Пристигнаха първите 20 електробуса за София

Всички автобуси за градския транспорт отговарят на най-високите екоизисквания

Обратно в новината

Коментари - Пристигнаха първите 20 електробуса за София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Атака, браво Фандъкова, сега пак ги дай на лицето С Монов та да гу усере.

Да прав си, както е развалил и погребал всичко в автотранспорта.. от тоя човек нищо не става и не знам не го ли виждат в Столична община че нищо не става от тоя чове, пълен олигофрен..

Но те трябва и да мият след като се ползват. Зелените трамвай бяха чистички като ви ги подариха. Сега проверявате ли в какво състояние са?

do selqk наистина си такъв, няма съмнение - с този български език. Учи се, може някой да чуе мнението ти.

Samo ne mojem da se kachvame udobno, zashtoto shofyorite sa prosti i ne spirat do trotoar.Ne im puka....

Пуснете електрическите нови автобуси до ромските квартали - така ще покажете че действително искате да интегрирате "братята" роми.

Иха сега остава и да замените всички стари автобуси които периодично пребоядисвате за да изглеждат като нови и всичко ще е приказка ама надали.

Автобуси на ток се наричат още тролеи. Такива има от десетилетия в София.

Само жиците чакаме да пуснат! :)

Добре де като не ви харесват оставете ги в Бургас.

Колко мръсно е производството на акумулатори? Какъв е животът им? Какви са плановете рециклиране на старите акумулатори? Кога софийска община ще разгледа въпроса за безплатен градски транспорт?

затова хората са измислили тролеите! Те са без акумулатори

Един прост въпрос-Как ще рециклирате старите акумулатори и къде?

Сега Фъндъкова и другите общинари да ходят на работа с автобусите да дадат личен пример на гражданите

В България единственото наднормено замърсяване е с фини прахови частици през зимата, заради печките на твърдо гориво. ЕС ще ни глобява за това замърсяване, както ще глоби Германия за наднормените азотни оксиди. Заради тях е тази истерия в Германия срещу дизеловите коли, които като цяло са по-чисти от бензиновите.

Дизеловите коли са по-чисти само по време на тестовете.

По чисти са дизелите ама некой друг път!

Смешно е да се винят колите в България за мръсния въздух, но в случая Фандъкоеа с един куршум, улучва два заека. Първо имитира за пред ЕС, че прави нещо за по-чист въздух в София, а покрай тази имитация ГЕРБ присвояват поредните милиони от нашите данъци.

Леле, колко сте ограничени.

Когато има наднормено замърсяване, делът на колите в него е обикновено под половин процент, най-много два процента. Пишманеколозите обаче само срещу колите лаят, но не и срещу замърсителите на въздуха в България.

По-бързо да ги махат тези таралясници по пътищата и пуснат само екологично чисти превози. Писнало ми е дим и смрад. Все още има Автобуси от преди 30-40 години.... Но същото важи и за товарните автомобили, както и леките... Време е за преминаване към газ и електричество.

вече мъ фнахте за шлифера обаче

Данче, прави ми впечатление колко нови и екологични са автобусите по линия 63. Няма ли да поканиш журналисти, да се повозите в тях, да им замерите вредните емисии? Пълна пародия.

И какво, аз ше плащам данъци за тях а селтик фрост ще си се возят и то гратис?! А жителство кога пак????!!!!

Защона софийските автобуси се рекламира казина. И кьде отиват мангизите от реклама оо спирки и транспоррт. Кьде са ма кучко,кметицо?

Първо махаме кльона, после градим ограда. Първо махаме тролейбусите, после слагаме електробуси. Ефективност, браточка !

Ти от село ли си? В София тролеите си вървят, както и трамваите

Я па се топлим с ракийца и ми дреме за тецо

Айде малко по-професионално - дайте производители, цени... Стига copy-paste на каквото ви дадат. Поразровете, дообогатете малко. Напънете се малко де.

Не е лошо, но основния проблем остава -отоплението с твърдо гориво и всякакви боклуци. По този въпрос нищо не се прави ,вместо това се натоварват с още данъци собствениците на автомобили, което с нищо няма да направи въздуха по чист.

Смешно е да виниш отоплението с твърдо гориво за мръсния въздух. Само есин пример ще спомена - преди 90-та, дори тецовете горяха мазут, Кремиковци работеше, а колите бяха 10 пъти по-малко от сегашния брой. Вече Кремиковци не замърсява, тецовете са на газ, колите са близо 1 млн., а мръсния въздух е в пъти повече от преди 90-та. Какво излиза? Че масовия селянин, дошъл да прави задръствания по София, е виновен за мръсния въздух!

Направи си труда някоя хладна сутрин да погледнеш към Симеоново и Драгалевци. Няма да ги видиш, защото са обвити в пушеци... Ама не от коли...

Я па че си подгрея TDI-я пред блока. И филтъро съм си маанал да връви по бръже.

Цялостна канализация в София, трябваше да завърши 2012 година!!! Сега сме 2018...

И подмяната на водопроводната мрежа трябваше да е завършила още преди 5-6 повишения на цените. Като чуя, че ще я подменят и изтръпвам - пак ще вдигат цените ! Веолия яко друса !

