Ремонт затваря за 2 години едното платно на "Дунав мост" при Русе
Възможни са и кратки периоди на пълно затваряне на съоръжението. Представители на транспортния бранш и МВР пък се срещнаха заради трафика на ГКПП "Дунав мост 2"
Обратно в новинатаВъзможни са и кратки периоди на пълно затваряне на съоръжението. Представители на транспортния бранш и МВР пък се срещнаха заради трафика на ГКПП "Дунав мост 2"
Обратно в новинатаВъзможни са и кратки периоди на пълно затваряне на съоръжението. Представители на транспортния бранш и МВР пък се срещнаха заради трафика на ГКПП "Дунав мост 2"
Обратно в новинатаА може освен ферибота да товарят ТИР-ове и на вагони и да ги прекарват през моста. И без това няма голямо движение на влакове. За тая работа обаче трябва акъл. Тиквите предпочитат да задръстят града и целия район наоколо с ТИР-ове вместо да търсят алтернативни варианти. При Видин някога също имаше фериботен комплекс, но го изоставиха след като отвориха моста. Сега там се виси по 2-3 дни на опашка, за да се мине през моста. Ако работеше и ферибота минаването щеше да става доста по-бързо и щяха да се отворят допълнителни работни места, но тези от които зависи са идиоти и не ги интересува понеже те не висят по 2 дена в кабината на камиона и не ходят да серат в храстите понеже камиона е спрян на пътя поради липса на паркинги и нормални условия в 21 век.
Честно казано, между София и Букурещ трябва постепенно пътя да се разшири до автомагистрала. Което означава, че моста при Русе трябва да стане с габарит, като на автомагистрала. Този, сегашния мост не може да се прекрои до такъв габарит. Значи не е зле да се помисли за строежа на нов мост през Дунав при Русе. Едва ли чак толква няма пари.
Я, някой от ранга на Киро да се разходи с НСО и да направят беля по моста. Не за 2 години, а за 2 дни ще го оправят ;)
После защо сме били негативно настроени относно България.?? Еми трагедия сме,затова!!
Не че са идиоти , просто не правят нищо ако нямат интерес . А идиотите са тези който търпят това .
Това е саботаж на руските кавали в България за да не може моста да се използва за предислоциране на техника към Украйна
То и при Русе си имаше ферибот до преди няколко години, но защо го спряха ? Може би не е имало достатъчно камиони,които да го ползват, въпреки, че не е бил по-слаб трафика от сега.
Ще минат М1 Ейбрамс но ще види гъз пазар през За политическия епитет вижте Нова Европа. Мостът „Нова Европа“, също известен и като Дунав мост 2, ... https://bnr.bg/radiobulgaria/post/100473814/1954-g-most-na-drujbata-i-mira
Доколкото разбрах ще сменят 1 километър асфалт за 2 години... Българска продуктивност в действие.
Бах мааму то целият мост е построен за 2 години, тия ремонт на едното платно ще му правят 2 години...
Инициативата „Три морета“ (ИТМ) е политическа и икономическа платформа, лансирана на базата на доклад на американския тинк-танк Atlantic Council и полския тинк-танк Central Europe Energy https://www.mfa.bg/bg/3109
Всички в България трябва да ни е срам от тази простотия! Ако трябва да се обърнем към арабските шейхове,които са превърнали страните си в перли и да създадем нормална инфраструктура у нас. Така ми се иска да доживея и магистралата Варна-Бургас! Срамота е 120 км да ги взимаме за 3 часа, а сме уж ,,туристическа страна,,.
Кпимския мост го построиха за 2 години, дунавмост ремонт на 1 платно за 2 години. ха-ха-ха евротехнологии
Така обяснява,все едно ще ремонтира моста на Шанхай и още два в Хонконг. ....А всъщност става въпрос за половин мост над не много голямата Дунав....О корупцията,О кражбите....!
