите ни харвард идиоти: "35.4 км, на който ще бъде направена първата копка, е ДЗЗД "АМ Русе Търново". Стойността на договора е 660 425 564 лв. без ДДС" Опа 18,6 милки на километър без ДДС, а с ДДС, 22,32 милки. Спомняте ли си при какви завишени цени крадяха хората на Буци? Корекционните пресметвачи я смятаха по 17 милки /км. Барабар с ДДС и кражбите. А тия сега ще ни я строят евтинко, дори на фаза прогнозна цена / !! Защото няма завършена магистрала на прогнозна цена, за сведение на идиотите, гласували за пъкпи и хлебарки/ надвишават кражбите на ГЕРБ само с около 5 милки!!! 4. Сроковете? Е, хайде сега да не издребняваме, важна е първата копка, първото врътване на крана, първата ограда на завода за електромобили, първият полет до Скопие, първото, но не и последни стригане на Мат‘рялът, а другото са подробности! 5. Честита промяна ! Вечна дружба със САЩ и ЕС, уф пак сбърках лозунга, ПП-ДБ!, ПП-ДБ и ОПГ ГЕРБ“ Гангстери за Ефективно Разграбване на Булгаристан“, е тук дружбата ще е Вечна !!!

ЩЕ МИНАТ СТРАЙКЪРИТЕ И АБРАМСИТЕ , ПО ПЪТЯ ЗА РУСЕ - БУКУРЕЩ - КИЕВ, ЗА ДА ПОМОГНАТ НА УКРАЙНА И НАТО ДА РАЗБИЕ ВРАГА !

Цялата работа е да се вземат едни пари и да отидат в нечии джоб.

Андрей Луканов, Любен Беров, Жан Виденов колко километра магистрала построиха? Табела Автомагистрала Начало Междинни точки Край Проектна дължина В експлоатация В строеж % Бележки А1 Тракия София Ихтиман, Пазарджик, Пловдив, Чирпан, Стара Загора, Сливен, Ямбол Бургас 360 km 360 km 0 km 100% В пълна експлоатация от 15 юли 2013 г.[4] А2 Хемус София Ботевград, Плевен, Ловеч, Велико Търново, Търговище, Шумен Варна 418 km[5] 191 km 52 km 45,71% Планирана за завършване до 2027 г.[6] А3 Струма София Перник, Дупница, Благоевград, Сандански ГКПП Кулата 172 km[7] 138 km 5 km 80,23% Планирана за завършване до 2030 г.[8] А4 Марица АМ Тракия Хасково, Димитровград, Харманли, Любимец, Свиленград ГКПП Капитан Андреево 117 km 117 km 0 km 100% В пълна експлоатация от 29 октомври 2015 г.[9] А5 Черно море Варна Бяла, Обзор, Слънчев бряг, Несебър Бургас 103 km 8 km 0 km 7,77% Планирана за завършване около 2032 г.[10] А6 Европа ГКПП Калотина Драгоман, Сливница, Костинброд София 63 km 46,5 km 16,5 km 73,81% Планирана за завършване до 2025 г.[11] А6 Русе – Велико Търново Русе Две могили, Бяла, Полски Тръмбеш Велико Търново 133 km 0 km 7,9 km 0% Планирана за завършване около 2030 г.[12] Рила ГКПП Гюешево Кюстендил, Дупница, Сапарева баня, Самоков, Ихтиман, Елин Пелин АМ Тракия, АМ Хемус 170 km 0 km 0 km 0% Планирана за завършване след 2030 г.[13][14][15] Видин - Враца Видин Димово, Монтана Враца 125 km 0 km 63 km 0% Планирана за завършване до 2030 г. Общо 1661 km 860,5 km 138,4 km 51,81%

По добре без магистрала ли да останем? Само защото на власт е партия което не харесваме

Строителството на 1км магистрала в САЩ върху равен терен струва по 3млн долара. Излиза, че разходите за труд и материали в България са същите като в САЩ? Или може би нормата на печалба и подкупи в Булгаристан е доста по-голяма от тази в САЩ!?

Леле Мале, ако досега тоя участък е бил кошмар за тираджиите, сега ще бъде АД! И НЕ е ясно колко време ще продължи!

Е хааа! Грабвайте чувалите, братя демокради!

А магистралата видин-шумен кога, втория :) , третия и четвъртия мост над дунав кога, петте тунела, кога, ами кога ще пътувам бързо със самолет до скопие и си чакам ловешкия световен електрокар , аман КОГАААА :) ?

И за к’ва ни е тази магистрала ?! Тия от РусИ са мноо нахални. А Велико Търново е екзотичен град, без никакво значение.

Хемус и Струма трябва да се довършат и толкова. Сто пъти по-добре тия пари да се раздават, отколкото нек’ъв асфалт да се полага !!! Ама от под асфалта мноо кинти потъват и не се вижда, А ?

Румъния е вторият партньор по стокообмен след Германия , вероятно украйна ще е №3 !!!

Жалко господа , вас не ви интересува страната , вас ви интересува как да угодите на съседите! А това че остават един участък от "Струма" и довършване на "Хемус " , от която взехте и не върнахте 5 млн лв е безинтересно за вас? А това че не проявихте личен пример при снеговалежите? А това че искате да тефлите нови заеми и обричате поколенията? Отивайте си мошеници!

