Коментари - Ремонт затваря за 2 години едното платно на "Дунав мост" при Русе | dnes.dir.bg
назад

Ремонт затваря за 2 години едното платно на "Дунав мост" при Русе

Възможни са и кратки периоди на пълно затваряне на съоръжението. Представители на транспортния бранш и МВР пък се срещнаха заради трафика на ГКПП "Дунав мост 2"

Обратно в новината
| Редактори : Лилия Чалева, Елза Тодорова

Коментари - Ремонт затваря за 2 години едното платно на "Дунав мост" при Русе | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Дунав мост е построен 1952-1954 година. Заслужава и по дълъг ремонт.

За 2 години вместо ремонт можеха да направят 2 нови моста.

Платното на "Дунав мост" е само едно!

За около 30 години УЖдемокрация не се ли намери ПОНЕ ЕДИН , ако не много умен ,поне МИСЛЕЩ да се досети ,че на около 400 км граница по река Дунав с Румъния ТРЯБВАТ поне 5 или 6 моста, или ФЕРИБОТИ ,като за по-бедни за покриване трафика .Или ==да имам ВТОРИЯ АКЪЛ на българина още е валидно?

ще влязат в кочината чрез десант във върна ...моста в русе няма да им трябва!

Немат кораби. Вече всичките им коруби са на дъното

Виадукта на Витиня за къф товарен трафик е проектиран та му измазаа штръкналата армировка да се не отплесват тираджиите като качат и слазат от Витиня

Те наскоро май му правиха ремонт. И сега пак. Че и 2 години, че и само за платното... че какво толкова има да му правят, че да не могат да го орпавят за 2 години, че и с удължено работно време. Хората за по-кратно време цял мост ще построят! А парите няма да ги коментирам - те само за платното,... сигурно времето е да се оправдаят разходите. Може би само собственикът ще бачка, да си оправдае заплатата и бонуса...

Срам ме хвана само от четенето на статията. 2024 година, за 1 км 2 години и толкова пари за кърпене на част от един обикновен мост над Дунав. Ние ще копаем Шипка, ше строим магиострала до Търново, ще свързваме Варна с Бургас, със София, абе трагични сме, изроди сме. Как толкова години не си написахме и не си гоним методично национални цели, а само за великото, яко, мазно, безконечно, тлъсто лапане се точим. Яд ме е и ми се плачи всеки път като чета такива новини

ходих до Букорещ и видях, че не само моста трябва да стегнат

Връхта на енженерната Българска мисъл. Връхта на черните дупки на Земята. За две години - 1 километър, едно платно, без основите и то само на половината мост - нашата част. Евалла!

Въздушно капковия Шенген направо кърти. Да бяхте осигурили 5 ферибота поне преди да ви осени тази гениална идея.

Интересно, по времето на лошият социализъм от 1952 до 1954 е построен целият мост. Сега в напредналата демокрация, за две години ще се ремонтира едното платно.

То за 35 години бай ти Тодор им построи 250 язовира!Сега дори пътищата до тях са отчайващо зле и за техните 35 години не се сещам за нито един нов язовир.

За какво ти е НОВ язовир ,като повечето са НЕИЗПОЛЗВАЕМИ , както и този НАД Монтана ?

Бай Шиле, 250 са само построените големи и уникални язовири. Всичките са над 6800. А по време на "демокрацията", за вече 35 години, се изгради единствено Цанков камък. И то с огромни проблеми. За него един философ, на когото хидроинженерството му се оказа хоби, получи над 1 милион хонорар. Ей така, не се разбра за какво или заради хобито. А истинските хидроинженери, учили по времето на народната република, лапаха мухите.

Докато българина мисли - "аз да съм добре,а на другите им е.и майк@та!" ... Крайния индивидуализъм е преминал в егоизъм...

2021 по европейска програма е правена румънската част от моста н е струвала около 10 мил. лв.., на нас сега 44. Честито българи пак ще си платим мъжката!!

2019

Значи, фирмите изпълнители нарочно дават такива безумни срокове, като за изграждане на нов, за да мислят възложителите и най-вече гражданите, че едва ли не това е мноооого труден обект и цената трябва да е петорна.А петорна ,за да се точи безогледно и да се пълнят чувалчетата.На никой не му пука за държавата.Пука им само как да откраднат повече.

За някакво мижаво асфалтиране ! За две години руснаците построиха Кримския мост !

