Коментари - Рокади на Летище София - търси се нова работа на служители от наземно обслужване | dnes.dir.bg

Коментари - Рокади на Летище София - търси се нова работа на служители от наземно обслужване | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Направете служителите директори, нали големи връзкари? Не свалихте таксите на Т1, сега Уиз ви го натресоха . Още по-голямата сеч идва след концесията. 50% от този раздуван щат с години, си заминава. И да си Вземете 50 милиона от ТИМ.

Бате бойку земи го ти,майка и баща, ти най-добре ша са опраиш, пардон ша ни опраиш.

Концесията, концесията гледайте!!!! Цената на летището пада, значи някой ще го вземе евтинко !!!

Най-тъжното е, че тези 400 човека са хората специалисти дали голяма част от живота си на летището, който в голяма степен хранят една препълнена от плевели администрация. Не е добре да злорадстващ на чуждата неволя без да знаеш за какво иде реч. Печелившите звена се дават не просто на чужди фирми, а на чуждестранни такива. Концесията е просто поредният ход на икономическите убийци на България. Пък вие си мислете, че най-важното е да пиеш кафе на летището в лукс. Има толкова много неща, които трябва да се оправят преди да се стигне дори до мисълта за такава екстра. Лично на мен най-много ми е тъжно, че вместо взаимно да се подкрепяме, за да сме силни пред убийците си, се насъскваме едни срещу други, радваме се когато на други хора им е зле и се чудим, защо никой не ни обръща внимание, когато ние сме в тези обувки. Разделени сме по раси, по пол, по професии, по възраст, по религии, по футболни предпочитания и сме владяни, като овцете, в които сме се превърнали. Не, не ни е виновен Бойко или който и да е друг, виновни сме си ние с нашата безкрайна арогантност, егоизъм, глупост и страх. Обичам страната си, обичам и народа си и се надявам някой ден да не съм единствен. Бъдете здрави и щастливи

А най-голямото перо е дълга на така наречения национален превозвач. Но там правителството не смее да пипа. Щото нали после как Бойко ще си посреща гостите във Варна при Тихомир, Иво и Марин.

Танганайската нискотарифна авиокомпания Lion Air има 600 полета на ден. С чисто нови самолети. А българския национален превозвач?

Къв национален извозвач? Кой го е кръстил така?

Служителите и българи да са, като концесионерът е гръцка фирма, печалбата отива там. А летището е доходоносен бизнес - там БГ емгрантите пристигат и зминават, те, които внасят много повече от мижавите чуждестранни инвестиции. И в обслужването им вече се намеси гръцка фирма та и те завалийките да намажат. Освен че почти нищо не произвеждаме и почти всичко внасяме, избиваме си стадата, прогонваме си населението, сега си изнасяме и печалбата от малкото останали печеливши бизнеси. Търгове, дрън , дрън

нали щеха да го дават на концесия на некви мутри на баце ортаци от едно време ка е бил страховател.

БИ ТРЯБВАЛО ДА ПЕЧЕЛЯТ ОКОЛО 15 МИЛИОНА ГОДИШНО !!! АКО СА ПО-МАЛКО, БИТАЙТЕ ББ ЗАЩО БЕЛЯЗАНИЯТ СЕ МОТАЕ ТАМ!

платените паркинги, дали са на Летището?

НО СЕ КОНТРОЛИРАТ ОТ МУТРИ ( СПРАВКА - ЗЛАТНОТО ГЬОЛЧЕ !)

Стария мръсен, окаян Терминал, където едно кафе не може да изпиеш... Такъв срам и позор е че думи нямам. Да ги уволняват, ич не ми дреме

Браво, само така, ти си достоен надледник на Андрешко, Бай Ганьо, и Тотьо Чушката. И ко гато "всички" ги уволнят, ти автоматично ще станеш милионер. А, летище, не е място за кафе, а за излитане и кацане. Както и самолета не е място за плюскане, вече.

Както навсякъде и тек - милиционер, роднина, пожарникар, тиква, пъпеш, роднина, .....!

