Коментари - Пристигнаха първите 20 електробуса за София | Днес.dir.bg
Коментари
Атака, браво Фандъкова, сега пак ги дай на лицето С Монов та да гу усере.
Но те трябва и да мият след като се ползват. Зелените трамвай бяха чистички като ви ги подариха. Сега проверявате ли в какво състояние са?
do selqk наистина си такъв, няма съмнение - с този български език. Учи се, може някой да чуе мнението ти.
Samo ne mojem da se kachvame udobno, zashtoto shofyorite sa prosti i ne spirat do trotoar.Ne im puka....
Пуснете електрическите нови автобуси до ромските квартали - така ще покажете че действително искате да интегрирате "братята" роми.
Иха сега остава и да замените всички стари автобуси които периодично пребоядисвате за да изглеждат като нови и всичко ще е приказка ама надали.
Автобуси на ток се наричат още тролеи. Такива има от десетилетия в София.
Колко мръсно е производството на акумулатори? Какъв е животът им? Какви са плановете рециклиране на старите акумулатори? Кога софийска община ще разгледа въпроса за безплатен градски транспорт?
Сега Фъндъкова и другите общинари да ходят на работа с автобусите да дадат личен пример на гражданите
В България единственото наднормено замърсяване е с фини прахови частици през зимата, заради печките на твърдо гориво. ЕС ще ни глобява за това замърсяване, както ще глоби Германия за наднормените азотни оксиди. Заради тях е тази истерия в Германия срещу дизеловите коли, които като цяло са по-чисти от бензиновите.
Смешно е да се винят колите в България за мръсния въздух, но в случая Фандъкоеа с един куршум, улучва два заека. Първо имитира за пред ЕС, че прави нещо за по-чист въздух в София, а покрай тази имитация ГЕРБ присвояват поредните милиони от нашите данъци.
Когато има наднормено замърсяване, делът на колите в него е обикновено под половин процент, най-много два процента. Пишманеколозите обаче само срещу колите лаят, но не и срещу замърсителите на въздуха в България.
По-бързо да ги махат тези таралясници по пътищата и пуснат само екологично чисти превози. Писнало ми е дим и смрад. Все още има Автобуси от преди 30-40 години.... Но същото важи и за товарните автомобили, както и леките... Време е за преминаване към газ и електричество.
Данче, прави ми впечатление колко нови и екологични са автобусите по линия 63. Няма ли да поканиш журналисти, да се повозите в тях, да им замерите вредните емисии? Пълна пародия.
И какво, аз ше плащам данъци за тях а селтик фрост ще си се возят и то гратис?! А жителство кога пак????!!!!
Защона софийските автобуси се рекламира казина. И кьде отиват мангизите от реклама оо спирки и транспоррт. Кьде са ма кучко,кметицо?
Първо махаме кльона, после градим ограда. Първо махаме тролейбусите, после слагаме електробуси. Ефективност, браточка !
Айде малко по-професионално - дайте производители, цени... Стига copy-paste на каквото ви дадат. Поразровете, дообогатете малко. Напънете се малко де.
Не е лошо, но основния проблем остава -отоплението с твърдо гориво и всякакви боклуци. По този въпрос нищо не се прави ,вместо това се натоварват с още данъци собствениците на автомобили, което с нищо няма да направи въздуха по чист.
Смешно е да виниш отоплението с твърдо гориво за мръсния въздух. Само есин пример ще спомена - преди 90-та, дори тецовете горяха мазут, Кремиковци работеше, а колите бяха 10 пъти по-малко от сегашния брой. Вече Кремиковци не замърсява, тецовете са на газ, колите са близо 1 млн., а мръсния въздух е в пъти повече от преди 90-та. Какво излиза? Че масовия селянин, дошъл да прави задръствания по София, е виновен за мръсния въздух!
Цялостна канализация в София, трябваше да завърши 2012 година!!! Сега сме 2018...
