Коментари - Ръст в броя на катастрофите в София и Пловдив отчита МВР | dnes.dir.bg
назад

Ръст в броя на катастрофите в София и Пловдив отчита МВР

Проектът за промени в Закона за движение по пътищата цели да санкционира грубо нарушаващите правилата, каза вътрешният министър

Обратно в новината
| Редактор : Йоана Кръстева

Коментари - Ръст в броя на катастрофите в София и Пловдив отчита МВР | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1

Коментари

Амо вие какво искате? Докато е възможно шимпанзета с мозък на пиле да избивт комплекси по улиците с 15-20-годишни "премиум" щайги + тоталната липса на воля и желание да се въведе контрол и ред резултатът е ясен. Карането по пътищата е една руска рулетка където ти е заложен животът, а полиция в България във вида, в който трябва да бъде не съществува- всеки си прави каквото поиска на пътя абсолютно безнаказано.

нискоинтелигентни,неконцентрирани и слобокултурни парчета, как да е иначе? 23 години карам в София. В последната година и половина ми е противно да сядам зад волана. Трфбва да мислиш вместо тях и да ги пазиш. При все че те кретените , не правят това за теб. И все някакви очукани таратайки, пълни с камикадзета. Не отива на добре работата. Като във филм за апокалипсис със зомбита сме.

Само асоциации и мислители, а КЪДЕ е многобройната ни полиция и защо не се вижда по улиците. Всеки се придвижва, както намери за добре и повечето случаи в нарушение!!!

е учудващо ли е? Щом посред бял ден в София на оживено кръстовище надрусан с 100 км/ч лети на червен светофар, убива човек и ще лежи дали ще има и 4 години. В София през месец имаше новини за блъснати хора на пешеходни пътеки. Докато няма наказания, ще е така.

А Ушев си бърка в носа

Време е да осъзнаем едно: онези, които избираме и слагаме в кликата на 240 ни смятат за безмозъчни! Единственото което ги интересува е как да цоцат дебели заплати максимално дълго време. Осъзнават, че трябва и дейност да симулират и пускат някоя гореща тема от време на време. Тук идва въпросът: Как да решим тази порочна практика? Решение: Граждански обедидения, които да изискват прозрачност! Вече има няколко такива, но трябват и още. Трябват и доброволци, които с експертизата си да намират пробойните в изиотиите, които приемат политиците. С мрънкане няма да стане. Търсете и се включвайте и е време ние да ги контролираме!

Ами така е,след като следовото куче Рашо се занимава само с изчегъртване-убийства,кражби,ПТП-а,мигранти ,всичко е на заден план.

Докато 20г хлапаци карат 30г МПС нищо няма да се промени !

Изказването ти е субективно. Моето наблюдение е, че разни 40 годишни с относително скъпи коли правят най-много нарушения. И това наблюдение е субективно, разбира се.

Илиян Илиев

Не казвам , че правят нарушения ! Те правят катастрофи защото МПС са в ужасно състояние !

Намаля трафика , остнаха само колите на гамените (бащите им са крали с 200) и големите булеварди заприличаха на писти

УПРАВНИЦИ,МАДЕ ИН Б.Г.ФАШКИИ.

Четем в статията: "В България до началото на април са станали 1220 тежки катастрофи със 105 жертви, а 1530 души са били ранени." "От 1 януари до 4 април 2022 г. броят на тежките ПТП-та, станали на магистралите у нас, е 31, броят на загиналите - 4, а ранени са били 39 души. " "По първокласните пътища в страната статистиката е съответно 105 тежки катастрофи, 22 загинали и 138 ранени." И какво предлагат МВР? Да намалим макс. скорост на магистрала... При 4 жертви на магистрала, спрямо105 навсякъде другаде, вкл. 22 души на първокласен път (т.е. над 5 пъти повече, отколкото на магистрала). Наистина служителите на МВР са оперирани от логическо мислене!

Реалните действия за намаляване на жертвите, предвид горепосоченото са -- идентифициране на участъците с концентрация на ПТП, и преработването им така, че да не стават ПТП (както е по магистралите, където има най-голям пътникопоток, и въпреки това най-малко жертви като абсолютна стойност, т.е. броя ПТП към пътникокилометрите е вероятно над 10 пъти по-нисък, отколкото на първокласен път). Всякакви други "законотворчески" простотии са просто отчитане на "дейност".

Страхотно е на извънградски прав път с разрешено изпреварване (София-Варна) да залагат тринога. Е, как докато изпреварваш камион, който се движи с 65-70 км/ч да се ограничиш до 90 км/ч? Тъпотии правят

Нито има превенция, нито контрол, нито ефективни наказания. Е какъв да е резултатът?!!

Единствената мярка, която намалява катастрофите у нас, независимо какво се пенявят катаджии от всички управленски нива, е поскъпването на горивата. Просто трябва да вдигнат акциза и нещата ще се подобрят. Хем и Лукойл ще финансира по-малко "патриотични" партии.

После хляба като стане 5 кинта и ти ще иэчеэнеш от глад както и колите

Хе хе! Че какво му е! ако утрепеш няколко човека с кола, даже и деца да има сред тях, най-много ще ти вземат книжката за година! Така, че вие какво очаквате!? Аз се чудя как тука не е станало като тези игрите с коли, където трупаш точки като блъскаш и убиваш хора по пътищата!!!! Купени книжки НИКАКВО наказание за НИЩО! Особено ако си и с пари! Абе ....

Пътищата са топ, нали боко ги е правил…

да се трепат кретените, кво толкова

Не си ли даваш сметка, че такъв кретен може и теб да те шибне някъде?

Сутринта в това снежно пролетно време щяха да ме ударят 3 коли. И, познайте от трите колко бяха със софийска регистрация. То малко култура трябва!

ами вижте в съседната статия снимките от днешна верижна катастрофа на "Цариградско шосе" - колите са със софийска регистрация ( вярно, виждат се два от всичките евентуално четири номера и не е ясно кой точно е виновен, но за участваш във верижна катастрофа, поне не си спазил дистанция). наистина трябва култура, и в София и в Горно нанадолнище ;)