Утре ще го затворим за носещите колони, заради които пак ще изрием хасфалтата. А в други ден ще хванем да ремонтираме линията. Така и внуците ще изучим.
Дунав мост (Мостът на дружбата) е построен целия за две години, през 1954-1955 г. Сега, 70 години по късно, ще се ремонтира един километър от едната лента, без колоните, за две години!? Не ми се мисли какво чакане ще падне през лятото. И не само тогава. Целта явно е да се покаже, че обектът е много труден и сложен и затова струва много. Ще има обилно пълнене на пачки и кюлчета в определени чекмеджета.
Румънците направиха същия основен ремонт за няколко месеца и не за сума като за нов мост.
Е хубаво се, Простокиро нали построи 8 нови моста, ще пренасочат трафика към тях.... Само да не минават покрай Ловеч, щото там движението е натоварено заради износа на автомобили, от завода построен също от Простокиро
Значи, фирмите изпълнители нарочно дават такива безумни срокове, като за изграждане на нов, за да мислят възложителите и най-вече гражданите, че едва ли не това е мноооого труден обект и цената трябва да е петорна.А петорна ,за да се точи безогледно и да се пълнят чувалчетата.На никой не му пука за държавата.Пука им само как да откраднат повече.
2021 по европейска програма е правена румънската част от моста н е струвала около 10 мил. лв.., на нас сега 44. Честито българи пак ще си платим мъжката!!
Интересно, по времето на лошият социализъм от 1952 до 1954 е построен целият мост. Сега в напредналата демокрация, за две години ще се ремонтира едното платно.
Въздушно капковия Шенген направо кърти. Да бяхте осигурили 5 ферибота поне преди да ви осени тази гениална идея.
Връхта на енженерната Българска мисъл. Връхта на черните дупки на Земята. За две години - 1 километър, едно платно, без основите и то само на половината мост - нашата част. Евалла!
То за 35 години бай ти Тодор им построи 250 язовира!Сега дори пътищата до тях са отчайващо зле и за техните 35 години не се сещам за нито един нов язовир.
Срам ме хвана само от четенето на статията. 2024 година, за 1 км 2 години и толкова пари за кърпене на част от един обикновен мост над Дунав. Ние ще копаем Шипка, ше строим магиострала до Търново, ще свързваме Варна с Бургас, със София, абе трагични сме, изроди сме. Как толкова години не си написахме и не си гоним методично национални цели, а само за великото, яко, мазно, безконечно, тлъсто лапане се точим. Яд ме е и ми се плачи всеки път като чета такива новини
Те наскоро май му правиха ремонт. И сега пак. Че и 2 години, че и само за платното... че какво толкова има да му правят, че да не могат да го орпавят за 2 години, че и с удължено работно време. Хората за по-кратно време цял мост ще построят! А парите няма да ги коментирам - те само за платното,... сигурно времето е да се оправдаят разходите. Може би само собственикът ще бачка, да си оправдае заплатата и бонуса...
Виадукта на Витиня за къф товарен трафик е проектиран та му измазаа штръкналата армировка да се не отплесват тираджиите като качат и слазат от Витиня
Докато българина мисли - "аз да съм добре,а на другите им е.и майк@та!" ... Крайния индивидуализъм е преминал в егоизъм...
За около 30 години УЖдемокрация не се ли намери ПОНЕ ЕДИН , ако не много умен ,поне МИСЛЕЩ да се досети ,че на около 400 км граница по река Дунав с Румъния ТРЯБВАТ поне 5 или 6 моста, или ФЕРИБОТИ ,като за по-бедни за покриване трафика .Или ==да имам ВТОРИЯ АКЪЛ на българина още е валидно?
