Румен Радев: Исканията на транспортния бранш са основателни
Няма как да говорим за единна Европа, за европейски принципи и идеали, когато се допускат такъв тип отношения
Обратно в новинатаКоментари - Румен Радев: Исканията на транспортния бранш са основателни | Днес.dir.bg
Коментари
"Тук, в полите на Родопите, българите издигнаха своята въстаническа крепост, а самоотвержената отбрана разколеба дори най-жадните за плячка башибозуци" Браво на президента! За смелостта. Нарича нещата със собствените им имена. Има гръбнак. БРАВО!
не си цвъки? Нарочно без главни букви, интелигентните ще разберат, ти - съмнявам се, но опитай.
Дискриминация ли е да не ни позволяват да си прилагаме дребните тарикатлъци на тяхна територия? Кой ще позволи на западен шофьор да върти курсове по 45 дни без да се прибира и да почива като бял човек? Ти би ли приел грузински шофьори да подбиват транспортния пазар в България?
В европейските държави белите хора по този начин работят. Даже не се гледа с добро око, ако работят на повече от едно място, защото работникът няма да може да си почине добре, за да е пълноценен на основното работно място. Това особено важи за лекари и шофьори заради спецификата на работата. Нали искаме да не гледат на нас като на втора категория хора?
Уважаеми българи виждам че имате добър анализатор а какво конкретно може да направи за вас.
бой-ко да му мисли .да не го отнесат превозвачите .натоварват го кат превоз и го стоварват на площада в Брюксел ,под пикащото момченце !
Без йезуитски въпроси. Ходи се скрий някъде вместо да се правиш на интересен с тъпи питания.
Тия превозвачи ко реват навремето как беше при СОМАТ курсат максимум 15 дни и се прибира в гаража пак и като сме си дали газовете под наем тъй ще Е СИВ не ни харесваше сега ЕС еми така е винаги малкия ще се саобразява с големия пак тъкмо някой друга мафиотска фирма ще рухне
Може би е добра новина тази, време е да си ходи ББ-3 правителството и дано няма ББ-4. Е, колко други професионални групи са дискреминирани в България, децата са дискреминирани щото нямат достъп до добро образование заради ниските заплати на учителите, хората нямат достъп до здравеопазване заради ниските средства за него, и т.н., и т.н. - студентите имат едни анти-селекционирани в голямата си част професори, пак заради отблъскващите ниски заплати. Ами може би е добре да се скочи рязко срещу тази дискреминация. И понеже учените и лекарите не могат да уплашат политиците, поне шофьорите да ги стреснат. Ще гледаме.
На социалистическата мисъл и интелект. Само другарката Корнелия е по-умна и интелектуална от еманацията.
е ти пък го каза - Саркози наду ушите на французите да ги агитира да работят на по 2, че и на 3 места като са им ниски заплатите...капитализъм, това е. който вярва, че е справедливо, да си вярва, ама фактите са очевадни.
Мале, мале, щом я докарахме до там, президент да взема отношение по въпроса с проблемите на тираджиите, то здраво сме я закъсали в кочината:)))!!! Да живее... транспортният бранш, че явно без него ще се наложи скоро на някой да гаси лампите в тази кочина:)))!!! П.С. А знае ли другаря президент, колко от тираджиите могат да си напишат инициалите без правописна грешка?!?Колко от тях се оправят в чужбина, без да използват ръцете и краката си, за да ръкомахат, и ритат с тях по посока на питащите ги чужденци???Останахме без лекари и учители, но оревахме орталък, че тираджиите били дискриминирани?!?Що ли:)))?!?Пълно е с тъпаци в тази кочина, така че напълно си заслужаваме съдбата!!!
Мартин4о,ако можеш да четеш провери какъв процент от БВП/това да ти го преведе някой/ е от тираджиите
чай ся, глей ко стаа! начи, ония гадни европейци искат това шофьорето поне един път месечно да си одат у къщи, да видат дечинките и жената, ако имат де! отделно сакат щото и нашето шофьоре, като другито, да не си спат у камионо, а у хотел! искат също и, кога киснеш у ....франкфурднамайнатаси, да получаваш колкото зимат шофьорето там, а не двайсет кинта като тук. та президенто , че и премиеро, а и профсъюзите ни, кото един рипнаа и подкрепят...ми подкрепят собствениците на транспортните фирми, дето не искат да осигурят тези "екстри" за шофьорите си!
От скромният ми личен опит мога да кажа ,че тези които работят на две работи са много работливи и коректни. В много случаи работят далеч повече от останалите.
Еми ЕС няма доверие на нашите превозвачи, 1-во защото НИЕ дискриминираме самите ни шофьори, като ги подлагаме на ниско платен труд спрямо останалите в Европа, като им плащаме някакви мижави пари за комисионни и 2-ро, оляхме се да превозваме нелегални имигранти, като първите уж тарикати в ЕС. Хайде сега ЕС да ни тегли една майна на нас и на този прословут тарикат-президент-малоумник.
