До дни ще се подпише договорът за ремонт на МиГ-29 в Полша

До дни ще бъде ратифициран договорът за ремонт на изтребителите "МиГ-29" в Полша, вчера той беше финализиран с полската страна, съобщи военният министър.

Обратно в новината

Коментари - До дни ще се подпише договорът за ремонт на МиГ-29 в Полша | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Може ли толкова години да летим с миговете,а да не помислим да направим един сервиз за ремонт на самолетите,а сме чакали цял живот на руснаците.Поляците по умни ли са от нас?Все едно да караме коли,а да няма кой да ги ремонтира и да ги караме в чужбина.Сега по евтино ли ще ни излезе?

Този тъпчо кога ще го разкарат?

По времето на военното Свинарски, един частен търговец-сега много известен меценат, пробута два нови двигателя за МИГ-29 на обща цена 2 млн долара.Мдааааа,цените летят нагоре!

И да се подпише, руснаците ще го оспорят пред съда за липса на лиценз и ремонти няма да има. По-добре за тези 24 000 000 милиона да се купят нови самолети. Не зная колко струват, но за 2-3 може и да стигнат.

Мурзилките в общ глас реват срещу ремонта на Миговете в Полша на двойно по-ниска цена,защото защитават чужда държава,в случая Русия!!! Я като искат руските скъпи ремонти да се бръкнат за 24 милиона-разликата в ремонтите!!! И като гледам полските Мигове си летят безупречно,ремонтирани в Полша!!! А рашките да го духат,вече не могат да командват във България!!!!

днес му е времето - от утре почва описане на всички трактори - ше ги правим танкове, всички комбайни - бомбандировачи, редосеялките - лека артилерия, дисковите брани - БМП. Боже пази България, моля те.

Как така, еврейска Полша, мразеща Русия, член (а може и вагина) на НАТО има на въоръжение 30 руски изтребителя, които не се използват от армиите на страните членки (вагини) на НАТО. Да оставим това, но и поддържа руската икономика, като закупува резервни части за тях! Какво ще каже по въпроса, полския евреин Збигнев Бжежински? А нашите министри, а в действителност, те не са наши, а са служители на вицекраля на САЩ в България, как така искат да "охраняват" небето на България, гордата вагина на НАТО, не с прогресивна "западна" техника, а с руските "боклуци", които отгоре на всичко, не могат и да летят. Тъпота и безгрижие у колониалното администрация на България. Хей, народе български, докога ще ги търпим?

Все се чудя, Борисов ли прилича на Ненчев, или обратно, Ненчев прилича на Борисов

"Реших да се обърна към полска страна, за да попитам при какви условия можем да ремонтираме двигателите там, тъй като бях уведомен, че качеството е на много високо ниво и цените ще бъдат по-ниски." Как така преди да е попитал е бил уведомен ? И кое е това пиленце, което му е изчуруликало това уведомление. За качеството може да се съди, след като услугата е извършена или видиш произведената стоката. Другото са празни уверения. И ДДС нямало да платят, и те бегат от ДДС -то. Едно да знае: Евтиното излиза скъпо.

не прави нищо - не троши народна пара и свестни хора , по добре оставка и поемай безславно, нито си първия - нито и последния

Струва ми се загрижения поглед и осанка на този дружелюбен Земеделец , като съвсем подходящ за ситуацията.Същата е съвсем абсурдна и прилича на притча да се ремонтира "Майбах" в Турция макар и същата да сглобява баничарки от същата марка.Дали тези хора разполагат с волеизявата си или сутрун рано им дават репликите заедно с капките за блясък разбира се .

bira_more

А бе хубу ще ги ремонтират, а след това самолетите ще летят ли? Все пак има дребни, почти незначителни разлики между Нива и МИГ. Нивата може да я ремонтират всякакви ремонтаджии.

До дни ще се подпише договорът за ремонт на МиГ-29 в Полша, ухили се Вицекралят на България, американския посланик.

Този Ненчев да не би да не е комунист, че му искат оставката. Друго логично обяснения няма.

Тоя дебил миси, че ремонта на самолетите е като ремонта на мотики и опати. Абе кретен, само лопатките на турбините на реактивния реактивния двигател няма как да направят, да не говорим колко много части трябва да се подменят и рециклират. За това е необходима цяа военна промишеност тъпчо. Истината е друга. Вашите вашингтонски господари са решили да ликвидират българската авиация. Всъщност те вече я ликвидираха, както ликвидираха ракетните ни войски и цялата ни армия. Сега искат да ликвидират малкото ни останали военни пилоти-патриоти. Искат и тях да разгонят за да няма приемственост. Те много добре знаят, че народ който не храни собствена армия-храни чужда. А такива предатели като тебе ги чака народен съд гнидо такава.