Електромобилите са друг начин на капиталистите да изнесат мръсното производство другаде. В София чист въздух понеже ползва електроавтомобили, а ТЕЦ-овете на въглища, които произвеждат тока, замърсяват въздуха в Старозагорско. Друг е въпросът, когато започнат да се палят дограми, ПДЧ, гуми и др. за отопление.

Китайците от BYD които са безспорен лидер в света на електрически автобуси искаха да строяд завод в Годеч, но нашите корумпирани мърши(политици) ги изгониха! Сега купуват турски кенефи, защото комшуто дава комисион!

Ти ако погледнеш и какви коли правят от BYD!!!

Една здрава острилка не може да направят та автобуси .... я им виж краш тестовете в тюба па пак говори.

моя твая не понимай ти много смешен затова винаги остане последен

Бе тия ли турски кочини? Модерни, хахахахахахаха! Пак едно усвояване на средства, а не инвестиция в транспорта. Във Варна са едни прости говеда, накупиха на два транша автобуси Соларис и сега всичко е пей-живей. А тия анадолски кенефи с голяма вероятност ще бъдат надживени от аварийните Чавдарки на СКГТ. За мен не е важно количеството, а качеството. А качеството на BMC (Бюнджюк Марка Джубре) е под всякаква критика и влизат в сервиз два пъти в годината за по 6 месеца. Направо ми е жал за столичани, че ще ги бъхтят в тия зайчарници

Solaris не бяха ли турски също?

чешки са

и със какво са платени ? с данъци от софииска община , или с данъци от всички общини ?

Аз бих се радвал ако са платени с данъци от всички общини, за да Ви е яд вас от провинцията, ама не са.

чакай малко, а колко от хората от провинцията, които живеят в столицата, не плащат данъците си в нея, но я задръстват, цапат и замърсяват?

Абе кои са тия данъци дето не плащат в София? освен данък имот няма други, а може да са си продали имота и да имат такъв в София. за данък за МПС -повечето постояно живеещи в СФ са с софийска регистрация - просто е по удобно. Обаче няма смисъл да пиша повече- ти си щатен трол на дира ,който пише глупости под всички постове.

Мургавите русофили да не се притесняват , че нямало кой да изкупува и рециклира старите батерии за електромобили ! Освен завода на собственика на Мото Пфое и Нисан , вече работи и завод в Германия , а се строят такива и в Китай . Така че опорката , че били опасни за природата старите батерии , вече не е актуална !

..са опасни новите, според идеята за вредността на производството. Старите литиеви не са кой знае какви, малко пластмаса и ацетон имат

Каквото и да стане, пак ще плете.

Метрото прилича на кочина, няма нови мотриси от години, тая некадърница за циган.кия транспорт се е загрижила.

Нещо ти издиша опорната точка . Новите мотриси Сименс са купени , и след една година ще имаш възможността да ги ползваш , като пътуваш от местоработата си на Позитано до дома ти във Факултета . А иначе руските бракми с пластмасова облицовка като на Москвич Алеко са оставени на доизживяване .

И на Инспиро-то, няма плюш по седалките. Всичко е още по-пластмасово. Дяже нямат и информационни електронни схеми.

Около 1/3 от мотрисите са произведени 1989 - 1990 г., но са в много добро състояние. Останалите са производство след 2006 г., като най новите мисля са 2013 г. и са в отлично състояние. Отделно за третия диаметър са предвидени чисто нови влакове 'Сименс'.

ако софийското метро е кочина представям си какво ще кажеш за ню йоркското...

че той по на запад от Босилеград ходил лие та да знае

Прекрасна новина! Облагородяването и благоустрояването на българската столица продължават благодарение на непрестанните и неуморни грижи на кмета Йорданка Фандъкова! Гордеем се с вас!

колко пъти да ви казвам - когато си аненцефал то е завинаги

Но е като ритник в лицето за другарите чиито тролове започнаха с опошляването и плюенето!

Вярно са нулеви въглеродните и праховите емисии. Все пак ,добре би било да получим информация по какъв екологичен начин ще бъдат преработвани "отпадните" акумулатори и с какви емисии и разходи е свързано това.

Не се притеснявай ! Вече откриха един завод от Нисан и Сумитомо Моторс за рециклиране на батерии . Въпрос на месеци е да се открият още 2 .

Щели да открият още 20 цеха за рециклиране на батерии,в село банкя и около него,за спокойствието на вожда.

Честито на чистите жители на чиста София, които ще ползват чисто нови еко автобуси, за да стане въздуха в София на чист в Европата. Те ще с движат по специален маршрут - Факултета , Красна поляна и обратно, след което въздухут в тези квартали ще бъде планински чист.

Маршрута е Факултето - Кр.поляна - квартал Ботев.

Добре бе бате, нема да се караме, аз си живеем на Татарли ама там се топлим от търъбите на Топлуфикацията дето минават под улицата ( щото не са добре изолирани, ама те българите ни плащат отоплението) , а кучета се топлят на шахтите ,защото оттам излиза пара . Шукар си у Софията - хептем чисто хептен топло.