2 пъти откриваната магистрала ”Марица” се руши

Откриваният на два пъти участък от магистрала "Марица" между Харманли и Любимец - от тройната коалиция и от премиера Бойко Борисов, отива на втори ремонт в рамките на година.

Обратно в новината

Коментари - 2 пъти откриваната магистрала ”Марица” се руши | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А участъка от същата тази магистрала, която нашия божд откри също така помпозно кога ще заработи? Става въпрос за участъка до гръцката граница.

На тоя няма ли някой най- после да му каже да не захранва децата. като го е страх да не ходи да реже ленти. Живота на тези деца е по-ценен от неговия.

...ако намерите едни женски гащи в къщи( цитат на Б.Б.)

Пътни строежи Пловдив да вземат да отремонтират и участъка Пазарджик - Пловдив, че тва не е магистрала, а офроуд трасе, а Б.Б. да поеме вината(че кой друг?)

А някой ще сравни ли цената на км с тази на новите и помпозно открити от ББ и компания магистрали ?? Май се краде яко и сега ?? Къде са 2 мил. сравнени с 7-9 мил. на км (+ увеличения от 35 % ???), дори и ако има разлики в техническата сложност ??!!

Трябва да си луд за да правиш първа капка, на строящ се обект. Стига комсомолски вибрации и конвулсии.

Рекордно ниска цена, такова е и качеството. Българските фирми не се научиха да работят добре, а само се оплакват, че нямат поръчки.

да бе да - само сравни цената на километър от сега строящата се част от магистрала Хемус чийто догово е сключен в далечната 1995... 37 956 000 лв за 8км... яко лапане за другарите се е очаквало и тогава :)

Сигурно имаш предвид участъка м/у разклона за Велинград и този за Пазарджик. М/у Пловдив и Пазарджик направо е масло в сравнение с горния:)

Е заради тая цена от 2мил.лв. на километър сега се руши и ремонтира.А и износващият слой асфалт сигурно е актуван и парите взети без да е положен.Така че ги разправяй тези на баба ми.

"... Борисов се похвали, че това е първата законова магистрала, а пусканите дотогава ... били като двулентови пътища." Е да, неговото гардже е най-черното.

Куминстическото весниче пак пише глупости тази отсечка е построена изцяло от Станишев , просто я завършиха 1-2 месеца след като Бойко взе власта.

Понеже не съм пътувал отдавна в тази посока, имам въпрос към пътувалите. През 2005 година участъка Любимец-Свиленград по всички карти беше показан като магистрала, но всъщност беше готово едното платно и си беше хубав двулентов път. След Свиленград и този път свършваше и до самото КПП се стигаше по обикновено шосе, даже не приличащо на първокласно. Може ли сега някой пътувал на скоро да разкаже какво точно е състоянието на пътя в участъка Харманли - Капитан Андреево - КПП-то?

Няма страшно, магистралата има пет години гаранция и пари от бюджета няма да се взимат. Да ама, след пет години като изтече гаранцията ще си имаме магистрала от кръпки.

За сведение на незнаещите - никъде в ЗУТ НЕ СЕ ЗАБРАНЯВА проектант и консултант (строителен надзор) да са едно и също лице! Не е позволено консултантът (строителният надзор) и изпълнителят (строителят) да са обвързани. На журналистите, писали тая глупост - много им здраве!

Чакайте, още нищо не сте видели. Чакайте да се построят магистралите и да започне ежегодната им поддръжка. Искам тогава да попитам демагозите тук, кое беше първо - заводът или магистралата. Гръбнак на икономиката, още от римско време се знаело, че пътищата първо, алабала и прочие глупости. Тепърва ще разбирате кое е първото и кое второто. Като ви коригират данъците със стрелка нагоре, изведнъж ще ви светне на каква чалга-политика сте се екзалтирали.

Напълно вярно!!!

супер, да се разпадне на 100 места дано, та да може любимата тиква да открие 100 участъка, да пререже 100 ленти и да лети 100 пъти до там на държавни разноски! а ние 100 пъти ще гледаме противната му и грозна мутра по телевизията, какъв кеф!

Откриваният на два пъти участък от магистрала "Марица" между Харманли и Любимец - >>> от тройната коалиция

Излиза днес някакъв нагъл тип от мррб по бтв и разправя, че той си бил свършил работата, всичко било построено и т.н. Абе комунизЪМЪТ не ще да си иде от тази държавица и туй то.