Работа идва от ФАКТА че алчните от Транспортното м-во ИЗДАВАТ сертификати за превоз на транспортни ф-ми на МАКЕТА МОЛДОВЦИ УКРАИНЦИ АЛБАНЦИ КОИТО ПОСЛЕ ЗАЛИВАТ ПАЗАРА НА ТРАНСПОРТНИ услуги в ЕС за това сега ШЕ духаааааааат якоооооо супата -поарата която сами са надробиха.За капак са вкарало на Оперативна Програма Транспорт лого с три шестици-666 /числото на АДА/ есега ще видят кьв глад ги чака като геронтофила-бобоебец Макарон им готви
Президентът за пореден път се изходи срещу вентилатора. Какво лошо има в това, че шофьорите ще се прибират за седмица в къщи? Последните бивши "дападжии" вече са на години и скоро ще слязат от каляските по чисто физиологични причини. Младежите не искат целогодишно животът им да минава в кабината на ТИРа. За това мераклии за тази професия няма. Та един младеж, който 24часа е по пътищата без почивка не може да се ожени. За кого? За някоя проститутка край пътя ли? Червените работодатели да развържат кесиите и да осигурят нормални условия вместо да си държат в гаража по три Ролс Ройса и пет Ферарита, никому ненужни при това.
И със законоидателния пакет на Макрон и без него българските шофьори един по един се изнасят в западните транспортни фирми заради по доброто заплащане и по добрите условия на труд. Скоро собствениците на транспортни фирми ще трябва да разпродават камионите или да си ги карат сами. Същото е и в туристическия бранш. Българите се изнесоха в чужбина а михлюзите ще внасяят работна ръка от Филипините и Тайланд. Нещастници.
"самоотвержената отбрана разколеба дори най-жадните за плячка башибозуци" Пропуснал е да уточни, че башибозуците са българомохамедани /помаци/ от околните села. А самото Брацигово е спасено от погром от турчин. Този факт бе коментиран от историк от БАН в Шоуто на Слави.
Алчността на местните "бизнесмени" е причината за тази ситуация Де що има може що и кадърно - всеки такъв бяга в чужбина, защото там заплатите и пенсищите в пъти са по-големи, има закони, които спазват, има качествена храна, добри условия за живот и уважение към човека. А тука всичко е жалка пародия.
Ей , чорбар ! Цял живот си цуцал пари от народа , нищо не си сътворил в полза на обществото , тръгнал съвети да дава в бизнес , от който и хал хабер си нямаш !!! Един български шофьор работи за 1000 евро , западняците за 4000 , ама нали женати си харчи по 1000 на ден от бюджета - на теб какво ти пука !!!
Значи заради кефа на 20-30 човека чорбаджии , трябва да страдат 100 хиляди шофьори , да блъскат за жълти стотинки , и да мизерстват по пътищата !? Те и сега си бягат в западните фирми , в българските стоят само докато направят стаж , и дим да ги няма .
Абе , Ушко ! Кой ти бутна комисионната ? Дискордия , Биомет , ПИМК или всички заедно ???
Общо взето става ясно, че и президента като жена си разбира предимно от рокли и сутиени...
Касиерка в Лидл в Германия - 1500 евра /5 дневна работна седмица / 8 часов работен ден Български тираджия в българска фирма - 1000 евра /4 месечна работна седмица ! Това ли защитаваш бе, Радев ! #Засрамисебе !!!
И тоя Радев го рекламираха комундетата като социален и ляв президент . Кое му е социалното ? Защитава няколко чорбаджии за сметка на съдбите на стотици хиляди българи , блъскащи като скотове , че да си хранят семействата !
От форума се разбира, че водачите на ТИР-ове масово одобряват предложените от ЕС промени в тяхната работа. На практика излиза, че президента е загрижен за собствениците на транспортните фирми, а не за 100000 водачи. Той отново не е в час. Иска водачите да работят без почивка, да спят в кабините и да получават двойно или тройно по-малко от западняците. Браво г-н президент и как не ви е срам.
Значи Винету може Радев не, егати дето сте тъпите парчета!!!!! Какъвто вожда ви такива сте и вие!!
Веднага наизскочихте европеg*лите! При €1500 брутна заплата, при приблизително добри условия взимаш €1200 евро чисти и плащаш наем от €500 и нагоре, 30,48 евроцента на кВтч електроенергия, или 60ст/кВтч. Във всяка държава цените са сметнати така, че работническата класа едвам да свързва двата края, дори в Германия. А, в последните години започнаха да натискат и средната класа.
Той не иска ЕС,а Евразийския съюз на неговите работодатели.Хвърля динена кора на правителството и ги тласка към опасна конфронтация. Българската политическа мафия не одобрява нито мониторинга върху страната, нито редица регламенти, иска ЕС да бъде само банкомат без да задава нито въпроси,нито правила. Такъв съюз няма.
Типично мнение на червен платен трол. 240 депутати, Министерски съвет, Президент, цялата политическа класа се втурна да защитава дебелите банкови сметки на двадесетина дерибеи чорбаджии. Тираджията е 24 часа в денонощието, 31 дни в месеца на работа по пътищата на Европа, Близкия изток и Азия. И има право на почивка. Дано европейците теглят един як шут по задниците на нашите ояли се михлюзи.
Засрамете се г-н Призидент. Вие защитавате мафията на транспорта. Предложението на ЕС е правилно. Да там в Европа нямат КТ но имат закони ,които защитават работника от щура експлоатация. По добре ли е тираджиите да каталясват и да заспиват по магистралите? Или да са отпочинали и да не предизвикват катастрофи. А и ако не знаете г-н Президент -отдавна БГ транспортните фирми са само едни офшорки на Европа.