Андрей Луканов, Любен Беров, Жан Виденов колко километра магистрала построиха? За 12 години Бойко Борисов построи 5 пъти повече магистрала от Бай Тошо, който за 30 години не можа да завърши и една. И твърдението ви е лъжа - тези 50 км са колкото беше построено за 15 години. Табела Автомагистрала Начало Междинни точки Край Проектна дължина В експлоатация В строеж % Бележки А1 Тракия София Ихтиман, Пазарджик, Пловдив, Чирпан, Стара Загора, Сливен, Ямбол Бургас 360 km 360 km 0 km 100% В пълна експлоатация от 15 юли 2013 г.[4] А2 Хемус София Ботевград, Плевен, Ловеч, Велико Търново, Търговище, Шумен Варна 418 km[5] 191 km 52 km 45,71% Планирана за завършване до 2027 г.[6] А3 Струма София Перник, Дупница, Благоевград, Сандански ГКПП Кулата 172 km[7] 138 km 5 km 80,23% Планирана за завършване до 2030 г.[8] А4 Марица АМ Тракия Хасково, Димитровград, Харманли, Любимец, Свиленград ГКПП Капитан Андреево 117 km 117 km 0 km 100% В пълна експлоатация от 29 октомври 2015 г.[9] А5 Черно море Варна Бяла, Обзор, Слънчев бряг, Несебър Бургас 103 km 8 km 0 km 7,77% Планирана за завършване около 2032 г.[10] А6 Европа ГКПП Калотина Драгоман, Сливница, Костинброд София 63 km 46,5 km 16,5 km 73,81% Планирана за завършване до 2025 г.[11] А6 Русе – Велико Търново Русе Две могили, Бяла, Полски Тръмбеш Велико Търново 133 km 0 km 7,9 km 0% Планирана за завършване около 2030 г.[12] Рила ГКПП Гюешево Кюстендил, Дупница, Сапарева баня, Самоков, Ихтиман, Елин Пелин АМ Тракия, АМ Хемус 170 km 0 km 0 km 0% Планирана за завършване след 2030 г.[13][14][15] Видин - Враца Видин Димово, Монтана Враца 125 km 0 km 63 km 0% Планирана за завършване до 2030 г. Общо 1661 km 860,5 km 138,4 km 51,81%

Добре са се наредили, трябва обаче, за по-удобно да са в един ред.

Важна е не първата копка, а последният асфалтиран качествено метър. Бай Тошо построи за 15 г повече магистрали, отколкото демократите за 35. При Бай Тошо бяха построени най-тежките участъци 90 % - тунели, акведукти. Младите са с промити мозъци.

Ако няма продължение да се свързва Хемус с Тракия, магистралата е безсмислена!

Има и още нещо... там качеството е различно. Тук на втората година вече всичко е за ремонт. А там трафика е много по голям от тукашния... КОРУПЦИЯ!!!!!

първата копка на собственото си погребение.. на въртележката на ек и есес! Бог с нас

Никой не се интересува от Хемус. Мен този Хемус не ме грее. На мен ми трябва магистрала до Русе. Някакви варненски и софийски селяни си накупиха имоти в София и Варна и сега искат да бръмчат напред назад и цял народ да им плаща. Ами - не!

Ти не прочете ли че магистралата ще се прави поне пет години? Дотогава нацисткия режим, нацо и ойрогейския ще са в история при хуните и вандалите.

Някой да каже как се казват тези уялите се на снимката, които приличат на лоени топки, с които се е снимал нещастният молец.

След 50 години ще е готова,но кърпежите почват още след първия километър фалшив асфалт

А за магистрала през Родопите да можем да ходим бързо до Одрин, до Солун и до София никой не говори! С какво са по-важни тия от Хемус, че реват да им се строи магистрала като си имат пътища като слънце!

копка за трюфели? Бог с нас

Детска болница и медицински хеликоптери кога ?

70% от ЖП тунелите са построени от Царя! Дори Султана построи повече ЖП от комунистите! Магистралата на Тошо е крива и лъкатуши като строена за волски каруци и Москвичи, а настилката й се разпадна още преди 30 години.

Абе аз ще доживея ли някога магистрала Черно море .Предлагам Бургас и Варна да се вдигнат най накрая!!!!!!!

As of 29 November 2023, there are 1,017 km of highways in service,[1][2] with another 827 km with signed contracts in various stages of execution, and another 50 km being tendered.

Тея 660 милиона изфлежда влиза построяване на сцена за един ден (100 000 и нагоре) и закупуване на десетки чисто нови Мерцедес самосвали (всеки по 500 000 без ддс)...тея крадци са спечелили конкурса без да имат оборудването...ибаси...после защо били скъпи магистралите

sara e италиенско дпс курве, което секи го ебе в гъза! сара, ке сера сера... в устата ти дпс мадафака! Бог с нас

Хаирлия да е, така е започнал строежа на Хемус преди 50 г, бай Тошо е забил лопатата и е изревал дано поколенията я завършат успешно след 100 г. А неукрепналия пъпчив юноша Боко Тиквата преглъщайки филията с мас от баба му ще възкликне, лелеее тук ще има за гепене, бая чували с мангизи ще направя!

Румънците харчат по 1 млрд. евро в България на година. А ти кори за баклава може да си купиш и от хоремага

Ааа, чакай , по-важни са парите за краварските самолети и БТРи на оня престъпник Тагаренко.

Ела бе читак да ни видиш пътищата като слънце как са изровени приличащи на лунен пеизаж

че и шатра му турили,на мишока!

Е дано стане в следващите 20 години, че 'Хемус' се строи от началото на седемдесетте.

Има бе, щели да правят една козя пътека под Шипка, обаче камиони няма да минават, че става зор с трафика.