Някой средно интелигентен,може ли да ми обясни какви ВВС можеха да се направят, с 5-6 млрд откраднати от КТБ?

Поляците са големи специалисти по руските самолети.Нали с руски самолет пребиха президента си -откаченият Качински.

и АВКАслед това - ТИХООО - ОСТ

БРАВО, ЕТО НА ТОВА МУ СЕ КАЗВА КОМУНИКАЦИЯ - ВОЕННИЯТ МИНИСТЪР КАЗВА, ЧЕ ДО ДНИ ЩЕ БЪДЕ ПОДПИСАН ДОГАВАОРА ЗА РЕМОНТ НА САМОЛЕТИ МИГ-29 В ПОЛША, А КОМАНДВАЩИЯТ ВВС КАЗВА, ЧЕ НЕ Е УВЕДОМЕН, ЧЕ САМОЛЕТИТЕ ЩЕ БЪДАТ РЕМОНТИРАНИ. БРАВО!

НА МИГОВЕ РЕМОНТИРАНИ В ПОЛША И НЯМАТ ПРОБЛЕМИ! Проблемът е че Путин НЯМА да получи тази сделка и неговите тролове са се фърлили в АТАКАААА!

Пука му на Путин за сделката! Но на нас и на поляците сигурно ще ни запука от сделката.

Ненчев ако имаше капчица достойнство щеше да си подаде оставката, преди да предложи да предаде охраната на небето на чужди страни. Ти си поредната еманация на синдрома Пеевски. Моля те освободи ни от инфантилното си присъствие!

Не разбрахте ли? Денги нет!

Ние за денги не пишем, не съди за другите по себе си. Ние пишем по причини, които не си способен да осъзнаеш.

Какво може да се очаква от един тракторист.

това е политически договор, слушаме какво ни казват от сащ по този въпрос.герберите са едни лицемерни васали на нато и ес и нямат собствено отстояване на какво ли не !?

НЕма нужда от никакви самолети ,авиони и прочие!Имаме си министър по аграрно -селскостопанска отБрана /взет е направо отБраната на нивата/!Той може да организира армията да защитава страната с мотики,брадви,овчарски геги,вили,тармъци и друг земеделски инвентар!

След като министърът земеделец твърди че ген.Радев знае всичко и е втечение за договора в полша и е съгласен с решенията на министъра,при срещата си с пожарникаря ББ,е заявил че се опасява за здравето и живота на военните пилоти,и че министърът не взима под внимание мнението на специалистите от ВВС?Кой лъже Генерала или министъра.?????

В последното ни "временно" правителство имаше един АГРАР МИНИСТЪР, служил в КЕЧ на БА. Та той нещо преговаря за едни Хамерикански авиони - втора ръка, трета употреба... После БОЦКО са яви на поправителен за МЕСИЯ и тоз МИНИСТЪРИН, взе че му стана не ВРИД, а БАШ МИНИСТЪРИН.. И в първите си дни БАШ министъринът съобщи - къде ЮЛИ тази година, требе да летя в УСА-то за сключване на договор за авионите... Ама взе, че са оказа, че нема паре и т.н. Та сега този МИНИСТЪРИН, МИСКИНИН прави всичко възможно да приземи авиацията ни... Щот за безвзмездна помощ от резерва на НАТО и думичка не отронва.. ЗАЩО ЛИ???

на НАТО и думичка не отронва.. ЗАЩО ЛИ???

Много ми харесва идеята за 24/36 машини безвъзмездно от резерва на НАТО. Но като здравомислещ човек се опасявам, че покрай машините, разходите за доставка на наземно оборудване, въоръжение и обучение на летателен състав + техници, а и евентуален ремонт на част от машините няма да са никак малки. т.е. по-скоро си мисля, че ще бъде нещо като 3-4 пъти цената за ремонт на миговете

преговаря за къде ЕДИН МИЛИАРД!!! Толкова е и другото, което подробно изброяваш...

и комисионната е БЕЗВЪЗМЕЗДНА!!! Нула от комисионна и нула МИНИСТЪРИН!!! Поотделно не значат нищо... АМА ЕДНА ДО ДРУГА ДВЕТЕ НУЛИ ЗНАЧАТ НЕЩО..

