Пълен списък на ранените в автобуса до Вакарел

Пресцентърът на Министерството на здравеопазването съобщи, че точният брой на ранените при жестоката катастрофа на автобус на АМ "Тракия" е 21 души.

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Простотията няма измерение казват, а се оказва, че има. Шест трупа и камара осакатени хора...България е нация на повредени в главата хора. Всеки ден показват, казват и въпреки всичко хората продължават с тъпотиите си. Писна ми от ръченици, ракии и салати. Взимайте се в ръце...Пристигам на летище София, взимам си такси. Шофьорът като взе да кара, ми се схвана врата. Казвам му, карай по-бавно не ще стане беля. Той> Аз съм шофьор от 40 години, карал съм тирове, не се притенявай. Казвам> ти остави тази работа, а намали скоростта. Той: за мен не важа тези неща. Ти знаеш ли, че аз СОфия-Бургас по правя за 2,5 часа. Вие младите сте неопитни, аз съм с опит. Тука казва е България, не е необходимо да се слагат колани. Е аз казвам, ами те са за твоята сигурност, както си решиш ти....Какво може да се очаква от такъв човек...Други седнали на маса и си ги мерят кой по-бързо стигал от София до Бургас. Нация на простаци.

Много ми е болно за загиналите и семействата им, дано тежко ранените се отърват и лекарите направят чудеса, дано леко ранените бързо оздравеят! Да добавя: на всички ученически екскурзии НИКОГА няма колани! Искам, питам, ама няма.

И да катстрофираш, после пак си трябва късмет. Едни са попаднали в частни други в държавни болници. Толкова ли не можаха е така от състрадание да ги разпределят само по частните, ами трябва сега да преживеят и ужаса на държавните клиники.

Шофьора на автобуса няма юридическа вина защото явно е нямало кой да го обучи, че при вдигнат надясно автобус той НЕ Е 100% НЕУПРАВЛЯЕМ, а правилното действие е волана да бъде завъртян НАДЯСНО! Противно е на човешката интуиция, освен това той не е трениран за каскадьор, но ако беше завъртял волана на дясно, щеше да противодейства на преобръщане, това всеки който разбира поне малко от физика би трябвало да може да проумее. Автобусът нямаше да може да тръгне към канавката преди да се изправи. Между другото, капитан съм на круизен кораб и мога да кажа, че 99% от не обучени хора биха сгрешили - при кораба е същото - при внезапно накреняване трябва да се опиташ да завиеш към по-ниската страна - в случая надясно! Първосигналното човешко действие обикновено е грешно и влошава ситуацията. Крайно време е да бъде разбрано от обществото, че както в морската и авио индустриите, така и в обществения транспорт обучителните стандарти трябва да се правят от компетентни хора. Не на последно място - предпазните колани в автобуса трябва да са задължителни да се ползват.

Кептън, работата станала. Накъде е завъртял ще се установи, може и да е завъртял накъдето трябва. Ти си смятай метацентричните височини и остави на органите да кажат...Иначе, си прав за липсата на обучение и коланите.

Абсолютно неверни твърдения обаче. Не се знае накъде е щял да тръгне автобусът, ако воланът се завърти надясно. Ти заместваш фактите не просто с предположения, а с чиста измислица, като срамежливо премълчаваш това.

Много е изчерпателен списъка - веднага разбрахме кои са пострадалите. Страхотна новина! Аз предлагам за в бъдеще вместо имена да имаме само инициали. По-кратко е.

Добре че не сте им оставили телефонните номера адресите и пълен списък на роднините че ако ги докопат тролерите от западна Европа базирани в новинарксите форуми ще ги изкакрат терористи престъпници и крадци на Народна пара. Аз затова пътувам с БДЖ макар и по-остарели влакове са по-сигурни-СТАРИ АВТОБУСИ УМОРЕНИ ШОФЬОРИ КАт ги напече слънцето заспиват направо на волана и няма никакви климатици?Нормално е да има катастрови. Билетите за автобусите станаха почти колкото самолетните.

Бог да прости загиналите...! Да оздравеят по бързо всички ранени...! И от тук нататък, коланите да са задължителни за всички и във всички превозни средства...!!!!!! Казва ви го оцелял при катастрофа с аквапланинг при скорост 143 км. в час... От колата ново Пежо 307 нищо не остана, но коланите(и еърбеците) ни спасиха 3 души - аз шофьорът бях само в шок, а другите двама със съвсем леки натъртвания... Коланите спасяват човешки животи...!!!!!!

Мнението ми за списъка е..Е.Б. в Г.З.

Само едно идиотско същество,като жената може да дигне телефон докато изпреварва автобус на магистрала със 100 км!Особенно ,ако е от поколението на молладжийките,които не вдяват и разбират елементарни физични закони!

Ами преди няколко месеца и ние щяхме да сме изхвърчали от вие дукта на Витиня след като гумата на автобуса изхвърча на 1/2 км.Хората започнаха да пищят ,той да изпреварва и. Каза аз даже и не разбрах и как като на въпроса кой беше техника шофьора каза: ами аз го завих сутринта с една тръба. И след като подадох жалба до Да и въпреки протокола от кат ми отговориха ,че е неизвестна причината за инцидента и как ще е като просто отново някой не си е свършил работата като техника например. Автобуса беше на Юнион Ивкони. И като няма наказани защо те да държат в изправност автобусите. Бас ловя,че пак няма да е известна причината за инцидента. Защо това го няма в Америка Германия?