Бай Шиле, 250 са само построените големи и уникални язовири. Всичките са над 6800. А по време на "демокрацията", за вече 35 години, се изгради единствено Цанков камък. И то с огромни проблеми. За него един философ, на когото хидроинженерството му се оказа хоби, получи над 1 милион хонорар. Ей така, не се разбра за какво или заради хобито. А истинските хидроинженери, учили по времето на народната република, лапаха мухите.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Койчо (нерегистриран)
А може освен ферибота да товарят ТИР-ове и на вагони и да ги прекарват през моста. И без това няма голямо движение на влакове. За тая работа обаче трябва акъл. Тиквите предпочитат да задръстят града и целия район наоколо с ТИР-ове вместо да търсят алтернативни варианти. При Видин някога също имаше фериботен комплекс, но го изоставиха след като отвориха моста. Сега там се виси по 2-3 дни на опашка, за да се мине през моста. Ако работеше и ферибота минаването щеше да става доста по-бързо и щяха да се отворят допълнителни работни места, но тези от които зависи са идиоти и не ги интересува понеже те не висят по 2 дена в кабината на камиона и не ходят да серат в храстите понеже камиона е спрян на пътя поради липса на паркинги и нормални условия в 21 век.
Alex (нерегистриран)
Честно казано, между София и Букурещ трябва постепенно пътя да се разшири до автомагистрала. Което означава, че моста при Русе трябва да стане с габарит, като на автомагистрала. Този, сегашния мост не може да се прекрои до такъв габарит. Значи не е зле да се помисли за строежа на нов мост през Дунав при Русе. Едва ли чак толква няма пари.
зевзек (нерегистриран)
Я, някой от ранга на Киро да се разходи с НСО и да направят беля по моста. Не за 2 години, а за 2 дни ще го оправят ;)
Макарони (нерегистриран)
После защо сме били негативно настроени относно България.?? Еми трагедия сме,затова!!
Кирчев (нерегистриран)
Не че са идиоти , просто не правят нищо ако нямат интерес . А идиотите са тези който търпят това .
Бат Ради да ви обади (нерегистриран)
Това е саботаж на руските кавали в България за да не може моста да се използва за предислоциране на техника към Украйна
Стига (нерегистриран)
да не се краде, пари винаги има.
аман бе (нерегистриран)
То и при Русе си имаше ферибот до преди няколко години, но защо го спряха ? Може би не е имало достатъчно камиони,които да го ползват, въпреки, че не е бил по-слаб трафика от сега.
1954 г Мостът на дружбата и мира (нерегистриран)
Ще минат М1 Ейбрамс но ще види гъз пазар през За политическия епитет вижте Нова Европа. Мостът „Нова Европа“, също известен и като Дунав мост 2, ... https://bnr.bg/radiobulgaria/post/100473814/1954-g-most-na-drujbata-i-mira
1812 (нерегистриран)
Доколкото разбрах ще сменят 1 километър асфалт за 2 години... Българска продуктивност в действие.
хехе (нерегистриран)
Бах мааму то целият мост е построен за 2 години, тия ремонт на едното платно ще му правят 2 години...
На Ганя му иде до гуша от союзи (нерегистриран)
Инициативата „Три морета“ (ИТМ) е политическа и икономическа платформа, лансирана на базата на доклад на американския тинк-танк Atlantic Council и полския тинк-танк Central Europe Energy https://www.mfa.bg/bg/3109
Срамота (нерегистриран)
Всички в България трябва да ни е срам от тази простотия! Ако трябва да се обърнем към арабските шейхове,които са превърнали страните си в перли и да създадем нормална инфраструктура у нас. Така ми се иска да доживея и магистралата Варна-Бургас! Срамота е 120 км да ги взимаме за 3 часа, а сме уж ,,туристическа страна,,.
ШИБАЛДО ШИБАЛДИНИ (нерегистриран)
Кпимския мост го построиха за 2 години, дунавмост ремонт на 1 платно за 2 години. ха-ха-ха евротехнологии
Как да не правим (нерегистриран)
Така обяснява,все едно ще ремонтира моста на Шанхай и още два в Хонконг. ....А всъщност става въпрос за половин мост над не много голямата Дунав....О корупцията,О кражбите....!