Линкът е този: "link

Ако трябва да сме честни ремонта на МИГ-овете е безмислен. Най-умното нещо, което могат да направят от военното министерство е да поръчат 24 бр. чисто нови СУ30 цената на една машина е около 38 мил. долара, или казано по друг начин за по-малко от 1 милиард ще купим чусто нови самолети, които на всичкото отгоре с лекота могат да ползват въоръжението за старите ни машини. Ако толкова държим да имаме 29-тки, ами една нова струва 11 мил долара... но не виждам смисъл при положение че Русия се отказва от 29-тките, поне доката 35-цата не мине изпитанията... Да взимаме стари Ф16 че дори и Грипените .... за 16-ките - стари самолети ние си имаме трябват ни нови, за Грипените... няма лошо но въпроса с експлоатацията им е проблемен, за тях нямаме обучен персонал, нямаме въоръжение, нямаме наземна техника... нямаме нищо.. трябва да създаваме всичко на ново, докато с руската авиацуионна техника имаме ако не друго то поне опит.... Колкото и да не им се иска по политически причини, най-доброто за нашата авиация в момента е СУ30 (а ако могат 35 още по-добре, няма голяма разлика в цената, но е значително по-нов (2008-ма година) а най-скъпата версия е около 60 мил, на цената на Ф18, но с 30 години по-нов и с 2 пъти по-добри ТТ данни)

На Бразилия, един Грипен им излезе 150 милиона при серия от 34 или 36 машини, и при страхотна офсетна програма! Няма начин едно ново Су да е на по-ниска стойност 38 млн. Това едно, а какво ще правим, когато руснаците пак откажат да доставят резервни части или да ремонтират ??! И на последно място, не си ти човекът, който ще каже какви и колко самолета са ни нужни. Може да го каже ген. Радев, може ад го каже екип от ВВС но не и всеки от улицата, прочел - непрочел нещо.

руснаците са отказали да ни доставят части при ДЕЙСТВАЩ ДОГОВОР?? Те ли проточиха преговорите и блокирането им?? Те ли искат да подпишем договор със страна, която няма лиценз. Има забрана да препродава частите за техните самолети.

Я погледни какво си написал ти и какво съм написал аз.... Личи си, че нямаш и понятие от авиация.... Закопуването на боен самолет не е като да си купиш лека кола.... Цената Су35 е около 60 мил... цената на самолета (грипена има подобна цена) само дето освен самолет после почваш да си взимаш въоръжение, наземно оборудване, обучение за персонала обслужваш и експлоатираш машината.. Сделката на бразилците е точно такава.... пълен пакет... Не случайно съм написал че взимайки СУ можем да използваме наличното (това което имаме от 21-ците и 29-тките) въоръжение и наземно оборудване. Дефакто взимайки СУ-та те могат директно да започнат бойно дежурство. Не случайно съм написал, че ситуацията с Грипен-а не е такава... Ама то трябва да се и чете, а не само да се плюва.... Искаш ли един бърз анализ на това което си написал... и да го съпоставим с това, което съм написал аз ? "150 мил при 34 или 36 машини"... Моето предложение беше за 24 - разлика в серийността голяма няма (да се взимат 4 машини например е безмислено) "150 милиона" - Цената на Гриен J-39 както казах е 60 мил. на машина (само самолета) обикновенно се взимат и 25-50 боекомплекта от различни типове, един боеокомплект стува около 1-1,5 милиона.... което прави още един самолет вече минахме 100 мил... сдалката на Бразилия вкючваше и боен симулатор , цената му е около 150 мил. или казано по друг начин по още 4 мил на машина сложи наземното оборудване, сложи обучението.... да 150 мил на брой става нормална цена, това ни чака за всяка нова (различна от руска) машина, която бихме си купили (че дори и за Ф16 или Ф18)... относно 38-те мил за СУ.. да СУ30 струва толкова - само самолета.... и както вече бях написал въоръжение за него имаме, с лекота използва цялото въоръжение на МИГ21 и МИГ 29..... Хайде лови пътя , чети и мисли.... От друга страна сигурен съм, че ген. Радев (ако има право на експертен избор) не би взел самолет 3-та употреба, а Грипените, просто ще ни излезат много скъпи....

Справка къде се ремонтират двигателите на МИГ-29, RD-33 - в Полша: link

техника от 5 години. Тези хора не могат да пробият два отвора на едно и също место! Какви самолети ще ремонтират и кой след това ще лети на тях не е ясно!!!

Ужас! Ние тук във форума се тресем, шефът-ас на БГ-авионите хвърля оставка, всесилният ни премиер го възпира да не си направи харакири, а он, мини-стеро бил в Алжир-ско!? Въпрос - кому к---ра е дирил там, ако е бил там, защо и с кви пари?

Я нова перука си е търсил...

