Автобус вози без спирачка и с тенджера за ауспух
Истински автобус камикадзе - без ръчна спирачка и с тенджера за ауспух хванаха инспекторите от ДАИ в Разград, пише в. "Стандарт".
Обратно в новинатаКоментари - Автобус вози без спирачка и с тенджера за ауспух | Днес.dir.bg
Коментари
Същия този е влизал в Разград - там има ли КАТ , има ли ДАИ ??? И да има не го спират - ЗАЩО ??? Защо не наказват с глоби и даяджиите и катаджиите когато бъде заловенподобен наглец ??? Като карам по улиците , поне 50% от движещите се МПС трябва ВЕДНАГА да бъдат спрени от движение , но в България КАТ се интересува САМО от това как да ОТКРАДНЕ от шофьорите пари , а не как да има безопасно движение !!!
И този ли автобус е на фирма, създадена като онази от магистрала "Тракия"- мутренската бургаска от началото на "прехода"? И пак някой министър ли ще е виновен? Или истинските виновници-сценаристите на прехода и червените бизнесмени?
вместо да се радваме, че поне е имал двигател. И не се е налагало пътниците да го бутат нагоре по баира, мрънкаме, дим имало, спирачки нямало, тенджера за боб имало. Неблагодарни сме и това си е...
За техническата грамотност: някой тук беше предположил, че щом Фукушима бълва черен дим, значи гори масло! Което щеше да е вярно, ако беше дизелова централа и й беше запушен въздушния филтър.
Здравейте! Автобус на Ивкони блъсна жена на светофар в Плевен,преди малко минах оттам, пострадалата беше откарана, и пътницитевече ги нямаше, катаджиите мереха. Информацията ми е от възмутени таксиджии - очевидци.
Дано да не е пострадала тежко жената! Тия шофьори на Ивкони карат като луди! Особено в градове не се съобразяват с нищо и с никого!
толкова малка държава, а толкова много кретени живеят в нея! тенджера вместо ауспух... нямам думи
Е тези от ДАЙ са го спрели след сигнал на граждани . Та питам неели по добре да се закрие тази смешна организация дай- дай . Средствата од издръжката им да се распределят на пътните полицаи и да се заставят тези търтеи не дасе крият по храстите а да се занимават с задълженията си . В коя друга държава има подобна структура като тази дай ?
Никъде няма. Те сега се занимават само с частните камиони. Налагат ни измислени забрани и глоби като на превозвачи. Без товарен автомобил не мога да си обслужвам личното стопанство. Представете си лицензиран превозвач само като чуе за какви товари става дума и с присмех отказва.Май ще ни накарат да си оставяме наследствената рента на зли арендатори и да си разпродадем всичко на безценица. Единсвения ми шанс за транспорт остава бай Али с каруцата си.
гаврата е с нас че сме толкова бедни а на медиите им дай кръв за тях по хубаво от това няма точно като мухи на лайно почват да се навъртат има ли нещо ...
Разград - Гецово, има - няма 10 км. ??????
''За да не остане пътническата линия необслужена, превозвачът Георгиев започна да вози пътници с втори автобус''Каква е тази гавра ,това е виц , не може да е истина, ТОЙ СОБСТВЕНИКА, ТРЯБВАШЕ ДА Е ВЕЧЕ В ЗАТВОРА С ПРИСЪДА ОПИТ ЗА УБИЙСТВО,СМЕШНИЦИ...
Не възраста на МПС, а други административни фактори са виновни за тежките ПТП с автобуси. Нормативната база от ЕС е толкова смотана, че допуска двойни и още по-непонятни стандарти. Как е възможно на автобус до 16 места да не се изисква тахограф и времето за управление на микробусче да се счита едва ли не за почивка.Преди работех в трансп. фирма и шофьорите бяхме подложени на експлоатация, защото спрямо тахо листите бяхме редовни. А само ние си знаехме какво представлява почивка на волана.
Тия хора ще ни затрият за жълти стотинки. Майка си ще продадат за пари. Доживотен затвор за такива.
1 автобус - 400 000 евро! За колко години ще го скапят пътищата ни - 5! А , сега сметни как се изкарват по 700 евро на ден само за главницата!
Първо, по нашите пътища и 5 години да е границата, не е гаранция, че няма да е потрошен автобуса. При неправилна поддръжка, можеш да му гарантираш озправност най-много за година и половина. Второ, именно ДАИ са тизи, които трябва да ни гарантират, `е по пътя се движат автобуси, а не катафалки. Трето, как ти се струва цена на билета София-Бургас = 150 ЕВРО?