Парньорете натоофци Албанци (нерегистриран)
да ударат едно рамо с битума оти е с очен хорошие качества
Дед (нерегистриран)
Да се точи яко държавата е първа задача, другото е само вятър!
днес пътя (нерегистриран)
Утре ще го затворим за носещите колони, заради които пак ще изрием хасфалтата. А в други ден ще хванем да ремонтираме линията. Така и внуците ще изучим.
Пачки и кюлчета (нерегистриран)
Дунав мост (Мостът на дружбата) е построен целия за две години, през 1954-1955 г. Сега, 70 години по късно, ще се ремонтира един километър от едната лента, без колоните, за две години!? Не ми се мисли какво чакане ще падне през лятото. И не само тогава. Целта явно е да се покаже, че обектът е много труден и сложен и затова струва много. Ще има обилно пълнене на пачки и кюлчета в определени чекмеджета.
даа (нерегистриран)
Румънците направиха същия основен ремонт за няколко месеца и не за сума като за нов мост.
Хм да (нерегистриран)
Е хубаво се, Простокиро нали построи 8 нови моста, ще пренасочат трафика към тях.... Само да не минават покрай Ловеч, щото там движението е натоварено заради износа на автомобили, от завода построен също от Простокиро
kkk (нерегистриран)
Голямо крадене и пране на пари ще падне, щом е цели 2 години
Две години (нерегистриран)
За някакво мижаво асфалтиране ! За две години руснаците построиха Кримския мост !
Дед (нерегистриран)
Значи, фирмите изпълнители нарочно дават такива безумни срокове, като за изграждане на нов, за да мислят възложителите и най-вече гражданите, че едва ли не това е мноооого труден обект и цената трябва да е петорна.А петорна ,за да се точи безогледно и да се пълнят чувалчетата.На никой не му пука за държавата.Пука им само как да откраднат повече.
хаха (нерегистриран)
2021 по европейска програма е правена румънската част от моста н е струвала около 10 мил. лв.., на нас сега 44. Честито българи пак ще си платим мъжката!!
даа (нерегистриран)
2019
Смея се с глас (нерегистриран)
Интересно, по времето на лошият социализъм от 1952 до 1954 е построен целият мост. Сега в напредналата демокрация, за две години ще се ремонтира едното платно.
абе вие кавали ли си сте (нерегистриран)
Въздушно капковия Шенген направо кърти. Да бяхте осигурили 5 ферибота поне преди да ви осени тази гениална идея.
Просто е (нерегистриран)
Връхта на енженерната Българска мисъл. Връхта на черните дупки на Земята. За две години - 1 километър, едно платно, без основите и то само на половината мост - нашата част. Евалла!
Миналия месец (нерегистриран)
ходих до Букорещ и видях, че не само моста трябва да стегнат
Бай Шиле (нерегистриран)
То за 35 години бай ти Тодор им построи 250 язовира!Сега дори пътищата до тях са отчайващо зле и за техните 35 години не се сещам за нито един нов язовир.
СРАМОТА (нерегистриран)
Срам ме хвана само от четенето на статията. 2024 година, за 1 км 2 години и толкова пари за кърпене на част от един обикновен мост над Дунав. Ние ще копаем Шипка, ше строим магиострала до Търново, ще свързваме Варна с Бургас, със София, абе трагични сме, изроди сме. Как толкова години не си написахме и не си гоним методично национални цели, а само за великото, яко, мазно, безконечно, тлъсто лапане се точим. Яд ме е и ми се плачи всеки път като чета такива новини
око (нерегистриран)
Те наскоро май му правиха ремонт. И сега пак. Че и 2 години, че и само за платното... че какво толкова има да му правят, че да не могат да го орпавят за 2 години, че и с удължено работно време. Хората за по-кратно време цял мост ще построят! А парите няма да ги коментирам - те само за платното,... сигурно времето е да се оправдаят разходите. Може би само собственикът ще бачка, да си оправдае заплатата и бонуса...
