Румънски експерт откри редица дефекти по релсите в Хитрино
Лука Паиш е нает от частната фирма-превозвач да обследва района на катастрофата
Обратно в новинатаКоментари - Румънски експерт откри редица дефекти по релсите в Хитрино | Днес.dir.bg
Коментари
понякога да коментирам САМО заглавието. ...Как пък досега другите експерти не забелязаха РЕДИЦАТА, поредицата, множеството, болклука,пардон, болюка ОТ ДЕФЕКТИТЕ ПО РЕЛСИТЕ в Хитрино?
Експерт, нает от частната фирма? Какво очаквате да каже, след като му плаща виновното лице?
Ей руманяско, ние планираме по тая линия 200 км в час , какви дефекти бълнуваш ? Май си получаваш парите от магистралните такси в България?
Дано не си отиде от живота по-рано както журналистката Виктория, която подготвяше предаване за тргедията в Хитрино... мутрите в BG не прощават... Ако не си разбрал, става въпрос за жп гара, стрелка от 1933 год и дървени траверси от същата година... и претоварена товарна композиция на частна фирма с неизправни цистерни, които са изпускали пропан-бутан... една искра и взривът е готов...
само според герб машинистите са виновни а не скапаната им инфраструктура като магистралите им!
Ако проверят и качеството на фракцията под траверсите и кариерите от които е доставена, ще стане още по-интересно
Логично е да искат да изкарат виновен превозвача с влака, защото железопътната ни инфраструктура е в плачевно състояние. Държавата ни е в плачевно състояние, но искат да смажат определени фирми, за да могат после прасета като Дилян Пеевски да си ги вземат на безценица............... това е помийната яма, в която живеем.
Като се има пред вид, че един от изпълнителите на ремонтите по НКЖИ е бившия депутат от ДПС Илия Илиев, представител на една от ромските организации, не е чудно какво е състоянието на ж.п. линиите. Може да се предположи, кои са работниците му и с каква квалификация са.
"Релсите" са елемент от релсовия път , който се състои от "Горно строене" и "Долно строене"...Това е някакъв измидлен експерт или журналята са гола вода ...
Мамилигарския "експерт" нает от частната фирма , какво друго да "открие" . На ли скоро пак имаше инцидент с същия локомотив , защо не се изследва тоя локомотив , какво ще каже по въпроса румънската мамалига.
Моите уважения към експерта от Румъния. Сигурно си разбира от работата. Когато обаче си влязъл в участъка от пътя с 78 км/ч при ограничение от 40 км/ч, просто няма какво да коментираме. Какво иска да каже експерта? Че дори да е било спазено ограничението, резултатът щеше да е същият, защото железният път е имал сериозни проблеми. Абсурд с който нормален човек не може да се съгласи. Скоростта скъпи мои, скоростта е в основата на всичко!
като е нает от фирмата превозвач, какво друго очаквате да каже - че превозвачът е сгафил? Нали затова му плащат - да намери под вола теле
Титаник като е бил нов е потънал на първият си курс.Причините ги описва един английски капитан в книга,издадена 20 години преди 1912 г.,като корабът в книгата,подобен на Титаник е под името Титан и пак през месец април,а в книгата накратко причините са следните : 1.В търсене на рекорд за прекосяване на Атрантика маршрутът се измества все по на север в периода на айсбергите;2.Екипажът не е бил запознат с маневрените възможности на кораба/на Титаник са били необходими 1,6 мили при скорост 22 възела,за да избегне айсберга,а са го забелязали на по-малко от миля/;3.Непознаване на техническите възможности на кораба/при челен удар на Титаник са щели да бъдат разрушени първите два отсека,а с пет наводнени е можел да плава до Ню Йорк,но страничният срез от 90 метра засяга първите шест отсека,като прегради имат първите пет/;4.Стандартен брой спасителни лодки по изисквания,несъобразени с хората на кораба/наполовина/.Е,това са две еднакви корабни катастрофи - измислена и истинска,но в Хитрино е имало две действителни.
Имаме релси които не се ремонтират, влакове които не се поддържат, машинисти които пият по време на работа, стрелочници които не смяняват стрелките, експерти които пишат каквото им се нареди от който ги поръча, съдии и прокурори които са завършили и почнали работа с връзки а не реални знания, министър на транспорта които работи като лобист за частни превозвачи и министър председател- мутра подставено лице на чужди държави.Еее кой е виновен? Еми естествено никой.Ееех народе мой кой те в тая робска люлка люлее бе казал Ботев.
Всички знаем причината! Тя не е на машиниста,чивейа е невинен , но лежи в затвора.... този експерт никога няма да бъде чут. Ако бъде ще го "самоубият" както се случва.... за съжаление нещата са много грозни на много високо ниво.
Че то има ли дървени траверси още? Не бях виждал такива от детсктие си години. Всъщност, то от това време ми е е последното возене на български влак.