имах съквартирант който работи там поддръжка по самолетите и се фалеше с чичо му който бил някакъв шеф там и го уредил ама им трябвало някакво образование за да го бачка това.... и вика ама аз го карам задочно тоава образование и ми показва учебника който е на английски... викам му: - ма ти не знаеш английски как го учиш? - те картинките били достатъчно да ги знаеш вика.

Че в медицинския университет - София не е така ли!? Ама не си спрял да ходиш на лекар и не си закрил всички болници по тая причина нали!?

Нещо не мога да разбера, значи тези хора не са служители на "Суиспорт", които досега са обслужвали полетите, а на летището?! Тогава... как са обслужвали полети досега?

Летище София, Суиспорт, и Голдер. Има 3 наземни оператора, които си поделят полетите. По точно, авиокомпаниите сключват договор с някой от тези наземни оператори.

Най-накрая малко разместване на пластовете в това блато от разнокалибрени връзкари. Нека и там да се види свежият полъх на пазара на труда при свободната икономика без държавни протекции. Винаги ще има работа за кадърните хора, защото едно от основните свойства на работата е да отиде при онзи, който ще я свърши.

Мислите ли че ще има работа "винаги" за кадърните хора? Шега ли е тази фраза?

Когато Тройната коолиция сдаваше властта в България, в последните си дни, на Летище София се назначаваха по 30-40 човека дневно. Част от тях не знаеха български, друга част, не знаеха защо са тук...

Ма т'ва и магазините що още не са станали "външни"?... Кой разреши "наземно опериране" на 'нам си к'ва оШфорка, на държавното все още летище?... За каква концесия се говори, след като държавата дефакто вече е изхвърлена от собственото си летище, и всичко там е окрадено и прехвърлено...!!!

Както почти навсякъде в държавните предприятия през последните 30 год. - печелившите дейности се приватизират, а разходите - за държавата!

Чистачките нали имат номера на доц.Борисов. Че и портрета са му окачили на стената. По-голям от на бай Тошо едно време. Все нещо ще разпореди.

Летището трудно може да бъде и хранилка за държавни апаратчици, и източник на печалби за мениджмънта и да се самоиздържа. Много му дойде. До скоро не издаваха касови бележки на паркинга, магазините - по-жалки има само в Камбоджа, глупава, мафиотска организация на всичко. Предполагам и половината персонал са безделници - хора на някой. Е няма това как да оцелее в 21 век. Не е по Бай Тошово време, когато селските номера вървяха.

Не ти ли минава през пробитата кратуна, че като почнеш по капиталистически да уволняваш тук 400, там 1000, другаде 700 души....и умножиш броя на тия хора по 3 или 4 , колкото там хора са в семейството им , (деца, съпруги) разчитащи на тях.....и като оставиш тия хора без работа и те емигрират или умрат от глад, стрес, болести и това с се превърне в една системна политика на управление за 30 години, която доведе вече страната до демографска катастрофа.....не ти ли минава през ума, че накрая цялото летище ще стигне до фалит, защото няма да има повече от 1000 души в страната, които ще живеят в България и ще го ползват бе.....ще летиш скоро вместо до София, до инстамбул и оттам пеш до твойто обезлюдено циганско село или град в бойковистан

Шъ мреш и ти и жалките уволнени работници като тебе, без квалификация (като тебе), все чакащи наготово (като тебе)

Боко каза че има просперитет в държавата...точка

викат ми върви да бачкаш на летището и бам....

ББ ще се намеси, споко!

Нормален пазар на труда.

Винаги пазарът на труда е свързан със свиване, съкращаване на хора и обезлюдяване за разлика от пазара на труда в нормални държави.....

В нормалните държави див социализъм няма. Получаваш си кашончето, събираш си нещицата и напускаш придружен от охраната. Никой не прави драма от това. Фирмата не е благотворително дружество, да те държи докато е на загуба. Дори и ако го направи, ще фалира фирмата.