Що не се замислиТе (нерегистриран)
Виадукта на Витиня за къф товарен трафик е проектиран та му измазаа штръкналата армировка да се не отплесват тираджиите като качат и слазат от Витиня
A12 (нерегистриран)
Докато българина мисли - "аз да съм добре,а на другите им е.и майк@та!" ... Крайния индивидуализъм е преминал в егоизъм...
A12 (нерегистриран)
Хапчетата !!! Бързо...
A12 (нерегистриран)
+++++
блядовете (нерегистриран)
ще влязат в кочината чрез десант във върна ...моста в русе няма да им трябва!
pitane (нерегистриран)
За около 30 години УЖдемокрация не се ли намери ПОНЕ ЕДИН , ако не много умен ,поне МИСЛЕЩ да се досети ,че на около 400 км граница по река Дунав с Румъния ТРЯБВАТ поне 5 или 6 моста, или ФЕРИБОТИ ,като за по-бедни за покриване трафика .Или ==да имам ВТОРИЯ АКЪЛ на българина още е валидно?
pitane към бай шиле (нерегистриран)
За какво ти е НОВ язовир ,като повечето са НЕИЗПОЛЗВАЕМИ , както и този НАД Монтана ?
Потник Гадев (нерегистриран)
Немат кораби. Вече всичките им коруби са на дъното
Хари (нерегистриран)
Бай Шиле, 250 са само построените големи и уникални язовири. Всичките са над 6800. А по време на "демокрацията", за вече 35 години, се изгради единствено Цанков камък. И то с огромни проблеми. За него един философ, на когото хидроинженерството му се оказа хоби, получи над 1 милион хонорар. Ей така, не се разбра за какво или заради хобито. А истинските хидроинженери, учили по времето на народната република, лапаха мухите.
Някакъв тип
Платното на "Дунав мост" е само едно!
Прост (нерегистриран)
За 2 години вместо ремонт можеха да направят 2 нови моста.
545 (нерегистриран)
Дунав мост е построен 1952-1954 година. Заслужава и по дълъг ремонт.
НАЙ
Англичанин издъхна в УМБАЛ "Свети Георги", камера показва как охраната го бие
Шествие в защита на семейството: Ние сме цивилизованата алтернатива на прайда (снимки)
МВнР: Спрете всякакви пътувания до Ливан, незабавно напуснете страната
"София прайд“ в много цветове и настроение (снимки)
От събора на "Величие": 5-6 депутата от партията са пред изключване
Шествие в защита на семейството: Ние сме цивилизованата алтернатива на прайда (снимки)
Англичанин издъхна в УМБАЛ "Свети Георги", камера показва как охраната го бие
От събора на "Величие": 5-6 депутата от партията са пред изключване
"София прайд“ в много цветове и настроение (снимки)
"Нойе Цюрхер Цайтунг": Западът превъзхожда другите култури. Сега той застрашава себе си
Англичанин издъхна в УМБАЛ "Свети Георги", камера показва как охраната го бие
Шествие в защита на семейството: Ние сме цивилизованата алтернатива на прайда (снимки)
МВнР: Спрете всякакви пътувания до Ливан, незабавно напуснете страната
"София прайд“ в много цветове и настроение (снимки)
От събора на "Величие": 5-6 депутата от партията са пред изключване
Шествие в защита на семейството: Ние сме цивилизованата алтернатива на прайда (снимки)
Англичанин издъхна в УМБАЛ "Свети Георги", камера показва как охраната го бие
От събора на "Величие": 5-6 депутата от партията са пред изключване
"София прайд“ в много цветове и настроение (снимки)
"Нойе Цюрхер Цайтунг": Западът превъзхожда другите култури. Сега той застрашава себе си