Коментари - Проект на „Спаси София“ предвижда превръщането на „Джеймс Баучер“ в първия зелен булевард | Днес.dir.bg
Коментари
Чудя се наистина ли не остана жив майстор, който да знае как се редят павета или схемата "ремонт на ремонта" е изключително изгодна за общинарите. Реторичен въпрос - най-вероятно и двете. Лошото с асфалта е, че схемата с ремонта ще е валидна и там - до две-три години всичко в дупки и после - кръпки в дъжда. Мила родна картинка... Забелязвате ли, че в София пътна маркировка се прави с бои, които трудно издържат и 3 месеца. Не, че няма качествени бои на пазара, ама как ще усвоява редовно едни пари фирмата на баджанака. Управлението е изродено до крайност, но, за съжаление, този юнак също не е алтернатива. Видял съм достатъчно млади и надъхани декоративни петленца като него да подскачат и да се пенят докато се докопат до властта, за да почнат да усвояват те. (Справка в най-новата история: Кирчо и Ко.) Правилно отбелязват хората в коментарите - всичко това са индивиди, които един пирон не с забили в живота си. Така че на изборите мислете. И се оглеждайте за хора, които са доказали, че знаят как се върши работа в своите си области. Не, че няма такива хора в БГ, но, за съжаление, природата и манталитета им са такива, че бягат далеч от политиката. Все пак се оглеждайте - може да вземе да се появи някой. И не вярвайте на гръмките им "проекти" - дядо ми казваше "Ако всичко, дето го пише по книгите, се раждаше по нивите, тиквите в градината щяха да са по-големи от къщата". По-добре нещо семпло и просто, но практично и изпълнимо - така, с постоянство, се облагородява градска среда, а не с грандиозни обещания тип "на гол тумбак - чифте пищови". Приятна вечер.
леле, леле, леле.... Тоя педал явно е забравил, че на времето таксиджиите на Руски паметник щяха да го бият като... педал. Беше тръгнал да им лепи някакви стикери по стъклата, че били паркирали неправилно. Единия като го подхвана с шутове и шамари, тоя избяга като бит... педал. Иначе честито на хората в Лозенец. Следващите 3 години Джеймс Баучер ще е в ремонт, ако тоя педал стане кмет.
Този льохман от хербарий сигурно не знае, че майстори за нареждане на павета не останаха. Иначе Фъндича щеше да ги е позлатила и да се фука наляво и надясно с труда им. Типичен корупционен белег е създаването на изключително скъп бутиков проект в една разнебитена и занемарена столица. Парите, които иска да изхарчи, по-добре да се дада за светофари и пешеходни пътеки, или още по-добре за камери с електронен фиш на кръстовищата.
и сега като се захарчат едни милиони за "зелен булевард" и резервоари за дъждвона вода, гледай какво става!..))
Че той и сега е зелен ... толкова са се разместили паветата че кола трудно минава от там и е по-малко натоварен от малка квартална уличка ... по-зелен от това накъде ...
София се пренасели зверски. Мега генерални проблеми тупани от десетилетия ескалират ние ще пудрим булеварди и ще озеленяваме релси ????!!!!! Хора дето един пирон не са забили за картина в къщи имат самочувствието и претенцията да ръководят процеси. Всеки може да крде модели от някъде и папагалски да иска да се случат тук . Докато се стигне до краен резултат има много процеси и технологии за които тези веселяци дори не искат да мислят.Според тях нещата стават просто така ,но красиво. Пази боже ...
Тези от тази група са най .- голямото зло на София ,всичко което искат е користно и нищо не е в полза на живущите. Там има един особено симпатичен господин, който дори искаше да става кмет. Мерси от такива гладни.
Що не избрахте някой булевард в Люлин или Левски Г. Щото пак всички трябва да плащаме безумни пари за кефа на богатите в Лозенец. А както каза Асенчо " Да го д....т бедните"
А нещо извън центъра - кварталите от времето след соца са пълно мазало - Няма инфраструктура, кофите за боклук са рядкост. - коли паркирали и по двата тротоара/ ако има тротоари/ . Градски транспорт просто не е бил предвиден за ливадите под Витоша и Бистрица. В крайните квартали са повечето избиратели - направете нещо за тях.
