Коментари - Пристигнаха първите 20 електробуса за София | Днес.dir.bg
Коментари
Честито на чистите жители на чиста София, които ще ползват чисто нови еко автобуси, за да стане въздуха в София на чист в Европата. Те ще с движат по специален маршрут - Факултета , Красна поляна и обратно, след което въздухут в тези квартали ще бъде планински чист.
Вярно са нулеви въглеродните и праховите емисии. Все пак ,добре би било да получим информация по какъв екологичен начин ще бъдат преработвани "отпадните" акумулатори и с какви емисии и разходи е свързано това.
Но е като ритник в лицето за другарите чиито тролове започнаха с опошляването и плюенето!
Прекрасна новина! Облагородяването и благоустрояването на българската столица продължават благодарение на непрестанните и неуморни грижи на кмета Йорданка Фандъкова! Гордеем се с вас!
Не се притеснявай ! Вече откриха един завод от Нисан и Сумитомо Моторс за рециклиране на батерии . Въпрос на месеци е да се открият още 2 .
Щели да открият още 20 цеха за рециклиране на батерии,в село банкя и около него,за спокойствието на вожда.
Метрото прилича на кочина, няма нови мотриси от години, тая некадърница за циган.кия транспорт се е загрижила.
Нещо ти издиша опорната точка . Новите мотриси Сименс са купени , и след една година ще имаш възможността да ги ползваш , като пътуваш от местоработата си на Позитано до дома ти във Факултета . А иначе руските бракми с пластмасова облицовка като на Москвич Алеко са оставени на доизживяване .
Мургавите русофили да не се притесняват , че нямало кой да изкупува и рециклира старите батерии за електромобили ! Освен завода на собственика на Мото Пфое и Нисан , вече работи и завод в Германия , а се строят такива и в Китай . Така че опорката , че били опасни за природата старите батерии , вече не е актуална !
и със какво са платени ? с данъци от софииска община , или с данъци от всички общини ?
Бе тия ли турски кочини? Модерни, хахахахахахаха! Пак едно усвояване на средства, а не инвестиция в транспорта. Във Варна са едни прости говеда, накупиха на два транша автобуси Соларис и сега всичко е пей-живей. А тия анадолски кенефи с голяма вероятност ще бъдат надживени от аварийните Чавдарки на СКГТ. За мен не е важно количеството, а качеството. А качеството на BMC (Бюнджюк Марка Джубре) е под всякаква критика и влизат в сервиз два пъти в годината за по 6 месеца. Направо ми е жал за столичани, че ще ги бъхтят в тия зайчарници
Аз бих се радвал ако са платени с данъци от всички общини, за да Ви е яд вас от провинцията, ама не са.
Около 1/3 от мотрисите са произведени 1989 - 1990 г., но са в много добро състояние. Останалите са производство след 2006 г., като най новите мисля са 2013 г. и са в отлично състояние. Отделно за третия диаметър са предвидени чисто нови влакове 'Сименс'.
Китайците от BYD които са безспорен лидер в света на електрически автобуси искаха да строяд завод в Годеч, но нашите корумпирани мърши(политици) ги изгониха! Сега купуват турски кенефи, защото комшуто дава комисион!
Електромобилите са друг начин на капиталистите да изнесат мръсното производство другаде. В София чист въздух понеже ползва електроавтомобили, а ТЕЦ-овете на въглища, които произвеждат тока, замърсяват въздуха в Старозагорско. Друг е въпросът, когато започнат да се палят дограми, ПДЧ, гуми и др. за отопление.
чакай малко, а колко от хората от провинцията, които живеят в столицата, не плащат данъците си в нея, но я задръстват, цапат и замърсяват?
Не е лошо, но основния проблем остава -отоплението с твърдо гориво и всякакви боклуци. По този въпрос нищо не се прави ,вместо това се натоварват с още данъци собствениците на автомобили, което с нищо няма да направи въздуха по чист.
И на Инспиро-то, няма плюш по седалките. Всичко е още по-пластмасово. Дяже нямат и информационни електронни схеми.