ОТ КОГА ПРАВИТЕЛСТВАТА започнаха да строят магистрали бе? А аз до сега си мислех, че СТРОИТЕЛИТЕ строят, а не Бойко! ТОВА че крадливите мафиотски фирми не си вършат работата и пестят от материала, за да могат да се затъкнат, НЕ Е ПРАВИТЕЛСТВОТО, А алчноста на директорите на фирмата изпълнител!

Ей сляп дебилен гербер, като цитираш не го прави наполовина!!! "Откриваният на два пъти участък от магистрала "Марица" между Харманли и Любимец - от тройната коалиция И от премиера Бойко Борисов". Да му писне на човек от платени драскачи... поне да бяха ви намерили с малко повече акъл...

Е ми така беше при мафиотите най-върли крадци от БСП, ДПС и НДСВ - "батко на братко" той пък на Михалевски, а той пък на Гагаузов, та и пайовете за "Позитано", за "консултанта" Доган, за царя... и т.н. Е сега господа Борисов и Цветанов чакаме от вас за тези крадливи кретени, не да им бутате барбекютата, а като минимум да ги вкарате в затвора вкупом!!!!!!

Път от първи клас, без статут на магистрала, е с ограничение 90км/ч.

Очевидно нещата са излезнали извън контрол. Очевидно е, че трябва да има разследване на проблема. Трябва ли прокурор? Някой е сгафил. Защо никой не упражнява контрол? Какво стана със скъпата машина, която казва колко качествен е пътя? Кой не си свърши работата? Някой ще поеме ли отговорност?

Абе вижте кво, манете ги тез магистрали, квото и да се построи в БГ-то е боклук. Единствената магистрала, която трябва да се поддържа в идеално състояние е пътя към летище София -терминал 1 и 2, за да може хората да бягат от тази мутрогенска територия

Права си vera_an. Само се всички седим пред компютрите и се жалваме и вайкаме, а не излезем навън и изметем боклука

Е как бе.... винаги педеройко казва "АЗ строя магистрали!", "АЗ строя метро"... за него всичко е АЗ, а сега, когато трябва да се поеме отговорност - пак ще са виновни "предишните". Аз знам защо магистралата е цялата в дупки - комунистите са виновни, а алексей петров им е платил да разбият магистралата.

Нека да уточним - при герб няма дупки и пукнатини ! Това е наследство от комунистите ! Сега фирмата изпълнител ще кърпи ден за ден и след 5 години като изтече гаранцията ще се строи нова магистрала ! Важното е да се откриват обектите с лентички - качеството и гаранциите са на заден план ! Ако нещо лошо се случи са виновни комунистите, ако е положително - заслугата е изцяло и единствено на герб ! Това ясно ли е или да го обясняваме пак ?

Много си зле с мисленето, но да ти обясня - Бойко прави първа копка, Бойко реже лентичка, Бойко в новините и вестниците. Строители строят, Бойко събира лентички. А Бойко е и правителството. А фирмите - ГБС, В.Бож. - пак протежета на Бойко. Е, кого да питаме за лошо построените пътища? Простено да ти е - герперите не се отличават с интелект.

Интерсно е какво става след като изтече гаранцията? Типичната комунистическа картинка ли? Помним ясно как строи Станишев. Хубави парички се събраха от тогава в партийната каса. Бойко не плаща, когато не се изпълни, както трябва. Жалко, че се е подвел без да провери какво са свършили предишните, когато е откривал обекта!

И правителството трябва да контролира строежа! Защото аз като извикам майстор вкъщи му вися на главата постоянно... иначе кой знае какви ще ги сътвори! За 9 милиона евро на километър - толкова. От тях около 1 за магистралата, и 8 - по предназначение.

стига си плещил глупости

Ей,тия магистралки да не са ги строили за да се ползват!Те са украса!

още по-добре, пак ще я открия.