Голямо крадене и пране на пари ще падне, щом е цели 2 години

Е хубаво се, Простокиро нали построи 8 нови моста, ще пренасочат трафика към тях.... Само да не минават покрай Ловеч, щото там движението е натоварено заради износа на автомобили, от завода построен също от Простокиро

Дунав мост (Мостът на дружбата) е построен целия за две години, през 1954-1955 г. Сега, 70 години по късно, ще се ремонтира един километър от едната лента, без колоните, за две години!? Не ми се мисли какво чакане ще падне през лятото. И не само тогава. Целта явно е да се покаже, че обектът е много труден и сложен и затова струва много. Ще има обилно пълнене на пачки и кюлчета в определени чекмеджета.

Румънците направиха същия основен ремонт за няколко месеца и не за сума като за нов мост.

Утре ще го затворим за носещите колони, заради които пак ще изрием хасфалтата. А в други ден ще хванем да ремонтираме линията. Така и внуците ще изучим.

да ударат едно рамо с битума оти е с очен хорошие качества

Така обяснява,все едно ще ремонтира моста на Шанхай и още два в Хонконг. ....А всъщност става въпрос за половин мост над не много голямата Дунав....О корупцията,О кражбите....!

Кпимския мост го построиха за 2 години, дунавмост ремонт на 1 платно за 2 години. ха-ха-ха евротехнологии

Всички в България трябва да ни е срам от тази простотия! Ако трябва да се обърнем към арабските шейхове,които са превърнали страните си в перли и да създадем нормална инфраструктура у нас. Така ми се иска да доживея и магистралата Варна-Бургас! Срамота е 120 км да ги взимаме за 3 часа, а сме уж ,,туристическа страна,,.

Да се точи яко държавата е първа задача, другото е само вятър!

Инициативата „Три морета“ (ИТМ) е политическа и икономическа платформа, лансирана на базата на доклад на американския тинк-танк Atlantic Council и полския тинк-танк Central Europe Energy https://www.mfa.bg/bg/3109

Бах мааму то целият мост е построен за 2 години, тия ремонт на едното платно ще му правят 2 години...

Доколкото разбрах ще сменят 1 километър асфалт за 2 години... Българска продуктивност в действие.

Ще минат М1 Ейбрамс но ще види гъз пазар през За политическия епитет вижте Нова Европа. Мостът „Нова Европа“, също известен и като Дунав мост 2, ... https://bnr.bg/radiobulgaria/post/100473814/1954-g-most-na-drujbata-i-mira

Това е саботаж на руските кавали в България за да не може моста да се използва за предислоциране на техника към Украйна

Хапчетата !!! Бързо...

После защо сме били негативно настроени относно България.?? Еми трагедия сме,затова!!

Я, някой от ранга на Киро да се разходи с НСО и да направят беля по моста. Не за 2 години, а за 2 дни ще го оправят ;)

+++++

Честно казано, между София и Букурещ трябва постепенно пътя да се разшири до автомагистрала. Което означава, че моста при Русе трябва да стане с габарит, като на автомагистрала. Този, сегашния мост не може да се прекрои до такъв габарит. Значи не е зле да се помисли за строежа на нов мост през Дунав при Русе. Едва ли чак толква няма пари.

да не се краде, пари винаги има.

А може освен ферибота да товарят ТИР-ове и на вагони и да ги прекарват през моста. И без това няма голямо движение на влакове. За тая работа обаче трябва акъл. Тиквите предпочитат да задръстят града и целия район наоколо с ТИР-ове вместо да търсят алтернативни варианти. При Видин някога също имаше фериботен комплекс, но го изоставиха след като отвориха моста. Сега там се виси по 2-3 дни на опашка, за да се мине през моста. Ако работеше и ферибота минаването щеше да става доста по-бързо и щяха да се отворят допълнителни работни места, но тези от които зависи са идиоти и не ги интересува понеже те не висят по 2 дена в кабината на камиона и не ходят да серат в храстите понеже камиона е спрян на пътя поради липса на паркинги и нормални условия в 21 век.

Не че са идиоти , просто не правят нищо ако нямат интерес . А идиотите са тези който търпят това .

То и при Русе си имаше ферибот до преди няколко години, но защо го спряха ? Може би не е имало достатъчно камиони,които да го ползват, въпреки, че не е бил по-слаб трафика от сега.