Премахват широката велоалея, предизвикала протест в столичен квартал
Родители сигнализираха, че са принудени да паркират по абсурден начин, за да оставят децата си на училище
Обратно в новинатаКоментари - Премахват широката велоалея, предизвикала протест в столичен квартал | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
УЖАСЯВАЩ ВИРУС (нерегистриран)
Малоумниците велотъркалясници да го духат. Да бегат на протеста со велосипедо.
T (нерегистриран)
Ето това се казва 'богата' държава с 'умни' ръководители. Дадоха се едни милиони за да се направи тая Велоалея. Сега ще се дадат още толкова за да се махне. Току виж догодина я направят пак - на двойна цена. Масрафа го плащаме ние. Калинките им е през оная работа.
С ГЕРБ Напред (нерегистриран)
Догодина подземна или надземна велоалея, за всичките кололелолеата.
Фигурант от Бояна (нерегистриран)
Радев от миналата година не кара колело и велоалея вече не е нужна. Махайте я и нека безумието продължи.
По-леко с нулите, баце. (нерегистриран)
И ние сме ходили на училище.
Да а! (нерегистриран)
Цялата герберска работа. Пари трябва да се усвояват,ПАРИ. А на които не му харесва да ходи пеша.
T (нерегистриран)
Ф кое очилище ?
Вирус, та дрънка! (нерегистриран)
А умниците като тебе - пак в 1-ви клас. :D
? (нерегистриран)
А тази на бул. Дондуков и по-точно при светофара бул.Дондуков/бул.Васил Левски ?
Разярен гражданин (нерегистриран)
А малоумната велоалея на "Дондуков" КОГАААААААА??????
292 (нерегистриран)
Че велоалеята, като 95% от велоалеите в България е чалоумно проектирана и безумно направена, колкото да я има и да се усвоят едни пари, е отделен въпрос. Но да попитам. В коя нормална държава по света децата се извозват поотделно с автомобили до училище? Що за обществено малоумие е това, да се хаби такъв огромен ресурс и да се нанасят щети на: обществен ред; екология; икономика; транспортна схема. Живея до училище и когато дойде време за водене и вземане на учениците, врайона настъпва транспортен АД.
13 (нерегистриран)
за наша сметка сложена, за наша сметка махната, а милионите - ПРИсвоени
аса (нерегистриран)
Безброй автомобили и нула велосипеди. Ама лентата за велосипеди заема една трета от платното. Това е безумие! Вижте, аз имам велосипед и обичам да го карам, но не е такъв начина. Трябва личен пример. Нека политиците и градските управници минат изцяло на велотранспорт. След някоя и друга година хората ще ги последват. Но да натрапвате на хората да предпочетат велосипедите, е все едно да натрапвате на една жена да обича някой мъж, защото на вас ви се струва подходящ за нея (или пък да натрапвате на един мъж да обича някоя жена, защото на вас ви се струва подходяща за него). Апропо, между Казанлък и Енина е извършена същата глупост. Прекарана е велоалея по която минават по 7 - 8 велосипеда на час и заради нея са стеснили пътя така, че два по-големи джипа не могат да се разминат, без да нагазят банкета. Да не говорим за камиони и автобуси.
абсурд (нерегистриран)
Проблемният светофар, който обслужва велоалеята, ще остане, нали?
ттт (нерегистриран)
По какъв начин се извозват децата в нормалните държави и реализзиран ли е този начин в България?
1 (нерегистриран)
Бегай, скот. Махай се на село
bravo (нерегистриран)
Крайно време беше да се направи нещо в услуга на мнозинството..
Х (нерегистриран)
То само за кеф тези велоалеи.В България само младежи карат колела...непазаруващи, негледащи деца, безработни...
Любето (нерегистриран)
"Странно е, че общината не е помислила за трафика в района" Това е защото от общината са на принципа "дай да го направим на секундата пък после нека да мислим кое как и защо"!?! А какво имат предвид родителите под "принудени сме да паркираме по абсурден начин"? Така като гледам от снимките си паркират точно така като и преди. С разликата че не са плътно до тротоара.
Гост (нерегистриран)
Ура! Достатъчна е една, защо две алеи?!? Задръстването стигна до Околовръстния с тях!
