Пускат влаковете през тунел "Козница"
След пълното приключване на ремонта скоростта в жп участъка между Копривщица и Стряма ще се увеличи до проектна скорост 100 км/ч
Обратно в новинатаКоментари - Пускат влаковете през тунел "Козница" | Днес.dir.bg
Коментари
2020 година възстановяват ПРОЕКТНАТА скорост от преди 70 години!!! Най-дългият тунел е построен по време на лошия комунизъм... За 30 години демокрация - само разрушение, нищо не е създадено, нищо не е подобрено. Смао се краде и пачките са в чекмеджетата....
А релсите ще са UIC 60 - същите 60Е1 - тоест 60 килограма на линеен метър - най-леките възможни релси, наричани "железопътни". То БДЖ така или иначе ползват само такива от време оно.
релси тип 60 кг/лин. м са 17см вис. ,а 15см шир.в основата, тези тип 49 кг/лин. м са 14см в основата като височ. им е 15см ,за първи път в Бъ-я са ползвани тип 60 жп релси ~2ооо год. м/у Дъбово & Тулово предимно заварени една с друга с цел да се избегне характ. шум при падане на скосения жп бандаж в пролуката помежду им, живи& здрави
не,не са жп (железопътни) в кавички ,а просто са железопътни (за желез. път т.е.) ,ползвани в минни подземни галерии (т.нар.дековилно междурелсие) ,за т.нар.подкранов път (понасящ тежестта на т.нар.козлови/портален кран който чрез стом.колела с двустранно разположени реборди се движи напред или назад), или за влакове за (не) живи товари ,живи& здрави