Върховният съд на Испания оправда 15 моряци от ”Св. Николай”

Върховният съд на Испания оправда 15 от моряците на българския кораб "Свети Николай", на който преди 5 г. бяха открити близо 3 тона кокаин.

Обратно в новината

Коментари - Върховният съд на Испания оправда 15 моряци от ”Св. Николай” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ей ако беше нашият СГС досега сто пъти тия хорица да ги беше пуснал под домашен арест и на това заседание да само съдиите и обвинението... Другите таксата и следва липсата...

Нещо пак ми се губи. Явно и на написалия статията му се губи. Как този който е помагал е осъден на 6г.6м, а останалите са освободени. Този излиза бах ти будалата.

Забележете размера на наложената глоба. Макар и солидарно 450 млн евро са огромна сума, която ще позволи безпрепятствено отнемане на всякакво престъпно имущество на уличените в наркотрафик. А на нас ни обясняват, че нямало доказателства, било трудно доказуемо, било прехвърлено на децата, нищо не можело да се направи за конфискация на престъпно имущество. Държавата на удари ли мафията по парите им не само не се бори с тях, а доказано ги подпомага.

d4

покрай сухото гори и суровото. оправданите да си търсят правата. виновните - в панделата! ами ако не ги бяха хванали???

Над 50 Колумбийски драглордове щъкат в Гамбия Сенегал Сиера Леоне Гана където отговарят за логистиката на Кораби по маршрута Венесуела -Западния Африкански бряг-Испания.В схемата е и корабособственика ДОЙЧИН използван редовно за КОНТРАБАНДНИ СПЕЦпратки украинско оръжия за Близкия Изток Контрабандни цигари в Крим и Украйна Русия КОКАИНза ИСПАНИЯ.Заловените ТРИ тона кока са на Колумбийския клан ВЕЛЕС логистиката е на българското ДС

Италианските организирани престъпни групи си сътрудничат все повече за установяване на контрол върху международния трафик на наркотици. Това каза новият антимафиот номер едно на Италия прокурор Федерико Кафиеро де Рахо. На конференция в Милано той заяви, че групировките Ндрангета, Коза ностра, Камора и други работят заедно и обменят информации, например кои пристанища използват за трафик на кокаин и хероин. За да покаже колко голямо влияние имат тези организации, Кафиеро де Рахо даде за пример как те могат да сменят капитан на кораб в Панама със свой човек, за да прекара голям товар наркотици. По думите на Де Рахо мафията е "окупирала цялата територия" на Южна Италия и си проправя път на север, като заграбва законните бизнеси на изпаднали в затруднение търговци, които приемат пари, за да спасят затъналите си компании, а след това биват изхвърлени от тях.

На кораба в открито море има само един с неограничена власт в рамките на закона, съответно и един виновен при произшествие. След тези присъди , независимо от десетилетията ми прекарани на море, преставам да смятам капитана за "Втори след Бога".От тук нататък за мен е един страхливец облечен във власт. Може би знаете историята на гръцкия пират и капитан Канарис.С отрязана глава е спасил 13 свои моряци.А болшинството от съвременните капитани са най-обикновени пикльовци-докопали се със тестове и рушвети до мостика.Единствената им цел и идол са парите.От една страна ми ме мъчно за корабите , но от друга се радвам, че приключвам, за да не гледам позора .

Че не разбрахме? На наркотрафика да му викаме произшествие? Историята за гръцкия пират не я знаем, въпреки годините прекарани на море. Явно не пием много узо. Айде, лека пенсия, и не съжалявай корабите, има много достойни моряци и капитани.

Вярно не си разбрал: "На кораба в открито море има само един с неограничена власт..." Този принцип - ЕДИН има власт и ЕДИН е отговорен за всичко... Приятен ден :)

Ами като си купувате дипломите как да разберете бе.То е акъл, не е х.й да ви го натъпче човек.А за пенсията, гледай да я дочакаш и мен не ме мисли.А за Канарис има Интернет бе,ама трябва да уцелиш едни бутони на клавиатурата и чичко Гугъл ще ти я разкаже.Ама от въздържание ти се е спихнал един или няколко важни органа.Всичко е от нередовно пиене.Айде и умнта, че не ми носи много главата на селски изпълнения.

А ти джанам що не станеш капитан

А ти мишок смотан, да не си някое новоизлюпено капитанче? Или си някой, на който баща му е капитан.

А ти какъв си мислиш, че съм бе паткан-медицинска сестра ли?

Колега, какво им обясняваш на тези незапознати с морската работа хора. И аз не мога да разбера, как вторият и третият помощник, могат да носят по голяма вина от капитана, че присъдите им са по големи. Смешна работа. Когато стане въпрос за заплати, капитаните се тупат по гърдите, че носят най голямата отговорност и затова са най заплатени, ама когато се стигне до такива случки, се покриват като мишки.

Ще споделиш ли какво си работил на кораба, ама честно?

Номер 7 в екипажния списък обикновено е 3-тия механик.