"Съдия Румяна Райкова не пожела да чуе експертното му мнение за причината на катастрофата." А кво иска да чуе? Щом не иска да чуе каквато и да е версия - това не е никакъв съдия, а просто поредният платен клоун!
Така, поредният експерт, нежелан да каже какво наистина е видял. Струва ми се че съдебната система не иска да поеме отговорността да каже истината за Хитрино, и както отиват нещата истината ще произнесе окончетелно съда в Страсберг. Съвсем без пари за България.
Дано не си отиде от живота по-рано както журналистката Виктория, която подготвяше предаване за тргедията в Хитрино... мутрите в BG не прощават... Става въпрос за жп гара, стрелка от 1933 год и дървени траверси от същата година... и претоварена товарна композиция на частна фирма с неизправни цистерни, които са изпускали пропан-бутан... една искра и взривът е готов...
Нито е претоварена композицията, нито цистерните са изпускали. И докога ще защитаваме бе4зхаберието и мърлявщината на държавните ни фирми, водещи до трагедии. И за малките деца е ясно, че калпавата (неизправна) стрелка на НКЖИ е причина за трагедията. Локомотивите и вагоните на БЖК са в пъти по-добри от тези на БДЖ.
Именно! Съдията за това е съдия - да чуе ВСИЧКИ версии за дадено нещо. Дори версиите да звучат абсурдни - съдията е ДЛЪЖЕН да ги чуе. Освен, разбира се - ако не сме в България. Тогава просто нарочват машинистите, и готово. Има виновни - отново тези, които имат най-малък шанс да се защитят. Така е. Ако ще и 199993423423 експерти да дойдат - въпросната съдийка пак няма да иска да чуе експертизите им. Поради простата причина, че не я интересуват. То вече е решено кой е виновен.
Румънецът е СВИДЕТЕЛ, не вещо лице по делото. Естествено, че съдията няма да иска да го слуша за версии. Неговата работа е да свидетелства за факти, не да изразява предположения. Свидетелят НЯМА право да изразява версии.
Тук няма експертиза. Разпитвали са го като свидетел, не като експерт. Частна експертиза не се признава в съда.
Стига сте ровили костите на момичето! Тя е била толкова журналистка, колкото аз съм Хан Кубрат.
Ами да ти обясня, маже да ти влезе нещо (ама отзад) Преди години градове и села обикаляха една трупа мъже и жена, които с мотоциклети обикаляха в една "бъчва" и едно "кълбо". Бях твърде млад за да разбера причината за трагедията. Единият мотоциклетист забелязва "слабо масто" в конструкцията и започва в това място да подава газ, до момента в който съоръжението се разрушава и той загива в едно с мотора си. Жените тогава говореха за любовна мъка (дали несподелена любов, или изневяра нямам спомен) Та за скоростта -трудна наука е математиката, а в механиката става още по -неразбираема. това което е написано в дописката ми прилича на онова което "партизаните" са правили по време на "съпротивата" точно в укрепването върху траверсите. Вижте какво, не съм преподавател нито по математика, нито по механика така че въпросите задавайте в техническите училища и университети
Драги сдасдасд, не са важни всички версии, важна е ИНСТРУКЦИЯТА КОЙ? ТРЯБВА ДА Е ВИНОВЕН! И Румита стриктно изпълнява инструкцията; така е при независимата прокуратура и независимият съд!
А дали си спомняш че имаше и един германски експерт! В края на краищата, дори и да сте прав, "виновният" има право да се защити! Да представи своята версия за случая! Де факто това му право се отнема -той е посочен. И го боли онази работа! Защо ли!? Защото щом има осъден виновен за катастрофата, фирмата няма отговорност, а възстановяването на щетите поемат осъдените -т.е. няма да бъде изплатено нищо на пострадалите. Така застрахователя си измива ръцете! Има една възможност -Съда в Страсбург -те тогава и вината ще се изясни, ама ФАЙДА ЙОК! както казват българите -нито застрахователя ще плати, нито виновните държавни служители, нито прокуратурата и съда -пък Бай Иван с гегата ще плаща
Като ответна мярка НКЖИ наели гръцки експерт, който отркил 17 дефекта в локомотива и 4 във вагоните. Нали затова му се плаща?
Лудиямакс, като те знам как не правиш ралика между продуктите на пълното и непълното горене, въпреки че те пробвах отпред, вероятно много знания са ти влизали отзад и сега искаш на другите да им наливаш по същия модел. Не става.
Напомням ви, че същият локомотив, който теглеше злополучната композиция в Хитрино наскоро дерайлира отново и отново "експертите" на фирмата скочиха със "счупена стрелка". Само че "експерите" не казват, че дефектна талига на вагон или локомотив МОГАТ ДА ПОВРЕДЯТ заключващия механизъм на стрелка и така да дерайлират локомотива или вагоните след него.