доживотен затвор с тежък трудов режим за такива боклуци... аз съм свидетел на много такива гнусни некоректни шофьори.. за тях само бой, труд и затвор
Я да видим, и сега ли на цървулите тук, ще им е крив пак ББ или ЦЦ или някой друг.. Дупките по пътя, Слънчевото или Лунното затъмнение.. Вулкана във финландия... За простотията на тези, дето си позволяват да рискуват живота на хората, трябва ЗАТВОР!!!!!!! На мига!
това с тенджерата най-много ме изкефи. то излиза, че има специални тенджери за боб. другите са по-различни.
А в тенджерата боб ли са варили?
За пари, човешкия живот не е струвал никога нищо и никакъв контрол не би имал значение.
Инспекторите на ДАИ си седят по канцелариите и не вземата да застанат на някое регулирано къстовище, за да чуят рева и видят дима на потеглящите автобуси! И да проверят как се извършват предпътните технически и медицински прегледи на ранните курсове.
Обърнете внимание на ключовото изречение за датата на производство, за годините на автобуса...Имаме отново лобистки интереси, изхвърлящи дребния бизнес зад борда. Никой не казва да няма контрол, но тук това се изражда в монопол. И като изгонят дребната фирма от слабо рентабилния маршрут кой ще го поеме ? И на каква цена ? Не бъдете толкова първосигнални и манипулируеми.
Браво Джак!!! Точно това ми се наби в главата: Как упорито обработват болните ни мозъци... А къде спаха ДАИ до сега, та са пуснали този автобус по пътищата? Или сме достатъчно богата нация, та да си сменяме автобусите веднага, след като излязат от гаранция
Аз пък друго се питам,след като маршрута е слаборентабилен къде излиза сметката да търкаляш стара машина която гори като ламя? Не е ли по-лесно вместо да кандилкаш 20 човека в автобус за 60,да ги возиш бързо,комфортно и удобно в микробус? Тук не иде реч само за монопола защото ако се проверят всички превозвачи най-големите фирми ще останат с максимум с по 5 автобуса а останлите директно трябва да хлопнат кепенците. Тук иде реч за това какъв повсеместен батак е навсякъде и как щом стане нещо такова бизнеса веднага вдига ръце и започва да пищи как държавата притискала и извивала ръце. Еми като този не си прави сметката аз ли да му я правя? Вместо да се скатават като мишки и да карат до когато може да бъдат малко по-предвидливи и да иинвестират,все от някъде трябва да се започне и от страна на държавата и от страна на бизнеса.
...вие сте обществената съвест на нацията. Дано с постовете си светнем нечия лампа, иначе приказки на вятъра. Действителност-изоставена държава. А на всеки му е ясно какво значи да изоставиш нещо, и то за дълго, дълго време-имот, техника, жена...
За каква култура, за какво въобще да коментираме, след като даже журналистите у нас са полуграмотни и не знаят какво пишат- "рейс камикадзе", ''ръчни спирачки", "дим от въздушния филтър".Явно тази статия е написана от някое момиченце, току що завършило журналистика, което и представа си няма от автобуси, но е имало връзки да си намери работа.Или "специални" умения.
На превозвачът Георгиев трябва да му се отнеме лицензът и да му се наложи солидна глоба, а не да си пуска нов рейс по маршрута.
"превозвачът Георгиев", ще си плати на когото трябва, и ще продължи да извозва хората по селата със същите автобуси.
Здравейте :) Не съм поствал нищо тук от месец и нещо,но тази статия ме провокира да споделя един случай от преди по-малко от 2 год.Каца ми самолета и трябва да ида до Централна гара и опитвам да хвана такси на една фирма ОК,таксиджията ми казва ок 10 лева примерно(не помня)казвам е как-на апарат,а той а не не 10 лева или си фашай буса.... както и да е,не е това историята.Придвижих се до Централна и се качвам на автобуса за морето,минаващ през Стз и какво виждам!!!!!!Тотален и неповторим потрес.Значи този автобус,вътре тази облицовка меката(велтер ли как се казва) беше цялата разлепена по цялата дължина на машината и висяща,седалките бяха червени,но ЧЕРНИ и мазни от мрасотия,вътре къди и влизат газове от ауспуха,снимах с телефона и пратих снимки в една ТВ,но....резултат нулев.Отидох при шофьора и го питам защо първо закъснява с тръгването след като има разписание и защо е такъв автобуса,а той започна да намила,разбира се и аз не му останах длъжен,но най най най мъчно ми стана,че от пълен автобус никой не реагира,а всеки коментираше....
... а ако си от хората като мен дето направо чупят тикви като видят неправдата ще трябва и да ме питате колко пъти са ме арестували затова, че си търся правата и то правата така както са написани в законите, понеже съм грамотен, знам и мога и законите съм ги чел ОТ - ДО. Е гяури такива евала на Труми и мен, Вас кучетата да Ви ядат.
