Коментари - Пускат влаковете през тунел "Козница" | dnes.dir.bg
назад

Пускат влаковете през тунел "Козница"

След пълното приключване на ремонта скоростта в жп участъка между Копривщица и Стряма ще се увеличи до проектна скорост 100 км/ч

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Пускат влаковете през тунел "Козница" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

2020 година възстановяват ПРОЕКТНАТА скорост от преди 70 години!!! Най-дългият тунел е построен по време на лошия комунизъм... За 30 години демокрация - само разрушение, нищо не е създадено, нищо не е подобрено. Смао се краде и пачките са в чекмеджетата....

А релсите ще са UIC 60 - същите 60Е1 - тоест 60 килограма на линеен метър - най-леките възможни релси, наричани "железопътни". То БДЖ така или иначе ползват само такива от време оно.

Нещо не си наясно с релси тип 60

релси тип 60 кг/лин. м са 17см вис. ,а 15см шир.в основата, тези тип 49 кг/лин. м са 14см в основата като височ. им е 15см ,за първи път в Бъ-я са ползвани тип 60 жп релси ~2ооо год. м/у Дъбово & Тулово предимно заварени една с друга с цел да се избегне характ. шум при падане на скосения жп бандаж в пролуката помежду им, живи& здрави

не,не са жп (железопътни) в кавички ,а просто са железопътни (за желез. път т.е.) ,ползвани в минни подземни галерии (т.нар.дековилно междурелсие) ,за т.нар.подкранов път (понасящ тежестта на т.нар.козлови/портален кран който чрез стом.колела с двустранно разположени реборди се движи напред или назад), или за влакове за (не) живи товари ,живи& здрави

самата дума железопътни определя че релсите са ползвани за железен път .По време на римската империя, или през средновековието са полагани камъни със специални овални улеи в които са се търкаляли колеленцата на вагонетките, живи& здрави

ЖП гара Стряма... Тя е между Копривщица и Клисура.

къде е копривщица къде е стряма

Гара Копривщица е точно е от едната страна на тунела, а гара Стряма е точно от другата.