Нашите мигове ще станат като "полските фиятчета и полонези"!Силно абонирани за сервиз "Полмо"в Орландовци до гробището!Съвместни патрули от изстребители!??На какво ще лети българския летец бе Боко?Раздайте им метли от военното министерство и проведете операция "Баба Яга"!

Все едно някой монтьор от Пакистан да ремонтира BMW-та!Със сигурно ще е по-евтино!!!

Мистър Бийн би изглеждал по-малко на карикатура от този. От къде ги намират такива?

в Париж започна среща на нормандската четворка за Украйна.. А "обективните" ни медии нищичко не споменуват.. А Путин са е срешнал и поотделно вече с Меркел, и с Оланда.. А Валцман, уж Порошенко щял да бъде приет само от Оланд... Та кой кажувате, че е бил в изолация??

А след ремонта в Полша ще могат ли да летят ? :-)

Министъра трябва да си подаде Оставка .Прочетох параметрите на договора , освен двата мотора втора употреба под наем в него влизат и гуми втора употреба по 25 лева едната . Смешна работа .

Въпрос във повишена Трудносът, Кой Уши Байряка, 1-Райна Кнагиня 2-Хубавото Райме???

Какви идиоти сме!Който се занимава с търговия на авто части(оргинални,или не),има сервис,или работи в официален сервис,с гаранционно обслужване,би ме разбрал идеално!Призовавам дебилите,които ни управляват,да бойкотират руския газ и петрол.Възможно е,не е демагогия?Защо не го правят?Аааа,защото и Германия не го прави.Обаче,самолети...Офффф,тежко е...

"Руският петрол" в Бургас е на Ротшилд. Лукойл държи целият Източен бряг на САЩ. Боко да помоли Барашка да му даде няколко двигателя от Фантомите....нов внос и малко карани от пенсионирана американка. Естественно с 4 зимни гуми в багажника....упссс - люка на колесниците.

Николай Нанков Ненчев на сайта на МО пише, че е роден на 11 август 1966 г. в град Ямбол. Има висше юридическо образование магистър по право, политически науки и международни отношения, а такава специалност и квалификация не съществува в България и чужбина. Той е отбил военната си служба в Трудови войски и е завършил само ямболския полувисш институт за учители по практика.

Николай Нанков Ненчев е от тунджанската столица на Тодоровската кушия с. Кукорево ...

В Ямбол не се раждат кълвачи.

Ненчев за пореден път заяви, че предложената от руска страна цена за ремонт е много по-висока.

И каква е цената? Да не е 1 050 650 евро. Упс, ама тя е по-малка. Ти кой би предпочел да ти поправи Мерцедеса, ако имаше, Мерцедес или Чайнатех? ;)

Като натиснеш жабата и се изцъклят очите , като натиснеш нашите политици , започват да бръщолевят глупости и небивалици.

Тъп и епорит .""По думите му подписвайки договора с полската страна, няма да платим и 20% ДДС, което е изключително обнадеждаващо.'' Аааа значи може и да не се праща ДДС , щъ го имам пред нид.

Да, не е лошо да го имате "пред нид", че при вътрешнообщностни сделки в ЕС, ДДС не се начислява. Ще ви обогати. Информативно.

Ни е само туй грешно - и ''епорит'' . Клавишите са съседни.

Не е в това проблемът . Некомпетентността и увъртането на министъра са проблемите.

Няма да е лошо да имаш предвид, че в случая държавата не плаща на никого ДДС, защото то излиза от левия джоб и влиза в десния. Това с ДДС-то от устата на министъра е признак за пълна некомпетентност по въпроса. Преди няколко дни каза, че Русия начислявала ДДС?! Той изобщо чувал ли е за счетоводство, чудя се?

Няколко пъти пусках тук сайта на поляците където ясно пише, ремонт с изключение на двигателите! Ясно е казано .. няма лиценз .. от тук нататък какво правим само Ненчо наш си знае ....

ясно! Няма лиценз!

Лиценза е във втори авиоремонтен завод в Полша - под-изпълнител на Завод No 2 - той е No 4 и в уеб сайта му е ясно представено, че се ремонтират двигатели РД-33...

Важно е в този случай да се каже предварително на всички, ще поеме ли Н.Ненчев задължението да плати от собствените си пари ремонтите, в случай, че руснаците се окажат прави, или ще поеме само политическа отговорност, а загубите ще ги плащаме пак ние.

руснаците? Да плеснат с ръце и да приветстват полския ремонт ли?

