Разследват две версии за авиокатастрофата с Ивайло Пенчев
Бизнесменът днес ще бъде опериран в "Пирогов"
Обратно в новинатаКоментари - Разследват две версии за авиокатастрофата с Ивайло Пенчев | Днес.dir.bg
Коментари
Получил е здрав шамар от съдбата да знае, че една прашинка и че парите не дават предимство за живот. Да се моли сега да няма съдба на човек зеленчук, че операциите на гръбнака са от най рисковите.
Определено е "отказ на силовата обстановка", определено. Онова "установка" е русизъм, а ние все пак сме член на НАТО ии … Налии ...
Ще рече човек че половината българи са с частни самолети и темата е много важна за тях. Каквато и да е причината,на такива не трябва да се разрешава да летят над населени места, и който наруши това да влиза в затвора.
"Най-вероятно при спускане на колесниците, когато се намалява челното съпротивление,..." - наистина ли при спуснати колесници се намалява челното съпротивление? Не го вярвам! Иначе самолетите изобщо нямаше да ги прибират, изобщо нямаше да се залага като възможност. А "силовата обстановка" изобщо не мисля да я коментирам!
Изпускате най-вероятната версия - опит за убийство от тайна група "килъри" на ГРУ... П.П. Не знам защо това е водеща новина в нашите СМИ...
Редактора за какво взима заплата? "Силова обстановка", "при спускане на колесника, челното съпротивление НАМАЛЯВА"?
Специално до редактора на новината: такова понятие като "отказ на силовата обстановка" не съществува. То е напълно безмислено! Има "отказ на силовата установка", а силовата установка на самолета включва двигателя и витлото на самолета. Също така няма "закон за кацане", а "заход за кацане" - това е начина, по който самолетът се позиционира по отношение на пистата (като скорост, височина, пространствено положение и отдалечение от нея), така че да изпълни нормално кацане. Като се свалят новини от гласов източник, от неспециалист и без консултация със специалист......това се получава!
за два дни четвърта статия за пенчев да се чуди човек с какво сме се занимавали преди тоя да се качи на самолета
Срив на потока означава, че като е наближил земята е вдигнал носа на самолета вместо да го наклони надолу и е загубил подемната сила. Самолет без подемна сила е като камък, който ще падне. Явно не е преценил височината и твърде рано е решил да спре преди да е докоснал земята. Досега е кацал с работещ двигател и достатъчна теглителна сила и не е имал опит в такава ситуация. Дори теоретично да го знаеш се изисква практически опит, който не е имал и предполагам, че поне 30% от пилотите на малки самолети нямат.
Новините за този трибун на криворазбрания капитализъм от селяндурски тип вече идват малко множко. Да си прави сметка, пък ако е голям умник, да върви да се спъва втори път по същия начин. Следващият път може и да успее.
Муфтаджийски е подал оплакване до КС, ДАНС,ВКС, папата и дядо Коледа че Пенчев го коментират повече от него.
Цялата статия е илюстрация на катастрофата на образователната ни система. По същество: В един полет винаги има повече или по-малко нестандартни ситуации - въздушна обстановка и време, материалната част - самолетът с възможните откази, летището, комуникациите и т.н. Практически няма нито един полет досега в света, когато нещо да не излезе от нормата. За това е пилотът - със своето умение и опит да върне параметрите и траекторията в предвидените. А къде е опитът на този конкретен пилот - 6 месеца без полети! За професионалните пилоти се изискват поне 3 полета на 3 месеца, за да се счита квалификацията за адекватна. Ако това се прескочи, се отива на възстановителен тренажор. Според мен в полета се е получило някакво отклонение, а почти занулената квалификация за извънредните екплоатационни ситуации са направили невъзможно летецът да парира това отклонение.
Ще кажеш че тоя сельо е убил 200 човека и го пишете всеки ден по няколко пъти. Бизнесмена та бизнесмена па самолета му у бизнеса му и цената му. Хайде улево бе селяндур, платена реклама.
Не знам каква е процедурата и има ли изобщо такава, след като не си летял продължително време. Предвид обстоятелството, че си сам в небето, предполагам е редно да има някаква предварителна подготовка на тренажор. Аз карам мотор и предвид метеорологичните особености в нашите географски широчини, зимно време не карам за по 2-3 или 6 месеца, според условията. Но преди началото на сезона задължително въртя осморки, бързи и бавни S-ове и тренирам спиране по 2-3 часа часа на един полигон ... става и на някой по-свободен паркинг през почивните дни, не са нужни конуси или друго оборудване. И това го правя въпреки че карам от 20 години и имам над 300 000 km с мотор. Просто рефлексите веднъж придобити не се губят, но значително се забавят, когато не се ползват.
Не е "четвърта статия" ...поне 7-8 са за 3 дни .... АМАН бе ! Никакъв "бизнесмен" не е ...а назначена "перачка" на бивши ДКМС -кинти ... "АВангард-Електрон"...ТНТМ...тинтири-минтири...шменти -капели и Плевньо -комсомолския начело.... Стени за катерене ...Айде бе ... ТОЙ открил колелото .... Китайците де са спали, кога пращаха хора в Орбита ? "Нашият" ...Номер ЕДНО на ....Света !
Докато го оперират днес, сега му търсят кръводарители, защото бил от рядка кръвна група. Ами да си плати на житаните пред центъра, какво търси дарения. Когато той даряваше аспиратори, беше с условие, сега да му кръводаряват безусловно.
Според наредба на министерството на транспорта ако един пилот не е летял повече от 90 дена първия полет задължително се прави с инструктор. Пенчев не е летял повече от 180 дена, но не е в нарушение защото тази наредба не се отнася за свръхлеката авиация. Защо е така е тема за друг разговор.