................................ 5.Скоро ще 'цъфне" и качеството на строеж на фирмите на герб-има време .. 6.Та , не разбрах , с КАКВО се гордееш ??::)) С мангизите от ЕС - които скоро , ПАК , уви , ще бъдат спрени ?? Иняма начин , да не стане - щом спонсорите ви са : Черепа , ТИМ , герговци , ЛУК-на мутанта от Правец и т.н...Т.е, , добре захранвате МАФИЯТА..И това скоро ще се види от ЕС-комисията, колкото и добре да ЛЪЖЕХТЕ началото си на мандата ..:)) На мафията и на лъжата- краката са къси ::))) :D :D :D

Плевнелиев , изглежда се прие насериозно , но усмивката 'модел' Софиянски - не стига .. 1.ГЕРБ получи БОНУС от ЕС - защото са нова партия на власт и успя да ИЗЛЪЖЕ -ЕС- комисията , че е нещо "различно" от Трой коалицията ..ТОВА е до време.И ЕНП скоро ще вдене , че ГЕРБ=МАФИЯТА, която управлява ..Скоро..::))))))) 2.НЕ ти правиш проектите за магистралите ,, отчужденията на имоти , не си намерил ТИ - финансирането и дори търговите документи - не са правени от теб . ..ЗА КАКВО се надуваш и гордееш ?? ЗАТОВА , че един полуграмотен ти е шеф??::)) 3.Приоритетите на една БЕДНА държава, са маааалко по-други..Но това ще го разберете на изборите ..::)) 4.Мазното ти слагачество пред мутрата - е вече под достийнството на един среден , нормален гражданин..Но при теб - то , слагачетвото , няма граници .. 5.Скоро ще 'цъфне" и качеството на строеж на фирмите на герб-има време .. ......................................................

Явно мутрата още веднъж открива и ще каже ОХАА! Още една магистрала откивам ! Хвала на такЪви управляващи и народоНаселението дето си ги избра !!!!!!!

Тъй вярно, другарю ръководител!

Тя и Тракия се руши където Боко Тиквата открива детелината след Чирпан.Всичко се руши защото не се спазват нармативите и се краде.Те затова правят уж пътища.Сега там е голямото крадене.А и Роската нали е с друга сексуална ориентация иска да е магистрална,а не квартална прост.....Цецо Крадецо защо не ги разследва?

Не може и няма как строителният надзор, а още по-малко инвеститорският контрол (как - при положение, че фирми за инвеститорски контрол няма защото инвеститорът се отъждествява с възложителя) да покрие ремонта. Защото изпълнителят на строителството е отговорен за цялото строителство от началото до края и в гаранционния срок. Затова строителят поема разходите, които трябва да е заложил предварително. За надзора остава "реномето" му и... застраховката му. Така е и по света, и у нас.

Умню! За този участък подкуп е взело Посрано 20 - натам си отнеси питането! А щом има проблем, той трябва да се отстрани.

Всъщност, митът за победилата ГЕРБ е само една от проекциите на съвременния политически мит, наименован Бойко Борисов. Поредният мит в българската политика , поредният спасител. Помним , как този спасител първо се появи като полицай, после се превъплъти в кмет, а от 2 години ни е премиер. Чакаме да видим, дали е решил да става президент. Както е характерно за структурата на съвременния политически мит , Борисов дойде на власт, за да въздаде справедливост. Получавайки даром тази власт, бившият главен секретар на МВР имаше целия ресурс да направи края на прехода по-справедлив и по-успешен. Само след 2 години е ясно , че това не се получава. Той просто не го може. Вместо да обедини нацията и да потърси и намери изход от кризата, Борисов раздели обществото на добри и лоши, на справедливи и виновни.

Амчи защо ББ я "откри" тогава тая магистрала?

Е, нека да продължава да си брои лентичките ПАЛЯЧОТО!!!!!!!

Абе каквото и ще да си говорим, тая магистрала до сега първо я почна бай Тошо и после я достроиха Доган, Станишев и сие! Лошото е, че като я строиха и взеха, че махнаха тук таме дигата на река марица и после се чудиха как и защо марица на пролет залива земите наоколо! Те и напоителните тръби, дето беха вкарани под земята извадиха и не ги възтановиха после! Аз само за такива "ГЕНИАЛНИ" строителни решения знам, но явно и още "ПО-ГЕНИАЛНИ" строителни работи са свършили, щом като на 6 месеца "магистралата" требе да се ремонтира! Колкото до боко-тиквата на него му дай открития да прави, къде що има лента требе на него да даваме да я пререже, щото явно за друго не става човека!