Росен Желязков: Девет страни от ЕС отхвърлят пакета "Мобилност"

ЕК прави оценка за въздействие върху околната среда, произтичаща от връщането на камионите в страната, в която е регистрирана фирмата

Обратно в новината

Коментари - Росен Желязков: Девет страни от ЕС отхвърлят пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ОВОС- дрън, дрън.... А, ако камионите са с товар въздействието по- малко ли е? Защо до сега никой отговорен орган не се " самосезира"/ голяма простотия!!!!/, че водачите се осигуряват на минимална заплата, а получават още 4000 лв. като командировъчни? Това не е ли укриване на доходи? Германецът плаща осигуровки 1100÷ 1400 € и не се жалва, а българинът щял да фалира.... За това не ни искат в ЕС- " нелоялна конкуренция" му е определението!

Остават още около 20-тина. Ще ги обърнем всичките в правата вяра, ЕС си хвана белята с нас...

Дрън-дрън ярина!!! Гладна кокошка прососънувала!!!

приблизително 700 евродепутата франсета+джърмани са 380. В кого е силата тогава? Ние сме и си оставаме ВАСАЛИ, а те ни.... еди какво си. Погл;еднете си колите, бе.... Какви са и се запитвайте ние ли ги внасяме или те ни ги набутват, а сега ще ми говорят за чиста енерхгия и въздух. Ай, сиктир!

а защо Гърция не е в групата, и Португалия и Испания... или за тях има нещо тайничко...

Още един "роб" който гадните западняци го ръсят с кремтрейлс и го ''държат беден'' Освен това си скапан лъжец! Веднага ти казвам защо: "приблизително 700 евродепутата франсета+джърмани са 380." Германия има 96 депутата, Франция 79 Проверяваш оттук: http://www.europarl.europa.eu/meps/en/home Панимаеш, лъжецо ?

Kalin

Общо взето все държави които нямат думата в ЕС.А и основния проблем че в нашите възражения и предложения няма нищо което да облекчва труда на работещите в тази сфера а само защитава работодателя им

отървахме питомното да гоним дивото. Нали ги знаем поименно предателите, дето провалиха гласуването и заради тях се приеха промените. 4-5 български депутата бяха. Въпрос: За колко продадохте родината?

Да фалирват! България е прекалено малка за толкоз много тарикати, газари и тежкари!

Тези са никой ! Германия и Франция решават !

Г-н Министър,запретнете ръкави и основете наш нов национален авиопревозвач,какъвто заслужава България! Толкова ли сме смотани,че не можем да наемем два самолета 777 или 330,които да оперират до САЩ и Далечния Изток? Или поне до Делхи,Банкок? И да се върне под някаква форма емблематичното име - например ,,Балкан еъруейз,, или ,,Балкания,,?

Големите транспортни фирми са герберски ,ако не бяха те този плъх и всички останали нямаше да станат от леглото та камо ли да се интересуват от тези проблеми.Иначе да чухте от тях нещо в защита на дребния работник или шофьор НЕ!!!!!

клуба на р0бете в ЭСССР, нямя знячение - те са безгласна буква, важното е МекияРон и ИзТреПерКел какво искат!

Простата сметка показва , че това са точно 1/3 от всичките 27 членки на Евросъюза или точно 33.33% ! Но от друга страна това прави ОБЩО и ТОЧНО 81 555 694 жители на Евросъюза , което е ПО-МАЛКО от САМО жителите на Германия с нейните 83 019 214 граждани !!! За да се прогнозира , трябва и да се посмята коя държава колко депутати има в Европарламента и тогава може да “изскочи” и крайния резултат !!!

Аха. От 27 държави, 9 били отхвърляли.... Трай, коньо, за зелена трева.

Забравих да добявя , че като се извади Великобритания с нейните 66 647 112 човека от общото к-во на ЕС от 513 481 691 се получават “само” 446 834 579 жители на стария континент и нашата група съставлява точно не малкото количество на 18.25% от тях !!!

PEYTSCH

Може би случайно днес цял ден въртят по НТВ репортажи за 7000 пияни шофиори от източна Европа които „живеят“ по кабинките си и застрашават другите участници в движението...Дори и като карат в насрещното движение на аутобана....

Тоя прилича на моя!

Какво й е толкова лошото на тази сделка, че цяла Източна Европа скача срещу нея. Не става ли въпрос за подобрени условия на труд? Как това би навредило на нашите шофьори? Извинете за въпроситие, ако изглеждат тъпи , но наистина не ми е ясно.

Не само си обикновен, но и прост.

шест държави,от тридесет, неискат техните шофьори да живеят и работят като нормални хора и да им се заплащо подобаващо!

Ма какво се занимават с глупости нашите политици в ЕП!? Надяват се да им пуснат някоя троха ли? Ми като има толкова много български превозвачи и правителството стои зад тях да се преорентират. Правителството може да извади България от санкционата политика на ЕС към Русия и превозвачите да се преориентират към техните паза и тези на бившите съветски републики. Там поне още има евтини стоки. Те и руснаците, както междувпрочем и целият свят внасят от Китай и далечния изток повечето стоки, ЕС също ги внася от там. Но в България стоките идват от западна Европа, не директно от Китай и са не само надценени, защото трябва да платим "печалбата" на тамошните търговци , но са и филтрирани. Боклуците, които не могат да продадат на запад ги пробутват в България, и то с печалба и за западняците и за българските търговци и превозвачи. Нали Китай искаше да поднови пътя на коприната, какво стана с този план? Защо китайските стоки се разтоварват на пристанищата в Холандия и Германия, а до България пристигат по тежкия и дълъг път на магистралите в Европа? Защо не пристигат във Варна и Бургас и от тук да се пренасят за други страни с камиони? Ах, забравих, нашите политици са подлоги и мекерета на западните си господари, те не правят това, което е добро за тяхната страна и народ, а това което им заповядат техните господари. А то е обратно пропорционално на първото. За какво говрим тогава, за лицемерие и пропаганда?