И децата знаят, че въздушният филтър няма нищо общо с изпускателната уредба на автомобила, за което сигурно става дума в новината. Друга неточност е, че не може да става дума за РЪЧНИ СПИРАЧКИ - ръчната е само една. И повечето от хората знаят за какво служат тенджерите и какво може да се готви в тях. Призовавам уважавания от мен сайт ДИР.БГ да наложи някаква редакция на публикуваните новини, за да не будят недоумение сред читателите, все пак повечето са грамотни хора и са виждали автомобили
Много съм съгласен с теб.Може би имат предвид някой от филтрите по гърнетата,а ръчната е една,но с жила към всяко задно колело.Но тук може да се чудим какво искат да кажат писарите,а мн по-лесно щеше да е,просто новината да е коректно написана!
Абе щом казват на авобуса "рейс".Просто нямам думи
Само искам да доуточня, щото явно не си много наясно с устройството на по- различните от руски автомобили- след 1990г всеки автомобил на 4 или повече колела, има филтър на въздуха, който влиза в купето!!!!! Значи в МПС-то има 2 въздушни филтъра- единия за двигателя, другия за към купето.. Сега ясно ли ти стана, кой филтър има впредвид журналиста/ката..?
ако беше добър и грамотен, можеше да мине без адвокат, който да ни обяснява какво е искал да ни напише и щеше сам да го напише, при това правилно...
ЩОТО съм виждал автомобили и след 1990 г. ще се съглася за филтъра за въздух към салона (т. нар. ПОЛЕНОВ филтър), но ВЕРВАЙ ми, той спира само прахта и не пази от нищо друго. Обаче мога да се обзаложа, че ДАИ-джиитен не са търсили този филтър, а им е блеснало, че има проблеми и изпускателната уредба на бусчето - те просто се виждат дори и без очила. Според мен (все пак не съм бил там) именно спукани гърнето в комбинация с издухан дизелов двигател, който пуши повече и това в комбинация с отворени прозорци (навън е 30 градуса, а вътре - повече) е довело до дискомфорта на пътниците и някой се е обадил, където трябва.
Щом вече карат с олио от заведенията ... защо пък да не ползват и тенджера за ауспух . Ей надминаваме Индия ....
Що пък точно боб? Може да е леща.
Това е новина от Авганистан. Не може да е родна...
Напротив,това е положението в доста места.Особено по маршрути към по-малки населени места.
Браво на полицията,но само да запитам на колко време трябва да умират хора,че тя да си върши Постоянно работата,а не само кампаниино и на кожодерски акциики.Кога ще имаме нормална полиция на улицата,да работи всичко по сигурността на хората и имуществато,кога супер измисления за корупция КАТ ще следи за безопасността(не на акциики,а за всичко едновременно).
Нямам нищо против полицията и всички държавни служби да си вършат както трябва работата, но интересен е въпросът защо има нужда да вършат тази работа? Кого се мъчим да надхитрим, с чий живот си играем не само по пътищата, но и навсякъде-магазини, заведения, храни, дрехи и какво ти дойде на ум. Толкова ли струва един човешки живот!?
Когато бизнесмените и всички граждани започнат да си плащат редовно и в пълен размер данъците, за да се напълни хазната и да се плащат на полицаите и на всички други държавни служители нормални заплати, както в белите държави. За пари, с които не можеш да си платиш сметките и да си гледаш децата, никой няма да върши самоотвержено огромната работа, която е възложена на полицията, учителите, служителите по министерствата и т.н. Просто не става - той трябва и да измисли какво допълнително да работи, как да гледа градинка, как да става вечер и нощем шофьор на такси, или да взима рушвети, за да си върже личния бюджет. Всеки върши по няколко неща на няколко места - и затова нищо не става така, както би трябвало. А без пари не може - това е положението.
Айде стига с тези глупости. Като не им стигат парите - има един формуляр наречен заявление за напускане, щом искат да продължат да работят - да си вършат качествено работата. Това е демагогия, не ми плащат достатъчно за работата, за която сам съм кандидатствал и съм се съгласил със заплатата, за това и няма да я върша ... Такива - направо на борсата, щом са се подписали под заповедта за назначение с фиксираното в нея заплащане - значи са доволни от него и нямат право да протестират.
Простотията е навскъде, и никакъв министър не може да я спре! Добре, че поне една пътничка е събрала сили да се обади да го проверят все пак! Как тези хора имат нахалството да правят подобни изобретения и с тях да возят други хора, не мога да разбера?! Така се правят и закуски и се продават на стари и млади, и магазинчета някакви - без хладилници и без хигиена, и всякакви изобретения на принципа "направи си сам" - а пийпъла гълта всичко наред и си трае в повечето случаи ...