Айде малко по-професионално - дайте производители, цени... Стига copy-paste на каквото ви дадат. Поразровете, дообогатете малко. Напънете се малко де.
Смешно е да виниш отоплението с твърдо гориво за мръсния въздух. Само есин пример ще спомена - преди 90-та, дори тецовете горяха мазут, Кремиковци работеше, а колите бяха 10 пъти по-малко от сегашния брой. Вече Кремиковци не замърсява, тецовете са на газ, колите са близо 1 млн., а мръсния въздух е в пъти повече от преди 90-та. Какво излиза? Че масовия селянин, дошъл да прави задръствания по София, е виновен за мръсния въздух!
Добре бе бате, нема да се караме, аз си живеем на Татарли ама там се топлим от търъбите на Топлуфикацията дето минават под улицата ( щото не са добре изолирани, ама те българите ни плащат отоплението) , а кучета се топлят на шахтите ,защото оттам излиза пара . Шукар си у Софията - хептем чисто хептен топло.
Абе кои са тия данъци дето не плащат в София? освен данък имот няма други, а може да са си продали имота и да имат такъв в София. за данък за МПС -повечето постояно живеещи в СФ са с софийска регистрация - просто е по удобно. Обаче няма смисъл да пиша повече- ти си щатен трол на дира ,който пише глупости под всички постове.
Данъкът на използваното жилище няма как да не се плати в София, ако живееш там. Където и да си регистриран, освен ако си на палатка
..са опасни новите, според идеята за вредността на производството. Старите литиеви не са кой знае какви, малко пластмаса и ацетон имат
Първо махаме кльона, после градим ограда. Първо махаме тролейбусите, после слагаме електробуси. Ефективност, браточка !
И подмяната на водопроводната мрежа трябваше да е завършила още преди 5-6 повишения на цените. Като чуя, че ще я подменят и изтръпвам - пак ще вдигат цените ! Веолия яко друса !
Защона софийските автобуси се рекламира казина. И кьде отиват мангизите от реклама оо спирки и транспоррт. Кьде са ма кучко,кметицо?
И какво, аз ше плащам данъци за тях а селтик фрост ще си се возят и то гратис?! А жителство кога пак????!!!!
Една здрава острилка не може да направят та автобуси .... я им виж краш тестовете в тюба па пак говори.
Данче, прави ми впечатление колко нови и екологични са автобусите по линия 63. Няма ли да поканиш журналисти, да се повозите в тях, да им замерите вредните емисии? Пълна пародия.
По-бързо да ги махат тези таралясници по пътищата и пуснат само екологично чисти превози. Писнало ми е дим и смрад. Все още има Автобуси от преди 30-40 години.... Но същото важи и за товарните автомобили, както и леките... Време е за преминаване към газ и електричество.
Когато има наднормено замърсяване, делът на колите в него е обикновено под половин процент, най-много два процента. Пишманеколозите обаче само срещу колите лаят, но не и срещу замърсителите на въздуха в България.
Смешно е да се винят колите в България за мръсния въздух, но в случая Фандъкоеа с един куршум, улучва два заека. Първо имитира за пред ЕС, че прави нещо за по-чист въздух в София, а покрай тази имитация ГЕРБ присвояват поредните милиони от нашите данъци.
В България единственото наднормено замърсяване е с фини прахови частици през зимата, заради печките на твърдо гориво. ЕС ще ни глобява за това замърсяване, както ще глоби Германия за наднормените азотни оксиди. Заради тях е тази истерия в Германия срещу дизеловите коли, които като цяло са по-чисти от бензиновите.
Сега Фъндъкова и другите общинари да ходят на работа с автобусите да дадат личен пример на гражданите
Направи си труда някоя хладна сутрин да погледнеш към Симеоново и Драгалевци. Няма да ги видиш, защото са обвити в пушеци... Ама не от коли...
Пристигнаха първите 20 електробуса за София
Всички автобуси за градския транспорт отговарят на най-високите екоизисквания
Обратно в новината