Намаляват звука на рекламите със закон
Звукът на рекламите да бъде намален до нивата на останалите радио и телевизионни предавания.
Обратно в новинатаКоментари - Намаляват звука на рекламите със закон | Днес.dir.bg
Коментари
Прекъсването на филма за реклами нарушава основното конституционно ПРАВО НА ГЛЕДАНЕ на потребителите. Да си дават рекламите между филмите и предаванията - ясно, че телевизията от това се издържа.
Ако може нека внеса едно уточнение. Няма разлика в децибелите. Има разлика в компресиите и динамиката. Може един и същ звук да има пикова стойност -1 db, но да звучи по различен начин поради различния RMS. Всяка телевизия има стандарти за звука. Примерно -9db 48khz стерео. Никаде обаче не е лимитирано нивото на RMS-а. понеже клиентите все искат тяхната реклама да се чува по-силно се получават тези грозни звуци - препомпани и без естествена динамика. Същото важи и за програмните анонси. Определено трябва да се променят нещата, защото така се постига обратен ефект при рекламата. Относно радиата там положението е по-нормално и няма много такива извращения.
Тази госпожица София Пенева лъже като дърт циганин. Медиите ги били карали да им подават по-шумни реклами. На медията и е все тая, ако ще рекламата ти да е напълно без звук. За нея е важно да си прибере парите за спота. Рекламодателят и рекламната агенция ги вълнува какъв ще е звука. И не че искат да дразнят, ама се презастраховат с високите децибели - да не би тонрежисьора нещо да намали звука в този момент - и бичат ли бичат нагоре.
Най-после се намери умен човек, който да вземе подобно решение. Беше ясно, че като пуснат по телевизията реклами и силния дразнещ шум веднага беше изключван. Така се губят потенциалните клиенти за въпросните реклами, защото никой нищо не чува и не вижда, ако смени програмата на телевизията за по-лесно.