Редица страни затвориха въздушното си пространство за Боинг 737 МАКС 8
"Самолетите стават прекалено сложни...за пилотирането им са нужни компютърни техници от Масачузетския технологичен институт. Не знам за вас, но аз не искам Албърт Айнщайн да ми е пилот", коментира ситуацията Тръмп
Обратно в новинатаКоментари - Редица страни затвориха въздушното си пространство за Боинг 737 МАКС 8 | Днес.dir.bg
Коментари
Изказването на Тръмп може да се тълкува и като - защото маймуни са управлявали високотехнологичен самолет се е стигнало до катастрофите.
Стига глупости с тия химикалки! Химикалката е Фишър, разработката си я прави той като сам си плаща разработката и я предлага на НАСА. Те я тестват отделно две години и чак тогава я качват в космоса. Ползва се и досега. Още тогава руснаците купуват 400 броя. Прочете малко преди да повтаряте едно и също. Не става с молив - нито можеш да го точиш в космоса, нито да гледаш къде отиват графитчетата. Имам такава и пише буквално върху всичко. Има я в ибей 40 долара
И къде са тукашните тролове, дето постоянно пишат че руските самолети падали, да ни обяснят как високотехнологичните американски машини катастрофират чисто нови! Две катастрофи за 4 месеца. Това се казва "падат като круши"! Нали хамерите не пият водка и са велики?! Защо така им падат самолетите. Преди това (миналата година) паднаха два от "великите" бойни самолети 6-то поколение F-35.
Сега е момента да се разбере ние европейци ли сме повече или атлантици. Като гледам как се разви историята около Грипен - Ф16 май сме повече атлантици, демек пачи, щото не граничим с Атлантика.
Има една история, която не знам колко е верна, но тя ми дойде на ум, след като прочетох думите на Тръмп: През 60-те години на миналия век специалистите в НАСА установили, че обикновените химикалки не могат да работят в условия на микрогравитация, защото няма гравитационно привличане, което да дърпа мастилото надолу. Затова били вложени милиони долари, само и само да бъде разработена специална химикалка, която да работи в космоса. А през това време руснаци въобще не се занимавали с такива глупости, тъй като използвали най-обикновен молив. С други думи: нямаме нужда от голяма част от новите технологии, но някой винаги иска да усвои едни пари
Нашето ГВА ко чака? Някой такъв да се дубордяса върху някой жилищен квартал ли?
Май някой икономист е спестил едни пари. Резултатът е налице. Идват тежки времена за американската авиация. Май нашите самолети ще са последната им сделка.
Прав е Тръмп! Няма значение чие производство е самолетът. Въпросът е принципен. Свръх технологиите изместват тотално пилотите и в някои случаи ги правят наблюдатели, които не са в състояние да реагират. Това е опасно!
Този самолет отива в историята.
А пък щайгите ф 16 блок 70 дето въобще не са летяли не искам да ги мисля. Пилотите имат катапулт.
"Това го констатирам при много продукти. Все се търси някакво ново и ненужно развитие, след като често пъти по-старите и по-прости неща работят много по-добре", заяви Тръмп. Подписвам се под всяка негова дума ...
Очевидно тече разузнавателна информация, която никак не удобна за ФАЩ. За да затвориш въздушно пространство за определен модел самолет, гафът на Боинг е много сериозен. Вече се появиха мнения на авиационни експерти, че с цел икономии (отново намесени мазните ръчички на меринджеи и счетоводители) този самолет ползва шаси на стар модел, със съответните модернизации и нова авионика. С цел икономия на гориво двата двигателя са изнесени напред, което нарушава баланса на машината. Това се контролира от сензори и компютри - т.е. самолетът е станал по-труден за управление. Алчността на меринджеите погуби повече от 300 живота.
не може току-ТАКА да затварят въздушното пространство...иска се съгласие бре, международни спогодби и всекакви други.
Опа-а-а, сега е моментът да го върнат на американците за Huawei и ZTE .... забрана за БОИНГ ....
Всъщност рижия е прав, прекаленото усложняване на техниката често е маркетинг и няма връзка с реалните възможности на машината. Летенето е просто, ако бяха живи можехте да питате братя Райт. Който е виждал нещо от ултралеката авиация ще потвърди, че нещата не са така сложни, всичко се опира на няколко физични закона.
Не е просто решението. Да, малък и бавен самолет в прости условия се пилотира лесно и не му трябва кой знае кава авионика. Но бърз самолет в сложни метеорологични условия и натоварен въздушен трафик не е просто нещо. Авиониката много помага. Но трябва да се познава много добре и най-важното да се знае как да се изключи по най-бързия начин в случай на съмнение. Самият аз пилотирам и си мислех, че съм подготвен за отказ, но преди няколко дни ми се случи такъв и мина почти минута докато реша какво да правя.
Не е ли време да се смени правителствения самолет? Сега е момента!
ако иска,ш Бойко да се възнесе и да го честваме като Сент ББ - пробутай му тази Осмица, но аз няма да му се кланям. И освен това той си имаше достатъчно проблеми със самолета му
Когато се случи нещастие във въздуха е редно , от човещина да кажем:-лека им пръст на загиналите и да се надяваме да се открие причината! Спомням си при аналогични нещастия с руски самолети, какво се изписа от лай..метите! То не бяха летци пияни с бояршник, то не бяха ръждясали летящи консервени кутии, то не бе лоши въглища и т.н. простотии! Къде сте БОКЛУЦИ сега? Тези боинги са на по една година, летците им са с отлични характеристики! И това е втори случай! Защо масово спират в Света този боинг? Само да не набъркат Путин и Китай!
Ще оцелее ли Боинг? На това му се вика - задавяне до неспособност за експлоатация... от нагъчканост с изкуствен интелект. Хубава работа, ама американска.
Самолетите са изключително сложни машини направени с почти абсурдни противоречия и това ще продължава докато не се открият нови принципи за летене.