След като в правителството на БСП-ДПС, с премиер Пламен Орешарски, имаше ямболско участие, тогава чрез Петър Чобанов, който бдеше за финансите, в новия Министерския съвет отново има наш човек. Това е Николай Ненчев, на който бе поверено министерството на отбраната. Ненчев е роден в Ямбол на 11 август 1966 година, но семейството му винаги е живяло в тунджанското село Кукорево. И сега с голямо удоволствие председателят на БЗНС се връща на село, както да види майка си и баща си, така и да сложи истински зеленчук в багажника на колата си на връщане към столицата. Новият военен министър е завършил средно образование в ямболския Техникум по механотехника, който по времето на неговите ученически години носеше името на командира на Шеста въстаническа оперативна зона Димитър Димов. С комунистическата партия обаче отношенията на семейството на Ненчев са лоши от десетилетия, тъй като негов близък роднина, член на БЗНС Никола Петков, е бил политически емигрант в Германия. Николай Ненчев, който е добър познайник на Делник, е споделял, че това е попречило на баща му да продължи навремето образованието си. Куриозен факт в биографията на новия министър на отбраната е това, че той е отбил военната си служба в Трудови войски. Дотам се стига заради политическата неблагонадеждност на семейството му. Николай обаче си спомня с усмивка за двете години като трудовак, където, все пак, има нашивка на пагоните си. Ненчев най-напред завърши ямболския полувисш институт за учители по практика, това съвпадна с началото на Прехода и младежът от Кукорево веднага влезе в опозиционните на БКП политически формации. От началото на заниманията си с политика до ден днешен Ненчев е член в БЗНС, като и той, както повечето земеделци,, премина през люти битки в земеделските редици, довели до разрояването им в десетина БЗНС-та.

Преди няколко години се водиха съдебни дела между Петко Илиев и Николай Ненчев, за това кой е легитимно избраният председател на аграрната партия с абревиатурата БЗНС, Ненчев бе признат от Темида за истинския шеф. През годините Ненчев бе председател на Земеделския младежки съюз, една организация, в която лидерският пост почти винаги е бил патент на ямболлии Екатерина Личева, Балчо Балчев, Ненчев. Новият военен министър във времето завърши право, преподавал е в Нов български университет, но в биографията му досега най-възлов е четиригодишният период, през който Николай Ненчев оглавяваше канцеларията на вицепрезидента Тодор Кавалджиев. За него Ненчев говори и до днес с огромно уважение и споделя, че е научил изключително много от препатилия политик, член на БЗНС Никола Петков. 48-годишният нов министър на отбраната бе начело на листата на Реформаторския блок на извънредните парламентарни избори и в Ямболския район, и в Пловдив-област. В Ямбол и региона обаче резултатът на Реформаторите бе изключително слаб, те се класираха едва седми. Ненчев влезе в парламента от Пловдив-област. Сред лидерите на Реформаторския блок Николай Ненчев е особено близък с Корман Исмаилов. Някои считат оглавяваното от него БЗНС за партия с един файтон хора, но явно в конфигурацията на тази коалиция думата му има значение, щом вече е член на новото правителство.

ако тия ремонти на 6 самолета ще ни решат проблема -ок! смешници! Кого заблуждавате? Само пари на вятъра пръскате, а авиация нямаме!

Фщвжьис, ;е е зд-ясжкихь фею шдюс удехех псхсяшщил Зд-шщз хе е спьвдл

Кат видели. че МиГ-те шъ ги ремонтира Полшъ, хамериканците плеснали с ръце, та си дали подводниците да ги ремонтира Украйнъ, за по ефтину.

КЪМ ДРАГИТЕ КРАТУНКОВЦИ : И КАТО ОТРЕМОНТИРАМЕ 6 СТАРИ КОЧИНИ КВО? ОТБИВАМЕ ПОРЕДНИЯ НОМЕР? ИЛИ ЗАБЛУЖДАВАМЕ МАТРЯЛА, ЧЕ ИМАМЕ АВИАЦИЯ?

Ненчев се чуди как да се измъкне. Поляците го уверили "че могат и са в състояние" да ремонтират... Сигурно е така. То и аз "мога и съм в състояние" да оправя красавицата от съседния вход, ама нямам "лиценз". Искала да е законно - с брак. А тоя. със самолетите - все едно да правиш франчайз без споразумение със собственика на марката. Няма застраховател, който да застрахова самолетите след това, падат всички останали гаранции и куп други "приятноссти"... Щото освен МиГ 29 ние разчитаме и на удължаване на живота на МиГ 21. Познайте кой ще го прави и колко ще ни излезе след сделката с поляците.

за да оправяш някоя.....твой проблем! ТАКА Е И С АВИАЦИЯТА!