Електромобилите са друг начин на капиталистите да изнесат мръсното производство другаде. В София чист въздух понеже ползва електроавтомобили, а ТЕЦ-овете на въглища, които произвеждат тока, замърсяват въздуха в Старозагорско. Друг е въпросът, когато започнат да се палят дограми, ПДЧ, гуми и др. за отопление.
Китайците от BYD които са безспорен лидер в света на електрически автобуси искаха да строяд завод в Годеч, но нашите корумпирани мърши(политици) ги изгониха! Сега купуват турски кенефи, защото комшуто дава комисион!
Бе тия ли турски кочини? Модерни, хахахахахахаха! Пак едно усвояване на средства, а не инвестиция в транспорта. Във Варна са едни прости говеда, накупиха на два транша автобуси Соларис и сега всичко е пей-живей. А тия анадолски кенефи с голяма вероятност ще бъдат надживени от аварийните Чавдарки на СКГТ. За мен не е важно количеството, а качеството. А качеството на BMC (Бюнджюк Марка Джубре) е под всякаква критика и влизат в сервиз два пъти в годината за по 6 месеца. Направо ми е жал за столичани, че ще ги бъхтят в тия зайчарници
и със какво са платени ? с данъци от софииска община , или с данъци от всички общини ?
Аз бих се радвал ако са платени с данъци от всички общини, за да Ви е яд вас от провинцията, ама не са.
чакай малко, а колко от хората от провинцията, които живеят в столицата, не плащат данъците си в нея, но я задръстват, цапат и замърсяват?
Абе кои са тия данъци дето не плащат в София? освен данък имот няма други, а може да са си продали имота и да имат такъв в София. за данък за МПС -повечето постояно живеещи в СФ са с софийска регистрация - просто е по удобно. Обаче няма смисъл да пиша повече- ти си щатен трол на дира ,който пише глупости под всички постове.
Мургавите русофили да не се притесняват , че нямало кой да изкупува и рециклира старите батерии за електромобили ! Освен завода на собственика на Мото Пфое и Нисан , вече работи и завод в Германия , а се строят такива и в Китай . Така че опорката , че били опасни за природата старите батерии , вече не е актуална !
Метрото прилича на кочина, няма нови мотриси от години, тая некадърница за циган.кия транспорт се е загрижила.
Нещо ти издиша опорната точка . Новите мотриси Сименс са купени , и след една година ще имаш възможността да ги ползваш , като пътуваш от местоработата си на Позитано до дома ти във Факултета . А иначе руските бракми с пластмасова облицовка като на Москвич Алеко са оставени на доизживяване .
Около 1/3 от мотрисите са произведени 1989 - 1990 г., но са в много добро състояние. Останалите са производство след 2006 г., като най новите мисля са 2013 г. и са в отлично състояние. Отделно за третия диаметър са предвидени чисто нови влакове 'Сименс'.
Прекрасна новина! Облагородяването и благоустрояването на българската столица продължават благодарение на непрестанните и неуморни грижи на кмета Йорданка Фандъкова! Гордеем се с вас!
Но е като ритник в лицето за другарите чиито тролове започнаха с опошляването и плюенето!
Вярно са нулеви въглеродните и праховите емисии. Все пак ,добре би било да получим информация по какъв екологичен начин ще бъдат преработвани "отпадните" акумулатори и с какви емисии и разходи е свързано това.
Честито на чистите жители на чиста София, които ще ползват чисто нови еко автобуси, за да стане въздуха в София на чист в Европата. Те ще с движат по специален маршрут - Факултета , Красна поляна и обратно, след което въздухут в тези квартали ще бъде планински чист.
Маршрута е Факултето - Кр.поляна - квартал Ботев.
Добре бе бате, нема да се караме, аз си живеем на Татарли ама там се топлим от търъбите на Топлуфикацията дето минават под улицата ( щото не са добре изолирани, ама те българите ни плащат отоплението) , а кучета се топлят на шахтите ,защото оттам излиза пара . Шукар си у Софията - хептем чисто хептен топло.
Пристигнаха първите 20 електробуса за София
Всички автобуси за градския транспорт отговарят на най-високите екоизисквания
Обратно в новината