Гост (нерегистриран)
За абсурдния начин - до тротоара е велоалеята, широка метър и половина (!), след нея 6-7 паркоместа. Толкова е стеснен пътят, че спиращити буквално се бият с пътната колона. Трябва да спре колоната, за да паркира някой, на булевард широк 20 метра (от другата страна е същата ситуация).
Гост (нерегистриран)
Хора, и аз карам колело. Но има алея откъм България, широка, удобна, тази е толкова стръмна, кой ще се гърби по нея. Живея там и действително, ползват я трима от квартала. Реално трафикът е отк м алеята по България. С тая дивотия направиха задръстване 1 километър, а преди нямаше пукната кола там. Минаваше се като на парад. Сега смрад, нерви, Булгаристан!
Гост (нерегистриран)
Аз днес имам дете и днес трябва да го карам, не ме интересува как е в чужбина. Тук не е така, а аз трябва да се справям с живота сега. Детето не може да ходи пеш по баира с чантата, нито само. Ако тръгнем пеш, ще ида на работа към обяд. Какво предлага дървения философ по този въпрос?
y (нерегистриран)
има такива които карат колелета за кеф и такива които карат коли за кеф. Някои се придвижват с колело до офиса други с кола. Не ти схващам възмущението
Българина (нерегистриран)
Същата недоумица е на ул Георги Бенковски във Варна. Между Пискюлиев и Кра-Кра по бордюрите има 3(ТРИ) вело-алеи! Не им ли стига една на колоездачите?.. Види се само с гражданско неподчинение някой променя нещо.
Виновни, наказани, нещо ... (нерегистриран)
Е да де, ама паричките за проектиране, закупуване на материали и изграждане вече са потънали в нечие джобче, а битият - бит, еб@ният - еб@н! Лошото е, че парите можеха да отидат за стойностен проект ...
абв (нерегистриран)
Колега, това с колелото да се ходи на работа е леко смешно. Като приситгнеш, целия сърдиш на пот. Да не мислиш, че ще те трая в офиса, щото с колео е по-екологично и здравословно? Като искаш екологично, ползваш градския транспорт и идваш не миришещ. Иначе нямам нищо против да си караш за удовлстви колкото искаш колелото.
Тия от СО са пълни кратени (нерегистриран)
И най-лошото е,че остават безнаказани за глупостите,които вършат.
СО (нерегистриран)
Правим... разваляме... правим... ремонтираме...ремонтираме... ремонтираме... Парите си текат... Комисионите растат...
dp (нерегистриран)
Велоалеите са общо взето безсмислени. Карам често (1-2 пъти седмично) от крайградската зона до центъра и обратно, 30-40 километра общо. В огромната си част шофьорите нямат проблем с мене докато карам плътно вдясно и не върша глупости, т.е. държа се като нормален участник в движението и внимавам да не се налага някому да натиска спирачки заради мене. Ако улицата е тясна е опасно, не всички шофьори имат акъла да не те бутнат вместо да съжаляват след като го направят; но когато е достатъчно широка за да има откъде да минат покрай мене няма затруднени. Велоалеята само би заградила пространсто което повечето време ще стои неизползвано, нерационално е освен когато има излишно място (примерно както е край канала е ОК). И разбира се когато съм с колело ако искам да мина през зебра като пешеходец и да очаквам някой да ми даде предимство го правя слязъл от колелото, обратното е много дразнещо и често практикувано.
НАЙ
Шофьор оцеля по чудо, след като наниза колата си на мантинела на столичен булевард (снимки)
Епископ Арсений е новият Сливенски митрополит
Как вечните ледове на Шпицберген станаха сигурно убежище за руснаци
Мицотакис към новата власт в Скопие: Когато дърпаш въжето, трябва да си готов да го скъсаш
Киев разследва 28 офицери заради провалите им при руската офанзива край Харков
Киев разследва 28 офицери заради провалите им при руската офанзива край Харков
Христо Грозев на форума на НАТО: Русия страда от вътрешно разделение и раздор
Епископ Арсений е новият Сливенски митрополит
Пеевски към президента: Недопустимо и безотговорно е да се плашат хората
На фона на руини в Харков: Зеленски покани Байдън и Си Цзинпин на форума за мир в Швейцария (видео)