Тротоара на столичната улица Иван Радоев, където уверявам Ви данъците са съвсем столични, представлява кал ,локви ИЛИ прах, която дишаме .Никога не го е имало. Спирките по Монтевидео са под открито небе. Въобще ги няма. Ние не сме ли данъкопладци?
Браво, Бонев! Имаш идеи. И да си обратен, няма значение. Вършиш работа. За теб ще гласувам на есен.
По едно летящо килимче на гражданите, че да не се пречкат на работещите по бъдещия зелен булевард
Каквото и да правят, на всеки булевард и улица в София са разрешили паркирането и оттам нататъка няма как да се развие тази зона като пешеходна или за бизнес и туризъм. Трябва да се забрани въобще паркирането по улиците в целия широк и тесен център и тогава ще се подобри градската среда. Особенно в топ центъра е безобразно от навсякъде паркирани коли и бизнес няма как да се прави.
Няма нужда да забранят паркирането ! Само да забранят домуването на автомобили които са над 10г !
Предлагам: бул Цариградско шосе да стане пешеходна зона! Стига с тези автомобили и замърсяване!
Шан з Елизе в Париж сущо е изпълнен с малки павета но до сега няма проблеми !
Няма лошо , за Кмет на София да бъде избран млад и напорист хомосексуалист !
Сега е модерно нужно ремонт на ремонта, след 10 години ще е модерно спасяване от спасителите.
Като цяло целият център трябва да е забранен за всякакви автомобили.
Нещо на предизборни лъжи ми мирише. Ние имамв идея, но ще я реализираме след изборите...
От "Смучи София"искат да развалят и това което е останало , само и самп да са на власт! Като искат обновяване да извадят парите, с ме да увеличават данъци! Нищо не става от вас!
И разкарайте ДВГ-та от него ! Нали уж е зелен ! След като е зелен там нямат място ДВГ-та !
Тези безделници заковали ли са поне един пирон, нещо реално направили ли са за София или само вдигат пушилка по медиите?!? Колко стаж и къде точно има лицето б.бонев?
Как да не правят! Забиват пирон след пирон в ковчга на софиянци, които нищо не правят а дори си носят пмроните!
Джеймс Баучър вече стана важна алтернативна артерия на Вапцаров обслужваща централната част на горни Лозенец, който пък вече може да се счита част от широкия център. С пускането на бившия Енергопроект, и другите нови бизнес сгради в тази част, трафика ще стане още по-интензивен. В момента поради лошото състояние на Баучър, колите бягат през малките улици Кораб Планина и най-вече Бигла. Така че да се стягат и да го оправят Баучър като основен булевард с АСФАЛТ, а не като декоративна уличка с павенца.
Tozi smeshnik koito e sponsoriran ot nqkolko NPOta ako stane kmet na Sofia shte ni dovarshi, bez nikakuv opit ili staj, izdigan ot roditelite si
Страхотно. А останслата част от Дофив. Големите комплекси с много избиратели в гето ли ще я превърнем? Може една стена около центъра, където се снимат чужденците та да няма приблеми. Предградие 13.
Аз живея точно до булеварда, но винаги заобикалям с колата, само и само да не минавам през него. Изпотроших всичко докато минавам през тоя булевард. Сега трябва да сменям и гърне, щото се откачи последния път като минах.
Паветата са перфектната настилка за общинарите. Така постоянно има ремонти откоито падат пари. Щом и от Спаси София искат павета явно ще продължат по същия начин.
Стига с тези павета. Ясно е, че нито можем да ги положим като хората, нито можем да поддържаме подобна настилка. Само след 2-3 години пак става на вълни. Да не говорим, че е далече по-шумна от асфалт и далече по-мръсна от към прах. Асфалт е оптималното решение.
Така е. Паветата са антична настилка. Може по пешеходни зони, ама за коли не е подходящо. А тия с тротинетките съвсем.
Проект на „Спаси София“ предвижда превръщането на „Джеймс Баучер“ в първия зелен булевард
Първата стъпка е цялостно пренареждане на паветата
Обратно в новината