Има го Ивконите карат като бесни . Основен маршрут от 36 часа да го вземеш за 30 ?. Разкриете загадката .....???

Пълен списък! Отваряш и четеш инициали!?! Ако беше Б.Б., Цв. Цв., Р. Овч. щяхме да ви разберем пълния списък...

Кому и за какво публикувате този списък, неуважаеми пишман журналисти?

Спокойно, Ивкони е на Доган и всичко ще се размине. Всяко чудо за 3 дни ;)

това са само инициалите на имената на пострадалите хора.

Mного хора си мислят, че да си водач на автомобил,.. е проста работа, HO,... не е за прости хора!! фактите ги четете почти всеки ден!! дори съм чувал, подигравки от рода на: "Tой, е,.. един прост каруцар"!!;)

на десет жени става за шофьорка. Автобусът е имал нещастието да се срещне с една от деветте... Когато карам още от стотина метра определям дали пред мен е жена, или не. Колко пъти сме се хващали на бас с жена ми и в 9 от десет случаи съм познавал! Има неща, които жените правят по-добре от мъжете, но управлението на автомобил не е сред тях! Тук се иска и бърза реакция, и достатъчно сила, и възможност за предвиждане, и да не се разсейваш (прическа, помада, телефон, музика, спомени - стари или от предната нощ) и т.н....

От десет професионални шофьори само трима биха овладели автобуса ,жалко че един о т седемте е карал .

Официалната статистика казва друго. Жените са по-добри шофьори от мъжете.

ставаше дума за нормална сделка с ЧЕЗ, Гинка веднага я изтипосаха и разказаха де що могат за нея. А тук десетина убити и десетки ранени, а за шофьорката нито гък, нито мък. Нито снимка, нито дори инициали, което се практикува при мангалите. Да не говорим за подробности в биографията й...Защо ли е тази тайнственост?

Нали ти показаха шофьора - леко лилавеещ, от Сливен се качил. Защо не се запиташ как един автобус, тежащ 10-12 тона беше обърнат от един автомобил около тон. И какво ще направиш като видиш лицето на жената, до какви изводи ще стигнеш? Даваш ли си сметка, че тази фирма е като октопод - обхванала е всички дестинации в страната, нейни са всички атрактивни часове за пътуване, има по няколко курса до всеки областен град. За разлика от другите компании - те имат едва по един, максимум два курса. Нямат здрав автобус - всичките им са раздрънкани и е чист късмет, ако не дефектират по пътя (особено на дълъг път). Шофьорите им напоследък масово са от малцинството, не изпукат телефона от ръцете си - да не обсъждам темите им на разговор. Но сега жената е виновна - ами да виновна е не е депутатка от ГЕРБ и няма чадър.

Винаги, когато съм пътувала с автобусите на фирма "Юнион икони", те са толкова раздрънкани и вмирисани..., че просто нямам думи.

Оказа се, че имали един нов - и той вече е ковчег

Кога ще покажат и подведат под отговорност тази женска мърша, поредната пишман шофьорка, станала причина за трагедията??? Заслужава ЛИНЧ!!!!

Дир-а, ако обичате да се самосезирате, това е дискриминация на полов принцип!

Cezarbg

баце маи е време да изгониш ненужните около себе см и без да мислиш да направиш затвора в белене раи за тези дебили около тебе !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Според мое мнение това е грешка на шофьора на автобуса. Просто е трябвало да продължи да държи посоката, в която е карал независимо от удара на колата в него или просто е трябвало да набие спирачки.

Когато караш нещо с толкова висок център на тежестта, не е толкова просто да продължиш напред или да заковеш на място. Лек удар отстрани оказва сериозно въздействие върху траекторията, въпреки че автобусът е доста по-тежък от колата.

Разгледайте снимките на лява страна на автобуса - при удар от кола би отляво би трябвало да има намачкани ламарини. Нищо подобно - от предния калник та чак до задния ламарините са в идеално състояние. Нещо мирише работата. Ако е имало удар (дори само да подлъзне предните гуми на автобуса надясно) то левите ламарини ще се намачкат.

Абсолютно вярно!Грешка на шофьора на автобуса е!Дори и да е ударен от кола няма шанс да го мръдне ,ако той не се паникьоса както е станало и сигурно е направил рязко движение, при което е загубил контрола на автобуса!Това е! От 18 г карам камион и мога да го твърдя това.Просто се е стреснал човека и е направил грешка!Разбира се този който я е предизвикал,т.е водача на лекия автомобил е най отговорен!Точка.

Защо точка? Кажи каква му е грешката. Аз писах по-долу за такъв разбирач като теб - за да има грешка, трябва да съществува нарушено правило. Кое правило е нарушил шофьорът?

Който и каквото да ви говори. ШОФьОрите НА ЮНИОН ИВКОНИ ПУШАТ И КАРАТ.

И ГОВОРЯТ ПО ТЕЛЕФОНА! Веднъж пътувах с един от София до Бургас, който не пусна телефона от ръката си! Вероятно на Ю.И. шофьорите така се концентрират на пътя

къде ли е този ВИкарел у нас?

между Ахтаман и Зофия

Cezarbg

ами маика си попитаи идиот !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!драскаш а бг тие мъгла кои къде е