Само да кажа, че чак такъв бизнесмен не е. Парите за Уолтопия са от Англия, просто сме евтина работна ръка. Когато започна да работи цех и в Англия , с цел производството да отиде там, тоз цървул го глобиха £500 000 за неспазване на нормите по охрана на труда. Селяндурът си повярва и реши, че е като в България. Съответно, тея които наистина държат парите се отказаха от английския цех, 'щото са много назад.
"Най-вероятно при спускане на колесниците, когато се намалява челното съпротивление, ...." ?!?!?! Абе и тия страшни следователи, хахаха....
Не се ли отдели достатъчно внимание на тази катастрофа? Даже прекалено много се отдели. Ясно - катастрофа със самолет е по-интересна от катастрофа с автомобил, но все пак си е един инцидент с един човек, наранен, но жив, пък бил той и най-великия бизнесмен на земното кълбо. Че то на катастрофи с пътнически самолети и стотици жертви по-малко се обръща внимание.
Аз само бих добавил, че е много вероятно поради неувереност в следствие дългото време, през което не е летял, да е приел за проблем нещо не толкова съществено. Следва паника о съответно грешки. Аз също летя и ми е познато това усещане. Има много описани подобни случаи и е много лесно, седейки пред компютъра, да критикуваме. Но истината е, че такива ситуации трябва да се тренират, докато реакциите станат автоматични. Иначе ако разчиташ на мозъка, той може и да е блокирал.
Много важно да се определи в случая има човешка грешка което ще доведе със себе си проверка на обученията и т.н. И ако има нужда да се промени обученията за да не допускат и други пилоти тази грешка ! Ако не е пилотска грешка , а повреда тогава всичко се дава на производителя и той да се погрижи това да не се случва ! Така е в Авиацият
А никой не коментира, че някой може да е помогнал на "силовата обстановка". Когато става дума за човек с толкова пари е просто абсърдно тази версия да не съществува.
И като разберете бибитковци коя от трите причини е, какво ще и направите? Ще осъдите вятъра, ще осъдите самолета или ще осъдите пилота? :))))))))) Боже колко дивеч има по земята!!!
Сега. Парите не правят от охлюва Усаин Болт. Не го правят и летец. Смешно ми става как тотални шушумиги, като се видят по някакъв начин с пари са готови да се затрият, само защото си вярват, че вече са не ще друго. Не, нито можете да плувате както трябва, нито да тичате, нито да постигнете нешо значимо в друга дисциплина, освен правенето на пари. И ако не го проумеете, ще мрете като кучета. Тоя откри сезона на серия '2020, бас хващам, че ще има и други.
Голям техничар е писал. Ако се заеме по сериозно може да напише и алтернативна аеродинамика
И аз това исках да коментирам! " ... при спускане на колесника намалява челното съпротивление ..." :)))
Т'ва Българския Илон Мъск ли трябва да е.... хахахах разбил се е щото е нагъл цървул но за щастие на физиката няма как да наглееш....
Това световните производители като Боинг и Еърбъс как досега не са рзбрали, че със спуснат колесник самолета става по аеродинамичен? Чудно! Ако хукна да патентовам това откритие, дали ще мога да изпреваря родния "авиоспециалист"? Че и авиокатастрофи разследва боклука!
Основен закон в летенето - гравитацията работи 24/7. Природните закони никой не трябва да ги прилага - те си работят ей така за всички независимо колко пари имат. Да като свикнеш да се отърваваш от законите на обществото почваш да си мислиш че от всички закони може да се отървеш. А иначе причината е ясна уплашил се е че бързо пада и е вдигнал носа да увеличи подемната сила, паднала е скоростта и се е срутил на земята (стал). При ниска въздушна скорост крилото няма подемна сила. Приличен пилот може да приземи самолет без да работи мотора ако има достатъчно височина. Като имаш проблем с двигателя търсиш место да кацнеш, мойе и на ливада. Той е стигнал до летището но не успял да планира добре. Хубавото е че е оцелял всичко друго ще се оправи.
Не мисля, че статията е предназначена изключително и само за технически грамотни хора. Все пак масовия читател не е наясно с спецификите на самолетите и летенето като цяло. Да, имаме природни закони и т.н., но хайде да не се лъжем, че огромната част от хората и това ги затруднява. Та в този ред на мисли статията е написана за масовия човек и му е дадена базова, насмляна и формация, за да може да си представи какво евентуално е станало.
......Важното е,че пилота е успял да приземи самолета/аварийно кацане/,....без значение кой е той и с какво се занимава извън летището,....!!! Ноооо от коментарите на всички '''''многознайковци'''' не разбрах КОЙ е ТЕХНИКА на този самолет !?!?!?.....КОЙ и КОГА е направил техническо обслужване//...ДЕН-ЧАС-резултат,името и длъжноста на извършилият обслужването и ПОДПИС.....,,, задължително вписан в документацията на самолета// и предполетен технически преглед /////.....или дали има въобще авиотехници на това '''ЛЕСНОВО''',...или след като са частна собственост,,,,всеки пилот идва......""ПАЛИ и ТРЪГВА'''',.....ииии... резултатите от няколко години са показателни,.....Ххххооооррааа,...по-старото поколение знаете основният девиз--ДИСЦИПЛИНАТА ВЪВ ВЪЗДУХА СЕ КОВЕ НА ЗЕМЯТА.......Каквото щете си драскайте тук,...на каквито щете специалисти и рабирачи се надскачайте,....Логиката сочи само едно,.....не пилота е неподготвен,...ааааа самолета е необслужен и не достатъчно подготвен за излитане !!!